Pikakysely

yks nopee

1. Mitä jäi mieleen 1990-luvusta?
2. Missä olit ja mitä teit 31.12.1999?

30

128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuosi 2000 testauksi

      .

      1. Ei muistikuvaa paitsi 31.12.1999

      2. "Tein vuosi 2000-testauksia"

      Har!

      .

    • 1. Mitä jäi mieleen 1990-luvusta?
      Teinitouhut, ensi"kaikkea", Nirvana, Dr.Alban, festarit, treenaus, opiskelu, muutto lapsuudenkodista, kotibileet, palava parveke, pihakeinussa nukuttu yö...

      2. Missä olit ja mitä teit 31.12.1999?
      Aurajoen rannalla, joissain Millennium-bileissä, mitkä lie. Pidin hauskaa ja sain kutsun treffeille, joilla tyyppi hankki itselleen nännilävistyksen. Ehkä oudoimmat ensitreffit.

      • Outoa muzakkia:.

      • Outoa muzakkia:. kirjoitti:

        .

        Kaiken maailman teutooni muzakkia tunki joka kanavalta

        http://youtu.be/w54-9-NsM8Y

        Achtung

        Halt!

        .

        Ihan karseaa :)


      • HIRVITTÄVÄÄ:.!1#%?+

      • HIRVITTÄVÄÄ:.!1#%?+ kirjoitti:

        .

        taas achtung muzakkia

        http://youtu.be/ReDipFY-sDY

        .

        Ei voinu kuunnella edes puoliväliin :D


      • JOOoooPPppsssSSs:.!1
        oasis79 kirjoitti:

        Ei voinu kuunnella edes puoliväliin :D

        .

        Saattaa olla kyl oikeassa sanonta että aikansa kutakin

        http://youtu.be/uIN48CE6L_I

        Har!

        .


      • JOOoooPPppsssSSs:.!1 kirjoitti:

        .

        Saattaa olla kyl oikeassa sanonta että aikansa kutakin

        http://youtu.be/uIN48CE6L_I

        Har!

        .

        No siellähän se mun hattarapää komeileekin jenkkispiidoissa ;)

        Pokka näitä katsoessa menee :)


      • Ihan loistava, meidän penkkaribiisi ;)


      • oasis79 kirjoitti:

        Ihan loistava, meidän penkkaribiisi ;)

        Sanat on aikaansa edellä. .. Mä oon erittäin hyvä, ellen täydellinen, erittäin hyvä, täydellinen. Etsin kundii tiukkavartaloista, joka itseään trimmaa ja ei älyllä loista... Mikä profetia pinnallisuuden 2000-luvusta :D


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Sanat on aikaansa edellä. .. Mä oon erittäin hyvä, ellen täydellinen, erittäin hyvä, täydellinen. Etsin kundii tiukkavartaloista, joka itseään trimmaa ja ei älyllä loista... Mikä profetia pinnallisuuden 2000-luvusta :D

        Oot oikeassa. Minäkin etsin juuri tuollaista miestä, pääkoppa voi olla vaikka hattarasta tehty kunhan on muskelit kohdillaan. Hmmm... Jo lauseena tuo on vastenmielinen :)


      • oasis79 kirjoitti:

        Oot oikeassa. Minäkin etsin juuri tuollaista miestä, pääkoppa voi olla vaikka hattarasta tehty kunhan on muskelit kohdillaan. Hmmm... Jo lauseena tuo on vastenmielinen :)

        Noh, kunnon viikset ja melodramaattinen kehonkielihän vetoavat suhun :D Hattarapään kanssa ei vois seukkailla kyl.. Pitäisi opetella ihan uusia hellittynimiä. Huomenta vihannekseni.. u r simply the..simpliest. Oi silmiäsi kulta, niiden...tyhjyys on niin täydellistä... Kamalan ilkeetä, hyi. Pitää kuitenkin olla retorisesti kiltti mies :p


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Noh, kunnon viikset ja melodramaattinen kehonkielihän vetoavat suhun :D Hattarapään kanssa ei vois seukkailla kyl.. Pitäisi opetella ihan uusia hellittynimiä. Huomenta vihannekseni.. u r simply the..simpliest. Oi silmiäsi kulta, niiden...tyhjyys on niin täydellistä... Kamalan ilkeetä, hyi. Pitää kuitenkin olla retorisesti kiltti mies :p

        Olihan nuo ihan helliä sanontoja... ;) Mutta tosiaan, ihan ilmapään kanssa ei jaksais olla. Ei tarvitse kuitenkaan olla hiukkaskiihdytinteknologian tohtori, yleisfiksuus riittää.

        Ja noista viiksistä... Mä näen niistä nyt unta koko ajan, eräänä yönä tulit sinä arkkitehti Tapio Anttilan muodossa uniin. Joo tiedän, mä oon sekaisin, mutta olin jutskannu sulle ja selaillut samalla asuntomessulehteä, jossa oli Anttilan kuva niin unessa sekottu hassusti :D


      • oasis79 kirjoitti:

        Olihan nuo ihan helliä sanontoja... ;) Mutta tosiaan, ihan ilmapään kanssa ei jaksais olla. Ei tarvitse kuitenkaan olla hiukkaskiihdytinteknologian tohtori, yleisfiksuus riittää.

