Kyösti Långström.Kuunnelkaa ihmiset, miten hieno ääni ihmisellä voi olla,tämä on se jumalan Lahja.kappaleet ovat myös tosi hyviä,paljon moititaan Kyösti r? vai kuka se olikaan, mutta yhteistyöllä tämä kaikki syntyy,täytyyhän opettaja olla niin kuin oli jeesuskin opetus lapsilleen.lahja jumalalta,pidä se Kyösti,olet mahtava laulaja.
kyösti långström
sartsa20
4
1482
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole tullut vastaan mitään hienompaa!
Live esityksiä käynyt kuuntelemassa pikkutyttönä jo, lukemattomia kertoja.. Tämän äänen kun kuulin, niin.. ❤️❤️❤️❤️❤️ - Anonyymi
Se on mun isä
- Anonyymi
Onko tämä se tappaja Kyösti?
- Anonyymi
Ei oo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013