Aihe

Ticketmaster ja toimitus?

edwardwe

No pistetääs ny sitte tännekki jos joku sattuis auttaan...
Onko kellään kokemusta ticketmasterista? Tilasin sieltä ite kaverin kautta konserttilipun, ja tää konsertti siis on ulkomailla. Ticketmasterin nettisivuilla oli, että liput toimitetaan mahdollisimman lähellä konserttipäivää, onko teillä kokemusta että kuinka myöhään ne sitten tulee? Ja tuleehan varmasti ajoissa? Koska en nimittäin halua että ku oon ite matkustamassa sinne maahan niin ne liput vasta silloin pamahtaa laatikkoon D: Sielä sivuilla myös oli että jos liput ei oo tullu viikkoa ennen ku on lähdössä (siis sinne missä se keikka on jos siis on uk:n ulkopuolelta) niin pitää lähettää viestiä niille. Sitte jos ne liput ei oo mulle tullu niin kannattaisko varalta lähettää useampaa viikkoa ennen että ne liput varmasti ehtii paikalle? Entä sitten jos liput ei ehdikään? Miten sitten toimitaan?

Yks asia mikä mua kans mietityttää on se, että ku siinä toimituksessa on se että sen saajan pitää kuitata sitte ku ne liput tulee (siis se että kuittaa sen jutun well you know what I mean) niin miten sitte toimitaan jos ne liput toimitetaankin silloin jos kukaan ei ole niitä vastaanottamassa?

Kiitos,olis kiva jos joku osais auttaa! Tää on mun eka kerta ku ticketmasterin kautta mitään ostan ja haluan todella että ne liput kans ajoissa tulee sitten D:

3

499

Vastaukset

• Samaa mietin. Miten apn lippujen kanssa kävi?

• Raha meni ilman ongelmia tililtä, mutta lippua ei tullut eikä tule. Eikä voi tehdä valitusta, koska valitusreitti herjaa virhettä. Raha meni mutta lippua ei tullut eikä tule.

• Minulla lippujen palautus ei toiminut ticketmasterin kautta. Tilaisuuden järjestäjä oli LiveNation ja he kertoivat että ticketmasterille on kerrottu, että palautuksia saa ja voi käsitellä. Ticketmasterista suoraan sanotiin etteivät aio käsitellä palautushakemuksia. Vetosivat että järjestäjältä ei ole tullut tietoja. Myöskään eivät suostuneet kertomaan mitään osoitetta, puhno tai vastaavaa miten mennä eteenpäin. Onneksi löytyi tilaisuuden järjestäjä ja toivottavasti rahat palautuu.
      VÄLTTÄISIN käyttämästä Ticketmasteria. Tuntuu todelliselta huojausputiikilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      26174
    2. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      16460
    3. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      399
      15244
    4. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      13255
    5. Joskus naista ei vaan tajua

Nainen ostaa netistä tavaraa 30 eurolla kengät ja sitten lähtee hakee niitä 30km päästä eli ajaa 60 km edestakas kun kaupassa samat kengät maksaa 40 e
      Parisuhde
      58
      3189