Poikuudesta eroon pääsy onnistui 38-vuotiaana

seksialoittelija_38v

37-vuotiaaksi asti olin ollut käytännössä ulkona seurustelumarkkinoilta kun en uskaltanut lähestyä naisia sen jälkeen kun kokemukset parikymppisenä olivat olleet sellaisia, etteivät ketkään naiset olisi olleet minusta kiinnostuneita. Jotakin hyvin vähäisiä juttuja oli, kuten muutaman kertaan suutelemaan pääsemisiä niihin aikoihin. Yhtäkkiä kuitenkin kävi niin, että pääsin (37-vuotiaana) treffeille järjestötoiminnasta tapaamani naisen kanssa hänen luoksensa. Kyseinen yritys tosin kariutui ensimmäisiin treffeihin.

Sitten kävi niin, että kaveripiirin kautta elämääni tuli useita naispuolisia kavereita, joista joihinkin ihastuin, mutta jäin käytännössä koko ajan friendzonelle. Toki yritin 38 vuotta täytettyäni saada kahdenkeskisiä tapamisia, joissakin tapauksissa onnistuen pyytämään kämpällenikin, mutta ne jäivät lähes aina kaverillisiksi, muutamia pieniä juttuja lukuunottamatta, esim. niin, että suostuivat yhdessä saunomaan tyypillisesti pyyhe päällä.

Kevään lopulla elämääni tuli eräs nainen, jonka tapasin puistopiknikillä ja hän koitui jollakin henkisellä tavalla läheisemmäksi kuin muut naispuoliset kaverit, vaikka hänenkin friendzonelleen päädyin. Tähän friendzoneen sain heinäkuussa sattumalta suutelemisen mentävän aukon kun hän sattui olemaan bileissä ja sittemmin ravintolassa sopivassa humalatilassa, mutta seksiä ei tullut. Siinä välissä olin myös tavannut erään naisen juhannusjuhlilla, jonka olin saanut kerran treffeille, mutta hän oli ollut jotenkin etäisen ja viileän oloinen.

_Juhannusjuhlilta tapaamani nainen kuitenkin otti oma-aloitteisesti yhteyttä uudestaan heinäkuussa ja uusia treffejä tuli_! 5. treffeillä eteni suutelemiseen ja 6. treffeillä lopultakin hän myöntyi jäämään luokseni yöksi ja ANTOI SEKSIÄ, mistään viileydestä ei enää ollut tietoakaan. Ei kuitenkaan ole varmaa, tuleeko tästäkään pysyvämpää suhdetta, mutta se tärkein rajapyykki kumottiin tässä kohden kun ensi kertaa (melko aloittelijamaisesti sählätylle) panolle pääsi.

Joitakin opetuksia tästä on se, että täysin tyhjään verrattuna on edistystä, jos päätyy naisten friendzoneillekin. Niissä kuitenkin oppii taitoja keskustella naisten kanssa. Toinen on se, että jos on friendzonella, ei saa jäädä roikkumaan yksinomaan kyseisen naisen perään, vaan pitää yrittää laajentaa naispuolisten kaverien piiriä, jos ei mikään suora iskeminenkään onnistuisi. Voi nimittäin olla, että joku friendzone vahingossa rakoilee myönteisempään suuntaan ja se voi joillakin olla jo avain seksiin. Jos taas treffeillä tapahtuu _vaikka kuinka mikroskooppistakin edistymistä edellisiin treffeihin verrattuna, niin kyseessä ei ole friendzone_, vaikka treffejä olisi montakin ilman kaikkein kirkkaimpien mitalien tuloksia.

Pelimiehet (YTM) eivät todennäköisesti noin pitkää ja hidasta treffien ketjua katsoisi siirtymättä muihin naisiin helpomman seksin perään, mutta jos on kokematon, pitää pelata varovaisemmilla ja ilmeisesti myös kärsivällisyyttä enemmän vaativilla säännöillä.

175

8748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noh?

Miltä "se" tuntui? Onko niin hieno juttu kuin isot pojat kertoo?

Olen 31-vuotias mies ja tavoitteenani on saada ennen kuin täytän 35 vuotta.

• alkup.

Esileikki, eli toisten sukuelinten hyväily kädellä ja suuteleminen upealta, mutta itse pano oli erittäin huono. Ensin yritystä sohia liian ylös (naisen piti auttaa oikeaan suuntaan) ja kumin laittaminen ja hermoilu sen jälkeen johtivat siihen, että piti keskeyttää akti kun laukeamisesta ei ollut tietoakaan ja erektiokin oli menossa menojaan. Asiaan vaikutti varmasti se, että rohkaisuksi oli tullut otettua olutta ja punaviiniä ja oli väsynyt myöhään yöllä.

Kumi vähentää todella paljon kikkelin tuntoa. En kuitenkaan uskaltanut jättää kumia poiskaan enkä uskalla myöhemminkään, vaikka saman tai eri naisen kanssa vastaava ikinä toistuisi, jos ei ole vakituinen suhde.

• Jos tulee suhde niin
        alkup. kirjoitti:

Esileikki, eli toisten sukuelinten hyväily kädellä ja suuteleminen upealta, mutta itse pano oli erittäin huono. Ensin yritystä sohia liian ylös (naisen piti auttaa oikeaan suuntaan) ja kumin laittaminen ja hermoilu sen jälkeen johtivat siihen, että piti keskeyttää akti kun laukeamisesta ei ollut tietoakaan ja erektiokin oli menossa menojaan. Asiaan vaikutti varmasti se, että rohkaisuksi oli tullut otettua olutta ja punaviiniä ja oli väsynyt myöhään yöllä.

Kumi vähentää todella paljon kikkelin tuntoa. En kuitenkaan uskaltanut jättää kumia poiskaan enkä uskalla myöhemminkään, vaikka saman tai eri naisen kanssa vastaava ikinä toistuisi, jos ei ole vakituinen suhde.

nainen heti testeihin ja jos puhdas niin kumit pois. Todellakin vähentävät seksistä nautintoa 90 %

• Vapaamatkustajanako?
        Jos tulee suhde niin kirjoitti:

nainen heti testeihin ja jos puhdas niin kumit pois. Todellakin vähentävät seksistä nautintoa 90 %

Entpä se ehkäisy?

• Naiset hoitavat
        Vapaamatkustajanako? kirjoitti:

Entpä se ehkäisy?

sen yleinsä pillereillä?

• Ja siitä salkoon
        Naiset hoitavat kirjoitti:

sen yleinsä pillereillä?

Sulta laitetaan tuosta hyvästä pillit poikki.

Ei seksiä lapsille.

• 20+10
        alkup. kirjoitti:

Minulla on ollut sama ongelma ilman kumiakin ettei kalussa ole juuri ollenkaan mitään tuntoa enkä ole kyennyt vielä koskaan laukeamaan seksin aikana. Olen siis reilu 10 vuotta aloittajaa nuorempi mies ja hyvin kokematon minäkin vielä. Olen kyllä itsekin aina nauttinut runsaasti alkoholia rohkaisuksi joten siinä varmaan yksi syy mutta täytyy siinä jotain muutakin olla.

• alkup.
        Naiset hoitavat kirjoitti:

sen yleinsä pillereillä?

Tämä nainen oli ilmoittanut, ettei käytä pillereitä ja oli maininnut, että hänen kuukautisensa olivat olleet hiljattain. Käytännössä, jos hänen kanssaan sekstailisi paljaaltaan, voisi saattaa hänet raskaaksi. Olen kuullut myös joiltakin kaveripiiriin kuuluvilta naisilta, etteivät uskalla käyttää pillereitä komplikaatioiden vuoksi, eli pillerien käyttämättömyys ja pelkän kumin varassa oleminen on yleistynyt.

• Ei tekosyitä
        alkup. kirjoitti:

Tämä nainen oli ilmoittanut, ettei käytä pillereitä ja oli maininnut, että hänen kuukautisensa olivat olleet hiljattain. Käytännössä, jos hänen kanssaan sekstailisi paljaaltaan, voisi saattaa hänet raskaaksi. Olen kuullut myös joiltakin kaveripiiriin kuuluvilta naisilta, etteivät uskalla käyttää pillereitä komplikaatioiden vuoksi, eli pillerien käyttämättömyys ja pelkän kumin varassa oleminen on yleistynyt.

Siksi ehkäisyvastuu on sinulla.
        Sinä huolehdit kaikissa tapauksissa omasta osastasi, eli käytät kumia,

Suojaat hänet ja itsesi.

• Ei seksiä lapsille
        20+10 kirjoitti:

Minulla on ollut sama ongelma ilman kumiakin ettei kalussa ole juuri ollenkaan mitään tuntoa enkä ole kyennyt vielä koskaan laukeamaan seksin aikana. Olen siis reilu 10 vuotta aloittajaa nuorempi mies ja hyvin kokematon minäkin vielä. Olen kyllä itsekin aina nauttinut runsaasti alkoholia rohkaisuksi joten siinä varmaan yksi syy mutta täytyy siinä jotain muutakin olla.

Siis mä en tajua teitä miehiä.
        Mitä vatun väliä sillä on että kalun pinnasta et saa 100 sella tuntoa jos nainen joutuu siitä hyvästä syömään HoRMONEJA, OTTAMAAN JÄLKIEHKÄISYPILLERIN, tekemään abortin tai JAATTE YHTEISEN TAUDIN.

Te miehet olette tyhmiä.
        Miettikää riskit.

Kaikkea ei voi saada.
        Opettele sen kumin kanssa tai et saa mitään.

Mä en ainakaan vaaranna henkeäni tollasen TURBO upon takia.
        Tiedätkö miltä abortti tuntuu?
        Tiedätkö miltä jälkiehkäisypilleri tuntuu elimistössä ja mitä sivuoireita siitä voi saada?
        Tiedätkö miltä pillereiden syöminen tuntuu?
        Mitä gynelle meno maksaa?

Vain sinun 10 minuutin panetuksen vuoksi!

• Nearea1111
        Jos tulee suhde niin kirjoitti:

mulla periaate että mies heti testeihin... ja ei millään pahalla jokaisen kuuluisi pyytää sitä oman terveytensä kannalta

• poikuus vajaat 30v
        alkup. kirjoitti:

Jep,jep...tässäkö se on,miehen elämän tarkoitus...saada seksiä?!
        Itse toivon saavani kunnon parisuhteen,jossa opin aidosti tuntemaan toisen ihmisenä.Tietysti,seksi on osa sitä,mutta se on todellakin vain osa sitä.
        Jos seksiä haluat niin mene vain oikeeseen baariin,pieni känni päälle ja eikun iskemään.Tuskin,se saaminen niin vaikeata on sinullekkaan,jos sitä vain haluat.

Ja annampa papukaija merkin taas ylläpidolle!Nostitte Suomi24:n suurimmasta roskalaarista yhden roskan pöydälle.Kiitos siitä!

• KusiPurkki
        Nearea1111 kirjoitti:

mulla periaate että mies heti testeihin... ja ei millään pahalla jokaisen kuuluisi pyytää sitä oman terveytensä kannalta

Perus pöpötestissä katsotaan vain klamydia ja tippuri, 85% miehistä joutuu hakeutumaan hoitoon heti kun oireet alkavat 2-6vkon aikan, koska pissiminen kirvelee tai touhutippaa puskee aamuisin. Naisilla nämä yleensä pysyvät oireettomina tai vähä oireisina. Että neiti menee vaan itse ensin kuseksimaan purkkiin.

• Mies ja elämä

Voi jeshus, että olen onnellinen. Minulla on muutamia seurustelukokemuksia takanani. Olen kokenut, mutta en mikään kuppainen munamies! Nyt onnellisessa seurustelusuhteessa, joka ei todellakaan rakennu pelkän yhdynnän varaan. Edellisissä suhteissa olen oppinut keskustelemaan ja huomioimaan toista. Luojan kiitos en "pelimies" tai "aikapoika".

• KuseIteSinnePurkkiin
        KusiPurkki kirjoitti:

Perus pöpötestissä katsotaan vain klamydia ja tippuri, 85% miehistä joutuu hakeutumaan hoitoon heti kun oireet alkavat 2-6vkon aikan, koska pissiminen kirvelee tai touhutippaa puskee aamuisin. Naisilla nämä yleensä pysyvät oireettomina tai vähä oireisina. Että neiti menee vaan itse ensin kuseksimaan purkkiin.

Sattumoisin olen itse jounut törmäämään tapaukseen nimittäin mieheeni jolla oli oireettomana klamydia, Tautihan voi olla oireeton sekä miehellä että naisella.Joten miksi ihmeessä en pyytäisi uusilta partnereilta testejä jos siltä tuntuu ? Sinun viestisi antaa sellaisen kuvan että on ihan yksi hailee jos eukko saakin tartunnan? Vai mikä on ideasi kun noin herneen nenään vedät?

• Hävetkää
        Ei seksiä lapsille kirjoitti:

Siis mä en tajua teitä miehiä.
        Mitä vatun väliä sillä on että kalun pinnasta et saa 100 sella tuntoa jos nainen joutuu siitä hyvästä syömään HoRMONEJA, OTTAMAAN JÄLKIEHKÄISYPILLERIN, tekemään abortin tai JAATTE YHTEISEN TAUDIN.

Te miehet olette tyhmiä.
        Miettikää riskit.

Kaikkea ei voi saada.
        Opettele sen kumin kanssa tai et saa mitään.

Mä en ainakaan vaaranna henkeäni tollasen TURBO upon takia.
        Tiedätkö miltä abortti tuntuu?
        Tiedätkö miltä jälkiehkäisypilleri tuntuu elimistössä ja mitä sivuoireita siitä voi saada?
        Tiedätkö miltä pillereiden syöminen tuntuu?
        Mitä gynelle meno maksaa?

Vain sinun 10 minuutin panetuksen vuoksi!

Aamen! Puit sanoiksi ajatukseni! Suorastaan kuvottavaa, että tässäkin keskustelussa useampikin ihminen (mies) on sitä mieltä, että nainen popsikoon pillereitä.. Hormonien syöminen ei ole hauskaa!!

• Testaaaa!
        Nearea1111 kirjoitti:

Jes, minähän en ole yksin vaatimuksineni! Eron jälkeen jok'ikinen mies testiin ekaksi ja tasa-arvon vuoksi itsekin olen käynyt. Jos mies ei suostu testeihin, saa mennä. Kaikki ovat menneet. Harmi, ettei voi testata kaikkea, esim. kondyloomia ilmeisesti on niin monenlaisia, etteivät ainakaan julkisella puolella testaa. Itse sain kymmeniä vuosia sitten kondylooman, vaikka kaikki yhdynnät olivat tapahtuneet seurustelusuhteessa eikä yhden yön panoina. Tuota tautia ei voi häätää elimistöstä millään lääkkeellä. Elimistö itse tappaa sen jos on tappaakseen. Saamani tauti oli pahinta lajia ja oli etenemässä syövän esiasteeksi. Hoidettiin kohdunkaulasta syvältä laserilla, jonka vuoksi mahdollisesti raskaaksi tuleminen oli vaikeaa. Häpeä joutua ilmoittamaan jok'ikiselle uudelle kumppanille, että tauti on ollut eikä ole mitään takeita, etteikö edelleen olisi vaikka oireita ei ole ollut kymmeniin vuosiin.

• riuyiwurywiywiey
        Hävetkää kirjoitti:

Aamen! Puit sanoiksi ajatukseni! Suorastaan kuvottavaa, että tässäkin keskustelussa useampikin ihminen (mies) on sitä mieltä, että nainen popsikoon pillereitä.. Hormonien syöminen ei ole hauskaa!!

No se onkin lähinnä teidän (naisten) ongelma. Mitä vatun väliä sillä on mitä mieltä te (naiset) siitä olette?

• Paljas uneksija
        Ei tekosyitä kirjoitti:

Suojaat hänet ja itsesi.

Kondomit on nössöjä varten. Tosimies panee paljaalla, ja naisen tehtävä on syödä niitä pillereitä ja pitää itsensä taudittomana. Jos tauteja pelkää hysteerisesti, niin parempi jättää nussimiset normaaleille ihmisille.

• .................!
        riuyiwurywiywiey kirjoitti:

No se onkin lähinnä teidän (naisten) ongelma. Mitä vatun väliä sillä on mitä mieltä te (naiset) siitä olette?

AJATTELEPPA MEIDÄN NAISTEN NÄKÖKULMASTA.

• Yritä,älä ihmettele.
        Ei tekosyitä kirjoitti:

Suojaat hänet ja itsesi.

Pane kuminen naisten uimalakki myös päähäsi sextatessa se antaa ihmeen nostalgisen tunnun?

• shark mac
        .................! kirjoitti:

AJATTELEPPA MEIDÄN NAISTEN NÄKÖKULMASTA.

hhahahah. Aina yhtä herttaista toi kun naiset kuvittelee, että me miehet tehtäis kaikki teidän eteen. Fiksu mies tietysti käyttää (omia, ei naisen antamia) kumeja välttääkseen elarit, mutta jos nainen ei halua raskautua niin on se sen pikku kultsinkin vastuu. Unohtuiko että naisella on sen seitsemän muutakin ehkäisyä kuin pillerit? Olen senkin huomannut, että yli puolet naisista antais paljaalla vedellä. Että nähtävästi se panetus kuitenkin on kovempi kuin pilsujen ja raskauden vaivat.

• Onneton urpo

Se on hienoa, jos saa naisista edes kavereita. Itselläni ei ole kauniita (eikä edes rumia) naispuolisia kavereita yhtään. Ilmeisesti kaikki karttelee mua kuin ruttoa. Minun on hiton vaikeaa keskustella tuntemattomille naisille mistään, hermoilematta ja tuntematta itseään taukiksi koko ajan.

• alkup.

Minä sain naispuolisia kavereita niiden miespuolisten kavereiden kautta, jotka vapaita naisia tunsivat, menemällä joka viikonloppu heidän kanssaan baareihin. Tosin tämä juhannuksena löytynyt oli itse asiassa ainoa, joka ei ollut edes epäsuorasti tällaista kautta.

• kaksviitone

Hienoa! Liikkumalla ihmisten ilmoilla, juttelemalla naisten kanssa ja olemalla oma itsensä lopulta pääsee perille !

• ei ikinä enää

Näin se varmaan on. Minä mätänen kaikki päivät kotona, maailmalta piilossa. Olen kuollut maailmalle. En täten saa ystäviä enää mistään ikinä.

• kaksviitone
        ei ikinä enää kirjoitti:

Näin se varmaan on. Minä mätänen kaikki päivät kotona, maailmalta piilossa. Olen kuollut maailmalle. En täten saa ystäviä enää mistään ikinä.

Helppo vastata: Totta.

Lähde ihmeessä johonkin, aloita harrastus, tms.

• vai mitä meinasit?

enpä halua olla sulle edes ystävä, jos kerran nainen on sinulle vain yksi pyristelyharjoitus eteenpän.

voi naisraukkaa jos hän toivoi sinusta suhdetta.

• --------------

Mene maatumaan kompostiin. Tämän kommentin olisi voinut ymmärtää vielä, jos mies olisi ollut esim 16-vuotias.

• älä tyrki Erkki
        -------------- kirjoitti:

Mene maatumaan kompostiin. Tämän kommentin olisi voinut ymmärtää vielä, jos mies olisi ollut esim 16-vuotias.

Onneksi, siis todella onneksi, tuota ap.n kuvaamaa tapahtuu todella harvoin ja yleensä nuo henkisestä kehityksestä jälkeen jääneet aikapojat jäävätkin tuota kokemusta vaille. Siinäpä ei nimittäin mitään kerrottavaa kenellekään ole vaikka joku nytkin näkyy niin luulevan. Hiljainen hautautuminen on parempi vaihtoehto kaikin puolin.

• naisraukalletiedoksi

Oikeaan osut vaikka ilkeästi asiasi sanotkin.

Nimittäin: Tuo se juuri on tilanne, jos naiset ajattelevat saavansa noista ns. kunnon miehistä aviomiehiä sitten kun ovat ensin hyljeksineet heitä keski-ikäisiksi asti. Miksi he sitten kun taivas on heille vihdoin avautunut jumittuisivat ensimmäiseen suhteeseensa ja ryhtyisivät uskollisiksi perheenisiksi. Se jonka kanssa ei suostuta seurustelemaan nuoruusvuosina ottaa vahingon kyllä vahingon kyllä myöhemmin takaisin.

• niiiinnh
        naisraukalletiedoksi kirjoitti:

Oikeaan osut vaikka ilkeästi asiasi sanotkin.

Nimittäin: Tuo se juuri on tilanne, jos naiset ajattelevat saavansa noista ns. kunnon miehistä aviomiehiä sitten kun ovat ensin hyljeksineet heitä keski-ikäisiksi asti. Miksi he sitten kun taivas on heille vihdoin avautunut jumittuisivat ensimmäiseen suhteeseensa ja ryhtyisivät uskollisiksi perheenisiksi. Se jonka kanssa ei suostuta seurustelemaan nuoruusvuosina ottaa vahingon kyllä vahingon kyllä myöhemmin takaisin.

no sitähän minä olen sanonut ainakin tuhat kertaa ettei tällä palstalla ole kunnonmiehiä. paskapuhetta kertakaikkiaan. muna vaanpois kun ei ne mitään niillä tee. haise at vaan ihan turhaan.

• alkup.

Suhdemahdollisuus on edelleen olemassa, koska hän otti tänään yhteyttä erikoisesta häipymistavastaan huolimatta ja halusi tavata uudestaan viikonloppuna. Tuo ujostelu aamulla ilmeisesti kuuluu hänen luonteeseensa tällaisen suhteen alussa (jos tämä nyt oli suhteen alku). 1-illan jutusta tämän erottaa jo se, että seksi tapahtui 6. treffeillä ja sitä oli edeltänyt suutelemaan asti eteneminen 5. treffeillä.

• jhjhkjhjhjk
        niiiinnh kirjoitti:

no sitähän minä olen sanonut ainakin tuhat kertaa ettei tällä palstalla ole kunnonmiehiä. paskapuhetta kertakaikkiaan. muna vaanpois kun ei ne mitään niillä tee. haise at vaan ihan turhaan.

Älä nyt mussuta, jos toisista piittaamattomuus lähtee kiertoon. Naisilla on parhaat aikansa nuorena, myöhemmin miehet kuittaavat tilannetta samalla välinpitämättömyydellä kuin naiset.

• Nelikymppinennainen.
        jhjhkjhjhjk kirjoitti:

Älä nyt mussuta, jos toisista piittaamattomuus lähtee kiertoon. Naisilla on parhaat aikansa nuorena, myöhemmin miehet kuittaavat tilannetta samalla välinpitämättömyydellä kuin naiset.

Älä itse vikise. Jos et ole sattunut huomaamaan, niin nyt on puumilla kova kysyntä. Ihanaa naida parikymppisten kykenevien kovakankisten nuorten miesten kanssa.

• Psykiatri nainen
        niiiinnh kirjoitti:

Nimimerkki "niiiinnh" olet selväst mielisairas hakeudu hoitoon!

Sinulla lienee patoutumia miehiä kohtaan koska sinulla on heikko itsetunto ja yrität saada arvostusta iskemällä varattuja miehiä jotta saisit oman arvontuntoa vaimonsa arvostaman miehen kautta.

Soita lähimpään mielenterveys toimistoon niin varataan sinulle aika sillä olet selvästi vaarallinen muille kuin uhkailet tuolla tavalla tai muuten joudun ottamaan yhteyttä ylläpitoon jäljittääksemme sinut ja saattaaksemme pakkohoitoon ja lääkityksen alaiseksi.

• jhjhkjhjhjk
        Nelikymppinennainen. kirjoitti:

Älä itse vikise. Jos et ole sattunut huomaamaan, niin nyt on puumilla kova kysyntä. Ihanaa naida parikymppisten kykenevien kovakankisten nuorten miesten kanssa.

No siinähän ovat löytäneet toisensa. Ei ne puumat taida olla kovin vakavalla asenteella liikenteessä?

• InTheNursery
        Nelikymppinennainen. kirjoitti:

Mielenvikaisella psykopaatilla niinkuin sinulla ei ole koskaan kysyntää. Ehkä kannattaa vähän miettiä milloin heittää noita katkeria vamma-kommentejaan.

• Atm-Dorka
        -------------- kirjoitti:

Hei jostain se on aloitettava.

Jos poikuus on tallella 38-vuotiaaksi asti, niin ei ole mikään ihme että seksiin suhtautuu alkuun kuin 16-vuotias. Millä se asenne kypsyisi, kun ei mitään tuntumaa aiheeseen ole koskaan saanut. Tuo 16 lienee naisille aika keskiverto missä sen neitsyyden menettää joten saman ikäisellä naisella on ollut jo toiset 16 vuotta kokemusta seksistä.

• niin mätänet.

Kuinka muuten nainen pääsee poikuudesta eroon???

• Säästöpossu rikki

Aika harva nainen on päässyt poikuudestaan eroon.

Mies päässee helpoiten maksullisen naisen kanssa.

• Piikaista..

Ei naisilla oo poikuuttaa, se on piikuus. Ja onhan niitä maksullisia miehiäkin, eikä vaan naisia.

• atm 38.

Sulla ap menee hyvin ja lujaa koska sullahan on paljon nais kavereita. Mulla niitä eiole yhtään enkä juttele koskaan edes naisen kanssa joten taidan pysyä atm miehenä vielä pitkään. Neitsyt mies en ole koska se meni jo 15 vuotiaana yhen tytön kanssa mut käytännössä olen ollut ilman naista 16 vuotta joten olen atm. Olen kans 38 vuotias. Taidan hommata maksullisen naisen vielä tänä kesänä. Maksan vaikka 3 tonnia mut naista on saatava.

• Näkökulmia

ATM et ole, koska naista joskus saanut, mutta yritähän panna töpinäksi, ettei pää hajoa.

• alkup.

Jos sinulla on miespuolisia kavereita, joilla on naispuolisia kavereita tai jotka seurustelevat ja joiden tyttöystävillä on "piireissä" pyöriviä naispuolisia sinkkukavereita, niin mene juuri heidän kanssaan baareihin, älä sellaisten miesten, jotka ovat yksinäisiä ja persoja viinalle. Jos sinulla on ollut tapana mennä baareihin ottamalla pohjia kotona, luovu tuosta pohjienottotavasta (vaikka sillä kuvittelisi säästävänsä rahaa).

Sitten kun naispuolisia kavereita on, niin samalla baarireissulla heidän kanssaan ollessa ei saa olla kovassa kännissä _koskaan_. Jos miten tahansa saa sovittua treffit, niille mennään aina _täysin selvin päin_. Jos itse pitää kotibileet, joihin on kutsuttu naisia, pitää olla itse lähes selvin päin ja ottaa vain muutama drinkki.

Ei siis raivoraittiutta, mutta tilanneraittius!

Kun kelailen historiaa, olen monina vuosina juurikin pilannut naismahdollisuuksia paljon sillä, että olen ollut baarireissuilla liian kovassa humalassa. Jos haluaa omistaa jonkun illan enemmän kuningas alkoholille, se kannattaa tehdä tilanteessa, jossa on vain miesporukkaa, jossa ei ainakaan sekoita tilanteeseen mitään tuttua naista ja jossa ei yleensäkään ole naisten iskeminen päätarkoituksena.

• .-.-

3000 eurosta suostun vaikka heti!

• vaimonhaku_Aasiasta

"Maksan vaikka 3 tonnia mut naista on saatava. "

älä nyt hullu ole.

Kas näin:

1. Menopaluu Bangkokiin: 500-1500 euroa peruslipulla, toki jos välttämättä haluat matkustaa Businessluokassa, hinta helposti tuplautuu. Myös pakonomainen halu matkustaa Finnairilla nostaa hintaa.

2. Bangkokista löydät hotelleja, hintataso paikan tasosta ja sijainnista riippuen 500 THB - useita tuhanisa THB/yö

3. maksullisia naisiakin on tarjolla, kävele Sukhumvit roadilla klo 23 jälkeen eiköhän niit tule vastaan. Hintapyynnöt ovat usein 1000-2000 THB mutta se on hellpo tinkiä tasoon 500 THB, jos sinussa on edes jotain sen arvoista, ehkä jopa alle 500 THB !

Niin, 1 eurohan on n. 38-40 THB (tarkista kurssit vaikkapa pankkisi sivulta, ja huomaa, että matkasekistä saa paremman kurssin kuin käteisestä rahasta).

Toki myös kortilla saa käteistä pankkiautomaatista, mutta selvitä ensin omasta pankistasi, millaisia kuluja ja provikoita peritään pankkiautomaatin käytöstä ulkomailla.

Jos haluat mobiilinetin käyttöösi, suosittelen AIS:n prepaid SIM -korttia.
        Esim. Siam Paragon -kauppakeskuksesta saat AIS:n SIM -kortin ja hyvän asiakaspalvelun kaupan päälle.

Suvarnabhumin lentokentältä Siam Paragoniin näin:

1. Airport Rail Linhk -juna lähtee lentoaseman kellarikerroksesta, sillä asemalle Phaya Thai.

2. Siirry kävelysiltaa pitkin Phaya Thai BTS -asemalle.

3. BTS:llä mene Siam (CEN) -asemalle.

Siam -asemalta suora kävely-yhteys Siam Paragon -kauppakeskukseen.

Suomihutsujen hintataso on niin järkyttävän kallis, että hullu olet, jos niihin sekoat.

ja vielä: pysy selvänä, känninen turisti on helppo kohde niin huijareille kuin varkaillekin.

Toki parempi olisi pyrkiä naimisiin kuin sekoilla hutsujen kanssa.

Mutta suominainenhan ei halua noudattaa, mitä raamattu asiasta sanoo:

1 Kor 7:2 mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa, ja kullakin naisella aviomiehensä.

http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/1Kor.7.html

Siinä mielessä ymmärrän hyvin tilanteen, kun sitä vaimoa ei saa mistään, ei ainkakaan suominaisista !

• ei nimimerkkiä

Mikä siinä panemisessa on niin ihmeellistä? En tajua.

Myönnän, että normaalivartaloisen, alastoman naisen vartalo miellyttää silmää, mutta en ole koskaan saanut siitä itse panemisesta juuri mitään nautintoa.

Mulla on aina ollut sellainen fiilis, että naiset ovat nauttineet siitä touhusta paljon enemmän.

• Ruuner Aristonari

Sama. Ei panemisessa ole mitään ihmeellistä. Välillä toivoisi olevansa muija, niin saisi voihkia tunteja putkeen (jos mies kestää vaan).

Naisen vartalo toki on kuin paraskin taideteos. Vaikea valinta, tuijottaako auringonlaskua kalliolta meren ulapalle, vaiko naisen vartalon muotoja. Tosin, voisihan nekin yhdistää ;)

• nimi*erkki

Naisen kanssa laukeaminen on kyllä tuntunut yleensä paremmalta kuin käsipelillä. Ja monet naiset näyttävät hyvältä. Siinähän ne lähinnä taitaa olla.

• "Pelimiehet (YTM) eivät todennäköisesti noin pitkää ja hidasta treffien ketjua katsoisi siirtymättä muihin naisiin helpomman seksin perään"

Päinvastoin. Kunnon pelimannilla on monta rautaa tulessa. Tämähän tekee naisten pihtailulla testailusta niin surkuhupaisaa. Vaikka 5 naista pitäisi friend-zonella tai testailisi, niin kuudennelta saa seksiä. Niinpä kärsivällisyys ei ole koetuksella. ;-)

• Dino Rex

Joo, mutta pelimanni ei käy lukuisilla treffeillä ilman mitään fyysistä etenemistä. Pelimannilla voi olla monta rautaa tulessa, mutta sen sijaan että hän aktiivisesti jahtaisi naisia, hän voi vaikka odottaa jos he sattuvat joskus samaan paikkaan baariin tms. ja sitten katsoa eteneekö homma kyseisenä iltana johonkin. Jos ei etene, pelimanni ei jää naiseen roikkumaan.

• Peliteoreetikko

Strategisesti ajatellen usean naisen roikottaminen kannattaa kyllä, kunhan ne ovat eri vaiheessa, niin että yksi on aina seuraavana valmis antautumaan, vaikka muut vielä pihtaavatkin.

• Voitko kertoa

Mä luulin että suomi on sivistysvaltio.
      Kaikki käyvät edes peruskoulun ja joka tuutista tulee tietoa ja mahdollisuuttaa ymmärtää.

Miksi sitten tässäkin ketjussa on (koko Sinkut palstalla) niin paljon "peduiini hietikolla"- tasoista kerrontaa elämästä ja silmitöntä tajuttomuutta?
      Tulee mieleen sellainen kuivankäppyrä ukko, silmät killissä ja aivot ovat auringonon polttamat.

Mitään ei tajuta ja nainen on syyllinen kaikkeen. Nainen hoitaa ehkäisyyn ja jakaa miehille mielenterveyttä. SIM SALA BIM, mielentervyttä.

Suomalainen mies on runkannut omat aivonsa pihalle ja elää silmittömän suojattua elämää. Yltiösuojattua elämää. Suomalainen mies on suojannut itsensä jopa elämältä.

Voisitko ap aloittaa normaalin elämän ja miettiä naista ensin ihmisenä? Jos lähestytnaista, ajattele häntä ensin ihmisarvoisena ihmisenä. Ja mieti onko hänen raskauduttava juuri sinulle? En väitä etteikö sinullakin olisi oikeutta perheeseen, mutta haluaisin vaihteeksi kuulla jotain ihmisen arvosta ja kunnioituksesta. Romantiikasta ei varmaan kannata edes mainita.

Käväse edes Ehkäisy -palstalla. Ja sitten Särkynyt sydän -palstalla.
      Tunteet palstalla näet aihepiireittäin miten tunteita ja elämää on käsitelty.

ps. Naisesi on varmaan otettu jos tietäisi tästä avautumisesta. Mä pökertyisin naisena häpeästä. Me eletään varmaan eri planeetalla.

• alkup.

Eikö aiemmasta ketjusta selvästi käynyt ilmi, että käytin kumia, eli en halunnut ottaa mitään ylimääräisiä riskejä? Muut kommentoijat yrittivät suositella kumin poisjättämistä hataristakin syistä ja voi arvata, haluanko noudattaa niitä ohjeita!

Lisäksi pyrin totta kai edistämään parisuhdetta juuri tämän naisen kanssa, jos mahdollista, enkä ala haikailla muiden naisten kanssa sekstaamista, ellei tämä juttu naisesta johtuvista syistä kaadu. Kun mainitsin sen puistopiknikin kautta tavatun toisen naisen, jonka kanssa tuli suudeltua, tämä suuteleminen tapahtui ennen kuin nyt mainittu juttu oli edennyt seksiin tai mihinkään sinne päin viittaavaankaan.

Minua kiinnostaa oikeasti enemmän kiinteän parisuhteen luominen kuin ryhtyminen pelimieheksi, joka olemassa olevasta suhteesta huolimatta harrastaisi seksijuttuja ympäriinsä. Kysymys oli siitä, että kumppania etsiessä ja kiinteän parisuhteen puuttuessa täytyy pitää silmät auki ja huomioida useita eri mahdollisuuksia.

• Minä tiedän sen että

Ei Teemu pysty siihen.

• ätminkäinen

Ootpas guru. Entäs jos ei ole nais- eikä mieskavereita eikä kehtaa tehdä mitään aloitteita tai mennä juttelemaan kauniille naisille?

• alkup.

Ei voi yleistää, mutta jos sattuu opiskelemaan jossakin, niin kannattaa olla mukana edes jonkin verran jonkun harrastekerhon toiminnassa. Erityisen suositeltavaa yliopistossa on osallistua killan, osakunnan tai ammattiaineyhdistyksen tilaisuuksiin. Jos on töissä, niin voi sopia esimerkiksi työkavereiden kanssa yhdessä punttisalille menosta pari kertaa viikossa. Jos haluaa kokeilla politiikkaa, niin melkein kaikki puolueet haluavat uusia aktiivijäseniä paikallisyhdistyksiinsä hyvissä ajoin ennen vuoden 2016 kunnallisvaaleja.

Syrjäytymistä vastaan auttaa yleensä se, että on muiden ihmisten kanssa tekemisissä ja jos on kovin epävarma, ei kannata täyttää ajatuksiaan naisten iskemisellä ja siihen liittyvillä paineilla. Ensin pitää murtaa kynnys omiin oloihin eristäytymisestä sosiaaliseen elämään.

Ja vielä sellainen varoitus, että yksinäisen ei kuitenkaan kannata hakeutua (a) hämäräperäiseen porukkaan, jossa on uhka joutua hyväksikäytetyksi, varoitusmerkkinä tästä on se, jos muut yrittävät pummia rahaa päihteidenkäyttöönsä, eivätkä tunnu tekevän itse elämässään mitään järkevää, (b) mihinkään uskontokuntaan, jos ei ole ehdottoman varma siitä, että uskoo ja hyväksyy sen opit, tai (c) verkostomarkkinointiin. Internetissä on paljon varoittavia artikkeleita näistä kategorioista.

• Nömme Kalju

"Niissä kuitenkin oppii taitoja keskustella naisten kanssa. Toinen on se, että jos on friendzonella, ei saa jäädä roikkumaan yksinomaan kyseisen naisen perään, vaan pitää yrittää laajentaa naispuolisten kaverien piiriä, jos ei mikään suora iskeminenkään onnistuisi."

Samanlaisia havaintoja oon tehnyt. Niin kuin huomasit, niin puheella ja asenteella pääsee kyllä sänkyihin, vaikka ei mikään Adonis olisikaan.

• Onneksi olkoon aloittajalle! Kiva lukea tällaisiakin juttuja tällä palstalla.

• Poikuus tallella

Noin nuorena ei kannata missään nimessä ryhtyä vielä seksiin, vasta viisikymppisenä kannattaa ottaa thai- tai venakkonainen, siinä lähtee sekä poikuus, että maatilat ja rahat kun oikeasti rakastuu kannattaa odottaa sitä oikeaa.

• ratsuni hoi!!!!!
        Poikuus tallella kirjoitti:

Noin nuorena ei kannata missään nimessä ryhtyä vielä seksiin, vasta viisikymppisenä kannattaa ottaa thai- tai venakkonainen, siinä lähtee sekä poikuus, että maatilat ja rahat kun oikeasti rakastuu kannattaa odottaa sitä oikeaa.

Poikuus tallella. Olet oikeassa eikä siihen ole oikein lupaakaan ennen äidin kuolemaa. Äiti hermostuu jos joku vieras nainen on merkittävämpi kuin hän Tässä mallissa missä äidit hoitaa ja kasvattaa lapsensa yksin sitä pelkoa ei ole .Vanhemmalla iällä, kun alottaa kannattaa ottaa ammattinainen joka ei toheloi ja yrittää pitää siitä kiinni .Baareista ei kannata ottaa ne on kaikki niin epäsiistejä ja vaativat kaljaa

• luuse riiiiiiiiiiiii

"oppii taitoja keskustella naisten kanssa"
      sä oot kyllä aika kaheli ja raukka ihminen

käyträt sitten hyväksi ihmisiä?!

• hiiret tttttttttttt

niin lapsellista tekstiä että voi elämä......

• what a chump

Keskustelee naisten kanssa, niin on raukka ihminen ja käyttää hyväksi?

• 27 vuotta täällä mittarissa ja kertaakaan en ole vielä seukannut, saatika halannut naista tai edes pitänyt naista kädestä kiinni, ja muutenkin todella harvoin naiset minulle juttelee mitään mistään, ensisuudelmakin on vielä saamatta.

Menee aika vahvasti meikäläisellä, mutta mikäs siinä, olen tottunut olemaan yksin jo tässä elämässä, yksin täällä on selvittävä.

Mää en ala mitään lepertelemään naisia, jos mun seura ei kiinnosta niin viihdyn todella hyvin yksinkin, mää en teesketele muuta kuin oikeesti olen.

• voi onnetonta oikeeta naistenmiestä hu,huh

• jokotaijukka

Eli ehkä Närväsen Teemulla ja Valtosen Jukalla on sittenkin vielä
      mahdollisuus ujuttautua pillun ihmeelliseen maailmaan. Piste?

• visti visti

Kesän parhaita provoja tää aloitus, 38 vee ja sit vasta seksiä..antakaa mun nauraa. Kyllä tässä aloituksessa on taas suoli24 ylläpitäjiltä vaadittu älykkyyttä ja sitten kaikki muut menee vielä lankaan ja tunnustaa neitsyytensä.

• huorapoika

on hurjaa on huhhu melkonen paikka tää suomi24 ja osa on viel tosissaan :) voi ampu

• eipä tässä muuta

Mun kokemuksen mukaan tuolta "friendzonelta" ponnistamalla lohkeaa huomattavasti heikommin mitään seksintapaista. Kaverit on kavereita ja suhteet on suhteita.

Kapakasta jos jonkun löytää eikä ekana iltana homma mene edes suuteluksi, niin tuskin mitään seurustelua edes odottaisin siitä. Parhaimmillaan jää kaveruudeksi.

Toinen juttu sitten tuo seksihomma: mikä ihmeen pakkomielle miehillä on kuvitella että seksi tarkoittaa vain lihanpiilotusta? Jos hommat jänskättää, niin olkaa Miehiä ja kertokaa se naiselle, hoidelkaa vaikka käsipelin toisenne. Kun pahimmat estot ovat menneet, niin kyllä se panokin siitä sitten joku kerta onnistuu.

• -------------

Jos sä olet nainen niin sun on täysin turha puhua tästä aiheesta yhtään mitään. Jos nainen ei ole syntyjään epämuodostunut, saa varmasti seksiä 10 minuutin sisällä ovesta ulos astuttuaan. Katsokaa naiset ulkolinjan tämän illan dokumentti niin näette millaista on naisen elämä arabivaltioissa. Sitten ymmärrätte ainakin teoriatasolla, millaista on miehen elämä Suomessa.

• eipä tässä muuta
        ------------- kirjoitti:

Jos sä olet nainen niin sun on täysin turha puhua tästä aiheesta yhtään mitään. Jos nainen ei ole syntyjään epämuodostunut, saa varmasti seksiä 10 minuutin sisällä ovesta ulos astuttuaan. Katsokaa naiset ulkolinjan tämän illan dokumentti niin näette millaista on naisen elämä arabivaltioissa. Sitten ymmärrätte ainakin teoriatasolla, millaista on miehen elämä Suomessa.

En ole nainen.

• Kärtty
        ------------- kirjoitti:

Missäköhän on se ovi, jonka toisella puolella saisi seksiä komealta ja kivalta mieheltä? Enpä ole löytänyt sellaista, ja kuuteen vuoteen en ole saanut seksiä. Eikä ole ollut kertaakaaan edes lähellä. Käyn kyllä joskus terassilla ja joskus risteilyllä, mutta ei siellä mitään tapahdu. En ole epämuodostunut, mutta en todellakaan ole mikään kaunotar.
        Miehet haluavat nuoren kaunottaren, eivätkä he edes huomaa tällaista maatiaista.
        Myönnän itsekin, että mieluummin olen onnellisesti yksin kuin hankalan tai ruman tyypin kanssa.

• alkup.
        Kärtty kirjoitti:

Missäköhän on se ovi, jonka toisella puolella saisi seksiä komealta ja kivalta mieheltä? Enpä ole löytänyt sellaista, ja kuuteen vuoteen en ole saanut seksiä. Eikä ole ollut kertaakaaan edes lähellä. Käyn kyllä joskus terassilla ja joskus risteilyllä, mutta ei siellä mitään tapahdu. En ole epämuodostunut, mutta en todellakaan ole mikään kaunotar.
        Miehet haluavat nuoren kaunottaren, eivätkä he edes huomaa tällaista maatiaista.
        Myönnän itsekin, että mieluummin olen onnellisesti yksin kuin hankalan tai ruman tyypin kanssa.

Naisilla yli 40-vuoden ikä alkaa muuttaa asetelmat niin päin, että parisuhdemarkkinoilla naisten markkinat kääntyvät miesten markkinoiksi. Vaikka nainen ei yhdessä yössä miksikään vanhukseksi muutu kuten ei mieskään eivätkä kaikki laskelmoi perheen perustamisen perään, kuitenkin biologiseen sukuviettiin vaikuttaa aina alitajuisesti se, että lisääntymiskyky todennäköisesti on alentunut merkittävästi tai kohta mennyttä. Sen sijaan "tavallisen näköisten" 30-vuotiaiden naisten menekki miesmarkkinoilla on niin hyvä, että ravintoloissa ainakin joku mies lähestyy heitä oma-aloitteisesti.

• Caligari
        Kärtty kirjoitti:

Seksiä saat varmasti koska vain haluat. Se että vaatimuksesi seksi-partnerilta ovat sinulle mahdottomat on eri asia.

• 38.

Halasin naista viimeks 15 vuotta sitten ja se on ainoa kontaktini naisiin. Olen ihan normaalin näköinen ja kokoinen mies. naiset ei vaan minusta tykkää. Maksaisin tuhat euroo jos vaikka naisin pussata naista joskus.

• 11+111

Aloittaja kirjoitti aiheesta inconvenient truth. Tsemppiä, jatka samaa rataa!

• Onko se muka autuutta, että saatte joskus jotain seurustelu- tai seksikokemuksia ja menetätte vihdoin neitsyyden? Ehkä me kuvittelemme niin. Autuaita olemme kaikki me, jotka ovat onnellisia siihen, mitä jo on, ei siihen, mitä joskus tulevaisuudessa eteemme kannamme.

• Nojoopa...

No oli se ainakin valtava helpotus, muistan, kun ensimmäistä kertaa sain. Aika pitkään kärvistelin ilman, ja asia välillä vaivasi paljonkin. Ei se kokemus nyt ihan taivaisiin saakka vienyt, mutta jonkinlainen merkkipaalu elämässä, kuitenkin.

Seksiä sinällään liioitellaan suuresti. Mutta mielestäni seksiä kuuluu aina joskus saada. Se on onnellisen elämän yksi osa-alue, mutta on paljon muutakin.

• Aloitusviesti oli ihan hyvä.

Toivottavasti useimmat eroittavat panon ja rakastelemisen.
      Takaan ja alleviivaan että rakasteleminen on parempaa jaa että miksikö?
      Jos ette tiedä ette ole koskaan rakastelleet.

• hihihh

hihih. on kyllä pinnallisinta paskaa mitä netistä voi lukea.
      kiitos ap kun jaoit tämän _erittäinen_ mielenkiintoisen asian elämästäsi.
      nobody dont give a fuck.

etenkään sulle näin sanoen.

• ----

Minun tähän asti koko elämäni ainoa seurustelu- ja seksisuhde toteutui kun olin melkein 35-vuotias. Ja sitä kesti vähän yli vuoden. Sekin lähti siitä että nainen teki aloitteen minulle. Ellei hän olisi sitä tehnyt en olisi koskaan voinut uskoa että hän olisi vähänkään kiinnostunut minusta. Ajattelen jokaisesta näkemästäni naisesta ettei hän ole kuitenkaan kiinnostunut minusta ellei hän itse tuo sitä muuten ilmi.

• Olen pillua vailla

Milloinkahan minä mahdan saada sitä pillua. Olen jo yli 40v, joten mielestäni alkaisi jo vähitellen olla aika. Seurustelun voin jättää myöhemmäksikin, kunhan nyt ensin pääsen panemaan... Nyt naiset rohkeasti vaan aloitteita tekemään! (Mutta ei vanhat yli 30v eikä rumat eikä paljon pannut.) Ihannenaiseni on alle 20v neitsyt (enkä todellakaan tarkoita nyt horoskooppimerkkiä!), blondi, ei lihava, isot tissit, karvat pois muualta kuin päästä (enkä todellakaan tarkoita nyt partaa!) ja perse ei saa olla litteä ja veltto vaan pitää olla kiinteät pakarat.

• peeniskatteus

Itse en kanssa mikään naisten naurattaja ole koskaan ollut ja aika vanhana menetin poikuuteni. Sekin olisi silloin pitänyt jäädä kokematta, näin jälki käteen ajatellen. Ei se mikään maata mullistava kokemus ollut, oikeastaan aika pettymys odotuksiin nähden.

kunnon parisuhteessa seksi on monin verroin parempaa. Jälkiviisaana aina helppo sanoa, mutta jos olisin silloin tiennyt, niin olisin jättänyt eka kerran parisuhteeseen

• sainpas....

Minä olen ollut naimisissa nyt 15 vuotta ja näin 50 vuotis syntymä päivän kunniaksi harrastin ensimmäistä kertaa elämässäni seksiä. Vaimokin oli tämän jälkeen innoissaa ja sanoin, että nyt hän ei sitten ole enää neitsyt. Ajattelimme, että teemme tästä nyt tavan ja harrastamme joka vuosi minun syntymäpäivänä seksiä. Eli vuoden päästä taas uudelle. Kannattaa kokeilla jos ei ole koskana harrastanut.

• :)))))

Tämä oli loistava kommentti! Minua ainakin alkoi vilpittömästi naurattaa kun kuvittelin sieluni silmin 50-vuotispäivän juhlintaasi. Ihan joku Kummelin sketsi tuli mieleen.

• merkkipäivää

Olet hyvin kasvatettu, oikein herrasmies on muutakin mielessä kuin "se" kannattaa säästää ja vierailla "puutarhassa" vain juhlapäivinä. Vaimokin arvostaa, kun tietää, että ajattelet muutakin kuin "sitä" Ymmärrän kuinka avioliittonne on kestänyt ja olette varmaankin oneellisia kun voi luottaa toisiinsa

• Not sober at the mom

Kiitos ensinnäkin viestin jaksoituksesta, teki mielenkinnon lukea loppuun asti...se mikä rässä oli pointti jäi vähän epäselväksi...

