Kävin kampaajalla muutama päivä sitten vaalentamassa hiuksiani raidoilla. Lopputulos oli vähän turhankin vaalea, nimittäin erittäin vaalea hiekanruskea ja nopealla silmäyksellä jopa valkoinen. Pidän kyllä väristä, mutta haluan tavoitella luonnollisempaa väriä ja enemmän omaa hiusväriäni vastaavaa, joka on se perinteinen maantienruskea. Lopputulos voisi olla vain hitusen vaaleampi/kirkkaampi.
Onko kellään kokemusta kevytvärin, esimerkiksi Loreal Castingin, värjäystehosta vaalennettuun kuontaloon? Iskeekö lujaa kiinni vai eikö ota tarttuakseen? Olen lukenut kaiken maan kauhutarinat netistä vihertävistä ja harmaista lopputuloksista, mutta tietääkö joku nimenomaan kevytvärin vaikutuksesta? Ja melkeinpä vielä tämän nimenomaisen Lorealin, jota olen käyttänyt joskus aikaisemminkin värjäämättömään tukkaan ja olen todennut sarjan hyväksi.
Kiitoksia paljon vastauksista! Ei huvittaisi mennä kampaajalle takaisin näin nopeasti maksamaan kymmeniä euroja tukkansa uudelleenvärjäämisestä...
Kevytväri värjättyyn blondiin?
tucca
2
287
Vastaukset
- tucca
Tai mitenköhän Color Mask (KC Professional) sävy Latte käyttäytyy mainitsemanilaisissa hiuksissa?
- ruiskaunokki4
Mä olen käyttänyt Lattea juurikin "maantienvärisiin" , vaalealla raidoitettuihin hiuksiini. Ja tosiaan himmentää tuota raitaväriä ainakin mun tapauksessani siten, että hiukset on kauttaaltaan enemmän juurikin maantienväriset. Tykkään kovasti! Tällä ei kuitenkaan voi mennä kovasti mönkään sillä lähtee pesuissa pois. Mä olen laittanut ennen pesua hiukan kasteltuihin hiuksiin vaikuttamaan n. 30 min. ajaksi, mutta kantsii kokeilla varmaan ensin ohjeen mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122