No pistetääs ny sitte tännekki jos joku sattuis auttaan...
Onko kellään kokemusta ticketmasterista? Tilasin sieltä ite kaverin kautta konserttilipun, ja tää konsertti siis on ulkomailla. Ticketmasterin nettisivuilla oli, että liput toimitetaan mahdollisimman lähellä konserttipäivää, onko teillä kokemusta että kuinka myöhään ne sitten tulee? Ja tuleehan varmasti ajoissa? Koska en nimittäin halua että ku oon ite matkustamassa sinne maahan niin ne liput vasta silloin pamahtaa laatikkoon D: Sielä sivuilla myös oli että jos liput ei oo tullu viikkoa ennen ku on lähdössä (siis sinne missä se keikka on jos siis on uk:n ulkopuolelta) niin pitää lähettää viestiä niille. Sitte jos ne liput ei oo mulle tullu niin kannattaisko varalta lähettää useampaa viikkoa ennen että ne liput varmasti ehtii paikalle? Entä sitten jos liput ei ehdikään? Miten sitten toimitaan?
Yks asia mikä mua kans mietityttää on se, että ku siinä toimituksessa on se että sen saajan pitää kuitata sitte ku ne liput tulee (siis se että kuittaa sen jutun well you know what I mean) niin miten sitte toimitaan jos ne liput toimitetaankin silloin jos kukaan ei ole niitä vastaanottamassa?
Kiitos,olis kiva jos joku osais auttaa! Tää on mun eka kerta ku ticketmasterin kautta mitään ostan ja haluan todella että ne liput kans ajoissa tulee sitten D:
Ticketmaster ja toimitus?
3
3207
Vastaukset
- Keikalle
Samaa mietin. Miten apn lippujen kanssa kävi?
- Tylsimys
Raha meni ilman ongelmia tililtä, mutta lippua ei tullut eikä tule. Eikä voi tehdä valitusta, koska valitusreitti herjaa virhettä. Raha meni mutta lippua ei tullut eikä tule.
- Anonyymi
Minulla lippujen palautus ei toiminut ticketmasterin kautta. Tilaisuuden järjestäjä oli LiveNation ja he kertoivat että ticketmasterille on kerrottu, että palautuksia saa ja voi käsitellä. Ticketmasterista suoraan sanotiin etteivät aio käsitellä palautushakemuksia. Vetosivat että järjestäjältä ei ole tullut tietoja. Myöskään eivät suostuneet kertomaan mitään osoitetta, puhno tai vastaavaa miten mennä eteenpäin. Onneksi löytyi tilaisuuden järjestäjä ja toivottavasti rahat palautuu.
VÄLTTÄISIN käyttämästä Ticketmasteria. Tuntuu todelliselta huojausputiikilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735589Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744890Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453214Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052653Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52302Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21576Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211230Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127855