Serkkuni tykkää minusta. mitä ajatella ja tehdä?

13v Poika

Tässä pari päivää sitten kävi niin että serkkuni kertoi, että tykkää minusta. itsekkin olen häntä vähän sillä silmällä katsellut. onko normaalia? mitä minun pitäisi tehdä tai ajatella asiasta? itse en ole ainakaan valmis serkun kanssa parisuhteeseen.

10

1041

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hdhdhewe

      On ihan ok, ei tarvii sitä miettiä. Serkkuus ei ole este millekään, vaikka muilla onkin asenteita. Anti mennä vaan

    • uurtu

      Pankaa toisianne

    • 0503

      Itse periaatteessa kirjoitit kysymyksen ja vastauksen. Joten et taida tarvita vastausta täältä.

      Sen verran voidaan ihmisen dna:han mennä että ihminen etsii itselleen henkisesti samanlaista kumppania kuin itse on. Voidaan sanoa "itseensä rakastunut". Koska dna-lähisuvulla on hyvin samanlainen ei ole ihme että lähisuku kiinnostaa.

      Itse ole asunut serkun kanssa yhdessä jo pidempään eikä siinä mitään erikoista ole. Perikuntaakin on siunaantunut. Alussa suku vähän katseli pitkään mutta nyt ne jo käyvät kylässä.

      Täytyy vain pitää huoli siitä että vanhempien tarinat pitävät paikkansa. Ettei yllättäen isä olekkaan toinen mitä on väitetty. Ja toisaalta, yksi serkkujen välinen suhde ei vielä aiheuta suurta vaaraa dna:lle jos sukujen päälinjat ovat kaukaa toisistaan. Paljon suurempi vaara on pienissä eristyksissä olevissa kylissä vaikka ihmiset ovatkin eri nimisiä. Jos nimittäin alkaa tuntua siltä että sukupuuta tehdessä jokainen kylän talo on jotain sukua toiselle, on aika paeta paikalta. Siinä antaa liikaa tasoitusta. Kuvitelkaa nyt esim. Suomen rannikkokaupungit.

      Toinen paha esimerkki on pankkiirisuku Rothchieldit. He solmivat 18 avioliittoa serkusten kesken. Siinä viimeisellä sukupolvella alkaa olla jo rasitteita enemmän kuin Tsaarin heikkopäisessä suvussa.

      Joten, jos serkku kiinnostaa ja hän on kinnostunut sinusta, niin ei muuta kuin kokeilkaa. Yleensä se on molemmille miellyttävä kokemus. Kuten meillekkin.

      • gstset

        Toi dna-juttu on potaskaa. ihmisen käyttäytymistä selittäviä tekijöitä ei yleensä voi palauttaa biologiaan, toisin kuin jotkut koeputkessa elävät luulevat.


      • perustelut5k5k5

        Omakin juttusi on potaskaa. Terv. biologi. Mutta niin on tuon toisenkin jutut vähän levottomia, miten ihmiset voivat olla noin tietämättömiä? Tällöinhän kaikki pariutuisivat lähisukulaisten kanssa ja ihmislaji olisi degerenoitunut jo aikoja sitten.

        Ihmisen valikoi vaikkapa hajuaistinsa avulla pariutumasta henkilön kanssa, jonka geeniperimä on enemmän omansa kaltainen kuin toisen koehenkilön.
        Samoin ns. isoserkusten ja muiden sukulaisten liitoista syntyy enemmän sairaita lapsia kuin, anteeksi tämä, normaaliparien. Samoin on hedelmällisyysongelmia. Sieltä vaan kaivamaan esim. PubMedistä tieteellisiä julkaisuja. Olen omin silmin nähnyt kaverin postauksen, jonka hän minulle lähetti työskennellessään geeniprojektissa. Esim. jossain vuoristoseudulla hevonkuusessa naitetaan tyttöjä omille sedilleen, että raha pysyy suvussa, ja näiden ihmisten keskuudessa on paljon sairauksia.

        Noin mutuosastolle: pikkuserkku menee, isoserkku on vähän hmmmmm... ei oikein täkäläiseen kulttuuriin istu.


      • gstset
        perustelut5k5k5 kirjoitti:

        Omakin juttusi on potaskaa. Terv. biologi. Mutta niin on tuon toisenkin jutut vähän levottomia, miten ihmiset voivat olla noin tietämättömiä? Tällöinhän kaikki pariutuisivat lähisukulaisten kanssa ja ihmislaji olisi degerenoitunut jo aikoja sitten.

        Ihmisen valikoi vaikkapa hajuaistinsa avulla pariutumasta henkilön kanssa, jonka geeniperimä on enemmän omansa kaltainen kuin toisen koehenkilön.
        Samoin ns. isoserkusten ja muiden sukulaisten liitoista syntyy enemmän sairaita lapsia kuin, anteeksi tämä, normaaliparien. Samoin on hedelmällisyysongelmia. Sieltä vaan kaivamaan esim. PubMedistä tieteellisiä julkaisuja. Olen omin silmin nähnyt kaverin postauksen, jonka hän minulle lähetti työskennellessään geeniprojektissa. Esim. jossain vuoristoseudulla hevonkuusessa naitetaan tyttöjä omille sedilleen, että raha pysyy suvussa, ja näiden ihmisten keskuudessa on paljon sairauksia.

        Noin mutuosastolle: pikkuserkku menee, isoserkku on vähän hmmmmm... ei oikein täkäläiseen kulttuuriin istu.

        Perustele. Muka biologi, hahhahh... toisaalta saatat ollakin, koska väität noin täyttä paskaa. Sähän voit keskustella asiasta jonkn insinöörin tai merkonomin kanssa, ne tietää myös kaikesta kaiken.


      • 3452342
        perustelut5k5k5 kirjoitti:

        Omakin juttusi on potaskaa. Terv. biologi. Mutta niin on tuon toisenkin jutut vähän levottomia, miten ihmiset voivat olla noin tietämättömiä? Tällöinhän kaikki pariutuisivat lähisukulaisten kanssa ja ihmislaji olisi degerenoitunut jo aikoja sitten.

        Ihmisen valikoi vaikkapa hajuaistinsa avulla pariutumasta henkilön kanssa, jonka geeniperimä on enemmän omansa kaltainen kuin toisen koehenkilön.
        Samoin ns. isoserkusten ja muiden sukulaisten liitoista syntyy enemmän sairaita lapsia kuin, anteeksi tämä, normaaliparien. Samoin on hedelmällisyysongelmia. Sieltä vaan kaivamaan esim. PubMedistä tieteellisiä julkaisuja. Olen omin silmin nähnyt kaverin postauksen, jonka hän minulle lähetti työskennellessään geeniprojektissa. Esim. jossain vuoristoseudulla hevonkuusessa naitetaan tyttöjä omille sedilleen, että raha pysyy suvussa, ja näiden ihmisten keskuudessa on paljon sairauksia.

        Noin mutuosastolle: pikkuserkku menee, isoserkku on vähän hmmmmm... ei oikein täkäläiseen kulttuuriin istu.

        Mikäs kulttuuri se on, joku kainuulainen metsäkulttuuri?


    • Eräkettu

      No mitä serkumpi sen herkumpihan se on..

      • Humppappaa

        Satutteko tietämään, että tuon sanonnan tarkoitus on täysin eri kuin mitä sillä ymmärretään? Mitä serkumpi on tarkoittanut =mitä kaukaisempaa sukua. Tämä on tositarina, ja sananlasku on Lapista. Tarkistakaa vaikka.


      • fefgefgwgf
        Humppappaa kirjoitti:

        Satutteko tietämään, että tuon sanonnan tarkoitus on täysin eri kuin mitä sillä ymmärretään? Mitä serkumpi on tarkoittanut =mitä kaukaisempaa sukua. Tämä on tositarina, ja sananlasku on Lapista. Tarkistakaa vaikka.

        Niin joskus sata vuotta sitten ehkä.

        EI TARKOITA ENÄÄ, TERKISTA VAIKKA TÄLTÄ PALSTALTA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      446
      3251
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      410
      2851
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      126
      2765
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      163
      2153
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1970
    6. 176
      1380
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1327
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      76
      1172
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe