Minä valehtelin vuoden ajan parhaalle ja tärkeimmälle ystävälleni... Valehtelin iästäni. Olen vuoden nuorempi mitä sanoin olevani. Tuntuu pahalta koska nyt emme voi oikein puhua koska ystäväni on armeijassa ja ennen kuin hän lähti niin ystävälliseen tyyliin hän minulle facebookissa lähetti että juu kaikki olisi nyt niinkuin ihan okei, mutta hän tarvitsee vain aikaa miettiä. Kyllä minä ymmärrän että olen väärin tehnyt valehdellessani rakkaalle ihmiselle, mutta en vain tiedä mitä minun pitäisi tehdä tai sanoa. . Toivon että hän tekee ratkaisun minkä itse näkee parhaimmaksi mutta en olisi valmis menettämään häntä.. asumme noin 300km matkan päässä toisistamme eli näemme melko harvoin. Yhteyttä pidimme soittelemalla joka ilta ja Skypessä puhumalla jne. Hän sanoi että nyt hän ei voi luultavasti soitella edes aina silloin kun armeijasta hän voisi soittaa koska haluaa miettiä tarkasti. Minä vain pelkään että tämä että hän ei enää sitten soittele tsi lähettele viestejä johtaa siihen että välimme huononee ja pian emme ole enää mitään toisillemme mitä en todellakaan halua. . Mitä teen...?
En vain tiedä...
Miuku
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949