kainalokarvat

apua kaipaan

Mikä on paras keino poistaa ne kainalo karvat , sheivaamalla en ainakaan saa hyvää tulosta , kun näyttää siltä että karvoja oisi vieläkin , ja niitä kyllä jääkin sinne lyhyt sänki vaikka miten hyvin ja terävällä sheivillä vetäis ... joten onko mitkään muut aineet tavat parempia esim. vahaus

5

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siistiä tulee

Vahaus tai sokerointi lienee paras koska silloin ei jää sänkeä. Itse ajelen kainalot epilaattorilla, lopputulos sama kuin vahauksessa. Alkuun hyvinkin kivuliasta mutta esimerkiksi vahauksen jälkeen 2-3 viikon kuluttua voisi jo ajella itse epilaattorilla. Kainaloiden iho on ohutta ja joskus löysää joten epiloinnissa on oltava hyvin varovainen.

• ll-1

miten kestät sen kivun epiloida kainalot? kerran kokeilin ja kesken jäin :o

• Siistiä tulee

Aloitin vain pienen alueen kerrallaan ja silti sattui kamalasti. Jatkoin muutaman päivän välein kunnes olin saanut ajeltua kaikki pois. Jatkossa epiloin kainalot jo ennen kuin karvat edes näkyi kunnolla niin kipua ei enää tuntunut. Nyt ajelen enää n. parin kuukauden välein eikä karvaa kasva kuin hyvin vähän.

Sen vuoksi annoin tuossa edellä vinkin että ensimmäinen kerta kannattaisi käydä vahauksessa tai sokeroinnissa niin sen jälkeen epilointi tuntuu vain nipistelynä kunhan se tehdään riittävän ajoissa ja tiheään (alkuun enintään viikon välein).

• :DDDD

mitä tehdä siin tapauksessa sitten jos ongelma on se, että karvat kasvaa kainaloon jo muutaman päivän sisällä noin 4mm? O.O Kun en ite oo noihin vahauksiin yms. edes perehtynyt..

• Siistiä tulee

Jos karva kasvaa noin nopeasti, se on katkaistu (esimerkiksi sheivaamalla) ja mahdollisesti jäänyt jopa kohtalainen sänki koska karva ei kasva noin pitkäksi muutamassa päivässä.

Mikäli sänkeä jää vahauksen tai epiloinnin jälkeen, tekniikassa on vikaa kun karvat vain katkeaa eikä lähde juurineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. 148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe