Oppiiko sitä ikinä?

Ei jaksa enää

Luulin jo, että tähän ikään olisi tullut järkeä päähäni. Ei tullut, en ole oppinut.

Kaksi vuotta sitten loppu pisin suhteeni, kun exä jäi kiinni vieraista. Olisi edes muualla hässinyt akkojen kanssa, mutta piti mennä se tekemään minun kodissani!

Kaksi vuotta olin käytännössä yksin, mitä nyt muutamia lyhyitä suhteita.

Noh, viime viikonloppuna tapasin muka unelmien miehen. Kiltti, mukava, "rehellinen", hauska ja avoin. Rauhallinen. Ennakkovaikutelma oli loistava.

Ei edes hypännyt sänkyyn ensimmäisillä tai toisillakaan treffeillä (ihan niin kuin se jotain todistaisi). Ei kuulemma harrasta yhdenillan juttuja. Toisilla treffeillä kasvot punaisena kysyi, että eihän tätä juttua tähän jätetä. Että jos pikku hiljaa aletaan tapaileen.

Olin innoissani ja onnellinen. Lupasi muiden kuullen tulla luokseni lomalle. Tyhmä uskoin.

Viikko siinä meni soitellessa. Kaikki vaikutti hyvältä. Enkä mitenkään innostunut liikaa, eli laitellut minä rakastan sinua jne juttuja. Ja puhuttiin siitä, kun menen sinne piakkoin... Jätkä kehta vielä sanoa, että sitten, kun tulen, pitää heti nähdä..

Sunnuntaina klo 16.00 soi puhelin, johon heräsin. Hymy nousi huulille, kun kahtoin kuka soitti.

Puhelu meni suurinpiirtein niin, että joku nainen oli hyökännyt naisen hänen päällensä baarissa. Ja nainen oli ollut siellä hänen asunnollaan yötä. Mitään ei ollut tapahtunut, mutta meijän kahden (eli minun ja hänen) jutusta ei tule mitään. Ei kannata, kun menojalkaa vipattaa. Ja anteeksi jos on antanut olettaa, että kiinnostunut.

Jep jep. Noh, miten minun olisi pitänyt käsittää sanat; haluaisin alkaa rauhassa tapaileen sinua. Tulen lomalla sinun luoksesi?

Luulin jo, että olen nähnyt ja kuullut kaiken. Näin pahasti ei ole kuitenkaan vedetty mattoa jalkojen alta.

Miksi pittää antaa ymmärtää, että on kiinnostunut, kun ei oikiasti (näköjään) kiinnosta. Miksi pitää rikkoa toinen?

En käsitä, en millään. En ole täydellinen, mutta siitä on helevetin varma, etten tehnyt mitään millä olisin tämän ansainnut.

En tiedä. Ei tässä ennää paljon naurata. Ei haluakaan päästä kettään miestä lähelle. Tuo logiikka ei vaan toimi, enkä vaan ymmärrä..

En varmaan ikinä tule ymmärtämään. Ja olen näköjään helevetin huono ihmistuntija. Ja näköjään kukaan muukaan ei tätä miestä tuntenut, kun yhteiset kaverit ovat lievästi sanoen järkyttyneitä.

Olin ääliö jo ostanut ennakko junaliput kyseiselle paikkakunnalle. Ja nythän se tietenkin sano, että ei kannata tulla. Ei ainakaan hänen takiaan..

Minähän perkele menen! Mulle tuo jätkä on kaiken jälkeen ilmaa. Pystyn näyttelemään, että kaikki hyvin, vaikka todellisuudessa itken verta..

Näin tälläkin kertaa!!!

18

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei opi

Mene sinne ja pokaa joku sopiva paikallisesta ja vietä hauska ilta ja kerro sellaisille kavereille, että tiedät asian menevän tämän "miehen" korviin.
      Lapsellistahan se on, mutta voi kiukku vähän laantua ja voit pitää hauskaa.

