Olen 34v nainen ja koin avioeron nuoruuden rakkaastani viime kesänä. Ero oli väistämätön ja molempien yhteinen päätös.Suhteesta jäi kaksi ihanaa tyttöä. Jäin keskelle tunteiden myllerrystä,exälläni oli jo uusi nainen elämässään ja jatkoi elämäänsä heti erottuamme. Vaikka ero oli yhteinen päätös,jäin kaiken uuden keskelle yksin. Onneksi minulla oli lähipiiri kannustamassa uuteen elämään. Olin onneton,enkä uskonut että kukaan tulee elämään ja rakastaa minua aidosti. Viime syksynä sain kauniin viestin minua nuoremmalta 25v mieheltä,joka asui 170km minusta. Tapasimme kerran ja sille tielle sydämeni jäi :)
Aloimme varovaisesti tapailemaan,nyt yhdessä jo 8kk. Mies hyväksyi kaiken minussa heti ja olemme todella onnellisia ja rakastuneita. Emme puhu tulevaisuudesta,emmekä ota paineita. Katsomme rauhassa mitä elämä tuo tullessaan. Nyt nautimme elämästä ja teemme kaikkea mukavaa yhdessä :)
Ihanaa rakkauden kesää kaikille teille kaukorakastavaisille !! :*
kaikki mahdollista
jonttuliini
0
128
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102311Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231014- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha583855- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670- 68641
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627