jos haluaa kunnolla tuloksia niin mitä erilaisia keinoja olisi rasvaprosenttia saada pudotettua?ja onko rasvaprosentissa joku "terveellinen" lukema?mikä?
BMI n.24
rasvaprosentti 29,3...vissiin aika huima lukema, sen takia haluaisinkin sitä laskea...;)
ruokavalioni on suht terveellinen ja vähärasvainen.
(sellaisella laitteella mitattu, jota puristetaan niin lujaa kun voi, vissiin laskee vain ylävartalon rasvaprosentin?)
rasvaprosentti?
2
697
Vastaukset
- XXX
Tuo laite, jonka mainitsit, perustuu kehon sähkönjohtokykyyn ja on hyvin epätarkka. Heittoa voi olla viitisen prosenttia tai enemmän. Parempi mittari on esimerkiksi pihtimittaus, jossa nk. rasvapihtien väliin napataan ihoa eri puolilta kehoa. Vielä paremmat mittaukset tehdään kehon tilavuuteen perustuen, mutta ne maksavat enemmän.
"Normaali" rasvaprosentti naisilla on 20-25% ja miehillä 15%-20%. Vähän osviittaa saat, jos kerron, että naisilla vatsalihakset (sikspäkki) erottuu selvästi 15-18% rasvoilla ja yli 25% rasvoilla "jenkkakahvat" alkavat jo roikkua enemmän. - Heikko
mullapa onkiii 45,5 % , millähän minä saisin rasvaprosenttini laskemaan ?
painoindeksi 33,2 eli merkittävästi ylipainoinen.
liina, sinulla ei ole mitään hätää.. toi rasvapros. riippuu muuten sun iästäs..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892618Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161590
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641212Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻75995- 56969
- 45857
- 63849
- 61835