Ticketmaster ja toimitus?

edwardwe

No pistetääs ny sitte tännekki jos joku sattuis auttaan...
Onko kellään kokemusta ticketmasterista? Tilasin sieltä ite kaverin kautta konserttilipun, ja tää konsertti siis on ulkomailla. Ticketmasterin nettisivuilla oli, että liput toimitetaan mahdollisimman lähellä konserttipäivää, onko teillä kokemusta että kuinka myöhään ne sitten tulee? Ja tuleehan varmasti ajoissa? Koska en nimittäin halua että ku oon ite matkustamassa sinne maahan niin ne liput vasta silloin pamahtaa laatikkoon D: Sielä sivuilla myös oli että jos liput ei oo tullu viikkoa ennen ku on lähdössä (siis sinne missä se keikka on jos siis on uk:n ulkopuolelta) niin pitää lähettää viestiä niille. Sitte jos ne liput ei oo mulle tullu niin kannattaisko varalta lähettää useampaa viikkoa ennen että ne liput varmasti ehtii paikalle? Entä sitten jos liput ei ehdikään? Miten sitten toimitaan?

Yks asia mikä mua kans mietityttää on se, että ku siinä toimituksessa on se että sen saajan pitää kuitata sitte ku ne liput tulee (siis se että kuittaa sen jutun well you know what I mean) niin miten sitte toimitaan jos ne liput toimitetaankin silloin jos kukaan ei ole niitä vastaanottamassa?

Kiitos,olis kiva jos joku osais auttaa! Tää on mun eka kerta ku ticketmasterin kautta mitään ostan ja haluan todella että ne liput kans ajoissa tulee sitten D:

3

3245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keikalle

Samaa mietin. Miten apn lippujen kanssa kävi?

• Tylsimys

Raha meni ilman ongelmia tililtä, mutta lippua ei tullut eikä tule. Eikä voi tehdä valitusta, koska valitusreitti herjaa virhettä. Raha meni mutta lippua ei tullut eikä tule.

• Anonyymi

Minulla lippujen palautus ei toiminut ticketmasterin kautta. Tilaisuuden järjestäjä oli LiveNation ja he kertoivat että ticketmasterille on kerrottu, että palautuksia saa ja voi käsitellä. Ticketmasterista suoraan sanotiin etteivät aio käsitellä palautushakemuksia. Vetosivat että järjestäjältä ei ole tullut tietoja. Myöskään eivät suostuneet kertomaan mitään osoitetta, puhno tai vastaavaa miten mennä eteenpäin. Onneksi löytyi tilaisuuden järjestäjä ja toivottavasti rahat palautuu.
      VÄLTTÄISIN käyttämästä Ticketmasteria. Tuntuu todelliselta huojausputiikilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      38
      4193
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      251
      3477
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      257
      3254
    4. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      268
      2518
    5. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      26
      1829
    6. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      131
      1745
    7. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      248
      1533
    8. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      11
      1315
    9. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1125
    10. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      19
      1109
    Aihe