Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

varattu mies...

toinen ensimmäinen

Olen ihastunut varattuun mieheen ja hämilläni tästä tilanteesta.. Pitäisikö antaa mennä vaan vai kuunnella järjen ääntä hänen perheensä takia? Olemme yli 40 v aikuisia....
Hän kertoo kotona asioiden olevan hyvin ja kuitenkin ystävyytemme on syventynyt siihen että tapailemme pari kertaa viikossa ja olemme yhteydessä päivittäin puhelimen avulla useaan kertaan... Kaikki alkoi yli 6 kk sitten... Ensin harvemmin kuitenkin.
Tiedän hänen pitävän minusta ja en halua mitään parisuhdetta ( ehkä?) Olemme keskustelleet asiasta ja nimenomaan yhteiset keskustelut on minulle paljon antavia.

Mietin pelleileekö hän kanssani? Tiedän hänen olevan ihastunut minuun eri asioista ja seksi on loistavaa...... Mitä tehdä.... Luotan häneen täydellisesti... Fiksu mies...

182

7748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dooris76

      Hän käyttää sinua salaisten fantasioiden toteuttamiseen. Mieti kannattaako olla särkemässä toisten liittoa. Hänen naiselleen olet vain iloluontoinen nainen. Ja ehkä samoin tälle miehelle. Antavat salarakkaat on hyviä,niin kauan kun eivät puhu asiasta.

      • toinen ensimmäinen

        Tämäkin varmaan totta ja järki vaan ei toimi nyt. Tiedän että tunneside on tosi vahva. Samoin juuri nämä erilaiset fantasiat. En halua liittoa särkeä. Hänen naiselleen en toivottavasti ole edes olemassa. Mies kyllä tietää etten ole erityisen iloluonteinen, onneksi. Olisinkin ... En varmaan olisi silloin jumittunut tähän tilanteeseen......
        Kiitos vastauksista ... Tarvitsen nyt näkökulmia, että osaan järkeillä itseni pois tästä tilanteesta. Ilman että hajotan itseäni liikaa.....


    • pistepirkko...

      Pelleilee, hän ei kovin kauniisti puhu sinusta enää kotona...Luotat pettävään mieheen...ja olette jo aikuisia...wauuu..ei uskoisi.

      • Anonyymi

        Tuskinpa nuo pettäjät kotonaan puhuu vieraista naisista. Eukkohan ottas eron😂😁Mun salarakas sanoi ettei puhu kenellekkään. Koska jäis kii akalleen ja tulis lemput kotoa. Mä oon sinkku ja juhlik ja säädän. Enkä usko että monikaan tietää kaikkea😁👋 että turhaa tuomitsemista.


    • Lopeta kun viel voit

      Eikö kannattaisi kunnioittaa hänen parisuhdettaan ja lopettaa suhde. Itse tässä tulet olemaan väliinputooja, ennemmin tai myöhemmin huomaat olevasi tunnekoukussa mieheen ja haluat yhä enemmän koko miehen itsellesi, mutta se ei ole mahdollista, kun hän valitsee sen perheensä sinun sijaan. Tämän on se tosiasia, vaikka väitätkin nyt tässä vaiheessa muuta. Itse en voisi ajatellakaan seurustelevani perheellisen miehen kanssa, joka pettää, yöks. Mietipäs, jos kävisikin niin, mikä harvinaista, että hän eroaisi ja alkaisi parisuhteeseen kanssasi, miten voisit luottaa häneen, jos hän nyt on jo noin petollinen puolisoaan kohtaan sinun kanssasi.

      • toinen ensimmäinen

        Todella hyvin vastattu... Näin juuri itsekin olen miettinyt... Tunneside on jo ja järki sanoo minä olen se joka itkee vielä katkerat ikävän kyyneleet.... Omastakin mielestä perhe pitää olla nro 1... En ikinä enne ole ollut tälläisessa tilanteessa... Aivan kauheaa.
        Olen elänyt yli 20 vuotta uskollisessa parisuhteessa tätä ennen ja erosta nyt pari vuotta, Tämä ensimmäinen " suhteeni" eron jälkeen... En oikein itseäni ymmärrä. Tunneside on kuitenkin puolin ja toisin.... En silti halua koko miestä (luulen)... Koska hänellä perhe.
        Miten kummassa pystyisin lopettamaan? Ajatuskin ahdistaa...


      • lifemocker
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        Todella hyvin vastattu... Näin juuri itsekin olen miettinyt... Tunneside on jo ja järki sanoo minä olen se joka itkee vielä katkerat ikävän kyyneleet.... Omastakin mielestä perhe pitää olla nro 1... En ikinä enne ole ollut tälläisessa tilanteessa... Aivan kauheaa.
        Olen elänyt yli 20 vuotta uskollisessa parisuhteessa tätä ennen ja erosta nyt pari vuotta, Tämä ensimmäinen " suhteeni" eron jälkeen... En oikein itseäni ymmärrä. Tunneside on kuitenkin puolin ja toisin.... En silti halua koko miestä (luulen)... Koska hänellä perhe.
        Miten kummassa pystyisin lopettamaan? Ajatuskin ahdistaa...

        poista numero, viestit ja sähköpostit, äläkä vastaa enää mihinkään. aika helppoa


      • .....
        lifemocker kirjoitti:

        poista numero, viestit ja sähköpostit, äläkä vastaa enää mihinkään. aika helppoa

        Just oikeat neuvot! Saattaa tosin olla hieman vaikeaa, mutta kannattaa sinnikkäästi olla pitämättä mitään yhteyttä.


      • toinen ensimmäinen
        ..... kirjoitti:

        Just oikeat neuvot! Saattaa tosin olla hieman vaikeaa, mutta kannattaa sinnikkäästi olla pitämättä mitään yhteyttä.

        Nyt yritän.. Sovittiin ettei yhteyksiä muutamaan viikkoon... Pitäisi vaan kiinnostua juttelemaan ja katselemaan muitakin ihmisiä... Yksin kyllä osaan olla. Eron jälkeen sen opettelin ja nyt en haluaisi ,että alkaa tämä jumittuminen ja riittää tällainen tapailu ja en anna kenellekään muulle mahdollisuutta edes tutustua.
        Ja en halua myöskään yhden illan suhteita....


      • Lopeta kun viel voit
        lifemocker kirjoitti:

        poista numero, viestit ja sähköpostit, äläkä vastaa enää mihinkään. aika helppoa

        Ihan samoin sanoin, ja jos vastaan tulee älä ole tuntevinasi tai ovellesi koputtaa älä avaa.Täydellinen yhteydenpidon lopettaminen ja aika parantaa haavat.


    • lifemocker

      etkö löydä panokaveria vapaista?

      • toinen ensimmäinen

        Tämä se onkin.. En panokaveria tarvitse.. Niitä olisi tuolla jos haluaisin. Tämä lähti ystävyydestä ja en oikeastaan miten tähän päädyttiin... Ei ole aikaisempaa kokemusta asiasta. En ole hakenut mitään ihmissuhdetta tai panoja.... Ikiknä ei olisi minusta yhden illan suhteisiin. Ehkä joskus tulee vastaan mukava, vapaa, tavallinen mies.


    • 67vm onni

      Hei itselläni erosta 2v ja oli sama tilanne. Suhde jatkui 9 vuotta ja minä riuduin. Miesei koskaan eroa koska suvulle äidilleen niin
      Luvannut. Naiset hömpät vain vaihtuvat. Löysin vihdoin 13v erosta miehen joka on vapaa ja nyt katson mihin lovex2 johtaa.hyvää valintaa uudesta toivon sinullekin. En ole enää katkera.

      • toinen ensimmäinen

        Onnea suhteeseesi ja onneen... Tuli ihan kyyneleet... Helvetti tätä tilannetta.... Nyt kuitenkin ei sovitusti pidetä yhteyttä muutamaan viikkoon.... Osaisinpa elää niin ettei tuntuisi tätä ikävää... Typerä ihminen! = Minä


    • typerys2

      huoh...

    • vapaa olenhan

      toinen ensimmäinen

      Tiedoksi kokenut pettäjä mies toimii juuri noin esiintyy fiksuna. Käskee pitämään parin viikon eron

      koska tietää että olet helppo saatava kun kärvistelet tän pari viikkoa ilman.

      Parasta olisi jos et ottaisi yhteyttä yli 4 viikkoon et vastaa etkä viestittele ja annat itsellesi aikaa ja kykyä tehdä tilaa muillekin miehille elämässäsi.

      tapaa vaikka ei kiinnostaisikaan pari treffi miestä ole ystävien kanssa ulkona ja unohda tuo olet vapaa löytämään muutakin tän kesän aikana.

      luulempa että fiksu unohtaa sut heti kun ei 2 viikon peli kestäkään päivänvaloa.

      • toinen ensimmäinen

        Ei kukaan ole käskenyt pitämään eroa 2 viikkoa, Itse päätin / sovin että näin muutama viikko... Tosin totta... Tietää että odottelen ensi kertaa ! Tiedän toisaalta, että minun yhteydenpito ylläpitää tätä mistä en halua toisaalta luopua vaikka jäki sanoo PAKKO LUOPUA!
        .... Ja toisalta tämä mies toivoo että löytäisin jonkun ja päästäisiin eroon toisistamme ja tämä loppuisi. Ei kovin itsekään onnellinen tilanteesta. Olen myös huomannut koska käyn paljon ystävien kanssa ulkona ja elämäni on oikein mukavaa... Hän selvästi " pelkää" jos tapaankin jonkun. Tietää kyllä etten muita katsele ja myös että miehet kiinnittää huomiota minuun.. Eli olen jotenkin tosi lujasti tunnesiteessä tähän mieheen!
        Pitäisi vaan kuitenkin mennä treffeille kai ja antaa itselle mahdollisuus huomata että on maailmassa mukavia vapaitakin miehiä ja yksikin riittäisi..
        Kiitos muuten vastauksesta...


      • pois pois
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        Ei kukaan ole käskenyt pitämään eroa 2 viikkoa, Itse päätin / sovin että näin muutama viikko... Tosin totta... Tietää että odottelen ensi kertaa ! Tiedän toisaalta, että minun yhteydenpito ylläpitää tätä mistä en halua toisaalta luopua vaikka jäki sanoo PAKKO LUOPUA!
        .... Ja toisalta tämä mies toivoo että löytäisin jonkun ja päästäisiin eroon toisistamme ja tämä loppuisi. Ei kovin itsekään onnellinen tilanteesta. Olen myös huomannut koska käyn paljon ystävien kanssa ulkona ja elämäni on oikein mukavaa... Hän selvästi " pelkää" jos tapaankin jonkun. Tietää kyllä etten muita katsele ja myös että miehet kiinnittää huomiota minuun.. Eli olen jotenkin tosi lujasti tunnesiteessä tähän mieheen!
        Pitäisi vaan kuitenkin mennä treffeille kai ja antaa itselle mahdollisuus huomata että on maailmassa mukavia vapaitakin miehiä ja yksikin riittäisi..
        Kiitos muuten vastauksesta...

        Nyt olet vahva. Kerrot, että mies pelkää, että löydät jonkun. Niinpä. Hän saattaa siis hienovaraisesti myös houkutella sinua jatkamaan suhdetta. Suoraan sanoen mies on itsekäs nilkki. Ei enää mitään yhteydenpitoa. Ei mitään muutaman viikon taukoja vaan lopullinen suhteen lopetus. Maailma on täynnä vapaita miehiä. En millään muotoa kannata yhden yön juttuja, mutta niitäkin kannattaa nyt ehkä harkita, jotta saat uutta ajateltavaa. Muista kondomin käyttö, ettei tule tauteja, jos eksyt seksiin. Olen tosissani, vaikka tämä hieman naurettavaa tekstiä onkin.


      • toinen ensimmäinen
        pois pois kirjoitti:

        Nyt olet vahva. Kerrot, että mies pelkää, että löydät jonkun. Niinpä. Hän saattaa siis hienovaraisesti myös houkutella sinua jatkamaan suhdetta. Suoraan sanoen mies on itsekäs nilkki. Ei enää mitään yhteydenpitoa. Ei mitään muutaman viikon taukoja vaan lopullinen suhteen lopetus. Maailma on täynnä vapaita miehiä. En millään muotoa kannata yhden yön juttuja, mutta niitäkin kannattaa nyt ehkä harkita, jotta saat uutta ajateltavaa. Muista kondomin käyttö, ettei tule tauteja, jos eksyt seksiin. Olen tosissani, vaikka tämä hieman naurettavaa tekstiä onkin.

        Kaikki neuvot ja elämänviisaaudet otan nyt vastaan..Eikä yhtään naurettavaa. En koskaan ole ollut tällaisessaa tilanteessa. Minusta ei vaan taida olla mihinkään yhden illan juttuihin... Pitää vaan jotenkin järkeistää tämä asia..... Ja nämä kommentit tuo eräänlaista näkökulmaa... Tosin mies on kyllä aivan ihana ja en tosiaankaan ole mikään helposti koukkuun menevä tai lirkutuksille altis, päinvastoin... Tämä vaan kääntyi jotenkin vinoon....


    • hopsheijaa

      Ap:lle: sinulle eronneelle naiselle suhde varattuun on tietenkin "turvallinen" koska sillä ei ole mahdollisuuksia johtaa mihinkään pysyvään. Oireilet eroasi. Kannattaisiko pohtia tätä ihan omassa tykönään?

      • toinen ensimmäinen

        Minä kyllä hoidin oman eroni ilman muita miehiä ja tarkan harkinnan jälkeen... puin sen juurikin omana tykönäni.... Koska vain niin eron voi hoitaa ja olla varma että niin on parempi... Kyse oli kuitenkin erittäin pitkästä parisuhteesta.. Olen onnellinen ja varma etten fiksummin olisi voinut asiaa hoitaa. En todellakaan jättänyt pienintäkää asiaa selvittämättä.. Tämä suhde tuli vasta pitkään eron jälkeen...


    • kyssäreitä

      Luotat täydellisesti pettävään mieheen? Luotatko myös siihen, ettei hänellä ole muita panoja kuin sinä? Mies suostui hanakasti sun ehdotukseen pitää pari viikkoa taukoa. Tiedätkö minkä takia? Kun se lomailee sen ajan vaimonsa kanssa eikä halua ottaa riskejä sun takia kiinni jäämisestä. Raakaa, mutta hyvin usein totta.
      Onko mies luvannut sinulle erota vaimostaan vai onko sanonut, ettei ikinä ota eroa?

      • toinen ensimmäinen

        Luotan, Ei ole muita samaan aikaan , Aikas rehellisesti puhutaan näistä. Kyllä hän tämän "eron" viettää puolisonsa kanssa. Eikös se kuulu ollakin niin? En minäkään halua hänen jäävän kiinni. Ei ole sanonut että olisi eroamassa...


      • 5783465924653
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        Luotan, Ei ole muita samaan aikaan , Aikas rehellisesti puhutaan näistä. Kyllä hän tämän "eron" viettää puolisonsa kanssa. Eikös se kuulu ollakin niin? En minäkään halua hänen jäävän kiinni. Ei ole sanonut että olisi eroamassa...

        Wtf, nyt en ymmärrä. Taitaa olla rehellisyys niin ja näin. Entä omasi? Kovasti joudut nyt selittelemään. Et halua hänen jäävän kiinni, mitä h...iä? Ei ole sanonut eroavansa? Uskotteletko siis itsellesi, että tarpeeksi kauan kun jaksat roikkua ja sekoittaa soppaa, niin eroaa? Yhtä sekottajaa tässä lähimaastossa katsellut ja on kuulemma kurkkuamyöten täynnä kieroilevia naisia.


      • toinen ensimmäinen
        5783465924653 kirjoitti:

        Wtf, nyt en ymmärrä. Taitaa olla rehellisyys niin ja näin. Entä omasi? Kovasti joudut nyt selittelemään. Et halua hänen jäävän kiinni, mitä h...iä? Ei ole sanonut eroavansa? Uskotteletko siis itsellesi, että tarpeeksi kauan kun jaksat roikkua ja sekoittaa soppaa, niin eroaa? Yhtä sekottajaa tässä lähimaastossa katsellut ja on kuulemma kurkkuamyöten täynnä kieroilevia naisia.

        Niin tämä vaan nyt on... Nämä kaikki kirjoitukset on saaneet miettimään todella... Olenko sittenkin vaan se pano... Itse kuvitellut olevani enemmän.... ja olosuhteet vaan hankalat.... En uskottele itselleni mitään... Kai odotan jotain, että asiat ratkeaisivat itsestään johonkin suuntaan...


      • kyssäreitä
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        Luotan, Ei ole muita samaan aikaan , Aikas rehellisesti puhutaan näistä. Kyllä hän tämän "eron" viettää puolisonsa kanssa. Eikös se kuulu ollakin niin? En minäkään halua hänen jäävän kiinni. Ei ole sanonut että olisi eroamassa...

