Elämää vai elokuvaa?

elävä kuva

Oon aina rakastanut satuja. Oon myös aina haaveillut löytäväni ihmisen, johon voisin rakastua korviani myöten, jonka kanssa voisin suudella vesisateessa, istua katolla katsomassa tähtiä, paahtaa vaahtokarkkeja takkatulessa, ratsastaa auringonlaskuun - niin kuin elokuvissa ja saduissa. Onko sellaista rakkautta olemassa? Onko joku oikeasti kokenut sellaista? Voiko sellaisesta rakkaudesta kasvaa oikea parisuhde? Vai onko ajatus hölmöstä rakkaudesta vain Hollywood-tuote, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa?

6

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gkgffhjhjmngck

Riippuu itsestäsi?
      Jos otat itseäsi vanhemman, pulskan, aran miehen, jolla ei ole ollut arkuudensa takia suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen, niin sisältä saattaa hyvinkin löytyä kuvailemasi mies, joka haluaa elää tuollaista elämää kanssasi.

Jos haluat komean miehen, joka pitää itsestään huolta, niin pieni mahdollisuus on. Jos olet itse neitsyt ja mies on Roomalaiskatolinen, niin haaveesi saattaa edelleen toteutua.

Jos otat hyvännäköisen miehen, joka tulee itsevarmana iskemään sinua baarissa, niin mahdollisuudet lähentelee pyöreää nollaa.

• pomeraang

Tuo on myös edelleen minun haaveeni, vaikka olen mies.
      Olen kyllä saanut oppia kantapään kautta, että sadun prinsessoja ei ole olemassakaan, eikä elämää suurempia rakkaustarinoita.
      Yritin melkein kaksi vuosikymmentä tehdä omasta suhteesta elämää suurempaa rakkaustarinaa, missä toinen kokisi itsensä prinsessaksi. Halusin tehdä hänestä maailman onnellisimman naisen, olla sankari/prinssi...
      Tämä narsisti paskiainen otti, otti, otti ja takaisin sain vain katteettomia lupauksia.
      Suhde oli täysin yksipuolinen ja perustui minun yrityksilleni, "ymmärsin" likaa häntä...
      Minulta meni rahat, omaisuus, perintö, mielenterveys ja minusta jäi vain savuavat rauniot. Kun korttitalo luhistui, niin hänellä oli valmiina uusi hyväksikäytettävä.
      Nyt vasta ymmärrän ettei ex edes kykene rakastamaan ketään muuta kuin itseään, ymmärsin myös, että minä olin vain ja ainoastaan hyväksikäytettävä, en yhtään enempää. Ymmärrän nyt myös, että hänellä on ollut useita rinnakkaissuhteita vuosien varrella ja etten ole edes lapsemme biologinen isä.
      Minua aina ahdisti se, miten itsekkäästi hän käyttäytyi muita kohtaan, joskus yritin korvata hänen rikoksiaan jälkikäteen hänen tietämättään. Tiesin hänen olevan itsekäs minuakin kohtaan, mutta hän oli minun vaimo ja sen sadun oli pakko onnistua...

Enää en usko satuihin, vaikka haaveilenkin niistä.

• 9999999

Vaikka olen mies, niin kyllä romanttinen satu haaveeni on.

• otp-585

ois upeeta olla mr romantiikko. ja monien yllatykseks lempinimi mr wizard ja sit sellanen et iska tass on niki lauseifn kohde

• <<<

mä haluaisin olla oikeesti romantikko..ja sellanen mies joka yllättäisi kumppaninsa ja vaimonsa

• <<<

olisi upeaa olla romantikko < sähköasentaja.putkimies.taksikuski.automyyjä.
        ja rakastua..ja sitten vielä poliisina..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7499
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4512
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      57
      3522
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      511
      3298
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2174
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1823
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1820
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe