Elämää vai elokuvaa?

elävä kuva

Oon aina rakastanut satuja. Oon myös aina haaveillut löytäväni ihmisen, johon voisin rakastua korviani myöten, jonka kanssa voisin suudella vesisateessa, istua katolla katsomassa tähtiä, paahtaa vaahtokarkkeja takkatulessa, ratsastaa auringonlaskuun - niin kuin elokuvissa ja saduissa. Onko sellaista rakkautta olemassa? Onko joku oikeasti kokenut sellaista? Voiko sellaisesta rakkaudesta kasvaa oikea parisuhde? Vai onko ajatus hölmöstä rakkaudesta vain Hollywood-tuote, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa?

6

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gkgffhjhjmngck

      Riippuu itsestäsi?
      Jos otat itseäsi vanhemman, pulskan, aran miehen, jolla ei ole ollut arkuudensa takia suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen, niin sisältä saattaa hyvinkin löytyä kuvailemasi mies, joka haluaa elää tuollaista elämää kanssasi.

      Jos haluat komean miehen, joka pitää itsestään huolta, niin pieni mahdollisuus on. Jos olet itse neitsyt ja mies on Roomalaiskatolinen, niin haaveesi saattaa edelleen toteutua.

      Jos otat hyvännäköisen miehen, joka tulee itsevarmana iskemään sinua baarissa, niin mahdollisuudet lähentelee pyöreää nollaa.

    • pomeraang

      Tuo on myös edelleen minun haaveeni, vaikka olen mies.
      Olen kyllä saanut oppia kantapään kautta, että sadun prinsessoja ei ole olemassakaan, eikä elämää suurempia rakkaustarinoita.
      Yritin melkein kaksi vuosikymmentä tehdä omasta suhteesta elämää suurempaa rakkaustarinaa, missä toinen kokisi itsensä prinsessaksi. Halusin tehdä hänestä maailman onnellisimman naisen, olla sankari/prinssi...
      Tämä narsisti paskiainen otti, otti, otti ja takaisin sain vain katteettomia lupauksia.
      Suhde oli täysin yksipuolinen ja perustui minun yrityksilleni, "ymmärsin" likaa häntä...
      Minulta meni rahat, omaisuus, perintö, mielenterveys ja minusta jäi vain savuavat rauniot. Kun korttitalo luhistui, niin hänellä oli valmiina uusi hyväksikäytettävä.
      Nyt vasta ymmärrän ettei ex edes kykene rakastamaan ketään muuta kuin itseään, ymmärsin myös, että minä olin vain ja ainoastaan hyväksikäytettävä, en yhtään enempää. Ymmärrän nyt myös, että hänellä on ollut useita rinnakkaissuhteita vuosien varrella ja etten ole edes lapsemme biologinen isä.
      Minua aina ahdisti se, miten itsekkäästi hän käyttäytyi muita kohtaan, joskus yritin korvata hänen rikoksiaan jälkikäteen hänen tietämättään. Tiesin hänen olevan itsekäs minuakin kohtaan, mutta hän oli minun vaimo ja sen sadun oli pakko onnistua...

      Enää en usko satuihin, vaikka haaveilenkin niistä.

    • 9999999

      Vaikka olen mies, niin kyllä romanttinen satu haaveeni on.

    • otp-585

      ois upeeta olla mr romantiikko. ja monien yllatykseks lempinimi mr wizard ja sit sellanen et iska tass on niki lauseifn kohde

    • <<<

      mä haluaisin olla oikeesti romantikko..ja sellanen mies joka yllättäisi kumppaninsa ja vaimonsa

      • <<<

        olisi upeaa olla romantikko < sähköasentaja.putkimies.taksikuski.automyyjä.
        ja rakastua..ja sitten vielä poliisina..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      972
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      644
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe