Viiskymppinen mimmi, omat kynnet omaava, vahvat ja nopeasti kasvavat, kyselisi geelilakasta seuraavaa; jos menen laitattamaan geelilakkauksen , niin kauanko ne kestää, olenlähdässä eurooppaan ja toivoisin etten tarvitsii omia kynsiä lakkailla joka päivä, ns. "tekoynnet "ei minulle käy,mutta lakkaus kylläkin.
lakat
2
189
Vastaukset
- flexyMosaic
Riippuu käyttäjästä myös paljon. 2-6 viikkoa.
- Väritön kiilto
Itselläni kasvaa kanssa todella nopeasti kynnet ja ne ovat vahvat. Itse teen käsillä paljon kaikkea ja käytän arkisin vain väritöntä kynsilakkaa, koska ne tuo parhaiten aidot kynnet esiin ja ovat kauniit. Värittömän kynsilakan olen huomannut todella kestäväksi. Pitäisi kestää useita päiviä kauniina ja jos jostain alkaa jotain pieniä juttuja tulla kynsiin ei sitä huomaa kuin itse katsoessa. Ymmärrän toki sen, että tykkäähän monet myös väreistä myös, voithan tietysti kysellä, mutta luulen ettei ammattilainenkaan voi 100% luvata kynsien kestävän hyvänä koko reissun. Tuo väritön lakka on minulle ainakin sopivin, arkiaskareissa ainakin kestää monta päivää ja on oikeasti nätinnäköinen jopa juhlava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466