• Hellou vaan

En minäkään ole poikuudestani päässyt vielä 46vuotiaana.

• frozenrosie

Huhhuh, ei voi muuta sanoa

• gfvy556

Tiesikö nainen että se oli eka kertasi ikinä?

• alkup.

Tiesi. Olin kertonut asiasta, mutta jos olisin selittänyt muuta, hän olisi toki huomannut minun valehtelevan, koska hän oli jo aikaisemmalla suutelemisen asteelle vieneellä tapaamisella sanonut, että jännitän kovin paljon hänen seurassaan. Pitää aina olla rehellinen.

• eihyväjumala

Jotenkin kyllä kommenttien taso paljastaa sen, että kyseessä tosiaan on Sinkut-palsta. Jatkakaa samaan malliin.

• mies 42v

No nyt on pakko kommentoida!

Olen ollut jo 23v saman naisen kanssa,poikuuteni menetin vasta 17veenä,mutta mitä sitten,kyllä kai siinä paineet kasvaa varmaankin pääkopassa,mutta normi arkitoimintaa tämä on, ei siinä sen kummempaa!

No asiaan!Ei sen vuoksi kannata itsaria alkaa miettimään,mutta sosiaalisia taitoja naisten kanssa olisi hyvä osata, ja senkin opin jo nuorena,mutta kai sen vanhempanakin voi oppia.En tiedä? Vai onko sitten tullut jo lukko päälle,jos ei ole kokemuksia?

Tuo nim"nainen" heittää kyllä aika provoa,jota ei kannata ottaa kuolemanvakavasti.Alkoi jo pelottamaan, ettei vaan joku tee itselleen mitään,tuon provoilun jälkeen.....

• Katja Vantaalta

Niin itse ainakin pystyn olemaan kaveria helpommin kilttien ja ujojen miesten kanssa. Sellaiset karskit karjut saavat minut aina menemään sänkyyn eikä sitten oikein ilkeä kuumien öidän jälkeen olla enää tekemisissä( no sitten tietysti tulee hyviä pantua uudestaan ja uudestaan ), mutta nämä kiltit miehet ovat parempia kavereita. He kuuntelevat ja ovat oikeita herrasmiehiä meille kunnon naisille.
      Jotenkin söpöä heidän isku yrityksensä ovatkin. Ruusu kädessä pyydetään kahville tai muuta romanttista. Eikä siiinä mitään monta pitkän kaavan illallista viettänytkin näiden herrasmiesten parissa ja siihen sen voi sitten jättääkin pelkäämättä miehen kostavan. Kaveruus jatkuu silti ehkäpä siksi, koska mies on tottunut saamaan ne pakit ja osaa kysyessäänkin jo niitä odottaa. Karskimmalle etenkin humalaiselle komistukselle on jopa melkein pakkokin antaa seksiä.

• mies 42v

Karskimmallekkaan miehelle ei ole pakko antaa seksiä,mutta huomasin aikoinaan,kun olin jo naimisissa nykyisen vaimoni kanssa(olin silloin 28v),niin vienti oli kovaa, vaikka oli sormus sormessa?Ehdotuksia tuli aina, kun olin yksin liikkeellä kapakassa...Esim.Börssissä Turussa työmatkalla,menin muuten vaan sinne viettämään iltaa.

Siis pahimmat olivat varattuja naisia itsekkin......?Monet olivat arviolta n.30-45vuotiaita naisia.En kerro lähdinkö joskus mukaan,kun tuo hotellihuonekin oli varattuna,firmani piikkiin....Niin helppoahan tämä oli.

Meni vähän usko suomalaisiin naisiin!Aika pettureita olivat miehiänsä kohtaan,no ei varmaan kaikki sentään.

• alkup.

Näillä kilteillä ja ujoilla miehillä, jotka pääsevät seuraasi, saattavat olla oikeasti tositoimet lähempänä kuin aavistavatkaan kun saavat luonnetta korjata muutaman asian. Jos vertailen omiin kokemuksiini epäonnistuneistakin yrityksistä iskeä naisia ja analysoin niitä, tulee mieleen ainakin seuraavat:

- Kukkapuskien osto treffeille pyydettäessä on vanhanaikaista; jos mennään ulos terassille tai elokuviin, ei tuoda mitään, vaan korkeintaan tarjotaan yksi drinkki tai elokuvien tapauksessa limu/popcornit ihan tilanteen pehmittämiseksi. Jos treffeille menee jomman kumman kotiin, niin kannattaa harkita punaviinipulloa, jos menee bileisiin naisen luokse, niin tuliaisiksi halpa kuohari.

- Jos homma ärsyttää siksi, että huomaa olevansa "treffeillä" niin, että nainen on pyytänyt mukaan muita korkeammantasoisina pitämiään miehiä, niiltä kannattaa häipyä kohteliaasti ja valitella, että "on muita kiireitä". Ilmeestä ei saa paistaa mikään turhautuminen tai epätoivo, vaan tällainenkin pitää pystyä sanomaan arkisen iloisesti, mikä voi olla ERITTÄIN vaikeata. ("Resetoi" sitten tilanteen kotona vaikka rauhoittavalla viskipaukulla.) Olennaista tässä on se, että nainen huomaa menettävänsä helposti ja ennen pitkää kokonaan seurastaan sellaiset miehet, joihin suhtautuu yliolkaisesti ja pitää erityisen matalalla friendzonella.

• kermakuningas

Tämän nyt täytyi olla provo. Joku palstaveikko laittoi kaikki ennakkoluulonsa peliin.

• Katsomosta

Mikä friendzone on? Olen nainen ja mulle miehet on ihan samoja kavereita kuin naisetkin. Jos johonkin ihastuu, se on mies, koska en ole lesbo. Yksinkertaista. Miksi et uskalla lähestyä naisia? Mitä uskaltamista siinä on jollain fyysisesti naista vahvemmalla eli miehellä? Mikset voi lähestyä naista kuten miestäkin? Mitä vaikeaa on toiselle puhumisessa, vai kasvoitko eristyksissä muusta maailmasta? Ja kukaan ei tietääkseni "anna seksiä", sitä vain ruvetaan hommiin jos siltä tuntuu ja se on siinä. Tiesitkö, hyvä peräkammarin poika, että seurusteluun voi päätyä aloittamalla suhteen suoraan panemalla tai sitten käymällä treffeillä sen 20 kertaa. Kumpikin tapa on yhtä oikein, kun molemmat sitä haluaa. Ja muista, ettet käytä ilmaisua "suhteemme alkoi yhdenillan suhteesta" mikäli muijas jatkaa tapailua sun kanssa, koska silloin kyseessä on ihan tavallinen suhde, eikä yhdenillansuhde, koska se siis on kestänyt kauemmin kuin yhden illan. Muista myös, ettei ylimielisyydellä, epäkohteliaisuudella ja aliarvioivalla käytöksellä saa koskaan mitään todellista suhdetta aikaan. Kun sille tielle sorrut, voi se elämäs suurin rakkaus mennä sivu suun, eikä se koskaan enää palaa, joten muista hyvä käytös joka hetki. Käytöksellä on uskomaton vaikutus elämässä menestymiseen, usko se ajoissa, etten menetä jotain tärkeää. Älä analysoi seksiä ja suhteita liikaa, vaan keskity löytämään sellainen ystävä, jota ilman et voisi olla yhtäkään päivää.

• höpönassu3

Aika hyvin sommiteltu teksti ammattilaisen kynästä. Kertomus kokemattomuudesta on täyttä puppua ja vielä osa lukijoista uskoo aiheen olevan aito. Muutoinkin tämä palsta on kaikenlaisten virittelijöiden johtamaa.

• mies 42v

No juu näin vähän ajattelinkin,että eikai 38v mies voi olla täysin kokematon,mutta olen kyllä lukenut monestakin lähteestä,että voipi olla tottakin!Toivottavasti ei.

Vaikeahan tuota on uskoa!Esim eikös joku tarjonnut jo 1000e,jos vaan saa?Täytyy olla paha tilanne silloin.Taitaa olla itsetunnon rippeetkin jo menneet siinä vaiheessa,mutta ei sille kannata naureskella.

Niin ja jos tosiaan on 38v mies.......Olikohan provo koko kirjoitus ap aloittajalta,mutta ei varmaankaan mikään helppo juttu hänelle,jos tosiaan on totta!

• Moni on
        mies 42v kirjoitti:

No juu näin vähän ajattelinkin,että eikai 38v mies voi olla täysin kokematon,mutta olen kyllä lukenut monestakin lähteestä,että voipi olla tottakin!Toivottavasti ei.

Vaikeahan tuota on uskoa!Esim eikös joku tarjonnut jo 1000e,jos vaan saa?Täytyy olla paha tilanne silloin.Taitaa olla itsetunnon rippeetkin jo menneet siinä vaiheessa,mutta ei sille kannata naureskella.

Niin ja jos tosiaan on 38v mies.......Olikohan provo koko kirjoitus ap aloittajalta,mutta ei varmaankaan mikään helppo juttu hänelle,jos tosiaan on totta!

Heh, siinä taas joku tapa-YTM ihmettelee toisten kokemattomuutta. Kyllä, miehistä ihan huomattavan suuri osa on kokemattomia. Kolmekymppiseksi asti varmaan useita prosentteja, siitä sitten kohti neljääkymppiä laskenee kokemattomien osuus tasaisesti - epäilemättä pääasiassa Thaimaan tai Viron matkojen seurauksena.

• mies 42v
        Moni on kirjoitti:

Heh, siinä taas joku tapa-YTM ihmettelee toisten kokemattomuutta. Kyllä, miehistä ihan huomattavan suuri osa on kokemattomia. Kolmekymppiseksi asti varmaan useita prosentteja, siitä sitten kohti neljääkymppiä laskenee kokemattomien osuus tasaisesti - epäilemättä pääasiassa Thaimaan tai Viron matkojen seurauksena.

Niin en tarkoittanut loukata,ja varmasti näin on!Olen kyllä lukenut näistä tosiaan monista lähteistä,ja yritin tsempata miestä mäessä,kyllä sitä vielä kerkiää,jos haluja riittää, ja saa itsetunnon paremmaksi!!

Ei ne naiset ole sen ihmellisempiä olentoja kuin miehetkään,vaan rohkeasti juttelemaan!!!!Siitä se lähtee.

Osa miehistä,eikä muuten naisistakaan ole vielä kokenut mitään tuossaakaan iässä!

Mutta ei se ole "maailmanloppu"Vaikka ketuttaisikin.

Tosin naisten ei tarvitse olla ns.Verbaalivirtuooseja,paksu lompakko yms.Jota miehiltä vaaditaan,jos on tavallisen näköinen!!!Tämä ero siinä on.

• M 36v introvertti
        mies 42v kirjoitti:

Niin en tarkoittanut loukata,ja varmasti näin on!Olen kyllä lukenut näistä tosiaan monista lähteistä,ja yritin tsempata miestä mäessä,kyllä sitä vielä kerkiää,jos haluja riittää, ja saa itsetunnon paremmaksi!!

Ei ne naiset ole sen ihmellisempiä olentoja kuin miehetkään,vaan rohkeasti juttelemaan!!!!Siitä se lähtee.

Osa miehistä,eikä muuten naisistakaan ole vielä kokenut mitään tuossaakaan iässä!

Mutta ei se ole "maailmanloppu"Vaikka ketuttaisikin.

Tosin naisten ei tarvitse olla ns.Verbaalivirtuooseja,paksu lompakko yms.Jota miehiltä vaaditaan,jos on tavallisen näköinen!!!Tämä ero siinä on.

"Siitä vaan juttelemaan" Entäs jos on hiljainen eikä pidä puhumisesta? Itse en jaksa jauhaa itsestään selvää pas*aa kenenkään kanssa, en miesten enkä naisten. Silti halut on minullakin ja se ketuttaa ajoittain tosi paljon. Mutta minkäs teet, olen hiljainen, introvertti ja kärsin siitä. Ihmisten kanssa kommunikointi vie voimaa, esim. lomalla lentomatkan jälkeen olen mieluiten pari tuntia hotellissa omassa rauhassa, ennen kuin jaksan lähteä ulos. Sitten taas kaupunki kävelyn jälkeen latautumaan yksin.Työni on yksinäistä ja jos joku sattuukin käymään, tunnen sen vähän kiusalliseksi. Silti joskus haaveilen mukavasta naisesta, joka hyväksyy minut tällaisena kuin olen. Realistina en kuitenkaan siihen usko, ei tule tapahtumaan.

