Minä valehtelin vuoden ajan parhaalle ja tärkeimmälle ystävälleni... Valehtelin iästäni. Olen vuoden nuorempi mitä sanoin olevani. Tuntuu pahalta koska nyt emme voi oikein puhua koska ystäväni on armeijassa ja ennen kuin hän lähti niin ystävälliseen tyyliin hän minulle facebookissa lähetti että juu kaikki olisi nyt niinkuin ihan okei, mutta hän tarvitsee vain aikaa miettiä. Kyllä minä ymmärrän että olen väärin tehnyt valehdellessani rakkaalle ihmiselle, mutta en vain tiedä mitä minun pitäisi tehdä tai sanoa. . Toivon että hän tekee ratkaisun minkä itse näkee parhaimmaksi mutta en olisi valmis menettämään häntä.. asumme noin 300km matkan päässä toisistamme eli näemme melko harvoin. Yhteyttä pidimme soittelemalla joka ilta ja Skypessä puhumalla jne. Hän sanoi että nyt hän ei voi luultavasti soitella edes aina silloin kun armeijasta hän voisi soittaa koska haluaa miettiä tarkasti. Minä vain pelkään että tämä että hän ei enää sitten soittele tsi lähettele viestejä johtaa siihen että välimme huononee ja pian emme ole enää mitään toisillemme mitä en todellakaan halua. . Mitä teen...?
En vain tiedä...
Miuku
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731265Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108830
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830