Mulla on ollut nyt kaukosuhde vajaan vuoden ihanan muehen kanssa, olen korviani myöten rakastunut! Mutta sitten tulee niitä"huonoja" päiviä ja minua masentaa kauheasti kun toinen on niin kaukana.. Puhumme puhelimessa päivittäin ja joskus parikin kertaa päivässä. Itse olen vain kauhean herkkä, välillä pahoitan mieleni ihan turhasta enkä osaa ilmasta itseäni oikein! En toivo mitään muuta kuin että mäkisimme useammin.. Tilannetta pahentaa vielä se että olen ollut työttömänä hetken jos toisen niin tuntuu jotenkin siltä että on liikaa aikaa ajatella!! Oma pää ja omat tyhmät ajatukset pilaavat päiväni, sitten tulee kauhea ikävä jne. Ahdistaa!
Omat ajatukset pilaavat kaiken!
3
393
Vastaukset
- rohtoraunioyrtti
On täysin ymmärrettävää, että kaukosuhteessa tulee välillä epätoivo, uskonpuute tai masennus. Mielestäni se kertoo vain herkkyydestäsi, ja herkkyys sinällään on lahja, vaikka tuokin kantajalleen usein murhetta ja ahdistusta. Mieti myös, kuinka suuri osuus ahdistuksessasi on pelkkiä omia tunteitasi, ja tarkastele sitä, mistä ne kumpuavat. Se, että toinen - ilmeisesti - on töissä ja toinen täysin erilaisessa tilanteessaan vapaa ajattelemaan ja pelkäämään mitä tahansa, tuo oman epätasapainonsa suhteeseen. Jos rakastat ja koet saavasi vastarakkautta, luota elämään. Toivottavasti tuo välimatkanne on ohimenevä asiaintila. Ja muista, että vaikkei pelaaminen ihmissuhteissa ole kypsän ihmisen käytöstä, niin nainen silti on viisas, jollei joka hetki paljasta kaikkia korttejaan. Pää pystyyn!
- Masentaa
Ihanan rohkaiseva kommentti! Kiitos :)
Välimatkaa tosiaan on se 700km ja tulee varmaan olemaan sellainen ainakin vuoden tai pari. Hyvinhän meilllä muuten menee mutta niin se on vain se oma pää mikä haittaa onnea. Onhan se myönnettävä että lähes 80% ajatuksista on vaan silkkaa mielikuvitusta, mutta minkä takia sitä ihminen ajattelee vain pahoja asioita mitä EHKÄ/VOI tapahtua? Varsinkin kun ensin tuntuu siltä että menee elämä aivan loistavasti..enkä edes viitsi miehelleni näistä ajatuksista kertoa kun itsekin tiedän miten hölmöiltä jotkut jutut kuullostavat! Jännää :)
- missy2
Tsemppiä! minullakin sama tilanne, tosin ei soitella päivittäin. Erossa oleminen on hadistavaa,,, enkä todellakaan tiedä kuinka kauan sellaista kestää.... yhdessä ihanaa erossa ahdistavaa.. Minulla on työ ja harrastukset, mutta silti...Mitä järkeä tällaisessa rakkaudssa on? ei mitään mutta tunteet ja järki kulkevat eri raiteita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004236203- 242429
- 2042304
- 1141668
- 1231641
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601083- 741083
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21059Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.135988Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59836