Ei miehistä ota selvää, luovutin jo aikaa sitten.

• Ei opi

"fabber"

Arvostan positiivisuuttasi, en vain viitsi nähdä enää vaivaa...
        Olen sentään jo sen oppinut, että antaa olla ja yllätyn jos joku vielä
        mielenkiintoni oikeasti herättää.
        Tosin varmaan sekin katoaisi aika pian, kun tajuaisin, että huijaan vaan itseäni tämänkin miehen seurassa ja torppaan koko jutun niin pääsen helpommalla.

Enkä ole edes katkera, mitä väliä, asiani on kunnossa ja menee se elämä näinkin ja voihan sitä treffeillä huvikseen käydä.

• fabber1
        Ei opi kirjoitti:

"fabber"

Arvostan positiivisuuttasi, en vain viitsi nähdä enää vaivaa...
        Olen sentään jo sen oppinut, että antaa olla ja yllätyn jos joku vielä
        mielenkiintoni oikeasti herättää.
        Tosin varmaan sekin katoaisi aika pian, kun tajuaisin, että huijaan vaan itseäni tämänkin miehen seurassa ja torppaan koko jutun niin pääsen helpommalla.

Enkä ole edes katkera, mitä väliä, asiani on kunnossa ja menee se elämä näinkin ja voihan sitä treffeillä huvikseen käydä.

ei opi:

Kiitos että arvostat ...Kyllä meitä kuule on.... joka arvostaa naista ja korkealle

Kylläpä sen kuuluisi sinun kohdalle sattuvan....Sinä joka olet oikea nainen

juuri sellaisen kohdalle se vielä tuleekin....Kierrä kaikki saatanan makeilijat

kaukaa... nät kyllä hänet joka aivan luonnollisena esiintyy....
        olen joskus täydellisen esitelmän heistä kirjoittanut

• Ei opi
        fabber1 kirjoitti:

ei opi:

Kiitos että arvostat ...Kyllä meitä kuule on.... joka arvostaa naista ja korkealle

Kylläpä sen kuuluisi sinun kohdalle sattuvan....Sinä joka olet oikea nainen

juuri sellaisen kohdalle se vielä tuleekin....Kierrä kaikki saatanan makeilijat

kaukaa... nät kyllä hänet joka aivan luonnollisena esiintyy....
        olen joskus täydellisen esitelmän heistä kirjoittanut

"Fabber1"

Kiitos kannustuksesta, osaan kiertää tietyn tyyppiset miehet eikä makeilijat ole koskaan kiinnostaneet.
        Saattaa olla, että joskus vielä kolahtaa jos vielä uskallan ottaa riskin:-)

Auringonpaistetta:-)

• fabber1
        Ei opi kirjoitti:

"Fabber1"

Kiitos kannustuksesta, osaan kiertää tietyn tyyppiset miehet eikä makeilijat ole koskaan kiinnostaneet.
        Saattaa olla, että joskus vielä kolahtaa jos vielä uskallan ottaa riskin:-)

Auringonpaistetta:-)

Ei opi

Kiitos!!! Sinulle vielä enemmän!!!

Uskalla toki....Kyllä kuule on sikoja (naispuolisia) minullekin sattunut ja pahoja

Kyllä vaan olisi tylsää...jos heitä jäisi miettimään...........

Kiva juttu on että Siat miehistä eroitat.....:)

Onhan sinun nyt oltava "estraadilla" mistä me sinunlaisia muuten löydämme..:)

Loistavaa jatkoa Sinulle sinne Suomeen!!!!......;)

• lifemocker

luottamus pitää ansaita, eihän sitä nyt ole järkevää kellekkään suoraan antaa!

• Ei jaksa enää

Näköjään ei opi! Eniten vituttaa oma tyhmyys, kun lankeaa samanlaiseen retkuun aina vain uudestaan.

Ensimmäistä kertaa onneksi tuntuu siltä, että annan selekään! Ennen olisin itkenyt perään.

