Onko joku tällä hetkellä staffpointin kautta töissä, kuinka hyvin töitä tulee staffpointin kautta, onko huonoa sanottavaa, olisi kiva kuulla?
Tarinoita Staffpointista
2
294
Vastaukset
- jenn2
Täällä mietin myös samaa!
- 0934i60943
Itse olin staffpointilla ja ei kovin paljoa pahaa sanottavaa firmasta.
Palkanmaksu hoitui ajallaan, yhteyshenkilöt mukavia ...Töitä riitti.
Tietty siinä oli se perus vuokrafirman miinuspuoli eli sai ravata paikasta toiseen pätkäkeikoilla, lähteä lyhyellä varoitusajalla, kärkkyä vuoroa... Vuorot saattoi olla kaukana. Riippuu tietty mitä työtäkin tekee, itse tein kassaduuneja ja pääsin hiljalleen asiakasyritykseen vakkaritöihin. Tiedän huonompiakin firmoja, kuten esim. eräs aurinkologofirma, jolla on myös henkilöstöpalvelupuoli, joka lupaili tutulleni töitä, mutta kas kummaa niitä ei ollutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947653- 374057
- 473596
- 2433054
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402722- 452572
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212544- 1342504
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292439Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292418