No pistetääs ny sitte tännekki jos joku sattuis auttaan...
Onko kellään kokemusta ticketmasterista? Tilasin sieltä ite kaverin kautta konserttilipun, ja tää konsertti siis on ulkomailla. Ticketmasterin nettisivuilla oli, että liput toimitetaan mahdollisimman lähellä konserttipäivää, onko teillä kokemusta että kuinka myöhään ne sitten tulee? Ja tuleehan varmasti ajoissa? Koska en nimittäin halua että ku oon ite matkustamassa sinne maahan niin ne liput vasta silloin pamahtaa laatikkoon D: Sielä sivuilla myös oli että jos liput ei oo tullu viikkoa ennen ku on lähdössä (siis sinne missä se keikka on jos siis on uk:n ulkopuolelta) niin pitää lähettää viestiä niille. Sitte jos ne liput ei oo mulle tullu niin kannattaisko varalta lähettää useampaa viikkoa ennen että ne liput varmasti ehtii paikalle? Entä sitten jos liput ei ehdikään? Miten sitten toimitaan?
Yks asia mikä mua kans mietityttää on se, että ku siinä toimituksessa on se että sen saajan pitää kuitata sitte ku ne liput tulee (siis se että kuittaa sen jutun well you know what I mean) niin miten sitte toimitaan jos ne liput toimitetaankin silloin jos kukaan ei ole niitä vastaanottamassa?
Kiitos,olis kiva jos joku osais auttaa! Tää on mun eka kerta ku ticketmasterin kautta mitään ostan ja haluan todella että ne liput kans ajoissa tulee sitten D:
Ticketmaster ja toimitus?
3
2823
Vastaukset
- Keikalle
Samaa mietin. Miten apn lippujen kanssa kävi?
- Tylsimys
Raha meni ilman ongelmia tililtä, mutta lippua ei tullut eikä tule. Eikä voi tehdä valitusta, koska valitusreitti herjaa virhettä. Raha meni mutta lippua ei tullut eikä tule.
- Anonyymi
Minulla lippujen palautus ei toiminut ticketmasterin kautta. Tilaisuuden järjestäjä oli LiveNation ja he kertoivat että ticketmasterille on kerrottu, että palautuksia saa ja voi käsitellä. Ticketmasterista suoraan sanotiin etteivät aio käsitellä palautushakemuksia. Vetosivat että järjestäjältä ei ole tullut tietoja. Myöskään eivät suostuneet kertomaan mitään osoitetta, puhno tai vastaavaa miten mennä eteenpäin. Onneksi löytyi tilaisuuden järjestäjä ja toivottavasti rahat palautuu.
VÄLTTÄISIN käyttämästä Ticketmasteria. Tuntuu todelliselta huojausputiikilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569