• Kiitos, aloittaja :)

Alkuperäiselle: Kiitos viesteistäsi ja tärkeän asian esiintuomisesta. Harmi että tämä palsta on täynnä ääliöitä, mutta toivottavasti et välitä heistä.

Ihminen on biologinen olento, ja on normaalia haluta seksiä. Hieno juttu että onnistuit :) Vaatii rohkeutta kertoa asiasta, ja uskon, että sinulla on kohtalotovereita.

Toivon onnea jatkossa seksin saralla :) Ja toivon, että löydät vielä sen hyvän parisuhteenkin! :)

• alkup.

Jo tässä jutussa on parisuhteen ja hyvän jatkon mahdollisuudet korkealla.

• Daniel2977

Muutin 2010 loppuvuodesta etelä-suomen pienehköön kaupunkiin. olen siitä asti ollut ilman seksiä. ehkä itsetuntoni on mennyt koska edellisessä suhteessa sain niin paljon kolhuja ettten oikein edes uskalla tai ennemmänkin viitsi etsiä sitä oikeaa. minulle ei koskaan yhden illasn jutut ole tuoneet mitään hyvää, koska pelkkä seksi ilman jonkinlaista tunnetta on mielestäni turhaa. En käy enää Baareisssa koska lopetin alkoholin nauttimisen, silloin tällöin tosin voin juoda punaviiniä. toisaalta minua ei edes kiinnosta tavata kenties tulevaa tyttöystävääni baarissa, koska kukaan siellä ei ole oma itsensä, varsinkaan jos on päihteiden alaisena. Olen 35 vuotias lapseton sinkku mies ja on todella vaikeaa löytää sitä elämän kumppania. vielä siksikin, koska olen aluksi ujohko, mutta paremmin kun tutustun ujous on minusta hyvin kaukana. joten kysymys teille kaikille? mistä löytäisin ystävää tai sielunkumppania? olen kuitenkin vaalea ja mielestäni hyvän näköinen. joskus tulee mieleen kun olen käynyt yksin baarissa että naiset kyllä katsovat minua, mutta eivät jostain syystä uskalla tulla puhumaan kanssani. Ajattelevatko he sitten niin, että ei tuo voi olla sinkku koska kuljen siisteissä vaatteissa ja olen yleen sä korrekti. auttakaa pliis! tämä yksinäisyys alkaa jo riittämään. Etenkin naiset kertokaa mielipiteenne. Kiitos etukäteen

• alkup.

" joskus tulee mieleen kun olen käynyt yksin baarissa että naiset kyllä katsovat minua, mutta eivät jostain syystä uskalla tulla puhumaan kanssani. "

Etkö voi itse tuollaisissa tilanteissa kylmän rauhallisesti mennä lähemmäksi niitä naisia, jotka ovat katsoneet sinua ja aloittaa keskustelua? Miehet eivät voi oikein odottaa naisten lähestyvän heitä automaattisesti muuta kuin erikoistapauksissa.

• lottamari<3
        alkup. kirjoitti:

" joskus tulee mieleen kun olen käynyt yksin baarissa että naiset kyllä katsovat minua, mutta eivät jostain syystä uskalla tulla puhumaan kanssani. "

Etkö voi itse tuollaisissa tilanteissa kylmän rauhallisesti mennä lähemmäksi niitä naisia, jotka ovat katsoneet sinua ja aloittaa keskustelua? Miehet eivät voi oikein odottaa naisten lähestyvän heitä automaattisesti muuta kuin erikoistapauksissa.

Niin tuo erikoistapaus on se, kun nainen kysyy kelloa, missä on wc tai onko sulla tulta? Muussa tapauksessa mies saa rauhassa tehdä tarkkailutyötään ja katsella naisten takamuksia ja rintoja ja vain unelmoida mitä kaikkea niiden kanssa voisi tehdäkään...aah...rankkaa varmasti olla mies ja vielä ujo.

• Shark Mac

Jos haluat elämänkumppanin niin hanki koira. Naista on turha siihen kaivata. Sillä jos sellaisen satut saamaankin niin tulet lopuksi katumaan ihan samalla tavalla kuin edellisestä suhteestakin.

Pohdi ennen kaikkea sitä, MIKSI oikeastaan tarvitsisit elämänkumppanin.

• Koiraa en pane
        Shark Mac kirjoitti:

Jos haluat elämänkumppanin niin hanki koira. Naista on turha siihen kaivata. Sillä jos sellaisen satut saamaankin niin tulet lopuksi katumaan ihan samalla tavalla kuin edellisestä suhteestakin.

Pohdi ennen kaikkea sitä, MIKSI oikeastaan tarvitsisit elämänkumppanin.

No hei siis sitä voi PANNA! Tai no voi koiraakin tietty panna, mutta ainakaan ISOJA TISSEJÄ ei koiralla ole.

• Tsemiä kaikille!

Minultakin propsit ketjun aloittajalle uskalluksesta kirjoittaa noin avoimesti uudesta kokemuksestaan. On myös selvää, ettei kyseessä ole mikään pelkkä provo, vaan aito kertomus. Tarkoituksena lienee myös muiden ihmisten rohkaisu ja omien kokemusten pohjalta oppien antaminen eteenpäin siitä, kuinka vuosien ystävyyssuhteiden ja keskustelutaitojen kehittymisen myötä opitut ihmissuhdetaidot ovat saattaneet hänet vihdoin kaipaamansa parisuhteen kynnykselle. Toivotan onnea ja toivottavasti asia etenee parisuhteen tasolle, kuten olet halunnutkin!

Kyllä ensimmäinen seksikokemus voi olla merkittävä asia niin naiselle kuin miehellekin. Siitä on hyvä jatkaa ja hioa taitoja, ja nimenomaan luottamukseen perustuvan parisuhteen kautta. Tsemiä muillekin parisuhdetta ja läheisyyttä kaipaaville!

• lottamari<3

Kyllä, näin kerran pantuna ehkä unissani vaan, mutta sittenkin, sain uutta potkua ja rohkeutta lähteä baariin uudelle miehen metsästysretkelle, jospa sieltä joku komistus kantaisi minutkin kynnyksen yli makuukamariini ja näyttäisi oliko kerta ensimmäinen unta vai sittenkin totta.

• Mies32
        lottamari<3 kirjoitti:

Kyllä, näin kerran pantuna ehkä unissani vaan, mutta sittenkin, sain uutta potkua ja rohkeutta lähteä baariin uudelle miehen metsästysretkelle, jospa sieltä joku komistus kantaisi minutkin kynnyksen yli makuukamariini ja näyttäisi oliko kerta ensimmäinen unta vai sittenkin totta.

No miten kävi?
        Entä mihin se ensimmäisenä pannut on joutunut??

• lottamari<3
        Mies32 kirjoitti:

No miten kävi?
        Entä mihin se ensimmäisenä pannut on joutunut??

Hyvin kävi, kaikki olikin vaan unta. Edelleen haaveilen silti, että se oli totta ja minua on kerran pantu.

• mies32
        lottamari<3 kirjoitti:

Hyvin kävi, kaikki olikin vaan unta. Edelleen haaveilen silti, että se oli totta ja minua on kerran pantu.

Me kaikki palstan miehet haaveillaan, ettei sinua ole POKSAUTETTU.

• lottamari<3
        mies32 kirjoitti:

Me kaikki palstan miehet haaveillaan, ettei sinua ole POKSAUTETTU.

Todennäköisempää on, että olen impi kuin että olisin poksautettu.

• mies32
        lottamari<3 kirjoitti:

Todennäköisempää on, että olen impi kuin että olisin poksautettu.

Niin minäkin luulen. Kyllä POKSAHDUS jää mieleen.

• frendtsone

sano vielä kerran 'friendzone'

• tappasjoku

Hienoo! Onnittelut sinulle! Itte en ole saanut kokea vielä minkäänlaista läheistä kosketusta naisen kanssa, koska olen kuulemma maailman rumin mies. On tää elämä niin mukavaa...ikää jo 36v.

• Dogg

What eii looooserrrrr!!! ;D

• fgsafgfdgfdgfdgdfg

What a CHILD.....:D

• yksitäältävaan

Heh, olen 33v mies ja nyt on vaan käynyt niin ettei minullakaan ole ketään koskaan ollut. Monen pienen sattuman summa. Ja tiedän etten edes ole pahan näköinen.

Tossa tein profiilin tuonne suomi24:n treffeihin ja kuukausi siinäkin meni, mutta nyt ehkä tärppäsi kun vaihdoin paremman kuvan ja avauduin kunnolla... Yksi nätti ja mukavanoloinen nainen sitten vastasi, ja mitä nyt olen sen kanssa netissä jutellut niin tuntuu siltä, että jos nyt en ihan tarkoituksella mokaa tätä niin mahikset olis vaikka mihin... Tosin en mä seksiä alunperin edes lähteny hakemaan, olishan se kiva bonus.

MUTTA nyt on hirveä ristiriita päällä, vuoroin ajatuksissa on "jes!" ja "Apua! Mitä mä olen mennyt tekemään?!"
      Ja pumppu hakkaa ylikierroksilla kaiken aikaa ja paniikki iskee:
      "haluanko mä edes oikeasti mitään muutosta? No haluan toki... Tai en, en sittenkään... Tai no ehkä.... EEeei en mä uskalla, ei siitä mitään tule, mä olen liian ujo.... No uskallanpas kun se kerran teki aloitteen....Mutta, mutta eihän mulla ole edes aikaa, ja se on liian kaukaakin (60km), ja sillä on lapsia ... No kolmekymppisillä yleensä on lapsia? ... Sillä on kissa! Mä olen allerginen kissoille! Ja mä en halua toiselta riistää kissaa, parempi antaa koko jutun olla. Ja mitä kaikki tututkin ajattelee? jne jne" Ja kädenvääntö päässä jatkuu.
      Paniikinsekainen vaisto sanoo että nyt keksit minkä tahansa tekosyyn että elämä pysyy tuttuna ja turvallisena... mutta en mä haluais joskus 60v :nä huomata että yksin on tullu sitten oltua.

• Elämä on

Siis ei voi olla totta?
        Mies 38v (ei 18v.) saa ensimmäisen kerran seksiä ja siitä
        pitää sitten kertoa netissä. Apuva!
        Eikä sekään vielä, mutta nämä kommentit,jotka tukevat tätä
        nuorukaista onnessaan, huh.
        Missä maailmassa olet elänyt nämä vuodet?

• Mies32
        Elämä on kirjoitti:

Siis ei voi olla totta?
        Mies 38v (ei 18v.) saa ensimmäisen kerran seksiä ja siitä
        pitää sitten kertoa netissä. Apuva!
        Eikä sekään vielä, mutta nämä kommentit,jotka tukevat tätä
        nuorukaista onnessaan, huh.
        Missä maailmassa olet elänyt nämä vuodet?

Haukkuako se sitten pitäisi kun meni panemaan vai kun ei ollut pannut aiemmin?

• Shark Mac

EEEhhh... mikä minä tietysti olen sanomaan. Jos elää 38-vuotiaaksi niin, että on ihan pihalla naisista niin voihan tuo tietysti olla tapa.

Mutta suurin osa siitä, miksi sinä jäit friendzonelle johtui siitä, että sinä et vienyt juttua tarpeeksi eteenpäin.

Friendzonesta ei ole mitään hyötyä. Siinä ei kannata kitkutella. Et joudu friendzonelle muuta kuin olemalla liian nynny. Ja naisen viehätys ei yhtäkkiä nouse uudestaan. Jos nainen ei lämpeä alkuvaiheessa niin se on soronoo.. En kaipaa naisia "kavereiksi"

• 3+20

Jos kaveruudesta haluaa vain hyötyä, ei varmaan niitä miespuolisiakaan kavereita taida sitten pahemmin olla (elleivät ne sitten ole rikkaita ja tarjoa kavereilleen baarissa koko ajan tms).

Ainakin meillä päin, oikeassa maailmassa ihmisten kanssa ollaan kavereita koska ne ovat kivoja ja samalla taajuudella. Ei missään hyötymistarkoituksessa. Sukupuolesta, siviilisäädystä tai iästä riippumatta.

Ehkä tuollainen vääristynyt ajatusmaailma on syynä täällä valittavien tyyppien yksinäisyyteen (ja seksittömyyteen). Kuka haluaa hengata sellaisen kanssa joka väen vängällä pyrkii rakentamaan jotain hyötysuhdetta?

• safasf
        3+20 kirjoitti:

Jos kaveruudesta haluaa vain hyötyä, ei varmaan niitä miespuolisiakaan kavereita taida sitten pahemmin olla (elleivät ne sitten ole rikkaita ja tarjoa kavereilleen baarissa koko ajan tms).

Ainakin meillä päin, oikeassa maailmassa ihmisten kanssa ollaan kavereita koska ne ovat kivoja ja samalla taajuudella. Ei missään hyötymistarkoituksessa. Sukupuolesta, siviilisäädystä tai iästä riippumatta.

Ehkä tuollainen vääristynyt ajatusmaailma on syynä täällä valittavien tyyppien yksinäisyyteen (ja seksittömyyteen). Kuka haluaa hengata sellaisen kanssa joka väen vängällä pyrkii rakentamaan jotain hyötysuhdetta?

Eipä itselläkään ole juuri naisia ollut edes kavereina, yhdessä välissä olis ollut mahiksia parin työkaverin kanssa johonkin kummoisempaankin mutta omat jarrut laahasi niin ei siitä sitten mitään tullut. No, kaveria yritin olla näiden kanssa mutta toinen oli niin passivinen että sille piti aina itse tekstata tai soittaa. Toinen tapaus taas oli niin lapsellinen ja vaan valitti kokoajan, jos se sattui jossain viihteelläkin olemaan niin melkeen saattoi odottaa että sitten pirisee keskellä yötä puhelin kun tämän piti laskuhumala-angsteissa saada märistä asioitaan. Missään livetekemisissä tämä ei kuitenkaan halunnut kanssani olla, alkoi tuntua että olin sille vaan joku saatanan netti/puhelinpalvelutukihenkilö. Mitäpä sellaisilla kavereilla tekee joista on vain lähinnä rasitetta, sama kai se miespuolistenkin kavereiden kanssa.

• alkup.

" Ja naisen viehätys ei yhtäkkiä nouse uudestaan. Jos nainen ei lämpeä alkuvaiheessa niin se on soronoo.. "

On olemassa tärkeitä poikkeuksia. Mies voi joutua naisen friendzonelle siksi, että naisella sattuu olemaan juuri silloin toinen mies seurustelukumppanina, tai tilanteessa on muuta sellaista "kohinaa", joka estää etenemisen. Muuttunut parisuhdetilanne tai kahdenkeskeiset tapaamiset ja henkisen yhteyden syveneminen saattavat tuottaa niin myönteisiä kuin kielteisiäkin yllätyksiä.

• miehen köriläs.

Olen pannut pari nais kaveriani. ihan känni panoja ne oli mut hyviä kokemuksia. Poikuus meni 15 vuotiaana ekalle tyttöystävälleni.

• mikä hel.....?

Friendzone? Nau mii nou getannu rightisti was ist das?

• Lumpio3

FRIENDZONE!!!! Sanotaan kaikki yhteen ääneeeeeeen!

• Let's fuck!
        Lumpio3 kirjoitti:

FRIENDZONE!!!! Sanotaan kaikki yhteen ääneeeeeeen!

Fuckzone! Haluan fuckzonelle ja heti!

• kldghdgh

Ei kannata hermoilla ,vaikka poikuuden menettää vanhempana. Tasaraha-Arvi oli sinun ikiä ,kun poikuus meni. Ja sama mies pääsi kansakoulusta myös tuossa 38 vuoden tienoilla

• Paljaalla salaa

Tässä tämmönen käyttökelpoinen niksi :)

Haluatko nusauttaa paljaalla tyttöystävääsi/hoitoa ja tyttö ei hyväksy paljaalla vetoa,
      raskauden tai tautien takia.
      Esileikkien tiimellyksessä ota kondomi esiin pois kääreistä niin että kondomi paperi rapisee ja laita se muka peiton alla siittimesi ylle niin että tyttö todella luulee että nyt on kumi asetettu paikoilleen, laita kondomi vaikka patjan alle tms.piiloon.
      Aseta siitin tytön sisään ja ala jyystämään, heitä mälli tytön sisään.
      Toden näköisesti jäät kiinni tästä jäynästä (mälli näes tuvasssa)
      mutta ei mitään väliä koska hommat on jo suoritettu :)

• alkup.

Vilkaisin rikoslakia ja tuo ei itsessään vielä täytä minkään rikoksen tunnusmerkistöä, mutta jos siinä tartuttaa sukupuolitaudin, niin sitten kyllä. Todennäköisesti tuollaisesta kuitenkin seuraa se, että nainen ottaa jälkiehkäisyvalmisteen, _katkaisee suhteen heti_ ja testauttaa itsensä sukupuolitautien varalta mahdollisia oikeustoimia varten.

Jos mistä tahansa syystä mies saattaa naisen raskaaksi ja nainen päättää pitää lapsen, niin mies ei voi estää sitä, että häntä vastaan nostettaisiin isyyskanne ja vanhemmuus ja elatusvelvollisuus siten vahvistettaisiin. Miehillä ei ole esimerkiksi oikeutta pakottaa naista tekemään aborttia tai luovuttamaan lasta adoptioon.

• willema234

Friendzonaaminen (sanahirviö) on pahin mitä heteromies voi heteronaiselle tehdä. Ne aikaisemmat naiset on varmaan luullut sun olevan homo tai jotenkin muuten estynyt. Saunaan asti päästi eikä mitään.

• suhdeanalyysi

"Friendzone" toki on anglismi, mutta ilmeisesti kuitenkin ymmärrettävissä. Toki voitaisiin puhua kaverivyöhykkeistäkin miesten ja naisten välisissä suhteissa. Hierarkia niissä on suunnilleen kiinteimmästä löyhimpään:

(1) avioliitto - (2) avoliitto tai kihlaus - (3) seurustelu - (4) avoin seksisuhde - (5) kaverisuhde fyysisellä läheisyydellä - (6) pelkkä kaverisuhde - (7) satunnainen bilekaverisuhde - (8) ei mitään

Kun puhutaan "friendzonettamisesta", tarkoitettaneen sitä, että nainen laittaa miehen yllä olevan asteikon tasolle 6. Jos mies kokee epämiellyttäväksi tai epätyydyttäväksi kun ei pääse tasolle 5 tai siitä ylöspäin tai tulee mustasukkaiseksi siitä, kun jotkut hänen miespuoliset kaverinsa pääsevät näille korkeammille tasoille kyseisen naisen kanssa, hän voi itse siirtää suhteen tasoille 7-8.

Tämä tarkoittaa sitä, että sinkkumiehen ja sinkkunaisen oleminen keskenään "vain kavereita", on usein epätasapainoinen tila.

• sivutoteamus
        suhdeanalyysi kirjoitti:

"Friendzone" toki on anglismi, mutta ilmeisesti kuitenkin ymmärrettävissä. Toki voitaisiin puhua kaverivyöhykkeistäkin miesten ja naisten välisissä suhteissa. Hierarkia niissä on suunnilleen kiinteimmästä löyhimpään:

(1) avioliitto - (2) avoliitto tai kihlaus - (3) seurustelu - (4) avoin seksisuhde - (5) kaverisuhde fyysisellä läheisyydellä - (6) pelkkä kaverisuhde - (7) satunnainen bilekaverisuhde - (8) ei mitään

Kun puhutaan "friendzonettamisesta", tarkoitettaneen sitä, että nainen laittaa miehen yllä olevan asteikon tasolle 6. Jos mies kokee epämiellyttäväksi tai epätyydyttäväksi kun ei pääse tasolle 5 tai siitä ylöspäin tai tulee mustasukkaiseksi siitä, kun jotkut hänen miespuoliset kaverinsa pääsevät näille korkeammille tasoille kyseisen naisen kanssa, hän voi itse siirtää suhteen tasoille 7-8.

Tämä tarkoittaa sitä, että sinkkumiehen ja sinkkunaisen oleminen keskenään "vain kavereita", on usein epätasapainoinen tila.

Asia on kyllä niin, että jos sinkkumies on täysin tyytyväinen siihen että hän on ja pysyy vain sinkkunaisen kaverina, niin sen sinkkunaisen on todella syytä olla vakavasti huolissaan omasta viehätysvoimastaan.

• Kaikkien friend
        suhdeanalyysi kirjoitti:

Hei "Suhdeanalyysi", oletkohan säkin vielä neitsyt, sillä kun panettaa oikeasti, ei mitään friedzoneja ja tasoasteikkoja ehdi siinä miettiä.

• zonal friend
        Kaikkien friend kirjoitti:

Hei "Suhdeanalyysi", oletkohan säkin vielä neitsyt, sillä kun panettaa oikeasti, ei mitään friedzoneja ja tasoasteikkoja ehdi siinä miettiä.

Tai osaa miettiä?

• ''''''''''''''''''''

Tuo on totta.
      En itsekään ollut aikanaan todellakaan mikään tyttöjen lemmikki, joten jouduin "varmistelemaan" tämän ekan panoni. Oli kyllä todella ihana tytsy muutenkin, että päädyimme sit vielä seurustelemaankin yli vuodeksi kun ehdimme rakastuakin siinä tuttavuuden aikana.
      Mutta tosiaan, puoli vuotta varovaista ja ystävällistä kiltteyttä ja sitten jossain vaiheessa pehmoisia viittauksia sitten sinne petipuuhien suuntaan.
      Itselläkin sama ongelma aluksi, tietysti ei jännityksen takia meinannut kalu pysyä tarpeeksi kovana ja sitten kun se rupesi onnistumaan, niin sohin sinne tänne "pitkin reisiä". Et loppu viimeksi tyttöystävä sit joutui ohjamaan kohdalle ja pitään kiinni siihen asti, et pääsin tarpeeksi sisälle.
      Mutta, hyvin meni sitten kaikki. Ja tosiaan asiat parantuneet niistä ajoista huomattavasti.

• saariston mies

Että olette päälle 30-vuotiaita ja ei seksiä??? Eihän tuollaisia miehiä varmaan ole olemassakaan, saati sitten naisia. Jo vähän päälle toisellakymmenellä jo ensikokemukset hankittiin ja seksin makuun päästiin. Jossain sisä-Suomessa voi ehkä olla joku joka ei ole koskaan kuullutkaan seksistä. Tosin epäilen että tuskin sielläkään.... Sehän lienee varmaan itsestään selvä yleissivistävä kokemus nuo petipuuhat. En tiedä ketään joka olisi sanonut ettei olisi seksin kanssa tekemisissä. Onko siis sellaisia?

• Nothing but mammals

"Että olette päälle 30-vuotiaita ja ei seksiä???"
        Ilmeisesti näin, kun kerta noin väittävät. Mikä siinä on muka niin omituista? Löytyyhän noita päälle kuusikymppisistäkin.

"Eihän tuollaisia miehiä varmaan ole olemassakaan, saati sitten naisia."
        Et ikinä ole kuullut luostareista?

"Jo vähän päälle toisellakymmenellä jo ensikokemukset hankittiin ja seksin makuun päästiin."
        Kukin tyylillään ja omaan tahtiin. En kyllä rehellisesti sanoen edes ymmärrä ketä se kiinnostaa kuka on neitsyytensä menettänyt ja milloin.

"Sehän lienee varmaan itsestään selvä yleissivistävä kokemus nuo petipuuhat."
        Jaa että yleissivistyksen takiako sitä pitäisi sänkyyn hypätä...? Minulla kun on ollut sellainen kauhea harhaluulo, että se tehtäisiin sen takia että välitetään toisesta osapuolesta...

"En tiedä ketään joka olisi sanonut ettei olisi seksin kanssa tekemisissä. Onko siis sellaisia?"
        Olisi helpompi vastata, jos tietäisin mitä sviidua tuo tarkoittaa? Jos se meinaa sitä että onko harrastanut seksiä, niin itse en ole. Jos se tarkoittaa sitä että olenko seksuaalisesti aktiivi niin sitä kyllä olen. Tosin seksi itsessään ei kiinnosta minua oikeastaan pätkääkään, vaan se ihminen jonka kanssa sitä haluasin.

• Elämä on

Samaa mieltä. On kyllä todella outoa, että melkein nelikymppinen
        hehkuttaa ensi kokemustaan ja sitten on vielä ihmissuhdeasiantuntija.
        On oikeasti kaksikymmentä vuotta myöhässä näissä asioissa.
        58 vuotiaana voi alkaa neuvoa toisia, jos on parikymmentä vuotta
        nainut, rakastellut ym. Sitten ei ehkä edes huvittaisi neuvoa.
        Aloitin 17-vuotiaana ja olen nyt 58.En ikinä kehtaisi kertoa kenellekään, jos ensimmäinen seksikokemukseni tapahtuisi 38 vuotiaana.
        Huh! Kaikelle on aikansa. Ja oikea aika.

• traven

Sitä luulee mielessään asian laidan, mutta todellisuus voi olla ihan toista. Asioiden yliyleistäminen vääristää niitä.