        Onko pettävä mies susta rehellinen kellekään? Mulla myös suhde naimisissa olevaan mieheen. Mahtavaa seksiä ja mukavaa seuraa häneltä saan. Vaimostaan ei aio erota ikinä. Ja kyllä satunnaisia panojakin harrastaa. Joten sinuna epäilisin kovasti hänen rehellisyyttään. Sä sanot, ettei pelkkä seksi sulle riitä ja siksi et harrasta yhden illan suhteita. Oletko sä oikeasti uskollinen naimisissa olevalle miehelle? Mitä teidän suhde sun mielestä on? Mun mielestä teillä on seksisuhde, jossa jutellaan ja vietetään aikaa yhdessä ilman arjen huolia. Se ei vaan taida sulle riittää, joten suosittelen lopettamaan ennenkuin vaimo saa tietää. Sä et sitä kestäisi, että sä jäisit kuin nalli kalliolle käryn jälkeen. Kuulostat liian kiltiltä tämmöisiin sotkuihin.


      • toinen ensimmäinen
        kyssäreitä kirjoitti:

        Onko pettävä mies susta rehellinen kellekään? Mulla myös suhde naimisissa olevaan mieheen. Mahtavaa seksiä ja mukavaa seuraa häneltä saan. Vaimostaan ei aio erota ikinä. Ja kyllä satunnaisia panojakin harrastaa. Joten sinuna epäilisin kovasti hänen rehellisyyttään. Sä sanot, ettei pelkkä seksi sulle riitä ja siksi et harrasta yhden illan suhteita. Oletko sä oikeasti uskollinen naimisissa olevalle miehelle? Mitä teidän suhde sun mielestä on? Mun mielestä teillä on seksisuhde, jossa jutellaan ja vietetään aikaa yhdessä ilman arjen huolia. Se ei vaan taida sulle riittää, joten suosittelen lopettamaan ennenkuin vaimo saa tietää. Sä et sitä kestäisi, että sä jäisit kuin nalli kalliolle käryn jälkeen. Kuulostat liian kiltiltä tämmöisiin sotkuihin.

        Totta joka sana... Pitää saada nyt voimia ja rohkeutta... Olen uskollinen hänelle vaikken ajattele sitä niin... Ja seksisuhde tämä on.... Kyllä tämä riittää tällä hetkellä... Se loppuminen pelottaa...


      • vastauksia1

        Mies suostui hanakasti parin viikon taukoon näin loma-aikana. Kätevämpää viettää lomaa perheineen kun saa olla vakuuttunut ettei kakkonen häiritse puhelinsoitoillaan.


      • vastauksia 2
        vastauksia1 kirjoitti:

        Mies suostui hanakasti parin viikon taukoon näin loma-aikana. Kätevämpää viettää lomaa perheineen kun saa olla vakuuttunut ettei kakkonen häiritse puhelinsoitoillaan.

        Niin, ja toinen tapa kehittää riitaa ennen lomia kakkosen kanssa, niin kakkonen mököttää eikä ainakaan soita rakkaansa perään!!


      • läpätiläpätilää
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        Totta joka sana... Pitää saada nyt voimia ja rohkeutta... Olen uskollinen hänelle vaikken ajattele sitä niin... Ja seksisuhde tämä on.... Kyllä tämä riittää tällä hetkellä... Se loppuminen pelottaa...

        Heh, heh...ensin vaan keskustelua kaverin kanssa.. sitten kuitenkin seksisuhde. Roikku ja riippu ne toisissaan..kilpaa toisilleen valehtelee,
        mutta molemmat toisia syyttää roikkumisesta..kun ketään ei voinut omistaa,
        niin omaan ansaan rysähtivät...selitykseen kompastuivat.
        Aito rakkaus...se kiertää nuo kaukaa...pelimiehet kompuroi.
        Tulet joskus katumaan...tiedät, että kadut jo nyt.
        Tällä hetkellä riittää murut...toisella hetkellä ei..mistä milloinkin tulee.


      • oppirahat maksettu
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        Totta joka sana... Pitää saada nyt voimia ja rohkeutta... Olen uskollinen hänelle vaikken ajattele sitä niin... Ja seksisuhde tämä on.... Kyllä tämä riittää tällä hetkellä... Se loppuminen pelottaa...

        Voi Luoja mihin soppaan olet pääsi laittanut, mutta niin tein myös minäkin aikanani.
        Avoerosin ja olin sinkkuna noin 6 kk ja tapasin miehen johon sitten rakastuin ja ihastuin korviani myöten. Vaimo sai tietää kun kerroin tilanteen, että tiedätkö missä
        miehesi oleilee? No juttu sitten meni niin että eipä varattu mies tapailutkaan enään minua. Ei voinnut kun kärähti.Meillä oli jo riitojakin ja mies kiemurteli aina jotenkin
        ja lupasi tehdä jotakin?? No sitten vaimo hakikin avioeroa ja mies taas perääntyi
        ja oli kiltisti kotona lätkää katsoen ja mukavaa koti-iltaa viettäen.Tapailimme taas kun
        hän sitä halusi ja menin taas retkuun hänestä. Todella on/off tilanne päällä ja tätä jatkui 4 vuotta.Sitten paloin ihan loppuun jo henkisesti ja olin masentunut tästä
        kaikesta.Sitten poistelin kännykästäni hänen numeronsa...ym. en vastaillut kännykkääni teks.viesteihin. Ja pakottauduin ulos lähtemään ja menemään etsimään ihan vapaista miehistä seuraa. Se tasoitti väliämme niin paljon, että
        mietin mitä minä hänessä roikuin kun on saatavalla ihan vapaita miehiä.
        Yritti monta kertaa sopia asiat, mutta erosta ei puhuttu mitään.Selitti vain että
        ei voi erota menee omaisuus...ym.Päätin, että LOPPU tämä niin on ja pääsin siintä eroon.On se säälittävää roikkua minussakin kiinni, mutta veikkaan että mus-
        tasukkainen hänkin osaa olla.Annan ohjeen, että jättäkää varatut miehet.Älkää
        tapailko ja heti ekan tapaamisen jälkeen kannattaa selvittää onko vapaana.Heti kerrasta poikki.Säästytty monelta harmilta.


      • pelimies3
        vastauksia1 kirjoitti:

        Mies suostui hanakasti parin viikon taukoon näin loma-aikana. Kätevämpää viettää lomaa perheineen kun saa olla vakuuttunut ettei kakkonen häiritse puhelinsoitoillaan.

        Pelimies on "erimies"


    • so last season

      No jos minulta kysyt niin lopeta. Tuosta ei hyvä seuraa. Tosin epäilen vähän sellaista, että jatkat joka tapauksessa. Te pelleilette molemmat.

      • toinen ensimmäinen

        Juu samaa luulen itsekin.... Tosin jo nyt pelottaa jättääköhän hän minut........ tämän tauon aikana mietittyään.... Tyhmää mutta totta....


    • Raaka akka

      Miksi muuten kuvittelet että olet nm. toinen ensimmäinen ?

      Vähän kuulosti kertoman mukaan että olet itse ihastunut ja et vaan millään meinaa itse unohtaa koko miestä.

      Tottakai varattu keskustelee henkeviä ja panee 2 viikon välein seksissäkin parastaan mitä muuta voi kun toinen on vapaa ja itse on varattu .

      Nyt realismia kehiin ja et vastaile enää hälle jos haluat etsiä oikeesti miestä.
      Jos haluat olla hetken pano heila kesän ja nyt jo pelkäät että unohtaa niin ketä huijaat nainen ketä ??

      • toinen ensimmäinen

        Niin se on... Siis taidan olla ihastunut.... Olenkin ja minähän tässä en osaa untohtaa ja lopettaa koko paskaa ... Seksiä on kyllä kahdesti viikossa... ja yhteisiä hetkiä... Liikaa siis tässä tapauksessa.

        Realismia tässä perääkuulutan ja toivon,,,... Ihmeen vaikeaa vaan.... En osaa ajatella ,että olisin vain pano.....

        toinen ensimmäinen??? en tiesä mistä se tuli mieleeni..


      • en tiesä
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        Niin se on... Siis taidan olla ihastunut.... Olenkin ja minähän tässä en osaa untohtaa ja lopettaa koko paskaa ... Seksiä on kyllä kahdesti viikossa... ja yhteisiä hetkiä... Liikaa siis tässä tapauksessa.

        Realismia tässä perääkuulutan ja toivon,,,... Ihmeen vaikeaa vaan.... En osaa ajatella ,että olisin vain pano.....

        toinen ensimmäinen??? en tiesä mistä se tuli mieleeni..

        Olet toinen nainen, mutta jo miehen ensimmäisen avioliiton ajoilta = toinen ensimmäinen? siitäkö se tulee?


    • Raaka akka

      Niin se vaan on toinen ensimmäinen että lopulta huomaat että omit vain ihastuneena kuvitelman olla ensimmäinen. Monella pariskunnalla on tapana päästää kesälaitumelle toinen kesän ajaksi mutta hetkeäkään ei mietitä omaisuuden jakoa. Mitä jos realistisesti mietit haluatko oikean suhteen vapaan miehen kanssa? Vaikuttaa siltä että olet harkitseva ihminen koska osaat erota fiksusti ilman muita. Mitä enemmän seksiä jaat varatun kanssa kiinnyt häneen ja vapaan etsintä ei vaan nappaa. Tiedän sisko tiedän.

      • toinen ensimmäinen

        Juuri näin tässä on käynyt.... Vapaan etsintä ei nappaa.... Nämä kuukaudet sen varmaan tehneet.... Kyllä haluan oikean suhteen, vapaan miehen kanssa.... Tosin juuri tämä kiintyminen on jo tapahtunut ettei se etsintä / katselu nappaa ollenkaan.... Ja en todellakaan ole koskaan se ensimmäinen... järki vst tunteet....


    • Raaka akka

      Kuule sisko samanmoinen. Minulla oli aiemmin nuo samat ongelmat.

      Kuitenkin kiitän jotakin älliä tai jotain että lopetin ajoissa. Saman kesän lopulla meinaan löysin sen jonka olisin halunnut löytää jo keväällä-.

      Kaikella on aikansa. Myös irti vetäytymisellä itkun kanssa. Tiedän sisko . Tiedän..

    • toinen ensimmäinen

      huh,,,, ahdistaa!!! Taas hankala päivä ajatukset pyörii,,, sekoilee....

    • Raaka akka

      Kannattaa järjestellä nyt vuosisadan varaston tyhjennys tai lähde reissuun jos voit.

      Itselleni piti kanssa alkuun järjestellä omatoimisesti päiväsuunnitelmat jotta alkoi miettiä vähän muutakin kuin vain sitä yhtä.

      Pysy päämäärässä, tee muuta tapaa niitä miehiä vaikka ei kiinnostaiskaan ihan satasella eikä oikeestaa 60 %. lla . Homma vaan menee niin että on parempi etsiä uusi kulta joka on reilumpi elämäntilanteessaan sinuun nähden.

      • toinen ensimmäinen

        Kiitos näistä mitä olet kirjoitellut. Olenkin matkustanut koko ajan tämän "eron" tiimoilta... Siltikin hän vaan mielessä pyörii.... Yritän ensi viikonloppuna vähän irroitella ja katsella muitakin..... =)


    • Milena48

      Jos lähdet tässä vaiheessa, se on itsellesi helpompaa. Minä roikuin varatussa miehessä vuosia. Kuvittelin hänen joskus jättävän vaimonsa ja kolme lasta, kunhan olisivat lentäneet pesästä pois. Toisin kävi. Lapset lähtivät, mutta mies ei. Erilaisia selityksiä riitti.
      Seksi oli hyvää, mutta sekin alkoi maistua likaiselta, kun tajusin olevani vain tyydytyksen kohde, panopuu rumasti sanottuna, en juuri muuta. Mies oli aina hurmaava ja kohtelias, osasi sanoa aina oikeat sanat. Sain jostain voimaa repäistä itseni suhteesta pois. Tapasin jossain kohtaa vapaan miehen ja aloin seurustella. Mies on edelleen naimisissa ja hänellä on uusi rakastatar.

      Tuhlaat aikaasi. Ikävä kyllä.

      • toinen ensimmäinen

        Niin taitaa olla... tuhlaan aikaasi... Vielä en niin osaa ajatella.... Ehkä meidänkin suhde perustuu seksiin? Tämä että ei ole ollut nyt yhteyttä raastaa myös....


    • toinen ensimmäinen

      No niin... Loma ohi..... Taitaa sama jatkua kuitenkin... Vaikka en koko äijää ole nähnyt.... Viestiä tulee......

      • Kunhan kysyn

        Onko tällä miehellä lapsia? Asustaako pohjoisella Uudellamaalla?


    • Raaka Akka

      Nyt kovana ja et vastaa viesteihin. Älä lue ja poistat suoraan lukematta. Olet jo hyvällä alulla irtaantua ja löytää seksikäs uusi mies joka on vapaa.

      Kysy itseltäsi kummanko valitset . Seksiä täynnä olevan oikean parisuhteen. Vai tämän kaksi kertaa viikossa hyvää seksiä suhteen ?

      • toinen ensimmäinen

        Hei sinä Raaka. akka... Sinä olet hyvä tsemppaaja.....
        Nyt sen tänään tajusin....Olet niin oikeassa tässä asiassa..... Tajusin etten tosiaan ole vain se yksi ja ainoa joa saa tämän miehen himot hyrräämään ja en todellakaan ole korvaamaton tai enemmän.....
        Olemme siis olleet yhteydessä taas kuten ennekin,,,, Tapaaminenkin sovittu jo, mutta... Sokea en enää olekaan.... Ellei sitten taas puhu pyörryksiin ja kerro jotakin ja tyhmänä uskon...... Jo tämän oivaltaminen tuntuu minusta suurelta askeleelta.... Oikein tosi suurelta...Ehkä tarvitsin tämän menevän juuri näin.... Tajuta realistisesti oman aseman.... Että en ole ainut joka saa miehen kiihtymään ja minä en olekaan niin ainutlaatuinen hänen silmissään... Tuskin myös kenenkään muun......

        Tylyä ,, totta... Silti menen vielä.... Toivottavasti tämä avaa loputkin silmäni näkemään ja sen älkeen osaan ajatella asiat taas kohdilleen... Uskon ja luulen niin... Osasinhan sen erossanikin niin prosessoida.....

        Ja ei asu pohjoisella uudellamaalla...


      • +??++??
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        Hei sinä Raaka. akka... Sinä olet hyvä tsemppaaja.....
        Nyt sen tänään tajusin....Olet niin oikeassa tässä asiassa..... Tajusin etten tosiaan ole vain se yksi ja ainoa joa saa tämän miehen himot hyrräämään ja en todellakaan ole korvaamaton tai enemmän.....
        Olemme siis olleet yhteydessä taas kuten ennekin,,,, Tapaaminenkin sovittu jo, mutta... Sokea en enää olekaan.... Ellei sitten taas puhu pyörryksiin ja kerro jotakin ja tyhmänä uskon...... Jo tämän oivaltaminen tuntuu minusta suurelta askeleelta.... Oikein tosi suurelta...Ehkä tarvitsin tämän menevän juuri näin.... Tajuta realistisesti oman aseman.... Että en ole ainut joka saa miehen kiihtymään ja minä en olekaan niin ainutlaatuinen hänen silmissään... Tuskin myös kenenkään muun......

        Tylyä ,, totta... Silti menen vielä.... Toivottavasti tämä avaa loputkin silmäni näkemään ja sen älkeen osaan ajatella asiat taas kohdilleen... Uskon ja luulen niin... Osasinhan sen erossanikin niin prosessoida.....

        Ja ei asu pohjoisella uudellamaalla...

        Epäilen, että koskaan omin avuin tai muidenkaan avulla erosi osasit prosessoida kaiken kirjoittelusi perusteella. Käytit ehkä siinäkin apuna ns. laastarimiestä, roikuitko siinäkin?


      • toinen ensimmäinen
        +??++?? kirjoitti:

        Epäilen, että koskaan omin avuin tai muidenkaan avulla erosi osasit prosessoida kaiken kirjoittelusi perusteella. Käytit ehkä siinäkin apuna ns. laastarimiestä, roikuitko siinäkin?

        No niin epäilijä.. Ilokseni voin todeta, että todellakin selvisin erostani aivan itse järkeilemällä ja nytn selvisin eroon tästä miehestä. Kenen takia kipuilin.. =) Viimeinkin se on ohi niin etten tarvitse enää miettiä omantunnontuskia... Roikkuminen tähän mieheen on ohi =D Tuossa roikkumisessa olet oikeassa. .


    • Raaka Akka

      No sinä jatkat kärsimystäsi itse jos vielä tapaat hänet. Tiedän sen itsestäni että tuli jatkettua hullua suhdetta vaikka erosta ei oltu siis nähty edes 3 kk ja sitten taas päästin läpi.

      Kerron siis sinulle kokemuksen rintaäänellä.

      Ja tämä tyyppi seilasi Keski-Suomessa ja siitä kaakkoon.

    • toinen ensimmäinen

      Typerää mutta totta.... Heikko... Ei voi syyttää kuin itseään.... Tulen joskus katumaan...

    • ainainenpetturi

      tsemppiä sinulle suhteesta irtipääsemiseksi! Itse rakastuin päätä pahkaa netistä, keskustelujen kautta löytyneeseen mieheen. Ihastuin hänen ulkomuotoonsa ja siihen, kuinka hän kehui minua kauniiksi. Sellaisia sanoja en ollut koskaan aiemmin kuullut. Se tuntui ihanalta, vaikka en hetkeäkään uskonut hänen tarkoittavan mitä sanoi. Sitten hän sanoi vielä rakastavansa minua. Yhden seksikokeilin jälkeen hänen viestinsä muuttuivat. Hän ei enää puhunut rakkaudesta, vaan pelkästään kinusi seksiä, ja mielellään pelkästään suuseksiä. Nyt olen viimein pääsemässä eroon hänestä. Tiedän, että hänellä oli koko suhteemme ajan muitakin hoitoja ja avopuoliso kotona odottamassa. Pettäjä ei pääse paheestaan, se on liian syvällä luonteessa. Toivottavasti löydät onnesi jostain muualta.

      • toinen ensimmäinen

        Kiitos viestistä,,,, Tää tilanne on kamala...
        Kyllä tiedän et välittää... En tiedä välittäisikö ilman seksiä?

        Nyt mä taas istun ja ikävöin kun lähti äsken.... Itkettää ja en tajua taidan kuitenkin olla rakastumassa vaikka luulin ettei niin käy.....


    • Raaka akka

      kk9 kk Sitä on vaan kärsittävä kantapään kautta tuo tuska. Sillä pettäjä on vaan sellainen että nuo suhteet ei kestä hyvä jos vuottakaan. Yleensä sen 09 kk ,

      Kun talvi tulee ja kylmä. Olet yksin ja ei minkäänmoista miestä.

      Sitten äijä voi pyöritellä sinua ihan miten vain koska haluat seuraa edes joskus. Mieti nyt hetki vielä mitä menetät kesän aikana.

      • toinen ensimmäinen

        Niin... En käsitä tätä... 9 kk jo mennyt... Yksin olen ja nyt ikävissään... En käsitä tyhmää päätäni.... Miten sitä näin tyhmäksi voi tullakin.... Perkele sanon vaan... Suren jotain mitä ei edes ole olemassa...
        Minä järkevä ei ikinä näin käyttäytyvä typerys.... Milloin minusta tuli tälläinen... Olen aina ihmetellyt miten joku voi olla niin hölmö että suostuisi tälläiseen?
        Olisi noita muitakin kiinnostuneita, Minua vaan ei kiinnosta yhtään...
        Mieskin sanoo, että heitän aikaani ja elämääni hukkaan hänen kanssaan.....


    • toinen ensimmäinen

      Nyt taitaa mennä niin, että miehellä niin pahat morkkikset ettei halua jatkaa...

      • Hanmeri

        Olen kokenut saman aikoinaan. Tunteilleen ja himoilleen ei voi mitään, vaikka tietääkin että harvemmin lopputulos on itselleen mieluisin.
        Olin juuri eronnut, kun rakastuin varattuun. Kolmatta vuotta olin se toinen.
        Hän jätti minut ja minä menin järkisyistä naimisiin toisen kerran unohtaakseni hänet.
        En unohtanut 4 vuoteen. Kärsin ikävästä.
        Olin toisen mieheni kanssa yhdessä 10 vuotta, kun alkoholi pilasi sen.
        Rakastuin jo naimisissa ollessani vapaaseen mieheen, joka teki kaikkensa että erosin. Yhdessä olimme useampia vuosia, suhde kaatui hänen narsistiseen luonteeseen. Tein suhteestamme lopun, jota olen katunut, sillä ilman häntä en tunne saavani eletyksi. Vai oliko se sittenkin meidän hyvä seksielämä, jota ilman en osaa enää olla.
        Vaikea antaa neuvoja toiselle, kun itseäni on aina sydän ohjannut.


      • toinen ensimmäinen
        Hanmeri kirjoitti:

        Olen kokenut saman aikoinaan. Tunteilleen ja himoilleen ei voi mitään, vaikka tietääkin että harvemmin lopputulos on itselleen mieluisin.
        Olin juuri eronnut, kun rakastuin varattuun. Kolmatta vuotta olin se toinen.
        Hän jätti minut ja minä menin järkisyistä naimisiin toisen kerran unohtaakseni hänet.
        En unohtanut 4 vuoteen. Kärsin ikävästä.
        Olin toisen mieheni kanssa yhdessä 10 vuotta, kun alkoholi pilasi sen.
        Rakastuin jo naimisissa ollessani vapaaseen mieheen, joka teki kaikkensa että erosin. Yhdessä olimme useampia vuosia, suhde kaatui hänen narsistiseen luonteeseen. Tein suhteestamme lopun, jota olen katunut, sillä ilman häntä en tunne saavani eletyksi. Vai oliko se sittenkin meidän hyvä seksielämä, jota ilman en osaa enää olla.
        Vaikea antaa neuvoja toiselle, kun itseäni on aina sydän ohjannut.

        Raastaahan tämä.. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.... Nythän tämä mies miettii mitä järkeä tässä on.. Joten täysin hänen ehdoillaan tässä mennään.


    • ps12

      Voi ei, kuulostaa niin tutulta... Itse rakastuin ihan täysin kohta kolme vuotta sitten maailman ihanimpaan mieheen.. Rakastuin ihan täysin, ikinä en ole tuntenut mitään vastaavaa.. kunnes myöhemmin sain kuulla häneltä itseltään että hän on varattu :((( Se tipautti korkealta ja kovaa. Hän kertoi liian myöhään, vaikka kysyin kun aloitimme että onko hän sinkku. hän vastasi ympäripyöreesti, olisi pitänyt tietää... Hän antoi minun rakastua ja sitten paljasti että tyttöystävä löytyy.. SANOIN etten halua olla missään tekemisissä niin kauan kun tyttö on kuvioissa.. AINA jätkä vaan palaa takas.. Siitä on kohta kolme vuotta. Olen edelleen samaa mieltä, en halua olla kenenkään toinen, en halua olla mikään LOHDUTUSPALKINTO... sellasia ne toiset yleensä on JOS Ei OMAA NAISTA/ VAIMOA jätetä niin sillon se toinen on vaan lohdutusta.. SILTÄ saa jotakin mitä kotoa ei saa.. Olen tämän sanonut hänelle hyvin selkeesti.. vaihdoin puhelinnumeroakin, mutta sitten kyseinen mies häiriköi mun sisaruksia ja heidän kavereita.. JUURI kaksi viikkoa sitten viimeksi käskin häntä lopettamaan, minulta ei mitään heru jos toinen nainen on kuvioissa, ei edes YSTÄVYYTTÄ. Miksi tyytyisin vain ystävyyteen jos haluan enemmän??? Sain omaan nilkkaani. Edellisessä suhteessa petin, nyt itse jouduin uhriksi. what goes around comes around...

      • toinen ensimmäinen

        No minä taas voisin olla se paras ystävä, mutta se pitäisi ollakin sitten vaan sitä ystävyyttä ei mitään muuta. Se varmaan olisi paras vaihtoehto molemmille.


      • kerro tyttikselle

        Ilmoita ko miehen tyttöystävälle. Eiköhän häiriköinti lopu. Niin mä tekisin.


      • mieleni mun
        kerro tyttikselle kirjoitti:

        Ilmoita ko miehen tyttöystävälle. Eiköhän häiriköinti lopu. Niin mä tekisin.

        Miksi pahoittaa viattoman ihmisen mieli.
        Itse joskus aikoinaan tein sen virheen, että kerroin vaimolle olevani hänen miehensä muutaman vuoden ajan oleva jalkavaimo ja kadun sitä lopun elämäni.
        Rikoin perheen, enkä itse tullut sen onnellisemmaksi. En mennyt tämän miehen kanssa yhteen, vaan ihan toisen. Nyt olen saanut takaisin rakastumalla tosi ihanaan mieheen, joka rikkoi minun avioliittoni kertomalla miehelleni.
        Olimme muutamia vuosia tämän rakkauteni kanssa yhdessä ja hups, hän hylkäsi minut sanomatta mitään. Tuli viesti, että paljon yhdessä koettiin, vielä enemmän tuhottiin.
        Jokaista koskee ja kovaa sydämeen ja olen sitä mieltä, takaisin saa jokainen, joka haluaa toiselle pahaa. Koettu on tähän ikään mennessä.


    • toinen ensimmäinen

      Pahinta mitä voi tehdä on kertoa vaimolla ja rikkoa toinen perhe... Tosin monet tekevät juuri niin... Siitä ei seuraa kuin pahaa mieltä ja surua.....Tai yritys saada mies itselleen... Ei se niin mene. Jos niin tapahtuu on se tapahduttava miehen tai vaimon omasta tahdosta. Katsos ei koskaan voi tietää vaikka vaimolla olisi myös omia suunnitelmia.

    • ps12

      Samaa mieltä.. En ikimaailmassa halua satuttaa sitä tyttöystävää.. En halua sitä miestä sillä tavalla itselleni että hajottaisin niiden suhteen, se ei ole oikein. Olen itse oppinut paljon entisestä elämästäni ja virheistä joita tein, en MISSÄÄN nimessä halua tehdä niitä uudestaan.. kerroin entiselleni omiosta tyhmyyksistäni ja tuhosin sen luottamuksen naisiin, todennäköisesti lopullisesti. SITÄ KADUN.. olisi pitänyt vaan erota ja olla kertomatta. SILLON en olisi tuhonnut hänen luottamustaan muihinkin naisiin.. Paska saa paskaa niskaansa ja olenkin saanut, erosta kolme vuotta ja edelleenkin olen huora, sitä saa mitä tilaa ja JOKAINEN paha saa aina palkkansa... En halua että se nainen kärsii.. Jos kyseinen mies haluaa mut niin sen on jätettävä se nainen, PISTE. mä en ala kaveriksi koska tiedän ettei se ole pelkkää kaveruutta... käyttäisin sitä vaan hyväkseni pikkuhiljaa taivuttaakseni hänet jättämään tyttöystävänsä ja se ei ole oikein... Ei oo oikea tapa aloittaa suhdetta niin... Ihana mies ja edelleen rakastan sitä valtavan paljon. Jos vaan olisin tiennyt tyttöystävästä etukäteen :(
      Kumma homma ku se aina vaan ilmaantuu takas vaikka käsken pysymään poissa, jo kohta kolme vuotta... huokaus...

      • toinen ensimmäinen

        Minä tiedän, että pystyisin vain ystävyyteenkin... Keskustelumme arjen ja kaikista asioista on täydellisisäää.. Ei tässä enää osaa sanoa mikä on hyvä ja mikä ei.


    • ps12

      Mutta voitko täysin rehellisesti sanoa ettei mitään muita tunteita ole kuin vain ystävyyttä? Ettet haluaisi koskettaa, suudella, halata, rakastella?? jos jotain muita haluja on kuin pelkkää platonista ystävyyttä niin sillon se on väärin. pelkkä Ystävyyssuhde toisen sukupuolen kanssa on lähes mahdotonta.. Aina toinen osapuoli on joko haaveillut tai haaveilee jostakin muusta. niin se vaan menee... JA YSTÄVÄSTÄ ei haaveilla, jos haaveilee niin se ei ole pelkkää ystävyyttä. ja jos tiedät että toinen haaveilee vaikket itse haaveilisikaan niin siltikin se on väärin.

      • toinen ensimmäinen

        No itselläni on paljon miehiä vaan ystävänä.. ja olen varma , että jos sovittaisiin niin ystävyys onnistuisi ja en tunne nytkään tekeväni kovin väärin....
        Tällä hetkellä pidän hänestä kovasti ja meillähän ollut suhde missä seksiä. Olen oikein tyytyväinen. Nyt ei ole edes sovittu millon tavataan seuraavan kerran mikä pitäisi vaivata.. Mutta ei niin tee... Ja tämähän on tälläistä vuoristorataa, tunteet....

        Ihana, mutta ei koskaan minun.... se riittäköön! ja hyvä koska itsekin välillä näin välinpitämätön vaaikka ei sovittu tapaamista tai yhteyksiä ja viestiä olekaan...

        Ehkä olen viisasumaan päin,,,,


    • toinen ensimmäinen

      Eilen viestiä,, tänään viestiä, ei tapaamista... Aika kovasti kaipaan silti... Siis olen ilmoittanut että ei enää ehkä tavata. Viime tapaamisesta aikaa.... Molemmat kai miettii.......

      • minkä takia?

        Minkä himputin takia sä haluat itsellesi miehen, joka pettää? Vai eikö sua pettäisi?


      • 6587304976

        Mitä ne molemmat nyt sitte miettii...et kumman kaa p..s vai mitä ihmettä? Ootko pohtinut...pyöritellyt mielessäs...jos se vaikka rakastaaki. Sittenki...jos vielä yrittäis kerran...tänään ois hyvät mahikset.

        Rytkylän pojat vetää....


      • toinen ensimmäinen
        minkä takia? kirjoitti:

        Minkä himputin takia sä haluat itsellesi miehen, joka pettää? Vai eikö sua pettäisi?

        No en mä kyllä tiedä haluanko hänet kokonaan itselleni? Koska se ei liene koskaan mahdollista. Hänhän on varattu....ja tietenkin vaatisi paljon siinä tapauksessa oppia luottamaan häneen ja luulen jotenkin , että sama jatkuisi myöhemmin..... Ehkä olisin silti onnellinen.. Ketään ei voi omistaa vaikka se hajottaa.....


      • toinen ensimmäinen
        6587304976 kirjoitti:

        Mitä ne molemmat nyt sitte miettii...et kumman kaa p..s vai mitä ihmettä? Ootko pohtinut...pyöritellyt mielessäs...jos se vaikka rakastaaki. Sittenki...jos vielä yrittäis kerran...tänään ois hyvät mahikset.

        Rytkylän pojat vetää....

        En mä tiedä, Varmaan pitäisikö tämä lopettaa koska tämä väärin ja jotenkin ottaa järki käteen. Kumpikaan ei sitä loppujenlopuksi taida haluta. Kyllä itsekin mietin välillä olenko rakastumassa ja tiedän että hänkin pitää minusta todella paljon..
        Tapaamiset vaan satunnaisia. Yhteistä aikaa liian vähän.
        Toisaalta miksi pitäisi kaikki järjellä ajatella. Niin kauan kun ketään ei satu onko niin väliäkään?


      • toinen ensimmäinen
        minkä takia? kirjoitti:

        Minkä himputin takia sä haluat itsellesi miehen, joka pettää? Vai eikö sua pettäisi?

        En tiedä haluanko,,, Ehkäpä? Toisaalta en haluaisi että vaimo saa tietää...


    • Järki käteen

      Pitäisi ehdottomasti lopettaa NYT tuo leikkiminen! Ala arvostamaan itseäsi edes vähän...
      Varattu on varattu ja kakkonen ikuinen kakkonen ja toisen luokan kansalainen kaikkien normaalin moraalin omaavien ihmisten silmissä.

    • vähän tuntuu siltä toinen ensimmäinen

      että sua on alkanut jo sattumaan.

      Ja piristelet itseäsikin noilla jutuilla. Kukaan ei lopeta sun suhdetta varattuun

      kuin sä itse.

      • toinen ensimmäinen

        niin olet oikeassa.... Ihan hajalla,,,, Onnellinen kun yhdessä,,, Odottava kun ei.... Mieli nyt täysin tyyni... Välillä ei....


    • marma68am

      Toinen ensimmäinen, tiedän tarkalleen mistä puhut! Olen samassa jamassa ollut jo yli puolitoista vuotta, aluksi kaikki meni hyvin, tapailimme usein ja meillä oli kivaa. Juttu ja seksi luistivat, puheluita sekä viestejä tuli jopa kymmeniä päivässä! Sitten välillä mies alkoi pitää "radiohiljaisuutta" eli yhtäkkiä viikon kahden täyttä hiljaisuutta , joiden aikana hän ei suvainnut vastata viesteihi edes....Sitten taas sama ralli päälle, helvetinmoista tykitystä joka tavalla ja taas sama hiljaisuus sen jälkeen!
      Tätä tämä on nyt ollut ja vaimo epäilee jotakin, joten hän on varovaisemmin liikkeellä. Nyt ollaan siinä pisteessä et pyysin häntä keskustelemaan kanssani asioista, mutta hän ei vastaa!!! Olenkin päättänyt etten päästä häntä kuin koiraa veräjästä vaan keksin jonkun kätevän kepposen.....
      Ollaan nimittäin oltu vuodesta -99 aina välillä kimpassa enemmän tai vähemmän ja ny tämä setti on kestänyt näin kauan! Olen eronnu avioliitostani aikoja sitten jo ennen hänen tapaamistaan ja välillä olen seurustellut muiden kanssa....Hän on äärettömän mustasukkainen myös. Mietin väillä et onko tässä kyse narsismista vai mistä? Koska hän aina onnistuu sekoittamaan pääni!
      Tiedän et olen itse kiltteydelläni häntä kohtaan mahdollistanut tämän kaiken!
      Annan sulle neuvon, LÄHDE ÄKKIÄ POIS!!!! Kun viel voit......

      • toinen ensimmäinen

        Kuulostaa täysin tulevaisuuden visiolta.... ja Tosi paljon samankaltaisuutta... Huh ettei olisi sama mies ?
        En taida olla niin vahva, että enää päässin pois tai haluaisin....


    • 1+1+1= liian monta

      ei vaikuta kovin fiksulta mieheltä ku vaimoaan pettää... Eikä ne teidän keskustelut kovin anteliaita ole vaan se sun jalkopääs... sorry, mut kokemus on se ettei mies jätä vaimoaan vaan olet hänelle niin kauan hyvä kun seksi luistaa ja et ala vaatimaan häneltä mitään...

      • yritetään uusiks

        ..eiku tarkoitin alapääs....


      • toinen ensimmäinen

        Varman näin..... joskus tulee katkera suru....


      • toinentoinen vai se eka
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        Varman näin..... joskus tulee katkera suru....

        Pohjanmaa? Kuulostaa vaan niin niin tutulta...


      • toinentoinen vai se eka
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        Varman näin..... joskus tulee katkera suru....

        Pohjanmaa? Kuulostaa vaan niin tutulta..


    • Syvältä

      Hei salarakkaat!

      Olette halpamaisia ja heikkoja perheiden tuhoajia! Kyllä meressä kaloja riittää!

      Saatte kiittää itseänne, kun tuhoatte toisten suhteen (niin, vastuu on teilläkin - eihän mies yksin salasuhdetta ole aloittanut). Saatte kiittää itseänne myös siitä nuoriin kohdistuvasta pahasta olosta, jota salarakkaat ja perheiden hajoaminen aiheuttaa! Kuinka voitte olla noin julmia!

      Olette saastaa - kasvakaa vastuullisiksi aikuisiksi!

      • just niin

        Kerrankin täällä joku järkevä ihminen, tuo on täysin totta. Sitä on vaan niin helppo syyttää kaikkia muita.. menkäähän hyvät immeeset itteenne ja tosi syvälle.. miettikää mitä teette toisille..


      • toinen ensimmäinen
        just niin kirjoitti:

        Kerrankin täällä joku järkevä ihminen, tuo on täysin totta. Sitä on vaan niin helppo syyttää kaikkia muita.. menkäähän hyvät immeeset itteenne ja tosi syvälle.. miettikää mitä teette toisille..

        En mä syytä ketään.... Toki jos vaimo saisi tietää ottaisi yhteyttä tai mies kertoisi tilanteen aiheuttavan kotona ongelmia. Lopettaisi suhteen.... Toisaalta koti tilanne on heidän perheen välinen asia.... oN myös avoimia suhteita. jne... Niin kauan kun tämä toimii näin on oikein hyvä ja kukaan ei kärsi.....


    • Uskomatonta4

      Oikeasti kärsivät kaikki osapuolet! Onpa taas salasuhteen puolustelua...Pieni ilo johtaa suureen suruun!

    • toinen ensimmäinen

      No ei tätä nyt oikein pysty puolustelemaan , mutta koska itse olen vapaa ja välitän tästä ihmisestä paljon kuten hänkin minusta. En halua lopettaa... Tämä asia on siis muuttunut.. Kun aloitin viestiketjun halusin lopettaa.... En vaan pysty kuitenkaan. Ja ikinä ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan....

    • klfköaf

      Mä voin kertoa mitä tulevaisuus tuo sulle. Yksinäisiä iltoja, turhia haaveita ja menetettyjä vuosia. Sillä aikaa mies viettää ihan onnellista ja mukavaa elämää vaimonsa ja lastensa kanssa.
      Sä olet vaan kiva piristys ja tuot jännitystä sen elämään.
      Ei se jätä vaimoaan sun takia. Kun sä jonain päivänä tajuat, että sä olet haaskannut aikaasi ja elämääsi ihan turhan takia, niin saat lopetettua turhan haaveilun ja silmäsi aukeavat.
      Rakastamasi mies on selkärangaton vätys. Unelmissasi rakastamasi mies ei petä puolisoansa - Sellaisesta miehestä kuitenkin haaveilet, vai kuinka?

      • toinen ensimmäinen

        Niin tämä on sitä järkipuhetta miä tarvitsen...
        Yksinäiset illat ja menetetyt vuodet... Sellaisia en ole edes uskaltanut ajatella... Ei hän jätä... Ja onko tämä kuitenkin sitä kun en oel eroni jälkeen kehenkään muuhun halunnut tutustuakaan? Ei ole kiinnostanut.
        Toisaalta varmaan pelkään ettei kukaan voisi minusta välittää kuitenkaan niin että parisuhde onnistuisi.. Kukaan ei voi Rakastaa niin paljon kuin ex mieheni josta itse halusin erota eri syistä... Haluaisin juuri sellaisen miehen. Kuka Rakastaa ja ei petä...


      • realiteetit
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        Niin tämä on sitä järkipuhetta miä tarvitsen...
        Yksinäiset illat ja menetetyt vuodet... Sellaisia en ole edes uskaltanut ajatella... Ei hän jätä... Ja onko tämä kuitenkin sitä kun en oel eroni jälkeen kehenkään muuhun halunnut tutustuakaan? Ei ole kiinnostanut.
        Toisaalta varmaan pelkään ettei kukaan voisi minusta välittää kuitenkaan niin että parisuhde onnistuisi.. Kukaan ei voi Rakastaa niin paljon kuin ex mieheni josta itse halusin erota eri syistä... Haluaisin juuri sellaisen miehen. Kuka Rakastaa ja ei petä...

        Halusit miehen, joka rakastaa ja ei petä. Ja kuitenkin olet valinnut miehen , joka pettää, mutta ei vielä sinua , vaan vaimoaan. Mistä oikeastaan tiedät vai kuvitteletko vain, että tuo ko. pettäjä on juuri sellainen, jonka haluat? Mikä hänessä on se piirre tai erityisominaisuus, jolla pettämisen voi sivuuttaa? Oletko omassa mielessäsi luonut tästä vaimoaan pettävästä miehestä kuvitteellisen kuvan mieleesi? Mistä voit oikeastaan tietää, miten tämä ko. mies arkielämässä toimii parisuhteessa, vaikka olisi kotonaan millainen virtahepo hyvänsä, mutta on sinulle näyttänyt vain parhaimman kyljen. Kotona pettäjämiehestä on nähty se toinenkin kylki ja epäilen, että se ei houkutta yhtään ketään toista naista.


      • toinen ensimmäinen
        realiteetit kirjoitti:

        Halusit miehen, joka rakastaa ja ei petä. Ja kuitenkin olet valinnut miehen , joka pettää, mutta ei vielä sinua , vaan vaimoaan. Mistä oikeastaan tiedät vai kuvitteletko vain, että tuo ko. pettäjä on juuri sellainen, jonka haluat? Mikä hänessä on se piirre tai erityisominaisuus, jolla pettämisen voi sivuuttaa? Oletko omassa mielessäsi luonut tästä vaimoaan pettävästä miehestä kuvitteellisen kuvan mieleesi? Mistä voit oikeastaan tietää, miten tämä ko. mies arkielämässä toimii parisuhteessa, vaikka olisi kotonaan millainen virtahepo hyvänsä, mutta on sinulle näyttänyt vain parhaimman kyljen. Kotona pettäjämiehestä on nähty se toinenkin kylki ja epäilen, että se ei houkutta yhtään ketään toista naista.

        Kiitos taas,, nyt täytyy miettiä... Loistavaa , että saan vastauksia jotka ei vaan arvostele vaan pakottaa miettimään. En oikeastaan tiedä onko tämä mies sellaine jonka haluan. Siis kun miettii tätä nyky hetkeä. Jos ja kun se jatkuisi niin, että olisin seuraava petettävä... Siis KUVITTELEN VAAN.... Se piirre on keskustelu ja kuuntelutaito. Pidän kun huomaan häntä oikeasti kiinnostavan minun mielipiteet ja kuuntelee ja vastaa. Kertoo myös omia mietteitään ja tapahtumia hauskoja ja vähemmän hauskoja... Siis sellaita kaipaan elämääni. Lisäksi kemiat on kohdallaan.

        Luulen , että olen luonut sen kuvitteellisen ihannemiehen.. Vaikka hän itse sanoo olevansa myös itsekäs ja ettei jätä vaimoaan. Tämä rehellisyys myös hyvä. Toisaalta osaa varmasti manipuloida minua oikeilla sanoilla siitä kuinka tärkeä minä hänelle olen.

        Kotona kai asiat ihan "hyvin" . En tiedä.... Pitäisi vaan osata katsella ympärilleen tai olla yksin. Se suru vaan mikä erosta tulisi on kamala ja yritän kai välttää viimeiseen asti.


      • 1945
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        Kiitos taas,, nyt täytyy miettiä... Loistavaa , että saan vastauksia jotka ei vaan arvostele vaan pakottaa miettimään. En oikeastaan tiedä onko tämä mies sellaine jonka haluan. Siis kun miettii tätä nyky hetkeä. Jos ja kun se jatkuisi niin, että olisin seuraava petettävä... Siis KUVITTELEN VAAN.... Se piirre on keskustelu ja kuuntelutaito. Pidän kun huomaan häntä oikeasti kiinnostavan minun mielipiteet ja kuuntelee ja vastaa. Kertoo myös omia mietteitään ja tapahtumia hauskoja ja vähemmän hauskoja... Siis sellaita kaipaan elämääni. Lisäksi kemiat on kohdallaan.

        Luulen , että olen luonut sen kuvitteellisen ihannemiehen.. Vaikka hän itse sanoo olevansa myös itsekäs ja ettei jätä vaimoaan. Tämä rehellisyys myös hyvä. Toisaalta osaa varmasti manipuloida minua oikeilla sanoilla siitä kuinka tärkeä minä hänelle olen.

        Kotona kai asiat ihan "hyvin" . En tiedä.... Pitäisi vaan osata katsella ympärilleen tai olla yksin. Se suru vaan mikä erosta tulisi on kamala ja yritän kai välttää viimeiseen asti.

        Vuosia sitten itse rakastuin läheiseen työkaveriin.Olimme tunteneet n pari vuotta,kunnes yhdestä katseesta rakastuin.Alku oli niin ihanaa etten ole koskaan ollut niin onnellinen. Pitkiä katseita,ohimennen pieni kosketus ym viatonta mutta sellaista mitä ei ollut sitä aikaisemmin.Tiesin jo kaveripohjalta aikasemmin hänen olevan aviossa mutta ei onnellinen.Ja niin meille kehkeytyi aika erikoislaatuinen suhde vuosien ajan.Olimme molemmat samaan aikaan vuodesta syntyneitä.eli luonteeltamme samanlaisia.Ymmärsin häntä varmaan liiankin hyvin.olimme kun vanha aviopari joka puolesta sanasta tiesi mitä toinen tarkoittaa.Ja niin meistä tuli pari,minä sinkkuna ajattelin et katotaa mitä tästä tulee.Mutta vaikka mies vannoi että rakastaa,olen tärkeä hänelle,rakasti minua liikaa loukatakseen minua vaatimalla seksiä. Ei tavattu vuosien aikana koskaan kahden missään ,vain vapaalla pari kertaa vuodessa porukalla.Näin meni kait sit 5 vuotta.Mutta minulle se ei enää riittänyt vaan halusin enemmän ja mies vaihtoi lopulta työpaikkaa .osittain myös muista syistä. Mutta edelleen hän on minulle se ainoa oikea kaikesta huolimatta vaikka siitä on jo 17 vuotta aikaa.Kukaan ei ole saanut minua unohtamaan häntä. Edelleenkin nähdään joskus ohimennen ja aina se yhteys on olemassa meidän välillä.kaikesta huolimatta.Ja edelleen mietin teimmekö sitten oikeen,olisinko saanut hänet itselleni houkuttelemalla hänet kapakkaillan jälkeen luokseni yöksi,tiesin et niissä tilanteissa se oli vain minusta kiinni.Mutta rakastin liikaa tehdäkseni niin..halusin että se ratkaisu olisi ollut hänen kenenkä elämä muuttuisi mahd kiinnijäämisen takia.Sitä ratkaisua ei vaan koskaan tehty ja niin erottiin.Hänestä en tiedä mutta minä kaipaan edelleen


      • toinen ensimmäinen
        1945 kirjoitti:

        Vuosia sitten itse rakastuin läheiseen työkaveriin.Olimme tunteneet n pari vuotta,kunnes yhdestä katseesta rakastuin.Alku oli niin ihanaa etten ole koskaan ollut niin onnellinen. Pitkiä katseita,ohimennen pieni kosketus ym viatonta mutta sellaista mitä ei ollut sitä aikaisemmin.Tiesin jo kaveripohjalta aikasemmin hänen olevan aviossa mutta ei onnellinen.Ja niin meille kehkeytyi aika erikoislaatuinen suhde vuosien ajan.Olimme molemmat samaan aikaan vuodesta syntyneitä.eli luonteeltamme samanlaisia.Ymmärsin häntä varmaan liiankin hyvin.olimme kun vanha aviopari joka puolesta sanasta tiesi mitä toinen tarkoittaa.Ja niin meistä tuli pari,minä sinkkuna ajattelin et katotaa mitä tästä tulee.Mutta vaikka mies vannoi että rakastaa,olen tärkeä hänelle,rakasti minua liikaa loukatakseen minua vaatimalla seksiä. Ei tavattu vuosien aikana koskaan kahden missään ,vain vapaalla pari kertaa vuodessa porukalla.Näin meni kait sit 5 vuotta.Mutta minulle se ei enää riittänyt vaan halusin enemmän ja mies vaihtoi lopulta työpaikkaa .osittain myös muista syistä. Mutta edelleen hän on minulle se ainoa oikea kaikesta huolimatta vaikka siitä on jo 17 vuotta aikaa.Kukaan ei ole saanut minua unohtamaan häntä. Edelleenkin nähdään joskus ohimennen ja aina se yhteys on olemassa meidän välillä.kaikesta huolimatta.Ja edelleen mietin teimmekö sitten oikeen,olisinko saanut hänet itselleni houkuttelemalla hänet kapakkaillan jälkeen luokseni yöksi,tiesin et niissä tilanteissa se oli vain minusta kiinni.Mutta rakastin liikaa tehdäkseni niin..halusin että se ratkaisu olisi ollut hänen kenenkä elämä muuttuisi mahd kiinnijäämisen takia.Sitä ratkaisua ei vaan koskaan tehty ja niin erottiin.Hänestä en tiedä mutta minä kaipaan edelleen

        No mä tiedän faktat. Tykkää, ei jätä perhettään, ei tiedä mitä merkitsen hänelle... Hyvä yhteys ja sängyssä sujuu.... Lienee aiheellista miettiä onko tämä nöyryyttävää vai mitä?


      • En usko
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        No mä tiedän faktat. Tykkää, ei jätä perhettään, ei tiedä mitä merkitsen hänelle... Hyvä yhteys ja sängyssä sujuu.... Lienee aiheellista miettiä onko tämä nöyryyttävää vai mitä?

        että miehellä mitään kovin syvällisiä tunteita sinua kohtaan on, jos kerran on jo tehnyt selväksi, ettei vaimoaan aio jättää. Jos hän sinua rakastaisi edes vähän tai todella välittäisi ja kunnioittaisi ei hän käyttäisi sinua sivusuhteena. Olet hänelle jonkinlaista pientä sivukivaa, keskusteluja ja seksiä. Vähän kuin hetkellistä pakoa arjesta, joka ilmeisesti ei kovin huonoa edes ole. Olet vain pientä kevyttä virkistystä. Mies on luultavasti luonteeltaan vähän sellainen, ettei mieti asioita kovin syvällisesti, laajasti tai pitkällä tähtäimellä ja siksi sallii itselleen tuollaisen kevyen virkistyksen silloin tällöin. Mutta juuri siksi en usko, että tuo suhde tulee olemaan kovin pitkäaikainen. Jossain vaiheessa kun alat kyllästymään tuohon sivuviihdyttäjän rooliin ja alat ilmaista sitä miehelle mies luultavasti katoaa vähin äänin kuvioistasi. Se on hänelle helppoa, kun on kuitenkin jo oma perhe turvasatamana, mutta mitä sinulle jää? Ei hän tule sinua sydänsuruissasi auttamaan.


    • mieheenk

      AP:lle mieti miehen tunteita sinua kohti ja ajattele miehen AVIOVAIMOA teet hänellekin palveluksen , että rakastelet hänen miehensä kanssa. Muista , että aviovaimolla on raskaat kotityöt ym. eikä jaksaisi joka ilta olla miehen rakastaja mutta hän on onnellinen , että hänen miehensä on löytänyt sivurakastajan.

      Älä katkaise suhdetta mieheen.

    • raakaakka

      Mietitkö koskaan toinen ensimmäinen että et kohta enää kelpaa muuksi kuin tilapäis hoidoksi.

      Minä ainakin olen muuttanut käsityksiäni ihmisiin jotka lähtevät toiseksi naiseksi tai mieheksi. ''en halua tutustua heihin enää syvemmin .

      Eli kyllä minun nyky suhtautumiseeni ainakin vaikuttaa se että jos mies on ollut vuosikausia panokaverina jollekin varatulle ladylle ja kehuu niin kuin se olisi joku pisteytys.

      Minulle se kertoo ihmisestä joka tosipaikan tullen ei tee mitään sinun hyväksi ilman saamatta heti palkkiota. Ei parisuhteessa sellaisella tyypillä tee mitään.
      Jos yksin jäät kun on kriisi.

      Minä miettisin sinuna vakavasti kuinka alas vajoat vain saadaksesi # hyvää seksiä # sillä mitään muuta tuo mies ei voi sulle edes antaa.
      Hyviä seksikumppaneita ei löydy heti tiedetään. Mutta kun mies aidosti haluaa sulle hyvää niin sitä voi helpommin ohjatakin mistä vivahteista haluat maistiaisia sängyssä.

