Missä vika ?

Tietämätön0806

Mulla on ongelma.. Oon seurustellu nyt 4vuotta ja meillä menee iha hyvi, rakkautta on hellyyttä löytyy mut sängyssä meillä ei mee hyvi. Seksiä on mut sitä on vähän ja se on aina samanlaista. Ehkä isoin ongelma on siinä että miehelläni ei aina ala seistä.. En tiedä onko "vika" mussa vai kenessä ja miksi? Tää on todella raastavaa. Jos teillä nyt olis jotain fiksuja vinkkejä tähä ongelmaa nii kertokaa ihmeeessä ! :)

4

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ok petissä

      Se että mies ei ole kone jolla on aina heppi ojossa kun napista painaa..Kukaan ei aina jaksa ja se on ok ja normaalia.Toki voisitte kokeilla jotakin muuta hellyyttä-sellaista mikä ei heti edes johda yhdyntään.Toista voi myös tyydyttää muutenkin kuin perinteisellä makuuasennolla. :D Voi puhua kiihottavia ja tuhmia..suuseksi on keksitty jne(leluista puhumattakaan)..Kysy mikä olisi miehestäsi kiihottavaa--ja kerro myös omat toiveesi.Keskustelu on se juttu mistä lähteä liikkeelle.Seksissäkin ihmiset vaan kaipaa vaihtelua.Jos ei tilanne etene-menkää vaikka seksuaaliterapeutille.

      • Tietämätön0806

        Ei tietenkää oo kone, totta. Mut välillä on tosi tosi turhauttavaa jos ei itse seksi toimi... Itse oon melkeen duraselpupu. Ollaa kokeiltu suuseksiäkin mut ei se oo yhtää sen ns toimivampaa. Toi terapia vois olla kyl sitte yks mahdollisuus ! Kiitos ku vastasit !! :) ja huomaan kuinka mun mies ei haluu puhuu siitä että miksi hänellä ei seiso :( no ehkäpä me selvitää tästä, i hope !


    • vinkkipinkki

      Vaihtakaa paikkaa, eli kokeilkaa maisemanvaihtoa joko olkkari/kylppäri/suihku ja nje...Ulkonakin voi kokeilla, mutta kannattaa valita paikka kunnolla että ette tule yllätetyksi (kiinnijäämisen pelko saattaa lisätä himoja) tai sitten kokeilkaa eriasentoja rohkeasti. Kokeilkaa roolipeliä sekin saattaa piristää. Ja jos teillä ei ole näitä aikuisten "leluja" niin hankkikaa ja testailkaa.

    • ---------------

      Joskus on kiva vaan olla. Jos kaikki sun lähestymiset liittyvät toiveeseen seksistä, ehkä se kuormittaa miestä vaan entisestään. Niin kuin joku jo totesikin, mies ei ole kone. Kokeilepa joskus olla miehesi kanssa lähekkäin ilman minkäänlaista sanallista tai sanatonta toivetta seksistä. Ehkä ne halut siitä palautuvat ja suorituspaineet unohtuvat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3856
    2. 209
      3068
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe