Erehdyin taas katsomaan S24 treffejä..

Ja taas joutui pettymään ja nilemään katkeruuttaan..
Treffit kokonaan täynnä vain hyvätasoisia, hyvännäköisiä naisia korkeine miesvaatimuksineen . AArg

Ja tavalliset maanläheiset jalat maassa olevat naiset loistavat poissaolollaan.

8

276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suurin osa noista naisista tuolla tuntuvat esittävän itseään enemmän mitä todellisuudessa ovatkaan.

Koskahan noilla korkeilla vaatimuksella ja menttaliteetilla varustetuilla naisilla tulee niin sanotusti "jalat maan pinnalle"?? Onkohan sitten kun mittariin tulee 50 ja vieläkään ei ole sitä unelmien prinssiä valkoisella ratsulla ilmestynyt viemään jalat alta.

• taas näitä...

"Treffit kokonaan täynnä vain hyvätasoisia, hyvännäköisiä naisia korkeine miesvaatimuksineen"

Korkeista vaatimuksista olen samaa mieltä, mutta muuten tuo lause taisi olla huumoria, olihan?

Jalat maahan joskus? Höpsis! Telaketjujen kumeaa jylinää ei suomenmaassa hiljennä mikään. Se vikahan on näet vain suomalaisissa miehissä, jos perusharmaata suomineitoa ei kotoa haekaan se komea ja rikas tumma hurmuri. Muutenkin suomimies on täysi vässykkä, kun ensitreffeille ei saavutakaan kirkkaan valkeassa puvussa ja ruusu hampaissa eikä taustalla räisky ilotulitus kuun piirtäessä vanaa yölliselle merelle. Puhumattakaan siitä, että lentokone piirtäisi taivaalle naisen nimeä, kun tälle tunnustetaan ikuista rakkautta ja alistumista naisen tahtoon.

Aivan luokatonta!

• Kyllä ne jalat sinne "maan pinnalle " tulee joillakin jo ennen 50-vuotispäivää :-)

• Nennia

Hupaisaa. Useimmille tuntuu olevan ongelma, että sivustolta ei löydy mukavia, nättejä, fiksuja ja vieläpä "hyvätasoisia" naisia ollenkaan tarpeeksi. Näköjään sekään ei sitten kuitenkaan ole hyvä, jos löytyy. Mitähän aloittaja sitten haluaa? Rumia, tyhmiä naisia jotka tyytyy keneen tahansa? Sekä olisi ihanne?

Vai onko ongelma ehkä kuitenkin ennemmin se, että mukavat, nätit naiset eivät nyt vain ole valmiita tarttumaan ihan kehen tahansa eikä aloittajakaan silti kuitenkaan ole valmis laittamaan viestiä niille vähän vaatimattomammille tapauksille?

• mitä naiset haluaar

Yks 43 v nainen pyysi mua treffeille ja sit se ei tullut treffeille vaikka piti. Aika ja paikka oli sovittu mut naista ei näkynyt eikä kuulunut. Mulle kelpais ihan tavis nainen mut ei ne halua tutustua kun niihin jumalattoman komeisiin miehin..

• jepjepEI

Varsinais-Suomen kohdalla ainakin naistarjonta on huipaisan surkeaa.

• Elekieli

Muistaakseni juurikin turkulaisia naisia on sanottu Suomen huipuiksi, siis ulkoiselta olemukseltaan. Ehkä niin kauniit eivät muulta tarjonnalta turvaudu nettiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      174
      6370
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1764
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1548
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1290
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      34
      905
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      874
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      829
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      785
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      779
    Aihe