      Olen itsekin hyvin seksuaalinen ihminen joten toisaalta ymmärrän mutta tuo sun meininki vie sut vielä tosi huonoon jamaan.

      Hyvin elämässä edennyt menestyvä hyvä ori vaan tulee ohittaan sut tulevaisuudessa taatusti kun kuulee menneisyydestäsi jos teet siitä elämäntavan.

    • julilove

      Raakaakka puhut asiaa!
      Toinen ensimmäinen sinun tarinasi kuulostaa aivan samalta kuin minunkin ja tulee sellainen olo, että kirjoitat minun elämästäni, ettei vaan olisi kyseessä sama mies,ajat ,puheet, seksi yms täsmäävät! Tietty näitä ihmisiä on paljon ja tarinat sekä puheet harmittavan usein samanlaisia.
      Koeta hommata itsellesi muuta tekemistä, älä päivystä äijää, älä vastaa viesteihin ainakaan samanvuorokauden aikana, katso mitä omassa olossasi alkaa tapahtua!
      Itse olen koettanut ryhdistäytyä ja olen tapaillut vapaita miehiä.....Suosittelen, erittäin piristävää ja balsamia haavoille! Tunnen taas itseni jotenkin viehättäväksi
      naiseksi, koska toisena olo syö ihmistä väkisinkin!!!

    • toinen ensimmäinen

      Niin ite olen sellainen, että varmaan jotenkin romantisoin päässäni tätä suhdetta vaikka faktat pöydässä... Toisaalta kun viimeksi keskusteltiin näistä asioista.. Teki hyvää ja antoi todellisuuden paukata silmille... Etten todellakaan ole mitään kovin suurta kai hänen elämässään... Ensi kerta kun sen kunnolla ymmärsin...Hiukan sain taas järkeä päähäni ja uskon jos tämä tälläinen realismi on vain edessäni ... Pikkuhiljaa kaikki loppuu.... ja teen lopun suhteesta..... Fiksumpi tekisi niin jo..
      . Nämä teidän viestit myös auttaneet paljon.
      En päivystä vaan teen omia juttuja.. En vaan osaa kiinnostua kenestäkään kun hän elämässäni. En ole tapaillut muita pitkän suhteeni jälkeen....Uskon , että kun tajuan ja tunnen ettei loppupelissä ole toiselle mitään.... Järki voittaa ja tämä loppuu... Kai kuitenkin kuvittelin että olisin enemmän...

      • julilove

        Nii sitä aina kuvittelee ja pettyy! Mutta jokainen tekee virheitä ja se on inhimmillistä, mutta joskus pitää katsoa totuutta silmiin ja toimia sen mukaan! Tajuta että on toiselle vaan tavara hyllyllä joka otetaan silloin kun miestä huvittaa ja laitetaan takaisin ku ei huvita! Näin se vaan menee. Kesti kans pitkään tajuta fakta, mut parempi myöhään kun ei milloinkaan ja tästä voi vaan ottaa opiksi, ei enää ukkomiehiä!!!
        Voimia sinulle tähän koetokseen, pysy lujana!!!


    • raakaakka

      Kyllä sitä kuluttaa aikaansa ihan turhiin ihmisiin . Et sinä toinen ensimmäinen ole koskaan kellekään ensimmäinen jos et selkeesti ole irti tuosta suhteesta. Ja selkeesti osaa olla hetki vain itse eläen. Kun tuo suhde on ohi niin huomaat 2 tai 3 kk päästä että ympärillä on mielenkiintoisia miehiä. Ja kiinnostut ja napaa heistä joku.

      Nyt olet ku pullasorsa joka eksyy mökkirantaan ja pyörii siinä jos vaikka pullapalan saisi . Se tilanne ampuu sut vielä pahasti alas. * Nyt siirtoja jo elämässä.

    • toinen ensimmäinen

      elin yksin vuosia ...eikä ukaan kiinnostanut tai en etsinyt... Tämän kanssa sattumalta tutustuttiin ja näähtiin muutama kerta edelleen sattumalta ja siitä se lähti. Yksin siis osaan olla.. Kiitos Julilove... tsempistä....
      Sammoin siirtoja tarvittaisiin ja yritän kaikkeni nyt....

    • Aoplle

      "Pahinta mitä voi tehdä on kertoa vaimolla ja rikkoa toinen perhe..."

      Ap, tuo on vasta toiseksi pahinta mitä voi tehdä. ahinta mitä voi tehdä on seurustella perheellisen miehen kanssa vaimon selän takana ja jättää kertomatta. Kun jäätte kiinni, paitsi että perhe menee silloinkin rikki, olet myös tehnyt vaimoan kohtaan mitä kauheimman teon, pitkäaikasen julmuuden. Ymmärrät kai, että jäätte vielä kiinni, sillä käry ei ole sinun tai miehesi hallittavissa, joku kertoo, joskus.

    • raakaakka

      ap--elin yksin vuosia ...eikä ukaan kiinnostanut tai en etsinyt... Tämän kanssa sattumalta tutustuttiin ja näähtiin muutama kerta edelleen sattumalta ja siitä se lähti. Yksin siis osaan olla.. Kiitos Julilove... tsempistä....
      Sammoin siirtoja tarvittaisiin ja yritän kaikkeni nyt....

      Joo toinen ensimmäinen nyt on siirtojen aika. Anna tuon pelon yksinäisyydestä nyt vaan tulla ja pääset eteenpäin.

      • toinen ensimmäinen

        Hei
        Nyt olen koettanut ihan väkisin antaa ihmisille tutustua minuun. Oltiin siis juhlimassa aivan ilman känniä ym... Tälläkertaa en vältellyt ihmisiä vaan juttelin kun joku tuli puhumaan ja huomasin mietn kovin mukavia ihmisiä on olemassa kuitakin. Tosin kukaan ei kiinnostanut ssen enempää ja erotan hyvin nämä kökön puhujat ja lepertelijät. Hassua vaikka olen niin sokea tämän yhden ihmisen suhteen. En ottanut tai antanut kenellekään numeroa ja oikeastaan vähän hrmittaa miksi en koska yksin mies oli oikein mukava vaikkei mitään " äpinää" välillämme ollut...
        Ehkä tämä tästä... Ainakin meillä tyttöporukalla oli hauskaa...


    • Ohoh, ei humalaa?

      "aivan ilman känniä ym"
      Keskity tähän, niin voit löytää ratkaisuja. Jotain normaalista poikkeavaa alkoholikäyttöä elämässäsi on, kun erikseen pitää ylpeillä että "ei oltu kännissä vaikka oltiin viihteellä". Sulla on lievä alkoholiriippuvuus tai mahdollisesti tämä ihastuksesi /exmiehesi käyttävät paljon alkoholia ja ajavat sinutkin humalahakuiseen käyttöön? Alkoholiriippuvuus on hyvin usein pettävien, varattujen miesten toinen riippuvuus, lievänä, yhdessä seksi/rakkausriippuvuuden kanssa.

      Ymmärrätkö, normaalien ihmisten mieleen ei edes juolahda, että erikseen pitäisi olla ylpeillä siitä, että ei ole humalassa iltamenoissa.

      • toinen ensimäinen

        =D viestiketju on aika pitkä, mutta toivottavasti jatkossakin vastaajat auttaisi tässä todellisessa ongelmassa ettei tämä kääntyisi jotenkin alkoholikeskusteluksi. Täällä varmaan on sellaisiakiin jos tarvitsen. Kiitos kuitenkin vastauksesta.

        Ihan selvennykseksi sinulle en ota alkoholia kuin max kerran puolessa vuodessa ja silloinkin vain kohtuudella, en myöskään juo saunaoluita ym =) kiitos huolenpidosta.


      • julilove
        toinen ensimäinen kirjoitti:

        =D viestiketju on aika pitkä, mutta toivottavasti jatkossakin vastaajat auttaisi tässä todellisessa ongelmassa ettei tämä kääntyisi jotenkin alkoholikeskusteluksi. Täällä varmaan on sellaisiakiin jos tarvitsen. Kiitos kuitenkin vastauksesta.

        Ihan selvennykseksi sinulle en ota alkoholia kuin max kerran puolessa vuodessa ja silloinkin vain kohtuudella, en myöskään juo saunaoluita ym =) kiitos huolenpidosta.

        Hyvä toinen ensimmäinen, anna itsellesi aikaa nyt toipua rauhassa ja tutustu esim. kirjallisuuteen mikä käsittelee kyseistä asiaa sekä myös narsismista kertovaan kirjallisuuteen, saatat yllättäen löytää yhteneväisyyksiä tämän "poikaystäväsi" ja ko.luonnehäiriön kohdalla.
        Hyvä kuitenkin, että olet lähtenyt liikkeelle ja tee niin jatkossakin ja pidä silmät auki!!! Minuutti minuutilta, tunti tunnilta, päivä päivältä jne.....Vakuutan sinulle, että elämäsi on parempaa ilman tätä miestä, joka puhuu mitä haluat kuulla ja seuraavassa hetkessä olet hänelle pelkkää ilmaa!!!
        Hän tekee suunnitelmia jo seuraavaa panoaan varten....Näin se vaan menee!


      • toinen ensimmäinen
        julilove kirjoitti:

        Hyvä toinen ensimmäinen, anna itsellesi aikaa nyt toipua rauhassa ja tutustu esim. kirjallisuuteen mikä käsittelee kyseistä asiaa sekä myös narsismista kertovaan kirjallisuuteen, saatat yllättäen löytää yhteneväisyyksiä tämän "poikaystäväsi" ja ko.luonnehäiriön kohdalla.
        Hyvä kuitenkin, että olet lähtenyt liikkeelle ja tee niin jatkossakin ja pidä silmät auki!!! Minuutti minuutilta, tunti tunnilta, päivä päivältä jne.....Vakuutan sinulle, että elämäsi on parempaa ilman tätä miestä, joka puhuu mitä haluat kuulla ja seuraavassa hetkessä olet hänelle pelkkää ilmaa!!!
        Hän tekee suunnitelmia jo seuraavaa panoaan varten....Näin se vaan menee!

        Kiitos vinkistä... En tosiaan ole lukenut asiasta ja ehkä saisin lisää pontta järkeni löytymiseen. Ehkä hänellä on jokin " vika".. Itseasiassa hän hyvin erikoinen ihminen. Ja vaikka hän selkeästi sanonut ettei eroa ja välillä mietin ettei minulla varmaan paljoa ihmisarvoa hänen tai itsenikään silmissä ole,,, Vaikka suu sanoisikin toista.... Mitä ihmettä tämä on, Minussa se vika varmaan on.
        Nyt olen ensi kertaa ollut ottamatta yhteyttä. Tosin tapasimme viimeviikolla.
        Kiitti tsempistä!


      • julilove
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        Kiitos vinkistä... En tosiaan ole lukenut asiasta ja ehkä saisin lisää pontta järkeni löytymiseen. Ehkä hänellä on jokin " vika".. Itseasiassa hän hyvin erikoinen ihminen. Ja vaikka hän selkeästi sanonut ettei eroa ja välillä mietin ettei minulla varmaan paljoa ihmisarvoa hänen tai itsenikään silmissä ole,,, Vaikka suu sanoisikin toista.... Mitä ihmettä tämä on, Minussa se vika varmaan on.
        Nyt olen ensi kertaa ollut ottamatta yhteyttä. Tosin tapasimme viimeviikolla.
        Kiitti tsempistä!

        Lukase jotakin ko.asiasta, voit saada uutta näkökulmaa asiaan. Voisin melkein sanoa, et suhteenne toimii täysin miehen ehdoilla ja hänen mielihalujensa mukaan. Milloin häntä huvittaa naida jne....Hän on erikoinen ja kaikki pyörii seksin ympärillä....Muu on toisarvoista, olenko oikeassa?
        Sinussa on se vika minkä hän tunnistaa/haistaa eli kiltteyden ja sen, että olet manipuloitavissa hänen haluilleen.
        Tapaamiset ovat varmaan vartin/puolen pituisia ellen ihan väärässä ole?
        Ota irtiotto ja saat paremman elämän!


      • toinen ensimmäinen
        julilove kirjoitti:

        Lukase jotakin ko.asiasta, voit saada uutta näkökulmaa asiaan. Voisin melkein sanoa, et suhteenne toimii täysin miehen ehdoilla ja hänen mielihalujensa mukaan. Milloin häntä huvittaa naida jne....Hän on erikoinen ja kaikki pyörii seksin ympärillä....Muu on toisarvoista, olenko oikeassa?
        Sinussa on se vika minkä hän tunnistaa/haistaa eli kiltteyden ja sen, että olet manipuloitavissa hänen haluilleen.
        Tapaamiset ovat varmaan vartin/puolen pituisia ellen ihan väärässä ole?
        Ota irtiotto ja saat paremman elämän!

        oikeassa olet useimmassa noista... Tosin kyllä hän kysyy mitä haluan tehdä, jutellaanko vaan vai ? Mut hänen ehdoillaan....
        Tapaamiset tosiaan yleensä pikaisia... Joskus kun tavataan jossakin muualla, tietenkin pidempiä... Juu yritän..... onko vinkkejä kirjan ym suhteen...


      • julilove
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        oikeassa olet useimmassa noista... Tosin kyllä hän kysyy mitä haluan tehdä, jutellaanko vaan vai ? Mut hänen ehdoillaan....
        Tapaamiset tosiaan yleensä pikaisia... Joskus kun tavataan jossakin muualla, tietenkin pidempiä... Juu yritän..... onko vinkkejä kirjan ym suhteen...

        Hyppää nyt vaan pois tosta kelkasta ja äkkiä! Alku on hankalaa ja on ikävä! Mieti kuitenkin sitä mikä sen ikävän aiheuttaja todellisuudessa on? Tyhjyys kun luuri ei piippaa koko ajan tai mikä?
        Tässä pari nettiosoitetta alkuun missä voit tutkailla itseäsi ja "poikaystävääsi", www.suhdesoppa.fi/narsismi sekä www.healingeagle.net/Fin/Irene/coinfor.html
        Näistä löytyy tietoa miksi tietynlaiset ihmiset karahtavat näihin hyväksikäyttäjiin....Ja puhun omasta kokemuksesta nyt! Jos ihminen ei meinaa erota koskaan ja harrastaa sivusuhteita jatkuvasti, sehän on todella narsistista käytöstä kaikkia kohtaan!


      • toinen ensimmäinen
        julilove kirjoitti:

        Hyppää nyt vaan pois tosta kelkasta ja äkkiä! Alku on hankalaa ja on ikävä! Mieti kuitenkin sitä mikä sen ikävän aiheuttaja todellisuudessa on? Tyhjyys kun luuri ei piippaa koko ajan tai mikä?
        Tässä pari nettiosoitetta alkuun missä voit tutkailla itseäsi ja "poikaystävääsi", www.suhdesoppa.fi/narsismi sekä www.healingeagle.net/Fin/Irene/coinfor.html
        Näistä löytyy tietoa miksi tietynlaiset ihmiset karahtavat näihin hyväksikäyttäjiin....Ja puhun omasta kokemuksesta nyt! Jos ihminen ei meinaa erota koskaan ja harrastaa sivusuhteita jatkuvasti, sehän on todella narsistista käytöstä kaikkia kohtaan!

        Kiitos noista linkeistä, vasta nyt hjuomasin...


    • Raakaakka

      Hienoa toinen ensimmäinen että olet radalla.

      Ei sitä ihmissuhdetta ensimmäisenä vastaantule. eihän se hyvä suhde tule koskaan hyllystä nostamalla.

      Tsemppiä

      • toinen ensimmäinen

        Kyllä kivaa oli. Juttelin ihmisten kanssa ja tutustuin mukaviin ihmisiin. Ei kuitenkaan mitään "romantiikkaa" yhtään ilmassa. Mutta sitä aikaa varmaan vain..... En halua jumia tähän....
        Ehkä joskus kiinnostaa joku muu, ei vielä... Parempi kuitenkin etten ota yhteyttä tähän vaan yritän edes jotakin muuta.


      • toinen ensimmäinen

        Tosiasiassa nytkin ajatukset kiertää kokoajan hänessä..... aika kamalaa..... ja surullista.,,,,


      • 1945
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        Tosiasiassa nytkin ajatukset kiertää kokoajan hänessä..... aika kamalaa..... ja surullista.,,,,

        Niin ,toisille se on helppoa,unohda ja elä elämääsi mutta kaikki eivät suhtaudu asioihin samoin.Minä ajattelen sen niin että jos olet oikeasti rakastanut jotakin ihmistä aidosti ja se suhde päättyy sitten eri syiden takia,ei sitä vaan pysty kääntää selkäänsä ja kokeilla seuraavaa.En ainakaan minä ole siihen pystynyt enkä usko että kukaan siihen pystyy joka on ollut oikeasti rakastunut.Joten aivan samoin kuin edellinen,minäkin ajattelen häntä jälleen kerran ja kaipaan...


      • joku vaan
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        Tosiasiassa nytkin ajatukset kiertää kokoajan hänessä..... aika kamalaa..... ja surullista.,,,,

        Sinä ajattelet koko ajan häntä, kenties romanttisin silmin haaveilet jostain, jota ei koskaan ole muuta kuin haaveissa. Oletko miettinyt, ajatteleeko hän sinua yhtä paljon vai ajatteleeko hän jotain muuta? Ihan teininä ennen miessuhteita minäkin ajattelin ja elin jossain haavemaassa ja eihän siitä mitään tullut, koska ne olivat vain minun ajatuksiani. Teininä etsin sitä romantiikkaakin jokaisesta miehestä, mutta kun oikein etsii ja odottaa niin niinhän siinä käy, että tuntuu kaikki romantiikka katoavan. Kun itse lakkasin hakemasta romantiikkaa, niin se oikea ja vapaa ihminen tuli vastaan juuri silloin, kun sitä ei ollenkaan hakenut, voit vapaasti käyttää tuota metodia.
        Jos et halua jumia tilanteessasi, etsi nyt jotain sellaista siitä ihmisestä, että pääset ottamaan kunnolla etäisyyttä eli jos kovasti osaat haaveilla, niin luo illuusio, millaista elämä vaikka olisi hänen kaikkien niiden ominaisuuksien kanssa joista et pidä. Ehkä kuitenkin haaveilua tärkeämpää on keksiä itselle sellaista tekemistä ja sellaista seuraa, joka nostaa itsekunnioitustasi korkeammalle, ettei sinustakin tule yhtä kynnysmattoa, johon mies pyyhkii vain likaiset kengänpohjansa.


    • näitä riittää...

      Se voi olla sexiriippuvainen jolla muitakin panoja.kerro vaimolle jos pokkaa

      • toinen ensimmäinen

        No oli sitten muita tai ei. Mitä ihmettä asiasta kannattaisi mennä kertomaan kenellekään ja satuttaa sitä ihmistä mahdollisesti sillä tiedolla.

        1945 ollaan samoilla linjoilla... Ei pysty, mutta koetetaan silti keksiä mielekästä tekemistä ettei aivan kokoajan pyöri mielessä, Itseasiassa eilen tuli viesti ja heti tuli parempi mieli..... Hullua....Toisaalta teen kyllä kaikkeni että pääsisin eroon tästä "suhteesta"... Hitaasti ehkä, mutta kai siihen joskus on valmis.


      • hmmmm?
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        No oli sitten muita tai ei. Mitä ihmettä asiasta kannattaisi mennä kertomaan kenellekään ja satuttaa sitä ihmistä mahdollisesti sillä tiedolla.

        1945 ollaan samoilla linjoilla... Ei pysty, mutta koetetaan silti keksiä mielekästä tekemistä ettei aivan kokoajan pyöri mielessä, Itseasiassa eilen tuli viesti ja heti tuli parempi mieli..... Hullua....Toisaalta teen kyllä kaikkeni että pääsisin eroon tästä "suhteesta"... Hitaasti ehkä, mutta kai siihen joskus on valmis.

        Miksi tuli parempi mieli siitä viestistä? Siitäkö, että hän muisti sinua vai siitä, että pääsit vastaamaan jotain?


      • julilove
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        No oli sitten muita tai ei. Mitä ihmettä asiasta kannattaisi mennä kertomaan kenellekään ja satuttaa sitä ihmistä mahdollisesti sillä tiedolla.

        1945 ollaan samoilla linjoilla... Ei pysty, mutta koetetaan silti keksiä mielekästä tekemistä ettei aivan kokoajan pyöri mielessä, Itseasiassa eilen tuli viesti ja heti tuli parempi mieli..... Hullua....Toisaalta teen kyllä kaikkeni että pääsisin eroon tästä "suhteesta"... Hitaasti ehkä, mutta kai siihen joskus on valmis.

        Vielä tulet olemaan sitä mieltä, että kerrot vaimolle miehen puuhista ja haluat tuoda päivänvaloon kaiken kunhan mies ensin sinua tarpeeksi pyörittää.....


      • toinen ensimmäinen
        hmmmm? kirjoitti:

        Miksi tuli parempi mieli siitä viestistä? Siitäkö, että hän muisti sinua vai siitä, että pääsit vastaamaan jotain?

        Varmaan siksi, että muisti minua.... Tiedän ihan typerää... Vaikka vain ilmoittaakseen ettei voida nyt tavata. Ja asia ettei tavata ei haittaa lainkaan... Sekin ihan outoa varmaan.....


      • Unelma onnesta
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        No oli sitten muita tai ei. Mitä ihmettä asiasta kannattaisi mennä kertomaan kenellekään ja satuttaa sitä ihmistä mahdollisesti sillä tiedolla.

        1945 ollaan samoilla linjoilla... Ei pysty, mutta koetetaan silti keksiä mielekästä tekemistä ettei aivan kokoajan pyöri mielessä, Itseasiassa eilen tuli viesti ja heti tuli parempi mieli..... Hullua....Toisaalta teen kyllä kaikkeni että pääsisin eroon tästä "suhteesta"... Hitaasti ehkä, mutta kai siihen joskus on valmis.

        Kannattaa lukea blogi:Solan planeetalla! Siinä selviää millaisen päätöksen saa niin kovin ihana rakkaustarina ; varattu mies-vapaa nainen. Suhde kesti n.8 vuotta!


      • toinen ensimmäinen
        julilove kirjoitti:

        Vielä tulet olemaan sitä mieltä, että kerrot vaimolle miehen puuhista ja haluat tuoda päivänvaloon kaiken kunhan mies ensin sinua tarpeeksi pyörittää.....

        En koskaan tekisi niin, En Koskaan.... Mitä iloa siitä olisi kenellekään?
        Ja jos joku joskus haluaa " päivänvaloon" tuoda suhteen tähän mieheen, mikäli muitakin pyörittää.. Tuokoon... Mä en todellakaan tekisi niin.... Ei saa olla niin itsekäs!


      • toinen ensimmäinen
        Unelma onnesta kirjoitti:

        Kannattaa lukea blogi:Solan planeetalla! Siinä selviää millaisen päätöksen saa niin kovin ihana rakkaustarina ; varattu mies-vapaa nainen. Suhde kesti n.8 vuotta!

        en löytänyt blogia....


      • Kannattaa etsiä
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        en löytänyt blogia....

        Googletin myös ja blogista käydään keskustelua useammalla saitilla. Alkuperäinen taitaa vaatia nykyisin kirjautumisen.
        Siinä kävi kakkoselle köpelösti, tarina päättyi katkerasti! Se oli malliesimerkki kuinka ukkomies pyörittää hyväuskoista naista, joka itse erosi omasta avioliitostaan miehen tavattuaan.


      • toinen ensimmäinen
        Kannattaa etsiä kirjoitti:

        Googletin myös ja blogista käydään keskustelua useammalla saitilla. Alkuperäinen taitaa vaatia nykyisin kirjautumisen.
        Siinä kävi kakkoselle köpelösti, tarina päättyi katkerasti! Se oli malliesimerkki kuinka ukkomies pyörittää hyväuskoista naista, joka itse erosi omasta avioliitostaan miehen tavattuaan.

        No jokainen tarina on erilainen.... Minä löysin vaan kysymyksiä olisiko tarina fiktiota jja en siksi lukenut,,, Pitää etsiä kuitenkin uudelleen...
        Ja ainahan nämä riskit tietää... Enkä edes halua hajottaa perhettä.


      • Ajatteletko yhtään??
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        No jokainen tarina on erilainen.... Minä löysin vaan kysymyksiä olisiko tarina fiktiota jja en siksi lukenut,,, Pitää etsiä kuitenkin uudelleen...
        Ja ainahan nämä riskit tietää... Enkä edes halua hajottaa perhettä.

        Et halua hajottaa, mutta täyttä päätä jo osallistut siihen. Herää nainen ja ajattele asioita laajemmin sekä ota seuraukset myös huomioon. Älä ole itsekäs, arvosta ja kunnioita itseäsi!
        Nyt et sitä pysty tekemään tai sitten valehtelet itsellesi.


      • julilove
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        No jokainen tarina on erilainen.... Minä löysin vaan kysymyksiä olisiko tarina fiktiota jja en siksi lukenut,,, Pitää etsiä kuitenkin uudelleen...
        Ja ainahan nämä riskit tietää... Enkä edes halua hajottaa perhettä.

        Nyt puhut kyllä toisen suulla eli sen miehen, et muka halua hajoittaa perhettä....Jokainen kun lähtee tohon leikkii haluaa miehen itselleen ainakin alussa, ei kannata valehdella niin hyvälle tyypille kuin itselleen ettei muka haluaisi! Kuka haluaa tavata miestä, jota ei sitten kuitenkaan halua?


      • toinen ensimmäinen
        Ajatteletko yhtään?? kirjoitti:

        Et halua hajottaa, mutta täyttä päätä jo osallistut siihen. Herää nainen ja ajattele asioita laajemmin sekä ota seuraukset myös huomioon. Älä ole itsekäs, arvosta ja kunnioita itseäsi!
        Nyt et sitä pysty tekemään tai sitten valehtelet itsellesi.

        En minä perhettä hajota.... Ehkä ihmisiä on erilaisia... Vielä huonompihan asemani on jos/ kun vaimo hyväksyy sen kolmannen tai neljännen osapuolen.... Ehkä hänen maailma ei siitä murene ja elää osittain omaansa tahollaan.... Raha, lapset turvallinen elämä..... menee ihan hyvin... Eli tottumusta.... eikä halua muuttaa mitään....
        Minä olen vaan se yksi siinä rinnalla, typerys vielä...


      • toinen ensimmäinen
        julilove kirjoitti:

        Nyt puhut kyllä toisen suulla eli sen miehen, et muka halua hajoittaa perhettä....Jokainen kun lähtee tohon leikkii haluaa miehen itselleen ainakin alussa, ei kannata valehdella niin hyvälle tyypille kuin itselleen ettei muka haluaisi! Kuka haluaa tavata miestä, jota ei sitten kuitenkaan halua?

        En tiedä uskottelenko etten halua vai miten.....Voi olla itsesuojelua,,,, En tiedä... Luulen etten halua.....Mutta...


      • valehtelijoidem klub
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        En tiedä uskottelenko etten halua vai miten.....Voi olla itsesuojelua,,,, En tiedä... Luulen etten halua.....Mutta...

        Itsesuojelua??? Nyt nukkumaan ja huomisesta alkaen suolejet itseäsi niin, että päätät pelastaa itsesi ja lopetat tuon teinimäisen veivaamisen eestakas. Anteeksi vaan, mutta tuntuu, että valehtelet jo täysillä itsellesikin.


      • valehtelijoiden klub
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        Varmaan siksi, että muisti minua.... Tiedän ihan typerää... Vaikka vain ilmoittaakseen ettei voida nyt tavata. Ja asia ettei tavata ei haittaa lainkaan... Sekin ihan outoa varmaan.....

        Aika outoa, että saat mielihyvää siitä, että saat tekstarin, jossa ilmoitetaan, ettei voi tavata??? Oletko sinä näitä kännykkäriippuvaisia, jotka elävät tai tuntevat elävänsä vain silloin, kun se pikkuinen laite piippaa tai soi. Jos tunnin aikana ei värissyt tai piippaillut, arvelet jo lopun tulleen?? Jos näin on, hanki ihmeessä elämä kännykän ulkopuolelta.


      • toinen ensimmäinen
        valehtelijoidem klub kirjoitti:

        Itsesuojelua??? Nyt nukkumaan ja huomisesta alkaen suolejet itseäsi niin, että päätät pelastaa itsesi ja lopetat tuon teinimäisen veivaamisen eestakas. Anteeksi vaan, mutta tuntuu, että valehtelet jo täysillä itsellesikin.

        Niin se onkin.... Eihän tässä minulla ole tämän asian kanssa mitään sanomista. Miehen mukaan tässä mennään ja minä olen tyytyväinen siihen miten hetkeksi aikaa minulle....
        Se tässä on kun täysin tajuan oman typeryyteni ja ettei tässä ole mitään tulevaisuutta , kuitenkin jotenkin juminut täysin suhteeseen. En osaa sitä järkeä kaivaa esiin ja olla päätäväinen.


      • nipsukka11
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        Niin se onkin.... Eihän tässä minulla ole tämän asian kanssa mitään sanomista. Miehen mukaan tässä mennään ja minä olen tyytyväinen siihen miten hetkeksi aikaa minulle....
        Se tässä on kun täysin tajuan oman typeryyteni ja ettei tässä ole mitään tulevaisuutta , kuitenkin jotenkin juminut täysin suhteeseen. En osaa sitä järkeä kaivaa esiin ja olla päätäväinen.

        Hyvä toinen ensimmäinen, sinun tarina kuulostaa aivan samalta kuin minun, valitettavasti :( liekö kyse samasta miehestä...itse tapailin tuota tyyppiä 2v, enkä minäkään koskaan kuvitellut retkahtavani varattuun mieheen, mutta niin vain kävi. alkuun kaikki menikin hyvin, viestejä, puheluja ja käyntejä oli paljon, mutta sitten ne vähenivät. käynnit lyhenivät. kun aloin huomauttaa asiasta, tilanne vaan paheni. nyt pari viikkoa sitten sain viestin, jossa hän laittoi suhteemme poikki. minäkin haavelin jostain tulevaisuudesta, jota tietenkään ei ollut, mutta tunteet vei ja järjen valo oli kadoksissa. kaikki meni myöskin miehen ehdoilla koko ajan. minä odotin hänen viestejään ja käyntejään sydän syrjällään. nyt hän on mennyt eikä takaisin ole tulemista. valitettavasti näen häntä silloin tällöin. en voi itse vaikuttaa tähän. törmäsimme viime viikolla mutta minä käänsin pääni pois. hän on myös lähettänyt minulle viestin, mutta minä en ole vastannut hänelle, enkä vastaa. tarinamme eroavat ainoastaan siinä, että hänellä ei mennyt kotona hyvin, ja minä tiedän että tässä hän puhui totta. tsemppiä sinulle, että pääset eroon tästä suhteesta, tiedän että se ei ole helppoa mutta nyt olen itse huojentunut että oma suhteeni on päättynyt. en aio enää koskaan alentua olemaan kenellekään panopuu tai toinen nainen. en vaikka kuinka olisi ihana mies ja osaisi puhua kauniisti. on niitä muitakin kaloja vedessä ;)


      • toinen ensimmäinen
        nipsukka11 kirjoitti:

        Hyvä toinen ensimmäinen, sinun tarina kuulostaa aivan samalta kuin minun, valitettavasti :( liekö kyse samasta miehestä...itse tapailin tuota tyyppiä 2v, enkä minäkään koskaan kuvitellut retkahtavani varattuun mieheen, mutta niin vain kävi. alkuun kaikki menikin hyvin, viestejä, puheluja ja käyntejä oli paljon, mutta sitten ne vähenivät. käynnit lyhenivät. kun aloin huomauttaa asiasta, tilanne vaan paheni. nyt pari viikkoa sitten sain viestin, jossa hän laittoi suhteemme poikki. minäkin haavelin jostain tulevaisuudesta, jota tietenkään ei ollut, mutta tunteet vei ja järjen valo oli kadoksissa. kaikki meni myöskin miehen ehdoilla koko ajan. minä odotin hänen viestejään ja käyntejään sydän syrjällään. nyt hän on mennyt eikä takaisin ole tulemista. valitettavasti näen häntä silloin tällöin. en voi itse vaikuttaa tähän. törmäsimme viime viikolla mutta minä käänsin pääni pois. hän on myös lähettänyt minulle viestin, mutta minä en ole vastannut hänelle, enkä vastaa. tarinamme eroavat ainoastaan siinä, että hänellä ei mennyt kotona hyvin, ja minä tiedän että tässä hän puhui totta. tsemppiä sinulle, että pääset eroon tästä suhteesta, tiedän että se ei ole helppoa mutta nyt olen itse huojentunut että oma suhteeni on päättynyt. en aio enää koskaan alentua olemaan kenellekään panopuu tai toinen nainen. en vaikka kuinka olisi ihana mies ja osaisi puhua kauniisti. on niitä muitakin kaloja vedessä ;)

        Kiitos viestistä... Ei tosiaan tiedä vaikka sama? Tuskin kuitenkaan.... Vasta eilen mietin miten typerää kuvitella olevansa jotakin enemmän.
        Tekisi saman varmasti myös minulle? Kävisi vieraissa... Kuvittelen jotenkin ettei niin olisi.... Tämä on vaikeaa... Ei halua erota hänestä ja tavataan tosi pikaisesti.... kuitenkin viikottainToisaalta kertoo pitävänsä minusta. Itse en haaveile mistään... Päivä kerrallaan vaan.
        Olen kyllä hänestä "riippuvainen" ... Elän kyllä hyvää elämää enkä vahdi puhelinta ym.... Tuo järki... Se kun palaisi....


      • mieli voi muuttua
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        En koskaan tekisi niin, En Koskaan.... Mitä iloa siitä olisi kenellekään?
        Ja jos joku joskus haluaa " päivänvaloon" tuoda suhteen tähän mieheen, mikäli muitakin pyörittää.. Tuokoon... Mä en todellakaan tekisi niin.... Ei saa olla niin itsekäs!

        never say never.


      • Kertoisitko kuitenki
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        En koskaan tekisi niin, En Koskaan.... Mitä iloa siitä olisi kenellekään?
        Ja jos joku joskus haluaa " päivänvaloon" tuoda suhteen tähän mieheen, mikäli muitakin pyörittää.. Tuokoon... Mä en todellakaan tekisi niin.... Ei saa olla niin itsekäs!

