Miksi

hjkcgjvcvmbzukc

Se paskiainen petti minua ties kuinka monen kanssa, me elettiin aina sen ehdoilla, yhteiset rahat käytettiin häneen, se vei minun omaisuuttani lahjaksi muille, se vei rahani, omaisuuteni, perintöni. Vuosia valhetta valheen perään, henkistä ja fyysistä väkivaltaa... Sitten kun oli lypsänyt minut loppuun, niin otti nuoremman, jolla oli omaisuutta ja meidän yli vuosikymmenen suhde päättyi yhdessä illass "mä en rakasta suo enää", "mä olen nyt tosi onnellinen, sun pitää osata päästää irti". Hän lähti ja vei tuhkatkin pesästä. Minulla ei ollut voimia laittaa vastaan. Mustamaalasi minut kaikille kun piti saada näyttämään ero minun syyltäni.

Ja kaikesta tästä huolimatta edelleen välillä tulee kaipauskohtauksia.
Tiedän, ettei meillä ollut vuosien aikana yhtään oikeasti hyvää hetkeä ja minun roolini oli vain myötäillä hänen suunnatonta egoansa ja ylitöillä mahdollistaa hänen tapansa elää yli varojensa. Mutta silti...

2

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+15

Ymmärrän katkeruutesi..tunnen itse samoin. Minulla erosta tulee tänään puoli vuotta ja hyvin samanlainen tarina.. me tosin emme olleet naimisissa. Tällä hetkellä makselen velkoja, jotka otin nimiini että mies voi maksaa omansa ennen kuin menee luottotiedot.
      Nettiprofiileja, monia eri prepaid-liittymiä sun muuta mahtui suhteeseemme. Ja mies ei omien sanojensa mukaan koskaan pettänyt, huoh... heti eropäivänämme loi taas uuden profiilin ja tällä hetkellä 4 tai 5 nainen menossa. Nyt on kuulemma aidosti rakastunut ja loppuelämän nainen kyseessä. Ikää miehellä vähän vajaa 50 v, eli ei mikään teinipoika enää.

Olen katkera, surullinen ja pettynyt. Silti ikävöin edelleenkin. Tiedän, etten pystyisi enää palaamaan yhteen ja aloittamaan alusta, luottamus on menetetty. Mutta tunteilleen ei voi mitään. Olen vihainen itselleni sinisilmäisyydestä; miten tässä iässä voin olla niin tyhmä etten tajua ajoissa viheltää peliä poikki? Nytkään se en ollut minä joka lähdin, vaan miestä alkoi kiinnostaa muu elämä.

Miksi tämä unohtaminen ja irtipäästäminen on niin pirun vaikeaa?? Olen luvannut itselleni, että joskus annan anteeksi, mutta unohda en koskaan. En halua olla katkera ja kaunainen nainen vanhana, mutta tällä hetkellä sitä kyllä olen. Kai tämä joskus helpottaa..?

• Buko tietää

Ei rakkaus ole järjellinen asia. Rakkaus on koira helvetistä, kuten edesmennyt kirjailija Charles Bukowski sanoi.

En itse oikein näe nykyään mitään arvoa rakastumisella. Liian usein olen nähnyt kun se on pilannut ihmisen elämän. Monet ihmiset ovat sen vuoksi hyväksyneet itseensä kohdistuvaa väkivaltaa ja nöyryytystä. Kun rakastaa jotakuta, niin itsesuojeluvaisto tuntuu katoavan jonnekin. Surullista nähdä kun joku hieno nainen tuhoaa itsensä jonkun narsistisen paskiaisen takia. Tai kun joku mies heittää elämänsä hukkaan pelkän huoran vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      79
      3215
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2040
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      167
      1802
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      293
      1330
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      32
      1237
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1190
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      103
      1139
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1084
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1080
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1031
    Aihe