Kai se on maailma tehnyt jo niin kovaksi, että ei oo ennää väliä!

Lapsellisen pikkutytöt unelma oli joskus löytää elämänsä mies. En hae mittään täydellistä, koska sellaista ei ole, eikä tule.

Riittäisi kun olisi edes rehellinen ja luotettava. Näköjään liikaa vaajittu.

Ja onhan siinä sekin, että sitä tuntee vetoa vääriin miehiin. Toki ystävänä löytyy tosi hyviä miehiä, mutta en ikinä vaan voi kuvitella niistä muuta kuin ystävyyttä.

Joten vali vali.. Ei tää ikinä tuu muuttumaan.

• lifemocker
        Ei jaksa enää kirjoitti:

Näköjään ei opi! Eniten vituttaa oma tyhmyys, kun lankeaa samanlaiseen retkuun aina vain uudestaan.

Ensimmäistä kertaa onneksi tuntuu siltä, että annan selekään! Ennen olisin itkenyt perään.

Kai se on maailma tehnyt jo niin kovaksi, että ei oo ennää väliä!

Lapsellisen pikkutytöt unelma oli joskus löytää elämänsä mies. En hae mittään täydellistä, koska sellaista ei ole, eikä tule.

Riittäisi kun olisi edes rehellinen ja luotettava. Näköjään liikaa vaajittu.

Ja onhan siinä sekin, että sitä tuntee vetoa vääriin miehiin. Toki ystävänä löytyy tosi hyviä miehiä, mutta en ikinä vaan voi kuvitella niistä muuta kuin ystävyyttä.

Joten vali vali.. Ei tää ikinä tuu muuttumaan.

"Riittäisi kun olisi edes rehellinen ja luotettava. Näköjään liikaa vaajittu. "

ei se miesten vika ole, että sulla on huono mies maku JA ITSE VALITSET NE HUONOT.

vai oletko säkin perusnainen joka ei tee itse aloitteita, vaan odottaa, että ne pelimiehet tulevat sua pyörittämään ja sitten jatkuu taas tämä itkeminen? jos et ole tiennyt niin kunnon miehet osaavat olla ilman naisiakin, eikä heitä kiinnosta juosta naisten perässä koska ilmankin pärjää. sinun vaan pitäisi itse hoitaa ne aloitteet näille miehille, mikä on naisille yleensä se nono kun kaikki pitäisi saada nenän eteen valmiiksi kannettuna

• 357 mag
        lifemocker kirjoitti:

"Riittäisi kun olisi edes rehellinen ja luotettava. Näköjään liikaa vaajittu. "

ei se miesten vika ole, että sulla on huono mies maku JA ITSE VALITSET NE HUONOT.

vai oletko säkin perusnainen joka ei tee itse aloitteita, vaan odottaa, että ne pelimiehet tulevat sua pyörittämään ja sitten jatkuu taas tämä itkeminen? jos et ole tiennyt niin kunnon miehet osaavat olla ilman naisiakin, eikä heitä kiinnosta juosta naisten perässä koska ilmankin pärjää. sinun vaan pitäisi itse hoitaa ne aloitteet näille miehille, mikä on naisille yleensä se nono kun kaikki pitäisi saada nenän eteen valmiiksi kannettuna

Nyt mokkeri lyö lyötyä, ei sitä taho saada selville ku koittamalla. Itellä tapahtui järkytys kun nainen teki kaikki mistä oli puhuttu mikä ei kuulu parisuhteeseen ja oli uskottava ja sen oloinen että ei tee temppuja toiselle. Ei menty heti sänkyyn, nuoleskeeluunkin mennessä oli turistu jo useita tunteja ja useita tapaamisia, vaikutti hyvältä ja kunnoliselta vaan ei menny niin. Eikä käytökseni ollut tähän syypää koska olin umpirakastunut ja olisin tehnyt hänen puolesta mitä vain ja jotain teinkin, jos toinen ei ole samalla palolla mukana vaikka välillä siltä vaikuttaakin mitään ei ole tehtävissä tai toisen tunne elämä ei ole kondiksessa, sama lopputulos vaikka päällä seisoisit, ei auta mikään.

• Et sinä mikään tyhmä ole :) Kun uuteen ihmiseen tutustuu, niin eihän sitä voi mitenkään ennustaa millainen hän on kuukauden kuluttua, kun alkaa toista tuntea paremmin. Ja jos hän kerta noin vilpittömästi sinulle on asioita sanonut, niin vielä vähemmän haluaa uskoa, että mies on kusipää. Hän on varmaan aijjemminkin jättänyt taakseen särkyneitä sydämmiä.
      Kirjoituksestasi päätellen, olet jo luovuttanut sen suhteen, että maailmassa ei ole enää olemassa kunnollisia miehiä? Voi kyllä niitä on, kun lakkaat ajattelemasta noin niin kuin nyt ajattelet ja avaat silmäsi. Tiedän, että positiivinen ajattelu ei kiinnosta tällä hetkellä, mutta yritä edes :) Kyllä se ajan kanssa helpottaa.

• lifemocker

en kyllä näe miehessä paljonkaan vikaa kun rehdisti kertoo miten asiat ovat. miksi pitäisi väkisin koittaa tyytyä yhteen jos ei kerta siihen pysty?! koska tämä kyseinen nainen moista haluaa? höpöhöpö, tällöinhän se on paras suoraan ilmoittaa mitä haluaa ja piste. ei suoraan totuuden puhuminen kenestäkään epäkelpoa tee

• Ei jaksa enää

Voi kiitos sanoista christina-x

• Ei jaksa enää

Kerro toki miten pystyn erottamaan?

• Ei jaksa enää

Mikä on PM?

• ansaittu onni
        Ei jaksa enää kirjoitti:

Voi kiitos sanoista christina-x

Nyt nainen vaan uutta putkeen.Käytä se junalippusi matkusta johonkin muualle ja pidä hauskaa. Jos sen illan aikana näet tunnet jonkun kivan hyvän miehen anna mennä ja unohda nämä tapapettäjät. Kotona itkien tai ajatellen tota torveloa vaikka kostomielessäkin olet hänessä vielä kiinni.Ja sitä hän ei ansaitse. Ansaitset hyvää ja niin sata muutakin hiljaista ujoa miestä.Ne ei kelko joka turpaansaanutta naikkosta kotiinsa.Vaikuttaa aika yksinkertaiselta tuo mies kun haluaa oikeen loukata satasella jos ei enää kiinnosta.

• Musta kuulostaa

siltä, että aloittaja liian nopeasti alkaa toivomaan liian paljon. Uuden ihmisen tavatessa olis hyvä sellanen muutama kuukausi-puoli vuotta pitää pää aika kylmänä, vaikka oliskin ihastunut. Siis rauhassa tutkailla minkälainen se toinen on ja onko itselle sopiva jne. Silloin ei tipu niin korkealta heti eikä tule asiat yllätyksenä, kun on jo tutustunut miehen luonteeseen paremmin.

• hehheheh

• Raaka Akka

Nyt vaan kun on vielä kesää jäljellä matkusta sillä junalipulla muualle. Sen voi vaihtaa olisiko 10 egee vaihto.

Ja vietä hyvä riehakas ilta jossain kaukana kotoa kaukana tämän tyypin kotikaupungista. Saatat löytää ujon kivan miehen jonka kanssa voi rauhassa polttaa vaikka pipari karvansa.
      Äijä voittaa jos alat katkerana kostamaan. Voitat kun jatkat elämääsi ja annat toiselle ihmiselle mahdollisuuden. Ja et jää miettimään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 604
      9873
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2441
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      210
      1795
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1573
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      1010
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      42
      956
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      74
      862
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      852
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      822
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      77
      745
    Aihe