Elämä kaukosuhteen jälkeen

ItMustHaveBeenLove

Kaukosuhde päättyi reilun kymmenen kuukauden erossaolon jälkeen. Suhde kesti niin hyvin, että päätimme muuttaa samantien yhteen - niin käytännön kuin tunnesyistä. Mielestäni erossa olo meni hyvin, pidimme yhteyttä ahkerasti ja luottamustakin löytyi - ilman sitä ei tahdo päästä eteenpäin...

Nyt olen kuitenkin hämilläni, koska mustasukkaisuus nostaa päätään. Olen muutaman viikon pyörinyt yhteisessä asunnossamme, johon toinen on muuttanut jo aiemmin. Olen löytänyt tavaraoita järjestellessäni mm. kondomeja, joissa päiväykset ovat pitkälle vuoteen 2017. Tiedän, että toisella osapuolella on ollut tapana säilyttää lompakossaan yhtä kondomia, jonka olen ajatellut "jääneen" sinne, kun ei ole ollut käyttöä. Vielä viimeviikolla se oli siellä, mutta nyt ei (olin viikonlopun reissussa ja hän yksin kotona). Olenko tulossa vainoharhaiseksi? Onko hänellä kuitenkin joku seksisuhde toiseen vaikkei sitä myönnäkkään?

Olen kysynyt suoraan kondomeista sekä siitä, onko hänellä ollut erossa olomme aikana jonkun toisen/toisten kanssa seksiä. Vastaus on ollut kielteinen ja kondomienkin sanoi olevan ostettu monta vuotta sitten. Olemme käsittääkseni avoimia toisillemme ja olenkin tätä painottanut, koska ikäviä yllätyksiä menneisyydessä on ollut.

Luottaakko siis tässä kohtaa toisen sanaan, vai antaako epäilykselle valtaa? Vaikka kuinka yritän, en pysty vain hyväksymään asiaa ja antaa olla - meillähän on asiat ihan loistavasti muuten! Onko nykypäivänä ylipäätään olemassa suhteita, missä toinen ei petä selän takana joko vakikumppanin tai satunnaisen osapuolen kanssa? Olen kyynistymässä selkeästi, koska niin paljon kuulee juttuja, että parit eivät vain kykene olemaan seksin suhteen uskollisia toisilleen, vaikka suhde olisi muuten loistokunnossa.

Eikä meidänkään seksissä ole mitään vikaa. Sitä on lähes joka päivä ja ainakin itse koen sen olevan aivan parasta! Sen vuoksi myös ihmettelen, miksi toisella olisi kova hinku vieraisiin...

3

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhbvc

Siis kondomi oli hävinnyt viikonlopun aikana jolloin olit poissa? Kysyitkö minne se joutui? Käytättekö te siis muuta ehkäisyä? Miksi hän olisi tuonut siinä tapauksessa asuntoonne kondomeja? Kyllä kai sille joku syy on.

Minusta ei ole mitään syytä pitää kondomia lompakossa jos teillä on joku muu ehkäisy.

Mielestäni et ole aiheetta mustasukkainen. Kannattaa pitää silmät auki, esim. miten käyttää kännykkää, meneekö toiseen huoneeseen puhumaan, onko facebook sinulta hyvin salattu eli et näe hänen kavereitaan jne.

Itse luin exäni tekstiviestit ja kyllähän sieltä sekstareita löytyi. Oma vaistoni oli jo vuosia kertonut minulle jotain olevan pielessä, mutta mies käänsi aina että olen vain sairaalloisen mustasukkainen.

• ItMustHaveBeenLove

Tosiaan käytämme keskenämme muuta ehkäisyä - tai siis minä käytän, pillereitä...

Sinänsä tuon voisin ymmärtää, että kondomit voisivat olla "vanhoja", koska itsekin löysin muuttokamoistani kauan sitten ostamiani kortsuja (tavarani olen pakannut ennen kuin lähdin ulkomaille ennen kaukosuhdetta). Mutta jotenkin päiväykset hämää, tai lähinnä se vuosi jolloin menee vanhaksi. Mutta näistähän jo kysyin - ei kuulemma ole ostettu muutaman vuoden sisään...

Kadonneesta kondomista en kysynyt. Mutta viikonlopusta keskusteltiin pitkään. Ja kaikesta muustakin, koska tuntuu, että nyt pitkään erossa olon jälkeen kaikki asiat konkretisoituu ja kun muutimme vielä yhteenkin, asia on vakavoitunut huomattavasti entisestään... Olen aika herkillä kaiken suhteen, koska entisestä suhteestani jäi niin huono maku suuhun. Ja kyllä, tein silloin saman kuin sinä yhbvc. Huomasin kummallista käytöstä puhelimen kanssa, uusia menoja sekä lopulta ne tekstiviestit mitkä paljastivat kaiken... Sen takia olenkin kaiken tällaisen kanssa yliherkkä ja kehittelen päässäni helposti kaikenlaisia teorioita, mitä mikäkin tarkoittaa.

Ehkä nyt vedän kuitenkin henkeä ja otan iisisti. Seurailen tilannetta ja katson mitä tuleman pitää. En enää jaksaisi kerätä kimpsuja ja kampsuja ja taas jälleen kerran aloittaa alusta yksin.

• Ei vainoharhaista

Voitko jotenkin kysyä suoraan siitä kadonneesta kondomista, että miksi oli hävinnyt lompakosta vkonlopun aikana?
      Tai oletko huomannut onko lompakkoon ilmestynyt uutta kondomia kadonneen tilalle? Se ainakin olisi erikoista, ei tietenkään automaattinen petoksen merkki, mutta jos lompakosta häviää ja ilmestyy kondomeja ilman että te niitä tarvitsette.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 493
      7298
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2578
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2561
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      158
      1864
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1748
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1469
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1148
    9. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1135
    10. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    Aihe