• Elämä on kirjoitti:

Samaa mieltä. On kyllä todella outoa, että melkein nelikymppinen
        hehkuttaa ensi kokemustaan ja sitten on vielä ihmissuhdeasiantuntija.
        On oikeasti kaksikymmentä vuotta myöhässä näissä asioissa.
        58 vuotiaana voi alkaa neuvoa toisia, jos on parikymmentä vuotta
        nainut, rakastellut ym. Sitten ei ehkä edes huvittaisi neuvoa.
        Aloitin 17-vuotiaana ja olen nyt 58.En ikinä kehtaisi kertoa kenellekään, jos ensimmäinen seksikokemukseni tapahtuisi 38 vuotiaana.
        Huh! Kaikelle on aikansa. Ja oikea aika.

Tervetuloa nykyaikaan kuules! Olet sellaista sukupolvea, jolloin treffailu oli helpompaa ja naisetkin mukavempia. NYKYÄÄN asiat ovat TOISIN. Minä olen nyt 36v. Ekan kerran seurustelin 29-vuotiaana ja sain vähän seksiä. Elämässäni olen seksiä harrastanut 3 kertaa. Nykyään vaan ON MAHDOTONTA lähes löytää rakkautta ja parisuhdetta. Jos ei halua etsiä yhdenyönjuttuja, eikä käydä baareissa. Jäät yksin. No minä en muutenkaan käy missään kun ei huvita.

Mutta pointti on se, että paljon on ihmisiä jotka haluaisivat parisuhteen, rakkautta ja seksiä eivätkä saa. Maailma on vaan tällainen. Maksullisilta ei saa rakkautta ja aitoa välittämistä, se on se mitä pääosin kaivataan.

Monet elävät nykyään yksin kuolemaan asti. Se on faktaa NYKYÄÄN. Ennen oli kaikki paremmin tässäkin asiassa. Nykyään parisuhdemaailma on v*tunmoista kilpailua.

• rumamies.

Jos on ruma niin ei saa seksiä kuten minä. Onneksi on paljon kauniita maksullisia opiskelija naisia jotka tarvii rahaa. Olen varmaan käyttänyt 10 tonni maksulisiin viimeisen 5 vuoden aikana

• paljon se

maksaa- yö-.

• Atm5

Miten hitossa sitä koskaan pääsee eroon ujoudesta niin että olis mahdollisuuksia kauniiden naisten suhteen? Olen kyllä jo päässyt poikuudestani eroon mutta haluaisin joskus seurustella kauniin naisen kanssa.

• alkup.

Mitkä seikat vaikuttivat siihen, että pääsit poikuudesta eroon ujoudesta huolimatta?

• 5+2

Otan kiinni ja ohjaan veitikan oikeaan paikkaan joka kerta. Eihän sillä ole silmiä, se tarvii vähän apua, sitä paitsi itselle mukavampaa kun ei tökitä minne sattuu ja päästään nopeammin asiaan.

• Nihilisti ei pety

"Ei kuitenkaan ole varmaa, tuleeko tästäkään pysyvämpää suhdetta, mutta se tärkein rajapyykki kumottiin tässä kohden kun ensi kertaa (melko aloittelijamaisesti sählätylle) panolle pääsi."

No sehän hienoa...
      No juu ei varmaan tule pysyvää suhdetta tuosta, jos se panolle pääseminen oli siinä se ykkösprioriteetti...

• surullista

tätä kun lukee tulee mieleen prostituution laililisuus eikö se ole monessa maassa laillinen ja hyväksyttykin ammatti ,saattaisi säästää monta ihmiskohtaloa edes se hetken lämpö ja yhdessä olo.

• compaq 610

Näin on, itse olisin vieläkin täysin kokematon jos en 33-vuotiaana olisi kääntynyt ammattilaisen puoleen. Nyt teen Hollannin matkan kerran-pari vuoteen ja siten olen pärjännyt ihan hyvin. Olen liian hiljainen ja kiltti saadakseni kontaktia naisiin suomessa, vaikka baareissa käynkin. Asun aika syrjäisellä paikalla, eikä tutttavapiirissäni naisia ole. Turhaan prostituutioon liitetään kaikki negatiivinen, se on meidän ujompien ainut konsti toteuttaa viettejämme.
        Niin ikää oli 36,mies.

• dsgvsdg
        compaq 610 kirjoitti:

Näin on, itse olisin vieläkin täysin kokematon jos en 33-vuotiaana olisi kääntynyt ammattilaisen puoleen. Nyt teen Hollannin matkan kerran-pari vuoteen ja siten olen pärjännyt ihan hyvin. Olen liian hiljainen ja kiltti saadakseni kontaktia naisiin suomessa, vaikka baareissa käynkin. Asun aika syrjäisellä paikalla, eikä tutttavapiirissäni naisia ole. Turhaan prostituutioon liitetään kaikki negatiivinen, se on meidän ujompien ainut konsti toteuttaa viettejämme.
        Niin ikää oli 36,mies.

Onko täällä meillä sitten seksiammattilaisetkin ylihinnoitelleet itsensä vai miksi lähteä ulkomaille "sen" perässä?

• kysyntä ja tarjonta
        dsgvsdg kirjoitti:

Onko täällä meillä sitten seksiammattilaisetkin ylihinnoitelleet itsensä vai miksi lähteä ulkomaille "sen" perässä?

Suomessa hinnat on ylihintaiset kun verrataan maihin, joissa nainen saa tehdä kehollaan mitä hän itse haluaa, missä hän haluaa. Kuten vaikkapa Saksa. Mitä enemmän myyjiä sitä kovempi kilpailu ja myös palvelun laatu paranee.

• Käytännöt erit
        dsgvsdg kirjoitti:

Suomessa ei mm. ole vastaavaa paikkaa kuin amsterdamin punaisten lyhtyjen alue, jossa homma tapahtuu shoppailu tyyppisesti ja vaivattomasti. Sen kuin kiertelee ja valitsee missä ikkunassa oleva tyttö tai nainen bikineissään mielyttää eniten, ja jos toinenkin näyttää myönteiseltä, niin sitten vain neuvottelemaan ja sisään. Varsin vaivatonta ja helppoa vähän ujommanpuoleiselle ihmiselle. Ei netistä hakemista, ei tuntemattomiin numeroihin soittelua, ei paikan sopimista, ei pelkoa tutuista, ei pelkoa muiden nuhtelevista katseista. Hinta taitaa olla alueella vakio, 50 euroa (sisältäen suihin otton ja nainnin), ja jos haluaa koko tunnin niin 200 euroa. Joku voi korjata jos parempaa tietoa hinnoista.

• surullista

saattaa sitä kautta tulla sitä rohkeuttakin lisää ja ujouskin vähenee iänmyötä,löytyy parisuhde elämä voittaa kaikille win win tilanne eipä taida tässä feministien maassa tulla tämä mieleen

• Tuuli Tuule

Terveiset seksialoittelija_38v: Minusta on tosi rohkeaa että halusit laittaa tänne viestiä. Ns kielteisten- ja "arvostelevien"viestin määrän perusteella voi päätellä että kyseessä on todellakin arkaluontoinen aihe. Eihän tälläisistä asioita voi normaalisti ottaa esille kun vastaanotto tällaista ryöpytystä ja hämmästelyä miten joku voi vielä tässä iässä olla kokematon.

Ironista kyllä saman sävysitä keskustelua käydään myös yhden illan jutusta: haukutaan huoraksi jos joku haluaa harrastaa yhden illan juttuja :-).

• kakarat asialla ?

Toi sun juttusi on hieman ärsyttävää luettavaa, kun hoet kokoajan tuota "friendzone" ja käytät välimerkkejä kuten joku pikkupoika.

• PASASKA

Jumalaare ois minäkin noin kova jätkä, multa lipesi eli poikuus män 20kymppisenä vaikka yritin olla panematta. hehehehehe

• 36v neitsytmies

Onneksi olkoon seksialoittelija_38v :)

• alkup.

Hän oli nyt luonani koko viikonlopun ja sovimme siitä, että olemme nyt yhdessä ja seurustelemme.

• Vääristynyt Maailma

Pankaa valhetta totuuden tilalle se herättää enemmän mielenkiintoa ja kirjoittaja kokee itsensä ex Jallun koekaniiniksi.

• Voiko tällaisia

todellakin olla olemassa tässä jumalanhylkäämässä maassa, jossa kaikki panevat kaikkia?

• muistutukseksi

parittelu kuuluu vain avioliittoon,vapaat suhteet ei ole okei.
      vapaan seksin harjoittaminen on haureutta. parmpi odottaa vaikka 50vuotta kuin että alkaa suihkimaan keneltä vain saa.suomi on niin maallistunut maa jo että ihan hirvittää. kerran joutuu vastaamaan tekemisistään. parempi aikanaan taipua parannuksen tekijän paikalle.

• alkup.

Jos avioliittoon asti aikoo seksin kanssa odottaa, niin sillä tavalla useimmat jäävät lopullisesti ilman. Olin ajatellut asiaa tuolta kannalta joskus alle parikymppisenä kun pyörin seurakunnan toiminnassa mukana ja seksiasioihin liittyi monilla tiettyä idealismia, mutta jossakin vaiheessa tuli (a) epätoivo siitä, milloin seksiin asti yleensä pääsee ja (b) tietoisuus siitä, että _jos_ seksiin asti pääsee, se on sitten väistämättä esiaviollista.

Seksin saaminen ensimmäistä kertaa aviovuoteessa on mahdollista tapauksissa, joissa molempien tausta on uskonnollisesti konservatiivinen ja kumppani löytyy johonkin noin 20-22 ikävuoteen mennessä, muuten "itsensä säästämiseltä" katoaa aikaikkuna.

Olen nyt itse erittäin tyytyväinen alkaneeseen suhteeseen ja siihen liittyvään jännittävään seksuaaliseen läheisyyteen. Koen itseni myös paljon onnellisemmaksi ja "ehjemmäksi" kuin poikuudessa ja puutteessa kärvistellen olin.

• raineri.
        alkup. kirjoitti:

Jos avioliittoon asti aikoo seksin kanssa odottaa, niin sillä tavalla useimmat jäävät lopullisesti ilman. Olin ajatellut asiaa tuolta kannalta joskus alle parikymppisenä kun pyörin seurakunnan toiminnassa mukana ja seksiasioihin liittyi monilla tiettyä idealismia, mutta jossakin vaiheessa tuli (a) epätoivo siitä, milloin seksiin asti yleensä pääsee ja (b) tietoisuus siitä, että _jos_ seksiin asti pääsee, se on sitten väistämättä esiaviollista.

Seksin saaminen ensimmäistä kertaa aviovuoteessa on mahdollista tapauksissa, joissa molempien tausta on uskonnollisesti konservatiivinen ja kumppani löytyy johonkin noin 20-22 ikävuoteen mennessä, muuten "itsensä säästämiseltä" katoaa aikaikkuna.

Olen nyt itse erittäin tyytyväinen alkaneeseen suhteeseen ja siihen liittyvään jännittävään seksuaaliseen läheisyyteen. Koen itseni myös paljon onnellisemmaksi ja "ehjemmäksi" kuin poikuudessa ja puutteessa kärvistellen olin.

"Poikuudessa ja puutteessa karvistellessä"
        --Heh, siinäkait sulla nyt onkin seksielämä sitten. Puoliveltolla kerran pökänny eikä sillonkaan edes tullu. Ja nyt ei sitten enää ollakkaan äkisti puutteessa.. Joopa joo.

• alkup.
        raineri. kirjoitti:

"Poikuudessa ja puutteessa karvistellessä"
        --Heh, siinäkait sulla nyt onkin seksielämä sitten. Puoliveltolla kerran pökänny eikä sillonkaan edes tullu. Ja nyt ei sitten enää ollakkaan äkisti puutteessa.. Joopa joo.

Unohdit katsoa tuolta ylempää ketjusta, että tuo ei jäänyt 1-yön suhteeksi.

• alkup.

Täydennän tätä vanhaa ketjua sillä, että olen edelleen yhdessä nyt mainitun seksikumppaninaiseni kanssa ja muiden naisten kanssa en ole seksiä harrastanut. Kävimme viime viikonloppuna luontoreissulla Sipoonkorvessa.

• ......

Onko ihan kunnon suhde vai joku "säätö" kuten nykynaiset niitä kai kutsuvat?

• zonal marking

Vaadin, että käytetään suomenkielistä muotoa "frentsoun".

Ketjusta on poistettu 91 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3042
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2911
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1762
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1671
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1630
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1293
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    Aihe