Mulla volvo 240. Pitäisi vaihtaa uusi tankki ja ottaa alkuperäinen pois kun vuotaa.
Onko kokemuksia? Kuinka monta tuntia menee?
Bensatankin vaihto?
5
4179
Vastaukset
- Katsopa kellosta
Tarkan vastauksen saat omasta kellostasi sitten kun homma on valmis.
Varaa vaihdon ajaksi kyyti varaosaliikkeeseen katkenneiden klemmarien hakuun.
Jos kaikki menee kivuttomasti, pari-kolme tuntia voisin kuvitella itselläni menevän. - kysy ensin Pärnäselt
käytetty aika on suhteessa osaamiseen ja eteen tuleviin mahdollisiin ongelmiin ja niiden ratkaisutaitoon ja osien tarpeeseen.
Pärnänen tekee tuollaiset hommat halvalla, joten mieti kannattaako edes lähteä itse harrastelemaan. Usein itse tehty homma tulee kalliimmaksi kuin pajalla teetettynä ja hermot pääsee vähemmällä. - Densiini
Aikaa menee la-su. Kaljaan ja vinaan menee n. 200€. Siinä tallissa tuhratessa hermostuu tekijä, jolloin vaimolle tulee sanottua pahasti. Tämä lähtee lasten kanssa äidilleen.
Sitten otetaan lisää viinaa ja kuin ollakkaan, pensaa on loirattu lattioille niin talli ja talohan siinä projektissa palaa. Vakuutus ei korvaa mitään.
Jos yrität vakuutuspetosta niin aikahan lasketaan vuosissa. Vie autosi korjaamolle niin säästyt kaikelta tuolta. Kannattaa ne viinat ja kaljat ostaa ja juoda tottakai. - HElppoa kun osaa
Ihme ettei asiallisiin kysymyksiin voida vastata asiallisesti.
AutoDatan mukaan vaihtoon menee tunti 37 minuttia- Elvis oli kala
Silloin voi mennä se 1h 37min , kun mikään pulttimutteriklemmari ja kiinnike ei ole ruosteessa.
Mutta kun 240 Volvo on vähintään 20 vuotta vanha, niin saattaapi olla, että jokin osa on hiukka ruosteen takia jumissa ja yleensä se osa, mitä ei edes näe...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216484Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552251- 1471837
- 821214
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971012- 72960
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.74886Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10823- 30814
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon145747