Ticketmaster ja toimitus?

edwardwe

No pistetääs ny sitte tännekki jos joku sattuis auttaan...
Onko kellään kokemusta ticketmasterista? Tilasin sieltä ite kaverin kautta konserttilipun, ja tää konsertti siis on ulkomailla. Ticketmasterin nettisivuilla oli, että liput toimitetaan mahdollisimman lähellä konserttipäivää, onko teillä kokemusta että kuinka myöhään ne sitten tulee? Ja tuleehan varmasti ajoissa? Koska en nimittäin halua että ku oon ite matkustamassa sinne maahan niin ne liput vasta silloin pamahtaa laatikkoon D: Sielä sivuilla myös oli että jos liput ei oo tullu viikkoa ennen ku on lähdössä (siis sinne missä se keikka on jos siis on uk:n ulkopuolelta) niin pitää lähettää viestiä niille. Sitte jos ne liput ei oo mulle tullu niin kannattaisko varalta lähettää useampaa viikkoa ennen että ne liput varmasti ehtii paikalle? Entä sitten jos liput ei ehdikään? Miten sitten toimitaan?

Yks asia mikä mua kans mietityttää on se, että ku siinä toimituksessa on se että sen saajan pitää kuitata sitte ku ne liput tulee (siis se että kuittaa sen jutun well you know what I mean) niin miten sitte toimitaan jos ne liput toimitetaankin silloin jos kukaan ei ole niitä vastaanottamassa?

Kiitos,olis kiva jos joku osais auttaa! Tää on mun eka kerta ku ticketmasterin kautta mitään ostan ja haluan todella että ne liput kans ajoissa tulee sitten D:

3

3184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keikalle

Samaa mietin. Miten apn lippujen kanssa kävi?

• Tylsimys

Raha meni ilman ongelmia tililtä, mutta lippua ei tullut eikä tule. Eikä voi tehdä valitusta, koska valitusreitti herjaa virhettä. Raha meni mutta lippua ei tullut eikä tule.

• Anonyymi

Minulla lippujen palautus ei toiminut ticketmasterin kautta. Tilaisuuden järjestäjä oli LiveNation ja he kertoivat että ticketmasterille on kerrottu, että palautuksia saa ja voi käsitellä. Ticketmasterista suoraan sanotiin etteivät aio käsitellä palautushakemuksia. Vetosivat että järjestäjältä ei ole tullut tietoja. Myöskään eivät suostuneet kertomaan mitään osoitetta, puhno tai vastaavaa miten mennä eteenpäin. Onneksi löytyi tilaisuuden järjestäjä ja toivottavasti rahat palautuu.
      VÄLTTÄISIN käyttämästä Ticketmasteria. Tuntuu todelliselta huojausputiikilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      123
      5282
    2. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      181
      5195
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      214
      4122
    4. 217
      3332
    5. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      123
      3148
    6. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      104
      3024
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      19
      2941
    8. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      127
      1884
    9. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      162
      1802
    10. 61
      1379
    Aihe