        Ja noista viiksistä... Mä näen niistä nyt unta koko ajan, eräänä yönä tulit sinä arkkitehti Tapio Anttilan muodossa uniin. Joo tiedän, mä oon sekaisin, mutta olin jutskannu sulle ja selaillut samalla asuntomessulehteä, jossa oli Anttilan kuva niin unessa sekottu hassusti :D

        Saa olla vaikka teologian vinsentti, ammatin kanssa ei kuitenkaan seurustella. Yleisfiksuus on hyvä sana joo, ei liity juurikaan koulusivistykseen.

        Jee, tänä yönä viiksekäs latexasuinen arkkitehti kuumis-Anttila suunnittelemassa unelmakämppää keitaalle :D Siitä tulee hieno lukaali, unenomainen suorastaan. Harmi etten ole oikeasti arkkitehti, mutta eihän se unissa haittaa, ei mua ainakaan :)


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Saa olla vaikka teologian vinsentti, ammatin kanssa ei kuitenkaan seurustella. Yleisfiksuus on hyvä sana joo, ei liity juurikaan koulusivistykseen.

        Jee, tänä yönä viiksekäs latexasuinen arkkitehti kuumis-Anttila suunnittelemassa unelmakämppää keitaalle :D Siitä tulee hieno lukaali, unenomainen suorastaan. Harmi etten ole oikeasti arkkitehti, mutta eihän se unissa haittaa, ei mua ainakaan :)

        Vähän pätkii täällä yhteydet...

        Mitäköhän joku unien tulkitsija sanoja mun unista... :) Mä kuitenkin yleensä pidän mun unista, valtaosin niissä on kuitenki hyvä tunnelma vaikka olisivatkin hiukan hörhöjä :D

        Arkkitehti oli itseasiassa yksi mun unelma-ammateista, jäin hakematta heikohkon matikkapään takia, mutta suunnittelin kasan taloja omin päin nuorempana. Suunnittelin niihin sisustuksetkin ja piirsin värillisinä huonekaluineen päivineen... Oli mullakin huvit :)

        Nyt menen unitreffailemaan Anttilaa, katsotaan onko viikset kasvaneet sitten viime tapaamisen... :) Makoisia unia sinne!


      • oasis79 kirjoitti:

        Vähän pätkii täällä yhteydet...

        Mitäköhän joku unien tulkitsija sanoja mun unista... :) Mä kuitenkin yleensä pidän mun unista, valtaosin niissä on kuitenki hyvä tunnelma vaikka olisivatkin hiukan hörhöjä :D

        Arkkitehti oli itseasiassa yksi mun unelma-ammateista, jäin hakematta heikohkon matikkapään takia, mutta suunnittelin kasan taloja omin päin nuorempana. Suunnittelin niihin sisustuksetkin ja piirsin värillisinä huonekaluineen päivineen... Oli mullakin huvit :)

        Nyt menen unitreffailemaan Anttilaa, katsotaan onko viikset kasvaneet sitten viime tapaamisen... :) Makoisia unia sinne!

        Unien kuuluukin olla hörhöjä. Kuka nyt jaksais katsella dokumentaarisia unia normiarjestaan uudestaan öisin :>

        Samanlainen on matikkapää mullakin, vaan kun kaikki sormet on tallella, jotenkin pärjäilee. Toteutat jonkun niistä vielä, vaikka leikkimökkinä ens alkuun :)

        Anttila nyt ampaisee ylös vuoteestaan (ja suuntaa oasiksen tykö). Eloisia unia :s


      • Lovemachine.
        bravo.bravi kirjoitti:

        Unien kuuluukin olla hörhöjä. Kuka nyt jaksais katsella dokumentaarisia unia normiarjestaan uudestaan öisin :>

        Samanlainen on matikkapää mullakin, vaan kun kaikki sormet on tallella, jotenkin pärjäilee. Toteutat jonkun niistä vielä, vaikka leikkimökkinä ens alkuun :)

        Anttila nyt ampaisee ylös vuoteestaan (ja suuntaa oasiksen tykö). Eloisia unia :s

        Kuhertelua


      • ? jaa ?
        Lovemachine. kirjoitti:

        Kuhertelua

        ? Ei nyt sentään ?


    • 1. Mitä jäi mieleen 1990-luvusta?
      - kadulla asuminen, muutto Hämeenkoskelle, sieltä muutto tähän taloon, työttömyys, tupakkalakko vuodesta 1993 on edelleen, Pentax-kameran osto, palkkaturvasta tuli yli 20 000 mk, talkkari jota naapuri sanoi paskaksi, tuttu muutti englantiin ja sieltä takas

      2. Missä olit ja mitä teit 31.12.1999?
      - Kotona, paitsi uudenvuodenyön vietin kallionotkossa kuivatellen kastunutta koipeani nuotion lähellä

    • hgbn

      1. Lama
      2. Juhlimassa ja naisen päällä.

    • Atte Soihtupää.

      1. Mitä jäi mieleen 1990-luvusta? nuoruus josta ei ole mitään mainittavaa kuten ei nykypäivästäkään.

      2. Missä olit ja mitä teit 31.12.1999?
      Olin ensin työvuorossa eräässä pikkuleipomossa josta ei ole hyviä muistoja. Sitten menin kotiin vetämään kännit. Ei sen kummemmat millenium bileet.

      http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=YkKcGf0y8lA&NR=1

    • Kunnon miinus-ansa.

      Varoituksena jo etukäteen: tässä on mainittu opiskelu, työ, nyxä, talo ja mitä kaikkea... Eli ei tarvi lukee eteenpäin..

      1. Oli mulle hyvä vuosikymmen. Opiskelua, lopultakin ero ex:ästä, muutto opiskelukaupungista Turkuun, keskustan asuntoon, jossa asuin koko 90-luvun. Junamatkat Helsinkiin ja takas (jatko-opisk.), uusi työpaikka, jossa tutustuin moneen nykyäänkin tärkeään (työ)kaveriin. Jostain syystä muistan vain hyviä muistoja ja parhaiten kesiä :) Kivoja, työntäyteisiä (huonopalkkaisia) sinkkuvuosia, mutta myös työttömyysjaksoja. Tutustuin nyxään. Ostettiin wanha, huonossa kunnossa oleva talo saaristosta, kunnostettiin, mutta myytiin se, koska sijainti oli meille huono (ei ehditty asua), kesiä saaristossa meriläisellä liikkuen. Ruisrockeja, Down by the laitureita, elokuvakerhoja, antikvariaatteja, Turun taiteiden öitä, Kirjakahvilassa ja Vanhan suurtorin ympyröissä hengaamista, Uusi Apteekki aukesi, biljardin peluuta Proffassa, Bristol.. Aamuyöstä paljain jaloin kotiin kävelyä, aamulintujen laulaessa. Töitä taide-galleriassa, avajaisia ja boolimaljojen täyttämisiä, tulisia kasvisruokia (olin silloin vege), puutalokorttelin sisäpiha-bileitä, vähän kaupallisempiakin oman alan työhommia tuli kokeiltua. Humanistien kanssa yhteistyötä, veli muutti lähelle opiskelukämppäänsä, mm. hänen kanssaan maailmanparannuskeskusteluja, retkiä linnanraunioille, luontokohteisiin Suomessa, halpoja äkkilähtö-ulkomaanmatkoja, häät.. Elokuvista jäi mieleen mm : Nuori naimaton nainen, Henry and June, Saksikäsi-Edward, Reality bites, Kieslowskin väri-trilogia.. Kiteytettynä: kaupunkilaiselämää kaikilla mausteilla:)
      2. Olin yhden (työ)kaverini ja vaimonsa millenium-bileissä. Asuivat lähellä suurimpien rakettien ampumispaikkaa, mentiin ulos katselemaan puolen yön aikaan, sieltä liukasteltiin pikku-pakkasessa kävellen kotiin.. Tuntui oudolta, että voi olla vuosi 2000..

    • hou hou..

      1. Viina ja naiset, lama
      2. Taisin kemut jo 30.12, ei havaintoa.

    • 1. Mitä jäi mieleen 1990-luvusta?
      - Puskin läpi harmaan laman. Elämänmuutoksia, sopeutumista, aikuistumista.

      2. Missä olit ja mitä teit 31.12.1999?
      - Uuden Vuoden kemuissa. Bailasin hedelmäboolin voimalla Jennifer Lopezin - Waiting For Tonight, eli Millenium songin tahdissa.

      https://www.youtube.com/watch?v=_66jPJVS4JE

      :)

      • Montako kertaa

        sinulta tuli kakka 90-luvulla? :)


      • Montako kertaa kirjoitti:

        sinulta tuli kakka 90-luvulla? :)

        Rauhoitu umpi. Sun ei tarvitse aina roikua mussa kiinni. Häivy.!


    • 1. Mitä jäi mieleen 1990-luvusta?
      - ratsastus, Pori, kiusaaminen, ihastumiset... Sukulointi.

      2. Missä olit ja mitä teit 31.12.1999?
      - Sukulaisten luona, taisin maistaa siideriä silloin :D

    • 1. Mitä jäi mieleen 1990-luvusta? - vakituinen työpaikka

      2. Missä olit ja mitä teit 31.12.1999? - kotona vietettiin uudenvuodenaattoa hyvin rauhallisesti :)

    • 1. Mitä jäi mieleen 1990-luvusta?
      -lapsuus, kesäleirit, teini-ikä, napapaidat, ekat kännit, ihastukset, liftaaminen, yöt ulkona, yläaste, lukio, jne..
      2. Missä olit ja mitä teit 31.12.1999?
      -yksin exän kämpällä, se ku lähti baariin mihin minä vielä alaikäisenä en päässy, katoin telkkaria ja nukuin,

      mur

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      1960
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1517
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      92
      1330
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1282
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1235
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1111
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      1037
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1017
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      1002
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      229
      851
    Aihe