Kumpi saa suhteessa enemmän huomiota?

Gallup...

1) Sukupuolesi?

2) Kumpi saa enemmän huomiota parisuhteessa, mies vai nainen? Arvioi nopeasti miten prosentit jakautuvat, vastaa esimerkiksi "mies 40 nainen 60", mies 50 nainen 50 jne..

3) Pitäisikö tilanteen olla muu kuin mitä se on?

18

131

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä ihmeen suhteessa? Mee sinne parisuhdepalstalle tollasia kyseleen.

    • Bad News

      1) Mies

      2) 20 Mies 80 Nainen

      3) Kyllähän sen pitäisi olla fifty-fifty mutta homma menee niin että mies huomioi naista ja nainen ei edes huomaa kuinka mies häntä huomioi. Huomiointi ei ole sitten sama kuin huomion hakeminen eli nainen kysyy mitä mies tekee ja sitten kysyy että tehdäänkö jotain yhdessä jne.
      Naisten aktiivisuus suhteissa on myös samaa luokkaa kunnes nainen kokee että suhteessa on jotain vikaa kun mies ei ole enää aktiivinen joten miehen panos on lähempänä naisen panosta jonka jälkeen nainen päättää että tarvitaan terapiaa jossa kehotetaan miestä lisäämään panosta. Naisen panos tietysti pysyy samana alusta loppuun tai lähinnä näyttäytyy alkuihastuksen aikana.
      Tietysti normaali toimet jotka menevät joko tasan tai mies tekee normaalien kotitöiden lisäksi kaikki miesten työt niin on sama juttu kuin naisen huomioissa. Nainen myös kuvittelee että kun hän tekee ruokaa miehelle niin hän huomioi miestä vaikka mies teki kahtena edellisenä iltana ruokaa niin sitähän ei lasketa.

      Mutta se on sitä naisten tunnelogiikkaa. Mahdollisimman vähällä vaivalla mahdollisimma suuri hyöty itselle on naisten pelin henki suhteessa.

      Ennen suhdetta naisen huomio miestä kohtaan on noin 2% ja miehen huomiointi ja aktiivisuus 98%.

      • .....

        Elä jaksa jauhaa paskaa. Minä ainakin naisena saan raataa persesuoli pitkänä tässä suhteessa miehen huilatessa ja valikoidessa mihin hän viitsii vaivautua ja mihin ei. Yhtään mitään et sitten tiedä siitä miten paljon nainen voi joutua suhteessa uhraamaan.

        Ps. Me kaikki ei olla pakkelipää bimboja, jotka viilaa vaan kynsiään.


      • Kauniit ja rohkeat?

        Mitkä miesten työt?

        Monessako parisuhteessa olet ollut, kun noin tarkasti olet asiat laskenut?


      • Bad News
        Kauniit ja rohkeat? kirjoitti:

        Mitkä miesten työt?

        Monessako parisuhteessa olet ollut, kun noin tarkasti olet asiat laskenut?

        "Mitkä miesten työt? "

        Kaikki aina kantamisesta lähtien remppaamiseen.

        "Monessako parisuhteessa olet ollut, kun noin tarkasti olet asiat laskenut? "

        Asiahan ei sinulle kuulu, mutta tässä on myös havaintomateriaalina käytetty muitakin suhteita ei pelkästään omiani.


      • Bad News
        ..... kirjoitti:

        Elä jaksa jauhaa paskaa. Minä ainakin naisena saan raataa persesuoli pitkänä tässä suhteessa miehen huilatessa ja valikoidessa mihin hän viitsii vaivautua ja mihin ei. Yhtään mitään et sitten tiedä siitä miten paljon nainen voi joutua suhteessa uhraamaan.

        Ps. Me kaikki ei olla pakkelipää bimboja, jotka viilaa vaan kynsiään.

        "Elä jaksa jauhaa ******. Minä ainakin naisena saan raataa persesuoli pitkänä tässä suhteessa miehen huilatessa ja valikoidessa mihin hän viitsii vaivautua ja mihin ei. Yhtään mitään et sitten tiedä siitä miten paljon nainen voi joutua suhteessa uhraamaan. "

        Joo, joudut uhraamaan sen ettet voi jakaa persettäsi ihan jokapaikkaan.
        Tilanne muuttuu kyllä kun lapsia tulee kuvioihin jolloin naisen osuus kasvaa.

        "Ps. Me kaikki ei olla pakkelipää bimboja, jotka viilaa vaan kynsiään."

        Minkä perusteella kuvittelette että pakkelipää bimbot ovat niitä passiivisempia?
        Esimerkiksi kovasti parjatut venäläisnaiset jne. pitävät hyvän huolen miehestä vaikka ulospäin pukeutuvat tuolla tavoin.

        Puhun ihan normaaleista naisista ellei sitten kyse ole jostain mamma-aikuinen poika tyyppisestä huoltosuhteesta jossa mies on joku alkoholisti ja luuseri jota nainen hoivaa.

        Onko tuo sinun suhde esimerkiksi tuollainen? Jos on niin itse olet miehesi valinnut, miksi olet suhteessa?

        Itse viihdyn huonosti nykyisin suhteissa koska huomaan kuinka passiivisia ja suoraan sanottuna laiskoja naiset ovat.
        Naisten tekosyy täällä on toki ettei nainen olisi tuolloin kovin kiinnostunut yms.

        Naiset eivät vain tajua että mies on se aloitteellisempi osapuoli niin ennen suhdetta kuin suhteessakin ellei mies ole joku palvottava tai hoivattava kohde jollaista nyt en laske normaaleihin parisuhteisiin.

        Muistutan myös että puhun tässä 20-30 suhteista en vanhemman ikäpolven suhteista.
        Homma on kääntynyt entisajoista täysin nurinperin.


      • Kauniit ja rohkeat?
        Bad News kirjoitti:

        "Mitkä miesten työt? "

        Kaikki aina kantamisesta lähtien remppaamiseen.

        "Monessako parisuhteessa olet ollut, kun noin tarkasti olet asiat laskenut? "

        Asiahan ei sinulle kuulu, mutta tässä on myös havaintomateriaalina käytetty muitakin suhteita ei pelkästään omiani.

        Jokainen ihminen osaa siirtää tavaroita (aina ei tarvitse kantaa, kai sinä sen ymmärrät?) ja remontoida ei-ammattilaisille sallituissa rajoissa, kunhan motivaatiota riittää. Jos sinä hyväksyt suhteessasi sen, että toinen laiskuuttaan heittäytyy osaamattomaksi, ole sitten kitisemättäkin. Huomaa myös se, että suurta osaa miehistä näyttää vaivaavan kamalasti se, että nainen osaa ja tekee, joten tämän ei edes anneta aloittaa. Vai oletko sinä montakin kertaa sanonut naiselle, että kyllä se pesukone siirtyy yhdenkin hengen voimin, sen sijaan, että olet tarjoutunut itse hommiin?

        Valtaosa ihmisistä on ihan h------n laiskoja silloin, kun annetaan vain olla. Siksihän moni ei "osaa" käyttää pesukonetta, tai jiirisahaa ja siksi niin moni mies "osaa" grillata kesäsunnuntaisin ihan mahdottoman hyviä pihvejä mutta perunalaatikko ei sitten millään onnistu, jokapäiväisestä arkiruoanlaitosta puhmattakaan. Olen tavannut myös naisia, jotka ripset räpsyen selittävät, etteivät edes yritä pakettihuonekalun kokoamista, ja hämmästelen joka kerta tuollaista yrittämisen ja itsekunnioituksen puutetta.

        Minä olen oppinut kaikki aikuisen ihmisen hommat, koska olen halunnut ja minun on tarvinnut oppia ne. En ole koskaan erotellut töitä sen mukaan, että ne kuuluisivat jollekin sukupuolelle. Jos itse lankeaa sukupuoliajatteluun ja esittää raavasta mutta rajoittunutta miestä tai heikkoa ja vähätaitoista naista, syyttäköön siitä ja sen seurauksista itseään.

        Tuo "kuka saa huomiota" on muuten naurettava aloitus, kun ottaa huomioon sen, että "huomio" on jätetty perusteetta ja kukaan ei voi tietää kaikkea muusta kuin juuri omasta parisuhteestaan. Mutuksi menee ja senhän tästäkin ketjusta näkee.


      • .....
        Bad News kirjoitti:

        "Elä jaksa jauhaa ******. Minä ainakin naisena saan raataa persesuoli pitkänä tässä suhteessa miehen huilatessa ja valikoidessa mihin hän viitsii vaivautua ja mihin ei. Yhtään mitään et sitten tiedä siitä miten paljon nainen voi joutua suhteessa uhraamaan. "

        Joo, joudut uhraamaan sen ettet voi jakaa persettäsi ihan jokapaikkaan.
        Tilanne muuttuu kyllä kun lapsia tulee kuvioihin jolloin naisen osuus kasvaa.

        "Ps. Me kaikki ei olla pakkelipää bimboja, jotka viilaa vaan kynsiään."

        Minkä perusteella kuvittelette että pakkelipää bimbot ovat niitä passiivisempia?
        Esimerkiksi kovasti parjatut venäläisnaiset jne. pitävät hyvän huolen miehestä vaikka ulospäin pukeutuvat tuolla tavoin.

        Puhun ihan normaaleista naisista ellei sitten kyse ole jostain mamma-aikuinen poika tyyppisestä huoltosuhteesta jossa mies on joku alkoholisti ja luuseri jota nainen hoivaa.

        Onko tuo sinun suhde esimerkiksi tuollainen? Jos on niin itse olet miehesi valinnut, miksi olet suhteessa?

        Itse viihdyn huonosti nykyisin suhteissa koska huomaan kuinka passiivisia ja suoraan sanottuna laiskoja naiset ovat.
        Naisten tekosyy täällä on toki ettei nainen olisi tuolloin kovin kiinnostunut yms.

        Naiset eivät vain tajua että mies on se aloitteellisempi osapuoli niin ennen suhdetta kuin suhteessakin ellei mies ole joku palvottava tai hoivattava kohde jollaista nyt en laske normaaleihin parisuhteisiin.

        Muistutan myös että puhun tässä 20-30 suhteista en vanhemman ikäpolven suhteista.
        Homma on kääntynyt entisajoista täysin nurinperin.

        Puhun ihan normaaleista naisista ellei sitten kyse ole jostain mamma-aikuinen poika tyyppisestä huoltosuhteesta jossa mies on joku alkoholisti ja luuseri jota nainen hoivaa.

        Onko tuo sinun suhde esimerkiksi tuollainen? Jos on niin itse olet miehesi valinnut, miksi olet suhteessa?

        Ei ole. Normaali työssä käyvä alkoholiton ja savuton mies. Lapsikin on. Ei valitessa ollut sellainen kun tänään on.

        Itseriittoinen ja ylimielinen.


        Mikä aloitteellisempi ja millä perusteella mies muka on?

        Olen yli 30-vuotias, en enää mikään lapsi.


      • ......
        Bad News kirjoitti:

        "Elä jaksa jauhaa ******. Minä ainakin naisena saan raataa persesuoli pitkänä tässä suhteessa miehen huilatessa ja valikoidessa mihin hän viitsii vaivautua ja mihin ei. Yhtään mitään et sitten tiedä siitä miten paljon nainen voi joutua suhteessa uhraamaan. "

        Joo, joudut uhraamaan sen ettet voi jakaa persettäsi ihan jokapaikkaan.
        Tilanne muuttuu kyllä kun lapsia tulee kuvioihin jolloin naisen osuus kasvaa.

        "Ps. Me kaikki ei olla pakkelipää bimboja, jotka viilaa vaan kynsiään."

        Minkä perusteella kuvittelette että pakkelipää bimbot ovat niitä passiivisempia?
        Esimerkiksi kovasti parjatut venäläisnaiset jne. pitävät hyvän huolen miehestä vaikka ulospäin pukeutuvat tuolla tavoin.

        Puhun ihan normaaleista naisista ellei sitten kyse ole jostain mamma-aikuinen poika tyyppisestä huoltosuhteesta jossa mies on joku alkoholisti ja luuseri jota nainen hoivaa.

        Onko tuo sinun suhde esimerkiksi tuollainen? Jos on niin itse olet miehesi valinnut, miksi olet suhteessa?

        Itse viihdyn huonosti nykyisin suhteissa koska huomaan kuinka passiivisia ja suoraan sanottuna laiskoja naiset ovat.
        Naisten tekosyy täällä on toki ettei nainen olisi tuolloin kovin kiinnostunut yms.

        Naiset eivät vain tajua että mies on se aloitteellisempi osapuoli niin ennen suhdetta kuin suhteessakin ellei mies ole joku palvottava tai hoivattava kohde jollaista nyt en laske normaaleihin parisuhteisiin.

        Muistutan myös että puhun tässä 20-30 suhteista en vanhemman ikäpolven suhteista.
        Homma on kääntynyt entisajoista täysin nurinperin.

        Joo, joudut uhraamaan sen ettet voi jakaa persettäsi ihan jokapaikkaan.


        En ole koskaan jakanut persettäni joka paikkaan. Enkä tee sitä vieläkään. En ole koskaan edes halunnut jakaa. Kai muuten olisin valinnut jakamisen suhteen sijaan.


    • lottamari<3

      Yleensä se menee niin, että suhteen alussa nainen saa kaiken huomion tai paljon enemmän mies sitä antaa naiselle kuin välittää itse saada, koska miehellä on valloitusvietti päällä. Myöhemmin tämä tilanne kääntyy päinvastaiseksi. Nainen, jonka mies on itselleen saanut alkaakin huomioida vakiintuneessa suhteessa enemmän miestä pitääkseen miehen itsellään,. Miehen huomio ja kiinnostus naiseen laantuu, kun valloitus on tehnyt tehtävänsä.

      • .....

        Kyllä ja naisesta tulee miehelle itsestäänselvyys.


    • M|es

      Nainenhan sen huomion saa. Tosin ei kaikissa suhteissa. Mutta näin meillä. Onko 50-50-suhteita olemassakaan?

    • On se tullut huomattua et nainen se on joka huomioi enemmän miestä, jos siis on oikeesti tosissaan. Siittä voi sit päätellä vähän et jos sillai huomiota ei kuulu niin tosissaan hän ei ole.

      Ideaali tilannehan se ois 50-50 jotta toinen ei olisi tavallaan ns. huomio tyhjiössä.

    • Naimisissa puun kans

      1) mies
      2) mies 20, nainen 80
      3) pitäisi olla mies 60 , nainen 40 tarpeiden mukaisesti

    • mies32

      Minä 70, nainen 30.

    • mies32

      Niin ja pitäisi tietysti olla 50-50, mutta naiset ovat hömppiä ja minä vähän aikaansaamaton, vaikka kauniita ajatuksia joskus onkin. Toteutus vaan jää usein liian heikoksi.

    • ~ N ~

      1) Nainen
      2) Nainen
      M 20, N 80
      3) Ei

    • 13+12

      1) Mies

      Mitä ilmeisemminkin en nyt parisuhteessa, mutta aiempien kokoemusten perusteella:

      2) Mies 80 - Nainen 20

      Uskomaton se, miten mielikuvituksettomia ja saamattomia jotkut osaavat olla.

      3) Ihan sama, kunhan edes tekisivät jotain järkevää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      142
      3179
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      512
      2879
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      160
      2727
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1821
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      67
      1642
    6. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      90
      1541
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1343
    8. Kuusijärven kuolemanloukku

      Kuusijärven hukkumisonnettomuuden mahdollisti uimarannan laiturirakennelma, rakennelma jota ei missään tapauksessa siell
      Maailman menoa
      100
      1316
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1186
    10. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1165
    Aihe