        Kysyt, mitä iloa kertomisesta kenellekään olisi!
        Olen lukenut ketjua tänne asti, ja jäinkin miettimään sitä, että kuka tämän kaltaisessa sopassa ajattelee ko. miehen vaimoa? Ei kukaan!
        Jos oma mieheni olisi ollut uskoton, olisin ollut tavattoman kiitollinen siitä, että joku - kuka tahansa - olisi kertonut minulle. Vaimohan on aina se viimeinen, joka saa miehensä syrjähypyistä tietää.
        Koe myötätuntoa vaimoa kohtaan ja kerro (vaikka tuntemattomana), mitä miehensä puuhaa. Vain siten vaimo saa mahdollisuuden valita heittääkö miehen pellolle vai......!?


      • toinen ensimmäinen
        Kertoisitko kuitenki kirjoitti:

        Kysyt, mitä iloa kertomisesta kenellekään olisi!
        Olen lukenut ketjua tänne asti, ja jäinkin miettimään sitä, että kuka tämän kaltaisessa sopassa ajattelee ko. miehen vaimoa? Ei kukaan!
        Jos oma mieheni olisi ollut uskoton, olisin ollut tavattoman kiitollinen siitä, että joku - kuka tahansa - olisi kertonut minulle. Vaimohan on aina se viimeinen, joka saa miehensä syrjähypyistä tietää.
        Koe myötätuntoa vaimoa kohtaan ja kerro (vaikka tuntemattomana), mitä miehensä puuhaa. Vain siten vaimo saa mahdollisuuden valita heittääkö miehen pellolle vai......!?

        samaa mieltä...minäkin olijsjin halunnut luulla entisestä miehestäni ja olisin osannut tehdä jo aijemmin järkevän päätöksen... Silti en voi ilmoittaa....


    • toinen ensimmäinen

      No asiassa taas edistytty niin ettei ole mitään hänestä enää kuulunut.... En tiedä mitä ajatella, lienee lopun alkua ? hyvä vai huono? en tiedä mitä ajatella.

    • toinen ensimmäinen

      Koskee ja kovaa.... Karmea synkistely hetki... Surettaa / Itkettää todella paljon... Tiedän .. Mitä sekosin varattuun.... Ja parempi oma kuin lasten suru

    • Lopeta jo

      Mitä iloa ihan oikeasti on olla jonkun toisen aviomiehen kanssa? Mitä siitä saat? Ehkä hetken hurmaa, et muuta!
      Osallistut hänen perheensä tuhoamiseen vaikka muuta väität, sillä kyllä hänen perheensä ja sukunsa saa ikuisen trauman miehen kärähtäessä.

      Salasuhde on pettäjän ja toisen naisen täydellistä itsekkyyttä ja ajattelemattomuutta!!
      Ikävä kyllä näitä toisia naisia löytyy ihan liian helpolla yksinäisistä naisista. Yksinäinen mies harvemmin sortuu samaan! Solidaarisuus tai pelko turpaan saamisesta varmaan vaikuttaa asiaan.

      • odotan vastausta

        Tähän haluaisin myös vastauksen: Mitä iloa on olla jonkun toisen aviomiehen kanssa? Mitä ihmettä siitä saa? Mitä tyydytystä saa salailusta niin lapsilleen kuin sukulaisilleen vehdatessaan toisen aviomiehen kanssa?

        Kiitos, jos joku oikeasti tietää tähän vastauksen.


      • toinen ensimmäinen
        odotan vastausta kirjoitti:

        Tähän haluaisin myös vastauksen: Mitä iloa on olla jonkun toisen aviomiehen kanssa? Mitä ihmettä siitä saa? Mitä tyydytystä saa salailusta niin lapsilleen kuin sukulaisilleen vehdatessaan toisen aviomiehen kanssa?

        Kiitos, jos joku oikeasti tietää tähän vastauksen.

        Varsinaisesti kun tutustuin ihmiseen en ajatellut hänen olevan toisen aviomies.... Vaan kiva ihminen.
        En myöskään ole yksinäinen... Ihastuin ja ehkä molemmat teki niin... Tunteet vei järjen äänen.... Aivan vastuutonta siis....
        Ensimmäistä kertaa minulle ainakin näin tapahtui... Ilo on niissä yhteisissä hetkissä, en keksi muuta selitystä.
        Itse en salaile lapsiltani tai sukulaisiltani koska en koe tarvetta heille asioitani selvittää. Elän omaa elämääni. Tällä miehellä kyllä on asia niin eli salattava.
        En ole koskaan Ymmärtänyt mitä järkeä on pettää tai ole hyväksynyt että on naimisissa olevan miehen kanssa. Ristiriitaista.
        Onneksi nyt alkaa tämä järki voittaa ja elämän haltuun ottaminen. Ei olla oltu yhteydessä. Kai suruun asiasta kuitenkin on oikeus ja ei koskaan enää tätä!


    • Lopeta nyt

      Mitä iloa ihan oikeasti on olla jonkun toisen aviomiehen kanssa? Mitä siitä saat? Ehkä hetken hurmaa, et muuta!
      Osallistut hänen perheensä tuhoamiseen vaikka muuta väität, sillä kyllä hänen perheensä ja sukunsa saa ikuisen trauman miehen kärähtäessä.

      Salasuhde on pettäjän ja toisen naisen täydellistä itsekkyyttä ja ajattelemattomuutta!!
      Ikävä kyllä näitä toisia naisia löytyy ihan liian helpolla yksinäisistä naisista. Yksinäinen mies harvemmin sortuu samaan! Solidaarisuus tai pelko turpaan saamisesta varmaan vaikuttaa asiaan.

      • toinen ensimmäinen

        juu itsekästä, turhaa ja käsittämätöntä... Täytyy vaan koota taas itsensä....


      • Eräs nainen
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        juu itsekästä, turhaa ja käsittämätöntä... Täytyy vaan koota taas itsensä....

        Älä syyttele itseäsi, sillä vaikutat todella kiltiltä naiselta, ja sellainen nainen on miehille mieleen. Jos jotakin haluat syyttää, syytä miestä, sillä hän on se, joka on toiminut alusta asti väärin niin sinua kuin vaimoaan kohtaan.
        Tunteilleen ei ihminen mitään voi. Ihastuit mieheen, joka oli valmis pettämään vaimoaan. Nyt voisit alkaa oikeasti miettimään, millaisesta miehestä tässä onkaan kysymys! Kukaan ei voi pitemmän päälle rakastaa miestä, joka joko ajattelemattomuuttaan (tilaisuus tekee varkaan) tai harkiten aloittaa avioliiton ulkopuolisen suhteen ilman todellisia tunteita - niitä hänellä ei valitettavasti sinua kohtaan ole, koska suhteellanne ei ole jatkuvuutta (sen hän on ilmaissut selkeästi). Rakkaus perustuu pitkälti toisen ihmisen kunnioittamiseen - kunnioitatko sinä tätä miestä?
        Toisen ihmisen läheisyys, hellyys, yhteiset keskustelut ja ylipäätään toisen ihmisen läsnäolo vierellämme - juuri sitä meistä jokainen tarvitsee ja kun tämä tarve (ajoittain) on voimakkaimmillaan, silmämme samentuvat ja käy kuten sanotaan: Rakkaus on sokea eli rakastut "sopivimpaan" kohdalle osuvaan ihmiseen. Älä siis syyttele itseäsi, vaan tunteistasi huolimatta, kokoa voimasi ja ajattele asioita järjen kannalta. Olet täällä saanut monia hyviä ilmaan heitettyjä ajatuksia - ota niistä voimaa miettiä tätä suhdetta kaikista näkökulmista.
        Pari kirjaa, jotka voisivat kiinnostaa ketä tahansa täällä kirjoittanutta: "Toinen nainen" ja "Syrjähypyn houkutus". Jälkimmäisen on kirjoittanut Kaisa Stranden, ensimmäisen kirjoittajaa en valitettavasti muista.


      • toinen samanlainen
        Eräs nainen kirjoitti:

        Älä syyttele itseäsi, sillä vaikutat todella kiltiltä naiselta, ja sellainen nainen on miehille mieleen. Jos jotakin haluat syyttää, syytä miestä, sillä hän on se, joka on toiminut alusta asti väärin niin sinua kuin vaimoaan kohtaan.
        Tunteilleen ei ihminen mitään voi. Ihastuit mieheen, joka oli valmis pettämään vaimoaan. Nyt voisit alkaa oikeasti miettimään, millaisesta miehestä tässä onkaan kysymys! Kukaan ei voi pitemmän päälle rakastaa miestä, joka joko ajattelemattomuuttaan (tilaisuus tekee varkaan) tai harkiten aloittaa avioliiton ulkopuolisen suhteen ilman todellisia tunteita - niitä hänellä ei valitettavasti sinua kohtaan ole, koska suhteellanne ei ole jatkuvuutta (sen hän on ilmaissut selkeästi). Rakkaus perustuu pitkälti toisen ihmisen kunnioittamiseen - kunnioitatko sinä tätä miestä?
        Toisen ihmisen läheisyys, hellyys, yhteiset keskustelut ja ylipäätään toisen ihmisen läsnäolo vierellämme - juuri sitä meistä jokainen tarvitsee ja kun tämä tarve (ajoittain) on voimakkaimmillaan, silmämme samentuvat ja käy kuten sanotaan: Rakkaus on sokea eli rakastut "sopivimpaan" kohdalle osuvaan ihmiseen. Älä siis syyttele itseäsi, vaan tunteistasi huolimatta, kokoa voimasi ja ajattele asioita järjen kannalta. Olet täällä saanut monia hyviä ilmaan heitettyjä ajatuksia - ota niistä voimaa miettiä tätä suhdetta kaikista näkökulmista.
        Pari kirjaa, jotka voisivat kiinnostaa ketä tahansa täällä kirjoittanutta: "Toinen nainen" ja "Syrjähypyn houkutus". Jälkimmäisen on kirjoittanut Kaisa Stranden, ensimmäisen kirjoittajaa en valitettavasti muista.

        Kiitos sinulle viestistäsi. Olen oikeasti yrittänyt nyt. Eikä olla tavattu tai oltu pahemmin yhteyksissä. Harmi vaan että kaipaan kyllä paljon..
        Olen iloinen näistä ajatuksista koska juuri ne on tuoneet realismin tilanteeseen enemmän ja enemmän vähitellen....
        Lupaan lukea nuo kirjat lähiaikoina... Vaikkea uskoa ettei se toinen välitä vaikka niin antaa ymmärtää...


      • toinen ensimmäinen
        toinen samanlainen kirjoitti:

        Kiitos sinulle viestistäsi. Olen oikeasti yrittänyt nyt. Eikä olla tavattu tai oltu pahemmin yhteyksissä. Harmi vaan että kaipaan kyllä paljon..
        Olen iloinen näistä ajatuksista koska juuri ne on tuoneet realismin tilanteeseen enemmän ja enemmän vähitellen....
        Lupaan lukea nuo kirjat lähiaikoina... Vaikkea uskoa ettei se toinen välitä vaikka niin antaa ymmärtää...

        siis tuli väärä nimimerkki...


      • toinen ensimmäinen
        Eräs nainen kirjoitti:

        Älä syyttele itseäsi, sillä vaikutat todella kiltiltä naiselta, ja sellainen nainen on miehille mieleen. Jos jotakin haluat syyttää, syytä miestä, sillä hän on se, joka on toiminut alusta asti väärin niin sinua kuin vaimoaan kohtaan.
        Tunteilleen ei ihminen mitään voi. Ihastuit mieheen, joka oli valmis pettämään vaimoaan. Nyt voisit alkaa oikeasti miettimään, millaisesta miehestä tässä onkaan kysymys! Kukaan ei voi pitemmän päälle rakastaa miestä, joka joko ajattelemattomuuttaan (tilaisuus tekee varkaan) tai harkiten aloittaa avioliiton ulkopuolisen suhteen ilman todellisia tunteita - niitä hänellä ei valitettavasti sinua kohtaan ole, koska suhteellanne ei ole jatkuvuutta (sen hän on ilmaissut selkeästi). Rakkaus perustuu pitkälti toisen ihmisen kunnioittamiseen - kunnioitatko sinä tätä miestä?
        Toisen ihmisen läheisyys, hellyys, yhteiset keskustelut ja ylipäätään toisen ihmisen läsnäolo vierellämme - juuri sitä meistä jokainen tarvitsee ja kun tämä tarve (ajoittain) on voimakkaimmillaan, silmämme samentuvat ja käy kuten sanotaan: Rakkaus on sokea eli rakastut "sopivimpaan" kohdalle osuvaan ihmiseen. Älä siis syyttele itseäsi, vaan tunteistasi huolimatta, kokoa voimasi ja ajattele asioita järjen kannalta. Olet täällä saanut monia hyviä ilmaan heitettyjä ajatuksia - ota niistä voimaa miettiä tätä suhdetta kaikista näkökulmista.
        Pari kirjaa, jotka voisivat kiinnostaa ketä tahansa täällä kirjoittanutta: "Toinen nainen" ja "Syrjähypyn houkutus". Jälkimmäisen on kirjoittanut Kaisa Stranden, ensimmäisen kirjoittajaa en valitettavasti muista.

        Nyt kun mietin tätä niin kunnioitan kai jopa liikaa,,, Tänään olen miettinyt miten typerää on kunnioittaa. JJollakin tasolla oikeasti käyttää hyväksee..n typeryyttäni... Minä en merkitse mitään sen kummenpaa hänelle, helppo vaan... Liian helppo.


    • raaka akka

      Pelimies on pelimies. Ja tuo varatun rakkaus kestää yleensä pelimiehellä näitä 4-9 kk . Ikävä kyllä.

      Kyllä sinä toivut toinen ensimmäinen. Etsi itsellesi aikaa vievä ajanviete muu kuin täällä chattailu.

      Niin se vaan on että mitä vanhempi mies sitä mielummin se haluaa säilyttää ja syödä uutta kakkua. Näin se vaan menee.

      Kuulostaa ehkä kovalta mutta muistanet että minullakin on samantapainen kylmä ero takana. jota jo pystyy analysoimaan.

    • toinen ensimmäinen

      Raaka-akka ja muut tsemppaajat... Nyt se sitten tapahtui.... Kesti 11 kk... Loppu ja ero... Kamalaa mutta todellista ja olette ollet oikeassa niin oikeassa. Toivon tämän olevan uuden alku johonkin parampaan ja ansaitsen parempaa myös. En usko että ottaa enää yhteyttä ja päätti suhteen järkipuheeni myötä. Tunteet on nyt myllerryksessä.. Vaihtelee... nyt 2 vrk takana, mutta kestän tämän, kyllä kestän ja onneksi ei ole edes muuta vaihtoehtoa. nimimerkkin voin lisätä ei enää....

    • sydänrikko

      Olet sanut aika kauheita vastauksia joiltain ketjulaisilta. Jätä ne arvoitta. Itse olin tunnekoukussa mieheen, joka petti vaimoaan. Mies teki suhteeni aloitteen humalassa ja humalassa olin minäkin. En ollut kertaakaan aiemmin ollut varatun kanssa. Hän sai nopeasti minut tuollaiseen tunnekoukkuun, koska tiesi, että olen haavoittuvainen ja yksin. Kauniita lupauksi sateli, mutta avioliittoaan hän ei halunnut rikkoa. Pahinta oli juuri tunnekoukkuun jääminen ja minä olen aina mieltänyt itseni fiksuksi ihmiseksi, joka ei sekaannu varattuihin. Nyt kun sen olen kokenut, niin tajuan, että kukaan ulkopuolinen ei voi tuomita vapaata ihmistä, joka yksinäisyydessään haluaa rakkautta ja huomiota, sortuu tunteissaan tällaisen varatun henkilön vietäväksi. Koko ajan tunsin syyllisyyttä kaikesta ja mies tiettävästi ei juurikaan. Hänelle oli tärkeintä peittää jäljet vaimoltaan ja elää rennosti kaksoiselämäänsä.

      Lopulta tulin siihen johtopäätökseen, että tällainen mies (tai nainen) on usein hyvin häiriintynyt tunne-elämältään eikä hänellä ole edes haluja kohdata tunteitaan tai menneisyyden traumojaan. Hän on ottanut usein rinnalle hyvin rakastavan vaimon, joka on osittain aika sinisilmäinen ja hyväuskoinen miesten (tai naisten) suhteen. Tällainen mies tietää, että kyseinen naistyyppi pysyy hänen rinnallaan, vaikka talo kaatuisi. Usein tällaiset naiset ovat hyviä äitihahmoja ja empaattisia. Siksi heitä on hyvä höynäyttää suhteessa. Naiset, joita pettäjät ottavat, ovat usein vaimosta päinvastaisia. He ovat hirveän itsenäisiä, mutta samalla tunteissaan yksinäisiä. Heissä on myös heikkouksia, joihin mies pystyy vaikuttamaan samalla tapaa kuin vaimoonsa. Molempia naisia siis höynäytetään pahasti, vaikka molemmat antavat miehelle kaikki tunteensa ja välittämisensä. Nykyisin pidän tuollaisia miehiä tai naisia täysin itsekeskeisinä ihmisten hyväksikäyttäjinä enkä enää koskaan sorru varattuun mieheen. En usko, että he muuttuvat. Koska he ovat ihmisiä, jotka eivät tunne itseään eivätkä halua edes tuntea. Heille riittää, että heillä on aina jossain joku, joka heidän tarpeensa tyydyttää. Heidän tarpeensa ovat etusijalla. Sinuna siis lähtisin suhteesta, vaikka se on todella vaikeaa. Tällainen mies ei kuitenkaan tuo mitään hyvää vaimolleen eikä sinulle. Vaimo vain ei usein tiedä miehen "pimeää" puolta ja luulee tuntevansa miehensä. Se asiasta tekeekin kauhean. Nainen elää suhteessa vieraan miehen kanssa, jonka luulee omakseen. Toinen nainen kuitenkin tietää tämänkin puolen, joten hänellä on mahdollisuus päästä tällaisesta henkilöstä eroon. Vaikeahan se on ymmärtää, että joku voi pyöritellä monta ihmistä hyppysissään tuntematta siitä mitään katumusta tai pahaa oloa kummankaan naisen (miehen) osalta. Itse pidän tällaisia tunneköyhinä ja empatiakyvyssään vajavaisina ihmisinä. He eivät tiedä edes aikuisina, keitä ovat ja mitä ovat. Suurin osa ei edes halua ottaa siitä selvää ja siksi kaikki kärsivät hänen kyvyttömyydestään kohdata asioita. Toivottavasti löydät miehen, joka ei petä ja on vapaa.

      • toinen ensimmäinen

        Kiitos sinulle vastauksestasi =) Kyynel tuli silmään empatiasta ja toisaalta ikävästä mitä tunnen edelleen.. Pysyn päätöksessä, En koskaan ole pomppinut on off suhteessa. Päätöksen tehtyä olen varma siitä Ääk kun itkettää silti nyt... Vaikeaa tämä oon. Niin vähän aikaa mennyt.
        Mutta siis nyt jos oppisin vielä katselemaan muita. Se vaikeaa koska ollut niin kauan yksin ja sitä ennen todella pitkä parisuhde takana. Siihen väliin ei kyllä kukaan olisi päässyt joten ei tämän varatun miehet kotona voi olla hyvin... Tosin se ei ole enää minun ongelmani. Nyt kun oppisin elämään enkä jäisi tänne kotiin.... Ja tämä kertakosketus varattuun riitti!


      • Vuodetvaluvathukkaan

        Sydänrikko, miten kauan olit salasuhteessa? Milloin silmäsi aukesivat, mitä se vaati? Itse olen vähän samassa tilanteessa, "suhdetta" kestänyt jo lähes kolme vuotta.


      • toinen ensimmäinen
        Vuodetvaluvathukkaan kirjoitti:

        Sydänrikko, miten kauan olit salasuhteessa? Milloin silmäsi aukesivat, mitä se vaati? Itse olen vähän samassa tilanteessa, "suhdetta" kestänyt jo lähes kolme vuotta.

        noin vuoden... Ei auennut.. Pakotin itseni eroon ja kadun hiukan sitä.... Toisaalta se järki sanoo että oikein tämä loppupelissä. Minjulla ei tule koskaan oleman sitä jalansijaa hänen elämässä.. Vaatii kovaa päätä...tahdonlujuutta...


      • Vuodetvaluvathukkaan
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        noin vuoden... Ei auennut.. Pakotin itseni eroon ja kadun hiukan sitä.... Toisaalta se järki sanoo että oikein tämä loppupelissä. Minjulla ei tule koskaan oleman sitä jalansijaa hänen elämässä.. Vaatii kovaa päätä...tahdonlujuutta...

        Miksi kadut sitä? Oliko hän elämäsi rakkaus... Miksi mies ei halunnut eroa, jotain hänen liitostaan kuitenkin puuttui? Olisiko hän halunnut jatkaa?

        Minkälainen mies sinun mielestäni kykenee kaksoiselämään? Minun varattuni kyllä kärsii tilanteesta, tuntuu välillä hyvin masentuneelta, on sanonut olevansa umpikujassa. Ei haluaisi rikkoa lapsiltaa kotia, hänelle lapset ovat kaikki kaikessa. Hän on myös pettynyt edellisiin naisiinsa, ei tahdo luottaa enää. Tiedän että rakastaa minua, mutta myös pelkää että jos eläisimme arkea, olisimme koko ajan yhdessä, suhde muuttuisi.

        Itse en painosta häntä, se olisi väärin. TIedän että minä päätän hyvin pitkälle suhteemme jatkosta. Tiedän että teen myös väärin, mutta tunteemme ovat aitoja.


      • toinen ensimmäinen
        Vuodetvaluvathukkaan kirjoitti:

        Miksi kadut sitä? Oliko hän elämäsi rakkaus... Miksi mies ei halunnut eroa, jotain hänen liitostaan kuitenkin puuttui? Olisiko hän halunnut jatkaa?

        Minkälainen mies sinun mielestäni kykenee kaksoiselämään? Minun varattuni kyllä kärsii tilanteesta, tuntuu välillä hyvin masentuneelta, on sanonut olevansa umpikujassa. Ei haluaisi rikkoa lapsiltaa kotia, hänelle lapset ovat kaikki kaikessa. Hän on myös pettynyt edellisiin naisiinsa, ei tahdo luottaa enää. Tiedän että rakastaa minua, mutta myös pelkää että jos eläisimme arkea, olisimme koko ajan yhdessä, suhde muuttuisi.

        Itse en painosta häntä, se olisi väärin. TIedän että minä päätän hyvin pitkälle suhteemme jatkosta. Tiedän että teen myös väärin, mutta tunteemme ovat aitoja.

        Miehellä perhe.... Hän kaiketi olisi jatkanut ilman ehdoitusta. Loppujenlopuksi hän kuitenkin teki päätöksen. Tunteita paljon pelissä molemmilla....

        Järjjellä ei olla ajateltu tätä ennen. Tämä myös väsynyt ja tämä kaksoiselämä rankkaa muiden kiireiden lisäksi...

        Ajattelen , tämän on pakko tuoda kaikessa kamaluudessaan jotakin uutta parempaa,,, Mitä en usko löytäväni koskaan... Nytkin niin ikävä....


      • täti
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        Miehellä perhe.... Hän kaiketi olisi jatkanut ilman ehdoitusta. Loppujenlopuksi hän kuitenkin teki päätöksen. Tunteita paljon pelissä molemmilla....

        Järjjellä ei olla ajateltu tätä ennen. Tämä myös väsynyt ja tämä kaksoiselämä rankkaa muiden kiireiden lisäksi...

        Ajattelen , tämän on pakko tuoda kaikessa kamaluudessaan jotakin uutta parempaa,,, Mitä en usko löytäväni koskaan... Nytkin niin ikävä....

        Ota lemmikki niin unohdat helpommin.


    • toinen ensimmäinen

      No vielä ei ole kipu hellittänyt.. Vaihtelevaa... Ero kuitenkin eikä viestejä...

      • samajuttuko?

        Missä päin suomea te vehkeilitte?


    • tru

      Tämä mieshän oli sulle "toinen ensimmäinen" pakkomielle, ihan selvästi. Toivottavasti olet alkanut elää ja huomata kaikkea kaunista ympärilläsi.

      • toinen ensimmäinen

        olen alkanut kiitos kaikille tsempistä,,,


    • vaimoko

      Oletko toinen ensimmäinen vielä kuulolla? Saatan olla se vaimo...ja haluaisin tietää. Ilmoita vain, se on harras toiveeni.

      • toinen ensimmäinen

        Olen kuulolla.... Vaimona itsekin toivoisin samaa....


    • toinen ensimmäinen

      Taas alkanut tulla vistejä,,, En tiedä miten tämä mies saa minun mielen ylös... En Rakastu häneen,,,, en , en , en.....

    • toinen ensimmäinen

      Hei vaan kaikki..

      Ihan haluan kertoa, että jos mahdollista älä koskaan aloita minkäänlaista suhdetta varattuun mieheen... Itse siihen ajauduin ja kaikkien kiemuroiden jälkeen tilanne on edelleen sama... Tapaillaan edelleen... Toki pyrin pitämään silmät avoina, mutta se ei tuota tulosta kosta olen niin kiinni tässä varatussa henkisesti.... Ollut siis jo toista vuotta,,, En koskaan olisi pystynyt tähän aikaisemmin... Olen siis muuttunut huonoksi ihmiseksi... Enää en edes yritä pois....

      • NÄIN ON!!!!!!!!!!!!!

        Uskoottomuutta on monenlaista.. Joskus se on toisen parisuhteen pelastus!


      • ysplls

        Huhhuh! Oon tosi pahoillani, että olet jäänyt koukkuun. Mä taas 6 kk jälkeen totesin, että en sovi toisen naisen rooliin. Ja lopetin tapailut. Piste.

        Nyt metsästän vapaana olevaa miestä, joka haluaa kunnollisen parisuhteen kanssani :)


      • toinen ensimmäinen
        ysplls kirjoitti:

        Huhhuh! Oon tosi pahoillani, että olet jäänyt koukkuun. Mä taas 6 kk jälkeen totesin, että en sovi toisen naisen rooliin. Ja lopetin tapailut. Piste.

        Nyt metsästän vapaana olevaa miestä, joka haluaa kunnollisen parisuhteen kanssani :)

        Tämä koukku on kamalaa. Varsinkin kun tapaamiset pikaisia ja epämääräisiä. Nyt eo olla tavattu reiluun viikkoon ja tänään pyörinyt ajatuksissa paljon.

        Onnea etsintään... ysplis...


      • toinen ensimmäinen kirjoitti:

        Tämä koukku on kamalaa. Varsinkin kun tapaamiset pikaisia ja epämääräisiä. Nyt eo olla tavattu reiluun viikkoon ja tänään pyörinyt ajatuksissa paljon.

        Onnea etsintään... ysplis...

        Heippa taas!

        Ymmärrän sinua toinen ensimmäinen, olet tunnekoukussa ko. mieheen, mikä ei ole helppo juttu, siitä irrottautuminen on raskas projekti.
        Itse erosin loppusyksyllä varatusta miehestä, jonka kanssa olin vuosia. Mies jäi kiinni vaimolleen ja vaimo vaati lopettamaan suhteen ja näin mies tietysti teki. Se oli kova paikka ja olin aivan palasina parisen kuukautta, sitten alkoi päivä päivältä helpottaa.
        Suhde päättyi kahteen puheluun enkä ole kaveria nähnyt n. puoleen vuoteen edes vilaukselta missään.
        Tänään sain ajatuksen, että käyn kaikki paikat missä tapailimme ja mietin mitä tunteita ne minussa herättää. Sain rauhan mielelleni ja myös fiiliksen hauskoista hyvistä ajoista. Nyt asia on kohdaltani tunteiden tasolla ohi,"rikospaikalle" palaamista myöden. Aika on tehnyt tehtävänsä ja katkeruus, viha ja ärsytys ovat poissa. Jäljellä neutraalitunne häneen.
        Toivon sinulle paljon jaksamista ja tiedän tarkalleen mistä puhut! Toivon että jonain päivänä sinunkin asiasi ratkeisivat tavalla tai toisella ja näkisit mitä tapahtuu! Mutta muista elää ja nauttia kesästä ihmisten keskellä!


      • toinen ensimmäinen
        julilove1 kirjoitti:

        Heippa taas!

        Ymmärrän sinua toinen ensimmäinen, olet tunnekoukussa ko. mieheen, mikä ei ole helppo juttu, siitä irrottautuminen on raskas projekti.
        Itse erosin loppusyksyllä varatusta miehestä, jonka kanssa olin vuosia. Mies jäi kiinni vaimolleen ja vaimo vaati lopettamaan suhteen ja näin mies tietysti teki. Se oli kova paikka ja olin aivan palasina parisen kuukautta, sitten alkoi päivä päivältä helpottaa.
        Suhde päättyi kahteen puheluun enkä ole kaveria nähnyt n. puoleen vuoteen edes vilaukselta missään.
        Tänään sain ajatuksen, että käyn kaikki paikat missä tapailimme ja mietin mitä tunteita ne minussa herättää. Sain rauhan mielelleni ja myös fiiliksen hauskoista hyvistä ajoista. Nyt asia on kohdaltani tunteiden tasolla ohi,"rikospaikalle" palaamista myöden. Aika on tehnyt tehtävänsä ja katkeruus, viha ja ärsytys ovat poissa. Jäljellä neutraalitunne häneen.
        Toivon sinulle paljon jaksamista ja tiedän tarkalleen mistä puhut! Toivon että jonain päivänä sinunkin asiasi ratkeisivat tavalla tai toisella ja näkisit mitä tapahtuu! Mutta muista elää ja nauttia kesästä ihmisten keskellä!

        Kiitos vastauksesta.. Täällä edelleen pahasti koukussa. Toisaalta kovaa pääntyötä teen ja itseni tuntien hitaasti hyvä tulee... Pitäsis vaan uskaltaa ja haluta antaa jollakin muulle mahdollisuus näyttää, että on myös muita hyviä olemassa. Nyt ei ole sellaiseen mitään kiinnostusta. oikein hyin viihdyn yksin ja tämä riittää.

        HIENOA JULILOVE 1, että oot saanut asiat pohdittua järjestykseen....


    • Raaka akka

      Vain sinä mahdollistat haaveen. Jos ei mies tee muutosta elämäänne 9 kk jälkeen olet vain kiva p. I. L. L.u.
      Se vain totta on. Muu selittelyä.

      • toinen ensimmäinen

        Tässä vierähtänyt jo puolitoista vuotta....... NIIN oot ehkä oikeassa, mut kaikella on tarkoituksensa....


      • Luonteen heikkoutta
        toinen ensimmäinen kirjoitti:

        Tässä vierähtänyt jo puolitoista vuotta....... NIIN oot ehkä oikeassa, mut kaikella on tarkoituksensa....

        Höpö, höpö! Se tarkoitus on vain sinulla korvien välissä! Kannattaako miettiä asiaa hiukan perheen kannalta?


    • hemuli4

      Olipas tämä mielenkiintoinen tarina... Vieläkö suhde jatkuu, se minulle jäi jotenkin epäselväksi? Eikö miehen vaimo vieläkään tiedä tapahtuneesta?

      Hyvä naapurini on tuollainen toinen nainen ja vastikään valitteli, miten miesystävä, joka asuu hänen luonaan aika-ajoin, lähti taas kotikaupunkiinsa vaimonsa luokse. Ovat pitäneet yhtä jo kolme vuotta, mutta syystä tai toisesta tuo mies ei kykene eroamaan vaimostaan, vaikka ovat kuulemma "vain ystäviä" enää keskenään.

    • Koettua

      Kun kärähtää, yleensä ykkönen kohdistaa vihansa kakkoseen, "pesänrikkojaan." Etenkin, kun on vielä silmät puoliksi ummessa ja pettäjän kanssa on kestänyt vain, kun on pitänyt silmänsä puoliummessa. Pitäisi kuitenkin vihata sitä miestä, joka on itse liannut pesäänsä eikä ole kunnioittanut suhdettaan ja kumppaniaan ja vaikka palkita kakkonen "hengenpelastajana", kun pääsee eroon tuollaisesta pettävästä kumppanista. Lopulta kun jää jäljelle raastava kipu, ei sellaista kumppania halua takaisin ja ajattelee, että hyvä kun se toinen tuli ja vei.

      • Ihmettelen kakkosia

        Niinpä, mutta sellainen nainen joka tietoisesti huolii pettäjän puolisokseen on täysin sokea ja jossain haavemaailmassa elävä! Eli nämä kakkoset, jotka roikkuvat vuosikausia varatun kanssa.

        Vaimo ei yleensä tiedä avioliittoon mennessään, että puoliso onkin selkärangaton nahjus joka menee sieltä mistä aita on matalin. Ei ne pettäjät tuo sitä petollisuuttaan ihan ensimmäiseksi esiin....


      • Anonyymi

        Onhan se vaimolta tervettä toimintaa, että pistää ensin miehen pistämään poikki, koska ei kukaan halua kolmatta pyörää pyörimässä kun asiaa ja tuskaa käsitellään.

        Miten fiksua olisi sitten se, että vaimo kohdistaisi vihansa ainoastaan petturimieheensä mutta sallisi kyllä miehen käydä pitämässä hauskaa kakkosen kanssa tuskallisen prosessin aikana?

        Kakkostenkin tulee ymmärtää yksi asia: Kun mies jää kiinni, silloin vaimolla kestää kuukausia päästä ensijärkytyksen ylitse. Jahka mieli tyyntyy saatta vaimo hyvinkin potkaista miehen suoraan kakkosen luokse - ikuisesti - koska kun faktat on pöydässä ja vaimolla terapeutti päätyy hän omaan ratkaisuunsa. Miehellä ei ole mitään sananvaltaa siinä vaiheessa. Se että lopetti suhteen kakkosen kanssa oli tervejärkinen siirto. Avioliitossa puolisot käyvät läpi tilannetta. PUOLISOT. Jos kakkonen pyörisi mukana kuvioissa voi viha kohdistua molempiin. Petetty puoliso pitäisi huolen siitä etteivät kakkonen ja eksä koskaan eläisi ilman suuria ongelmia. Silloin päästetään helvetti valloilleen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe