Hormonihäiriö vai jopa raskaus?

Yazeja olen syönyt pari vuotta ilman sen suurempia ongelmia. Vuoto on tullut aina normaalisti lume päivinä ja kaikki on muutenkin ollut hyvin ja pillerit ovat sopineet minulle. Olen suunnilleen laatan puolessavälissä ja viime viikolla kolmena päivänä jouduin ottamaan uuden pillerin oksentelun takia. Pillerin ottamisesta oli näinä päivinä aikaa 2,5-3 tuntia suunnilleen, mutta koska halusin pelata varman päälle niin otin sitten kiltisti uuden pillerin jokaisena oksentelu päivänä.

Mutta asiaan, eilen ja tänään nännit ovat olleet aivan järkyttävän kipeät eikä oikeen kärsi koskea niihin.. Voisiko tämä ehkä johtua siitä että otin oksentamisen jälkeen uuden pillerin, vaikka vanha oli ehtinyt imeytyä suunnilleen kolmisen tuntia? Pitäiskö tehdä testi varalta? Aika peloissani olen asian kanssa vaikka ainakaan vielä ei ole mitään hätää. Kokemuksia?

Kiitos jos jaksoit lukea ja vielä enemmän kiitos jos jaksat vastata!
489
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Testi ei vielä näytä mahd.raskautta, odottele ja tee toki testi. Voi johtua kummasta asiasta tahansa tuo oireilusi

Äänestä

voi piru toivoin että joku sanoisi että tuskin tämä raskauden oire on... Milloinhan testi mahdollisesti voisi näyttää oikeaa tulosta? Pelottaa nyt todella paljon...

Äänestä
  • Nyrkkisääntö on se että 19 vrk yhdynnästä, sitten istukkahormonia on tarpeeksi (siis jos on raskautunut) että testin tulokseen voi luottaa.

    Äänestä

no mutta yhdyntöjä on ollu melko paljon joten enpä oikeen tiedä mistä laskea...

Äänestä

Kommentoi aloitusta


eivauvaavieläkiitos kirjoitti:

Yazeja olen syönyt pari vuotta ilman sen suurempia ongelmia. Vuoto on tullut aina normaalisti lume päivinä ja kaikki on muutenkin ollut hyvin ja pillerit ovat sopineet minulle. Olen suunnilleen laatan puolessavälissä ja viime viikolla kolmena päivänä jouduin ottamaan uuden pillerin oksentelun takia. Pillerin ottamisesta oli näinä päivinä aikaa 2,5-3 tuntia suunnilleen, mutta koska halusin pelata varman päälle niin otin sitten kiltisti uuden pillerin jokaisena oksentelu päivänä.

Mutta asiaan, eilen ja tänään nännit ovat olleet aivan järkyttävän kipeät eikä oikeen kärsi koskea niihin.. Voisiko tämä ehkä johtua siitä että otin oksentamisen jälkeen uuden pillerin, vaikka vanha oli ehtinyt imeytyä suunnilleen kolmisen tuntia? Pitäiskö tehdä testi varalta? Aika peloissani olen asian kanssa vaikka ainakaan vielä ei ole mitään hätää. Kokemuksia?

Kiitos jos jaksoit lukea ja vielä enemmän kiitos jos jaksat vastata!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu