Pelimieskö tämäkin

ellen7

Niinpä niin. Taas se huomattiin. Sama kaava toistuu uudestaan ja uudestaan. Ensimmäinenki jonka täältä tapasin osottautui pelimieheksi. Jopa naimisiin asti päästiin. Nyt onneksi soivat jo hälytyskellot aiemmin. "Minuun voit luottaa".
"Haen rehellistä kumppania". Voi pyhä sylvi näiden lauseiden takana seisovaa miestä. Kuinka hän olikaan niin joutunut petetyksi aiemmissa suhteissa ja kuinka viimeisimmästä irti pääseminen oli vaikeaa. Niinköhän oli vaikeaa.??? Jos txtviestejä tulee jatkuvasti. Emailia pukkaa koko ajan. Onkohan niin että mies ei välttämättä haluakkaan päästää irti???Selityksiä,,,selityksiä,,,Ei sellainen mies koskaan pysty kunnon suhteeseen jos entisen kanssa on peli kesken.
Varoituksena teille. Tällainen mies hakee "elämänsä naista" vierelleen....
Pysykää kaukana. Teitä huijataan........

24

1294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • greengornry

      Niinpä niin! Itsepähän niitä pelimiehiä itelles hommaat kun kunnon miehet ei kelpaa... vai onko sittenkin niin , että kunnon miehet kiertää sut kaukaa.

    • 69+69

      Kuule kyllä se on joka ainoan naisen ongelma suomi24 treffeillä ettei entisistä olla päästy yli. Vaikka kuinka monen laastari suhteilijan kanssa treffannu. Miestä haetaan muka tositarkoituksella. Ja pah!

    • laastaria peliin

      Mä ainakin jo profiilissa ilmoitan selvästi etten hae miestä tositarkoituksella... terffien ja ystävyyden merkeissä kylläkin!
      Ja korostan tätä myös ensimmäisissä viesteissä...

    • ellen7

      Pelimiehet ei ole pelimiehiä, vaan reppanoita, joiden persoonallisuuden kehitys on vajavainen, ja pinnalla näkyy vain pelimiehen rooli. Kyse todellakin on vain luonnehäiriöstä, jota mitä ilmeisimmin ei voi parantaa, vaan se ainoastaan jalostuu iän myötä.(lainaus alemmasta viestiketjusta)

    • saisko olla muuta

      Kelpaiskos tavis mies joka ei ole kun kerran seurustellut. En ole kovin suosittu naisten keskuudessa koska en ole komea joten ei ole exiä kehen pitä yhteyttä.?

      • mielenkiintoista123

        Minkäs ikänen olet ja mistä päin?


    • ellen7

      Kannattaa suhtautua varauksella tähän tyyppiin. Elämänsä rakkautta on etsimässä. Edellisissä suhteissa ollut 20 lasta mukana yhteensä, joten vaihtuvuutta on naisissa ollut. Vakuuttaa rehellisyyttä ja avoimuutta. Joudut selittelemään tekemisesi ja menemisesi. Liian kahlitseva. Joudut kuuntelemaan hänen exäsi tekemiset ja viestit.
      Miettikää ennenkuin lähdette tähän peliin mukaan.

    • kiltti mies.

      Minuun voi luottaa. Olen aika ruma joten naisia ei ole edes kavereina joten pettämisen mahis on 0%. Jos siis sulle ulkonäkö ei merkkaa. Katsos kun ne komeat aina pettää kun ne ovat komeita joten tarjontaa riittää. Minua ei naiset katsele päinkään joten olisin luotettava.

      • näin asia on

        Sinunlaisesi käyvät maksullisissa. Yhteenkään mieheen ei voi luottaa.

        Nettideitti on pullollaan parisuhteessa olevia miehiä, jotka hakevat salasuhdetta, ja joiden profiilissa lukee, että "olen 100% luotettava ja rehellinen"! Miksi mies olisi rehellinen ja luotettava kakkosnaiselleen, jos ei edes omalle vaimolleen ole?!


    • Elämä muualla

      Paras että kukaan ei hae seuraa näiltä foorumeilta. Menkää ja katselkaa live- elämässä sopiva kumppani itsellenne. On lottovoitto jos näiltä deiteiltä hyvän kumppanin saatte. Tänne on pesiytynyt lähinnä sairasta porukkaa.

      • naisenmielipideontäm

        Olen pitkästi samaa mieltä kanssasi. Kyllä tosielämästä helpommin löytää itselleen sopivan kumppanin. Mä vaan jatkuvasti ihmettelen, miten netistä seuraa etsivät voivat kerta toisensa jälkeen olla siinä uskossa, että nyt se oikea löytyi? Hyvänen aika, netistä muka. Ihastutaan ja luotetaan toiseen sinisilmäisesti pelkän viestittelyn perusteella. Jo ennenkuin on kertaakaan tavattu. Ja sitten tulee itku, kun toinen ei osoittaudukaan sellaiseksi kuin on kuvitellut.
        Kyllähän miehestä saa selville ensi tapaamisella, onko oikeasti vapaa vai varattuna esittää vapaata. Pitää oppia tulkitsemaan ihmisen eleitä ja lukea rivienkin välistä hänen sanomaansa. En mä käsitä, mikä aikuisista ja yleensä vieläpä naisista tekee niin hölmöjä.
        Se nyt on ihan varmaa, että netissä voi kirjoitella mitä vaan ja saada toisen pää pyörälle. Mutta kuka hölmö ne todesta ottaa?


      • samma här"
        naisenmielipideontäm kirjoitti:

        Olen pitkästi samaa mieltä kanssasi. Kyllä tosielämästä helpommin löytää itselleen sopivan kumppanin. Mä vaan jatkuvasti ihmettelen, miten netistä seuraa etsivät voivat kerta toisensa jälkeen olla siinä uskossa, että nyt se oikea löytyi? Hyvänen aika, netistä muka. Ihastutaan ja luotetaan toiseen sinisilmäisesti pelkän viestittelyn perusteella. Jo ennenkuin on kertaakaan tavattu. Ja sitten tulee itku, kun toinen ei osoittaudukaan sellaiseksi kuin on kuvitellut.
        Kyllähän miehestä saa selville ensi tapaamisella, onko oikeasti vapaa vai varattuna esittää vapaata. Pitää oppia tulkitsemaan ihmisen eleitä ja lukea rivienkin välistä hänen sanomaansa. En mä käsitä, mikä aikuisista ja yleensä vieläpä naisista tekee niin hölmöjä.
        Se nyt on ihan varmaa, että netissä voi kirjoitella mitä vaan ja saada toisen pää pyörälle. Mutta kuka hölmö ne todesta ottaa?

        Ehkä niitä kunnollisiakin miehiä netistä löytyy, mutta heidän tunnistaminen on aluksi ennen parempaa tutustumista hankalaa. Tietyt "ongelmat" tulevat ilmi vasta tapailun jatkuessa hieman pidempään.

        Olen törmännyt varattuihin, alkoholiongelmaisiiin ja nettideittiriippuvaisiin.

        Ei enää minulle täältä mitään, sain niiiin tarpeekseni.


    • Ex-nettinainen

      Mä olen myös saanut tarpeekseni nettideiteistä. Oikeasti täällä pyörii seuranhaussa todella paljon mielenterveys- ja päihdeongelmaista porukkaa. Itse aluksi uskoin mitä kirjoitettiin, mutta opin, että profiileihin ei voi luottaa. Tapasin netin kautta about kymmenen miestä, joista kahdeksalla oli selvästi mt-ongelmaa kovaa alkoholin käyttöä (olen hoitoalalla, joten tunnistan erilaisia ongelmia aika äkkiä). Profiilissa saattoi lukea, että sympaattinen ja helmi mies etsii tositarkoituksella tyttöä elämäänsä ja totuus oli, että mies ei ollut päässyt exästään yli, hänellä oli mielikuvituskavereita, veivasi joka päivä onko kiinnostunut vai ei ja loppuajat oli kännissä kavereiden kanssa. Tässä yksi esimerkki. Ja pari tyyppiä esiintyi väärällä nimellä. Yhdestä kaverista jouduin meneen poliisin jutuille, koska hän alkoi soitella minulle kuinka haluaa surmata exänsä ja sain hänestä itselleni riesan, jota terapoida ja lopulta oli pakko katkaista välit, vaihtaa numero ym. ihan omankin turvallisuuden takia.

      Olkaa varovaisia ihmiset ja itse suosittelen, että liikkukaan live-elämässä ja tavatkaa sitä kautta ihmisiä! Netti on niin helppo väylä kaikenmaailman hulluille ottaa kontaktia muihin! Ja ei kannata uskoa mitä ihmisten profiileissa lukee..välttämättä edes henkilön esittelemä nimi ei pidä paikkaansa..

      • ööö???

        Minä työskentelen psyk. osastolla hoitajana 24 000 asukkaan paikkakunnalla. Kyllä on kieltämättä naurattanut, kun näkee näiden meidän "vakiasiakkaiden" ilmoituksia netissä (ihan kuvan kanssa ovat liikenteessä, eli ei ole erehtymisen mahdolisuutta). Ei kyllä millään osasisi yhdistää profiilitekstiä siihen, mitä nämä ihmiset ihan oikeasti ovat miehiään/naisiaan. Ovat olevinaan rehellisiä, vakavaraisia, työssäkäyviä kultakimpaleita. Ei ole päihdeongelmia, eikä polteta. Luonnekin on kuulemma ihana, rehellinen ja tasapainoinen... voi herranjestas sentään...


      • ööö???
        ööö??? kirjoitti:

        Minä työskentelen psyk. osastolla hoitajana 24 000 asukkaan paikkakunnalla. Kyllä on kieltämättä naurattanut, kun näkee näiden meidän "vakiasiakkaiden" ilmoituksia netissä (ihan kuvan kanssa ovat liikenteessä, eli ei ole erehtymisen mahdolisuutta). Ei kyllä millään osasisi yhdistää profiilitekstiä siihen, mitä nämä ihmiset ihan oikeasti ovat miehiään/naisiaan. Ovat olevinaan rehellisiä, vakavaraisia, työssäkäyviä kultakimpaleita. Ei ole päihdeongelmia, eikä polteta. Luonnekin on kuulemma ihana, rehellinen ja tasapainoinen... voi herranjestas sentään...

        Jatkan vielä, että oman kultani löysin kyllä nettideittipalstalta (maksulliselta). Minulle jäi hyvä mieli kaikista miehistä, joihin tutustuin sitä kautta. En kylläkään tavannut livenä kuin kaksi, toinen tämä nykyiseni. Toinenkin oli ihan kiva, mutta ei sytyttänyt livenä millään lailla...


    • exdeittailja

      Mulla kyllä päinvastoin ollut vain hyviä kokemuksia...
      mutta olenkin tosi varovainen...

      En paljasta oikeaa henkilöllisyyttäni ennenkuin ollaan tavattu muutamia kertoja...käytän prepaid-liittymää ja sähköpostia. Kukaan ei ole kyseenalaistanut sitä miksi en anna nimi ja osoitetietoja heti...
      Olen aina tavannut ensimmäiset kerrat julkisella paikalla...en ole kenenkään kotiin mennyt enkä kutsunut ketään kotiini ennenkuin ollaan tutustuttu myös livenä.

      Haluan myös kirjoitella vähän pidempään ennen tapaamista...ja ne joille se ei ole käynyt ovat lopettaneet viestittelyn...

      Treffit ovat vuosien aikan johtaneet lähes poikkeuksetta pidempiin suhteisiin... ja päättyneet aikanaan yhteisestä sopimuksesta...paitsi viimeisin :-)

      • Toipumassa...

        Huijareita riittää...oma kokemus oli karmaiseva ja eka kerta mennä treffit -palstalle hyvän ystävän yllytyksestä, kun jäin yksin ja oli sitova työ, ettei aikaa jäänyt nimeksikään. Ajauduin kehotuksesta katselemaan mahdollista elämänkumppania sieltä ja huono kokemus kaikkiaan.
        Tämä ketku vieläkin on näillä palstoilla ja seuraan aika ajoittain hänen höpö -juttujaan ja varoittelen hänestä muita.
        Käytti hyväksi taloudellisesti, ei yhtään kadu mitään ja oikeusistuimet on käyty..en voinut kuvitella tällaista tapahtuvan ikinä jo haavojaan kuoleman takia nuolevan ihmisen kohdalle.
        Mitään hyötyä tuosta palstalla olemisesta ei ole ja se on fakta..katselkaa naiset oikeiasta elämästä ja lähtekää liikkeelle, kun joku pyytää mukaan ihan mihin vain vaikka lenkille..se voi olla siellä.
        Näin kävi mulle loppujen lopuksi...yli neljä vuotta ollaan asuttu yhdessä, mutkia ollut tarpeeksi matkassa, mutta yhdessä eletään ja mies on osaava ja mutkaton.
        Joten lopuksi..älkää menkö lankaan treffit -palstan vuoksi, jos olet normaali ihminen. Siellä on ainakin yksi ylitse muiden, joka on häikäilemätön, ruma hampaaton korskea paska, joka kehuu itseään, ettei tahdo nahassaan pysyä.
        Uhkailee , haukkuu ja käyttäyttyy sian lailla...valehtelee ja sitä aina vain uskoi, että kaikki menee hyvin. Puhui vähän liikaa omista asioistaan , joten olen varuillani ja tietoinen koko ajan, missä mennään.


      • ottakaa ulkkismies
        Toipumassa... kirjoitti:

        Huijareita riittää...oma kokemus oli karmaiseva ja eka kerta mennä treffit -palstalle hyvän ystävän yllytyksestä, kun jäin yksin ja oli sitova työ, ettei aikaa jäänyt nimeksikään. Ajauduin kehotuksesta katselemaan mahdollista elämänkumppania sieltä ja huono kokemus kaikkiaan.
        Tämä ketku vieläkin on näillä palstoilla ja seuraan aika ajoittain hänen höpö -juttujaan ja varoittelen hänestä muita.
        Käytti hyväksi taloudellisesti, ei yhtään kadu mitään ja oikeusistuimet on käyty..en voinut kuvitella tällaista tapahtuvan ikinä jo haavojaan kuoleman takia nuolevan ihmisen kohdalle.
        Mitään hyötyä tuosta palstalla olemisesta ei ole ja se on fakta..katselkaa naiset oikeiasta elämästä ja lähtekää liikkeelle, kun joku pyytää mukaan ihan mihin vain vaikka lenkille..se voi olla siellä.
        Näin kävi mulle loppujen lopuksi...yli neljä vuotta ollaan asuttu yhdessä, mutkia ollut tarpeeksi matkassa, mutta yhdessä eletään ja mies on osaava ja mutkaton.
        Joten lopuksi..älkää menkö lankaan treffit -palstan vuoksi, jos olet normaali ihminen. Siellä on ainakin yksi ylitse muiden, joka on häikäilemätön, ruma hampaaton korskea paska, joka kehuu itseään, ettei tahdo nahassaan pysyä.
        Uhkailee , haukkuu ja käyttäyttyy sian lailla...valehtelee ja sitä aina vain uskoi, että kaikki menee hyvin. Puhui vähän liikaa omista asioistaan , joten olen varuillani ja tietoinen koko ajan, missä mennään.

        ""Siellä on ainakin yksi ylitse muiden, joka on häikäilemätön, ruma hampaaton korskea *****, joka kehuu itseään, ettei tahdo nahassaan pysyä.
        Uhkailee , haukkuu ja käyttäyttyy sian lailla...valehtelee ja sitä aina vain uskoi, että kaikki menee hyvin""

        no mutta, tuohan normaali nykyajan suomalaismies. Muunlaisia on tosi harvassa.


      • *epänormaali*
        Toipumassa... kirjoitti:

        Huijareita riittää...oma kokemus oli karmaiseva ja eka kerta mennä treffit -palstalle hyvän ystävän yllytyksestä, kun jäin yksin ja oli sitova työ, ettei aikaa jäänyt nimeksikään. Ajauduin kehotuksesta katselemaan mahdollista elämänkumppania sieltä ja huono kokemus kaikkiaan.
        Tämä ketku vieläkin on näillä palstoilla ja seuraan aika ajoittain hänen höpö -juttujaan ja varoittelen hänestä muita.
        Käytti hyväksi taloudellisesti, ei yhtään kadu mitään ja oikeusistuimet on käyty..en voinut kuvitella tällaista tapahtuvan ikinä jo haavojaan kuoleman takia nuolevan ihmisen kohdalle.
        Mitään hyötyä tuosta palstalla olemisesta ei ole ja se on fakta..katselkaa naiset oikeiasta elämästä ja lähtekää liikkeelle, kun joku pyytää mukaan ihan mihin vain vaikka lenkille..se voi olla siellä.
        Näin kävi mulle loppujen lopuksi...yli neljä vuotta ollaan asuttu yhdessä, mutkia ollut tarpeeksi matkassa, mutta yhdessä eletään ja mies on osaava ja mutkaton.
        Joten lopuksi..älkää menkö lankaan treffit -palstan vuoksi, jos olet normaali ihminen. Siellä on ainakin yksi ylitse muiden, joka on häikäilemätön, ruma hampaaton korskea paska, joka kehuu itseään, ettei tahdo nahassaan pysyä.
        Uhkailee , haukkuu ja käyttäyttyy sian lailla...valehtelee ja sitä aina vain uskoi, että kaikki menee hyvin. Puhui vähän liikaa omista asioistaan , joten olen varuillani ja tietoinen koko ajan, missä mennään.

        "älkää menkö lankaan treffit -palstan vuoksi, jos olet normaali ihminen"

        Vau.. onpa sinulla otsaa, kun haukut aika monia suomalaisia ihmisiä epänormaaleiksi. Täällä on eräs nimeämäsi epänormaali. Olen treffaillut sekä netin kautta, että "tosielämässä" tavattuja miehiä ja voin sanoa, että pahimmat sekopäät löytää baareista. Katsos kun normaalit ihmiset eivät juokse baareissa jatkuvasti. Lisäksi suurin osa esim. pienillä paikkakunnilla asuvista ei todellakaan löydä elämänsä rakkautta lenkkipolulta tai kirjastosta.. kaikki kun tuntevat yleensä toisensa jollain tavalla. Nettitreffailu on yksi tapa tavata uusia ihmisiä, siinä missä mikä tahansa muukin keino. Sinulle voidaan valehdella päin naamaa, ihan sama minkä kanavan kautta tyypin tapasit.

        Itse löysin nykyisen mieheni täältä suomi24:ltä. Olemme olleet yhdessä 4 vuotta ja naimisissakin kohta vuoden, meillä on myös lapsi enkä voisi olla tämän onnellisempi. Mitä tahansa voi elämässä tapahtua, koska kukaan meistä ei pysty laatimaan valmista käsikirjoitusta, mutta minä en sitä murehdi vaan nautin siitä ajasta, kun olen onnellinen ja pyrin siihen, että se kestää loppuelämäni.


        Edelliselle kirjoittajalle "exdeittailija":

        Toimit deittaillessasi juuri niin kuin minäkin. Olen ollut paskoillakin treffeillä, mutta kun ei paljasta itsestään liikaa eikä varsinkaan mene antamaan oikeaa puhelinnumeroaan vaan pitää prepaid-liittymää, niin on aivan turvassa ja jyvät erottuvat ajan saatossa akanoista.


      • hilppi 77
        ottakaa ulkkismies kirjoitti:

        ""Siellä on ainakin yksi ylitse muiden, joka on häikäilemätön, ruma hampaaton korskea *****, joka kehuu itseään, ettei tahdo nahassaan pysyä.
        Uhkailee , haukkuu ja käyttäyttyy sian lailla...valehtelee ja sitä aina vain uskoi, että kaikki menee hyvin""

        no mutta, tuohan normaali nykyajan suomalaismies. Muunlaisia on tosi harvassa.

        kuvaus sopii saarijärvellä asuvaan mieheen.liikku ison koiran kanssa eritoten öisin
        ei kaikki kamarit lämpimänä


    • sama tääl

      oliko ruma hampaaton kaljuhko isokokoinen todella epäsiisti ja puhui koko ajan omista asioistaan ja riidoistaan .haukkui entiset naisensa.

    • nenettideitit

      Yks harmaantunut alle nelikymppinen, alkon näköinen ja aina on kaikki vitullansa ja huono päivä.

    • ellen7

      No voihan täältä joku löytääkin ns. oikean. Rima on aika korkealla kun tulee näitä jotka kertovat "antavansa sinulle kaiken". Sitten ollaan mitä ollaan ja kiireesti pitäs päästä naimisiin. Ei voi kuin ihmetellä miten nämä fiksut herrasmiehet ovat aina vaan onnistuneet huijaamaan.....johan paljastuu näitä suhteita enemmän ja vähemmän. Näin tässäkin tapauksessa. Mikä ihme se on että pitäis päästä heti naimisiin tai ainakin kihloihin???? Ja se kontrollointi...Ei kiitos Ei....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      78
      910
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      747
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      694
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      675
    Aihe