MIEHILLE! Mikä teidän mielestä romanttinen teko?

erittäinkiinnostunut

Aikaisemmin joku oli kysellyt että mikä on romanttisin teko mitä nainen on teille tehnyt, jäi vaivaamaan tuo koska suurin osa vastauksista oli naisilta, eli ei nyt pahalla mutta haluaisin kuulla nyt VAIN miesten mielipiteitä/kertomuksia.
Eli mikä miesten mielestä olisi romanttista? Kaikkihan sen tietää että naiset tykkää kynttilöitä ja ruusuista jne jne.
Mutta miehet! Mikä olisi romanttinen teko? Enkä nyt mielellään haluaisi tänne niitä "ottaa suihin"-kommentteja :)

19

8703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N361

      Olen pari kertaa järjestänyt kynttiläillallisen

      - Nainen 36

    • Pulcino Pio

      Ehkä se et nainen tekis jotai todella hyvää ruokaa, vaikka jonkun kunnon aterian. Tai et tekee jonkun sellasen asian mun puolesta minkä muuten joutuisin tekemään itse (esim. vaikka silittää mun paidat :) ).

      Ja vaikka sä et sitä halunnukkaan ni ei se suihin ottaminen oo huono idea... oikeesti... niin yksinkertasta se on...

    • kakskymppinen kundi

      Se olisi todella romanttista, jos tyttöystävä muistaisi aina kaikenlaiset merkkipäivät, isot ja pienet. Paitsi sellaiset normaalit, niin myös kaikenlaiset mitä parisuhteeseen liittyen on mahdollista keksiä.
      Ja paras ja romanttisin lahja, mitä voi kumppanilta saada, on jotain hänen itsensä tekemää, jotain mihin hän on nähnyt vähän vaivaa. Tosin myös lahjat, joiden takana on joku kaunis ajatus, esim. jos tiedetään kumppanin juuri sellaista halajavan, niin ovat hyviä, vaikka sitten olisikin suoraan kaupan hyllyltä hankittu.
      Jos lahjaan on nähty vaivaa tai sitä on todella ajateltu, niin sitä arvostaa kaikkein eniten, vaikka lahja olisi kuinka arvoton rahallisesti ja muiden silmissä mitätön.

      • atp-529

        ois upeeta olla romanttinen ja taysin romanttinen ja sellanen aika varikas persoona ja


    • hrrrrrr

      Ompas kummallista, kaupastako sitä romantiikkaa tuodaan pahvilaatikossa?

      Mun mielestä kainalossa kehräävä nainen on romanttista jos mikä.

    • M27 :)

      Oikeastaan kaikki mitä nainen on ottanut etukäteen huomioon ja suunnitellu ohjelmaa illaksi ja siitä etukäteen jo vihjassutkin on tuntunut mukavalta.

      Itselle romantiikka on:
      Tunnelma valaistus, tumman punaista, hiljainen musiikki, pehmeys, puhtaus, pukeutuminen, naposteltavaa, tuttuja puheenaiheita, erikoista juotavaa, joka menee päähän. Puhelimet kiinni. Viikonloppu. Syksy. Hämärä. Viileä ilma. Lehtiä. Muuta lämmintä juotavaa (ja joka menee myös ehkä päähän).

      Hmm... kaikkein tärkein asia kuitenki on se, että nainen pyytää tuona "romanttisena" ajanjaksona jotain... jotain muutosta minussa tai että lupautuisin johonkin, järjestää jonkinlaisen testin josta mun selviytyä tai ei pääty ilta hyvin (ja hyvä ei heilu) tai sitten mun pitää jollain tapaa antautua jossain asiassa, tai kertoa oma rehellinen mielipide jostain somewhat arasta asiasta. Jotain pitää antaa pois naiselle ja katsoa miten käy. Selvä riski illan pilaantumiseen pitää olla. "Maksa tai jääääääääääät ilman" - uhkaus. Jotain semmosta pitää olla, että kuvaannollisesti nainen pitää miehen palleja giljotiinissa ja voi joko leikata tai palkita. Mutta riski ei saa olla kovin suuri, se voi hermostuttaa liikaa. 33% epäonnistumisriski on oikein hyvä.

      Jos naisella ei ole mitään ylimääräsiä taka-ajatuksia, niin koko ilta on lällyä. Taka-ajatus on oltava. Mut mä oon siinä mielessä, ehkä outo mies. En tiedä muista miehistä. Ei ole kiva jäädä pelkästään kiitollisuuden velkaan järjestetystä illasta, varsinkin jos sen eteen on tehty naisen osalta töitä. Eli jos näätte vaivaa, niin vaatikaa.

    • notgnhappn

      wtf mitä vastauksia
      romanttista olisi jos nainen yllättäisi, kehuisi, ottaisi s. ja sen jälkeen ei odottaisi heti mitään takaisin.

    • far.

      2x annos tapuja.

    • Hyväksyntää

      Pienet kehut arkisista asioista, joita yritän tehdä hyvin. Tulee sohvalle kylkeen istumaan. On vaan pehmeä ja lähellä ilman, että pyytää tai odottaa minulta jotain. Saisi tuntea itsensä hyväksytyksi tässä ja näin. Mutta ei sellaista naista ole. Aina se suu aukeaa ja mies saa kuulla, mitä nainen seuraavaksi häneltä edellyttää.

    • Romanttinen teko

      Itselleni on romanttisinta, kun hän tulee ja kysyy, esim työpäivän jälkeen: mites päivä meni?", kuuntelee vastaukseni (En todellakaan ala kertomaan mitään tarinaa, vaan muutamalla lausella kuvailen työpäiväni), antaa suukon, kertoo, että rakastaa minua ja hymyilee, kun vastaan samoin. . . antaa minulle tuokion, palautumiseen työasioista kotiasioihin. (mikä ei tarkoita, että rojahdan sohvalle ja odotan että hän palvelee minua).

    • söpöläinen

      Tänäänkin, kun olimme kaupassa, hän saattaa yhtäkkiä laittaa sormet niskaani.

    • Wörkkeri

      Kyllä kai se on ihan tavallinen (mutta romanttinen) huomioiminen normi arjessa. Esim. töistä kotiiin tullessa hali ja pusu poskelle ja päivän kuulumisten vaihto. Mielestäni on myös mukavaa, kun nainen pyytää yhdessä tekemään vaikka ruokaa ja siinä samalla osoittaa huomiota ja saa sitä myös takaisin. Ja tietysti toimintaa myös toisinkin päin, eli romantiikkaa ja huomion osoittamista mieheltä naiselle päin. Toki sitten arjesta irtautuessa asiaan voi panostaa enemmänkin. Toisinaan spontaanit jutut on aivan mahtavia, mutta miksei myös sen verran etukäteen suunnittelua (ei käsikirjoitusta), että antaa mausteita vaikkapa romanttiselle illanvietolle.

      Yleisesti ottaen itse pidän kumppanin kanssa yhteisestä tekemisestä ja siinä samalla pientä flirttiä ja huomioimista. Siinä tuntee olonsa pyyteettömästi ja positiivisella tavalla huomioiduksi. Ja kun pyyteettömästi huomioi, niin saa varmasti enemmän takaisin :)

      PS. Voiko miehekäs mies ajatella näin?

      • love84

        ma taas nain olisimme monesti kahdestaan ja ilman mitaan hairiotekijoita.


    • <<<

      MÄ HALUAISIN OLLA UNELMAMIES JA OIKEA SELLANEN ETTÄ KOKKAISIN. SITTEN OLISIMME KAKSISTAAN JA KATSOISIMME DVDEENÄ VIIMEINEN TANGO PARIISISSA

    • kirvesmiehen muija

      Mikä on romanttista, no minusta ainakin se, kun puoliso tulee koiran kanssa lenkiltä ja on kerännyt pikkukimpun luonnonkukkija tienpientareelta kulkiessaan. Suukko ja tuo kukkakimppu mikä sen romanttisenpaa. Aivan ihanaa.

    • Arjen romantiikkaa parhaimmillaan on työpäivän jälkeinen pikkuhemmottelu. Vaikka nyt hartiahieronta pehmeällä äänellä jutustelun säestämänä.. Ei-pakollinen oma-aloitteinen vaivannäkö toisen puolesta on romanttista aina, siitä tulee fiilis että tää on vain mulle eikä kellekään muulle.

    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      jäädytin punaisen ruusun jääkuution sisälle ja annoin sen hänelle meren rannalla pakkasessa...

      "haluan antaa jotain mikä on äärimmäisen kaunista kuten sinäkin silmissäni olet. Tämä lahja on jotain mistä ei jää mitään konkreettista sulle, ainoastaan kaunis muisto. Ihan niin sinä olet antanut minulla niin paljon kauniita muistoja, mitkä ei ikinä häviä..."

    • Romanttinen avioero

      Romanttisinta mitä nainen on koskaan mulle tehnyt on se kun annoin yllätyslahjaksi itse tehdyt laput, joissa oli kaikkia romanttisia, eroottisia ja helittelyjuttuja piristämään lasten äitiä arjessa. Että voisi väsymyksen hetkellä lyödä lapun kouraan, ottaa punkkulasin ja katsoa kun mä pyykkään vaatteet ja annan sitten kokovartalohieronnan jne. Joukossa oli kaksi vapaudu vankilasta korttia että lähtis joskus tyttöjen kanssa vähän tuulettumaan.

      Käytti pelkät tuuletuskortit ja petti reissuillansa. Kysyin jälkikäteen käyttikö muutkin kortit vai jäikö mullekin jotain. Ei kuulemma käyttänyt.

    • elämmässä eläämää

      Moi!

      Vain rehellisyys riittää ja kohteliaisuus esim .olet Prinssi komea et aina omassa silmässä vaan katsojan , kolme sanaa sinulle ole ystävä minulle kehuminen
      huomiointi klisee mutta toimii yhä auta minua, yhteinen harrastus ohjata mies palvelmaan naista varsinkin jos nainen on kiinostunut tietystä miehestä yleensä
      vakka kantensa löytää jos ei niin mies on yleensä sokea sille joka rakastaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7839
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4482
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2188
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1915
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1765
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe