Lehden päätoimittaja Seppo Simola ruotii pääkirjoituksessaan Päivi Räsästä, sekä kristillisdemokraatteja.
- Päivi Räsänen päästelee suustaan ajoittain niin sanottuja aivopieruja eli sammakoita. Lausahduksia, jotka pilaavat ilmapiiriä ja saavat ihmiset voimaan pahoin.
Päätoimittaja toteaa kirjoituksessa, että Räsänen ja hänen puolueensa ovat kirkolle paha rasite.
Google-mainokset
Škoda Superb Combi
ŠKODA Superb Combi Business - Nyt Combi sedanin hinnalla!
skoda-auto.com/fi
Auton Varaosat
Valot, etu - ja taka puskurit, siivet. Hyvä ja halpa, katso itse!
alvadi.ee/fi
- Ihmisten silmissä kirkon piikkiin menee usein kaikki, mitä kristillisyyden nimissä lausutaan. Parasta olisi, jos koko puolue lakkaisi olemasta.
Seppo Simola korostaa myös, miten mustavalkoisina asiat käsitellään somemaailmassa. Asioita väritetään, ylitulkitaan ja otsikoidaan rajusti, niin saadaan aikaan lisää kohua.
Kirkko ja Kaupunki lehti(kin) on ateistien hallussa
11
81
Vastaukset
Aloittajalla näyttävät käsitteet menevän sekaisin. Ateismia ja ateistia on tietysti herkullista käyttää haukkumaniminä, mutta ateismille on olemassa melko yksiselitteinen määritelmä:
"Ateismi (muinaiskreikaksi ἄθεότης, atheotes) eli jumalattomuus tarkoittaa jumalauskon puuttumista tai käsitystä, jonka mukaan jumalia ei ole olemassa."
Näin ollen ateisti-nimitys ei sovi aloituksessa mainittuun henkilöön. Ateisti ei tarkoita ketä tahansa henkilöä jonka jumalakäsitys poikkeaa omasta. Se ei liioin tarkoita henkilöä joka kritisoi ministeri Räsäsen toimia ja mielipiteitä.
Jos haukkuu toista vaikkapa tuttuun raamatullinen tapaan kyykäärmeen sikiöksi, sekaannusta vaaraa ei ole, koska kyykäärme ja ihminen ovat olemuksellisesti riittävän kaukana toisistaan. Sen sijaan ateisti-sanan virheellinen käyttö on kyseenalaisempaa.- kyä näin on
Ateisti on Jumalan sanan vastustaja ja kieltäjä. Jos henkilö sanoo ettei pelastuaksen tarvitse juoda JEESUKSEN VERTA, eikä sydä Jeesuksen ruumista, hän on ateisti halusipa taikka ei.
- 15+4
No tässähän se luettavaksi, ketä kiinnostaa:
http://nakoislehti.kirkkojakaupunki.fi/nakoislehti/2013/kirkko-kaupunki-26/primapaper- Avaajan terveiset
Niin on. Avoimesti vastustaa Kristusta ja hänen kirkkoaan. Täysin väärä mies väärissä töissä, pirun sarvet näkyy jo kauaksi hänen päässään.
Tässä ei ole tarkoitus jonkun henkilön tekemisiin puuttua, vaan näyttää ihmisillä ketä kirkon sisällä on valtaa pitämässä, siellä on saa'tanan joukot hääräämässä. Tarkoittaa sitä että aikamme on loppumassa. Avaajan terveiset kirjoitti:
Niin on. Avoimesti vastustaa Kristusta ja hänen kirkkoaan. Täysin väärä mies väärissä töissä, pirun sarvet näkyy jo kauaksi hänen päässään.
Tässä ei ole tarkoitus jonkun henkilön tekemisiin puuttua, vaan näyttää ihmisillä ketä kirkon sisällä on valtaa pitämässä, siellä on saa'tanan joukot hääräämässä. Tarkoittaa sitä että aikamme on loppumassa."Niin on. Avoimesti vastustaa Kristusta ja hänen kirkkoaan."
Varmaan tarkoitit että vastustaa SINUN KÄSITYSTÄSI Kristuksesta ja hänen kirkostaan.- Avaajan terveiset
exhellari86 kirjoitti:
"Niin on. Avoimesti vastustaa Kristusta ja hänen kirkkoaan."
Varmaan tarkoitit että vastustaa SINUN KÄSITYSTÄSI Kristuksesta ja hänen kirkostaan.Et kai sinä hellariluopio luullut, että Raamattu on minun kirjoittamani kirja?
Samat tekstit sinä sieltä voit lukea kuin minäkin.
Ero on vain siinä että minä uskon Raamatun sanoman sanasta sanaan todeksi, mutta sinät et usko. Tämä sama ero jakaa aikanaan ihmiset taivaaseen taikka he'lvettiin.
Ne jotka uskovat, menevät taivaaseen.
Ne jotka eivät usdko menevät he'lvettiin.
Yksinkertaista eikö totta? Avaajan terveiset kirjoitti:
Et kai sinä hellariluopio luullut, että Raamattu on minun kirjoittamani kirja?
Samat tekstit sinä sieltä voit lukea kuin minäkin.
Ero on vain siinä että minä uskon Raamatun sanoman sanasta sanaan todeksi, mutta sinät et usko. Tämä sama ero jakaa aikanaan ihmiset taivaaseen taikka he'lvettiin.
Ne jotka uskovat, menevät taivaaseen.
Ne jotka eivät usdko menevät he'lvettiin.
Yksinkertaista eikö totta?"Et kai sinä hellariluopio luullut, että Raamattu on minun kirjoittamani kirja?
En luullut, en. Edes sinä et pystyisi kirjoittamaan niin ristiriitaista tekstiä.
Ero on vain siinä että minä uskon Raamatun sanoman sanasta sanaan todeksi, mutta sinät et usko.
Tuo on hieman yksinkertaistettu mutta ihan hyvä osatotuus.
"Tämä sama ero jakaa aikanaan ihmiset taivaaseen taikka he'lvettiin.Ne jotka uskovat, menevät taivaaseen.Ne jotka eivät usdko menevät he'lvettiin.Yksinkertaista eikö totta?"
Yksinkertaista kyllä mutta ei välttämättä totta. Jos joku jumala oikeasti olisi olemassa ja hän olisi tehnyt kaiken sen mitä väitetään, hän ei olisi verenhimoinen, pikkumainen, epäluuloinen despootti jollaiseksi vanha testamentti hänet kuvaa.
- 15+4
Ja jatkoa Kotimaa24:n sivuilta:
http://www.kotimaa24.fi/blogit/avoin-kirje-helsingin-seurakuntayhtymaen-yhteiselle-kirkkoneuvostolle- itsepetos naurettava
6000 vyuotta vanha oppi on tänään yhtä tuore kuin silloinkin. "Konservatiivi", näinhän saa'tanan joukko sanoo, kun ei ole muuta sanottavaa. Jumalan sanan kun ei muutu vuosituhansienkaan aikana miksikään. Silloin kun sana muuttuu pilkunkin verran se ei enää ole pelastavaa sanaa.
- su***
itsepetos naurettava kirjoitti:
6000 vyuotta vanha oppi on tänään yhtä tuore kuin silloinkin. "Konservatiivi", näinhän saa'tanan joukko sanoo, kun ei ole muuta sanottavaa. Jumalan sanan kun ei muutu vuosituhansienkaan aikana miksikään. Silloin kun sana muuttuu pilkunkin verran se ei enää ole pelastavaa sanaa.
Jos minä sanon suorat sanat , miten asiat ovat. Ateisti on satamarmasti se, joka kieltää Jumalan olemassa olon. Luottaa vain omaan tuuriinsa ja suojeluunsa.
Räsäsestä, ja hänen kommentistaan lainrikkomisesta uskoa vastaan, oli vakaumuksensa on aborinvastaisuus. Ei hän varsinaisesti tarkoittanut lain vastaisuutta. Se oli vain turhaa, että häneltä valtion ministerinä pääsi lipsahtamaan oma henkilökohtainen käsitys asiasta.
Minun käsitykseni abortista on, että se tekee jolla on kanttia siihen ja sen jälkeiseen mielenrauhaansa. Minä vierastan aborttiajatusta. Tielleni ei eläissäni ole sellaista tapausta läheisesti sattunut, paitsi silloin kun erään äidin sairaus esti synnytyksen ja äidin henki oli vaarassa. Alkuvaiheessa se on vähemmän koskevaa. Myöhäisessä vaiheessa sillä on jo murhan motiivi enemmän. Tappajia on ollut ja tulee olemaan monenlaisia . Ihminen on raakalainen oli uskossa tai ei.
Teidän on täällä turha lässyttää kumpaisestakin asiasta. Jokaisesta asiasta saadaan riitaa jos halutaan. Pitää olla jonkinlainen tolkku näissäkin asioissa.
Mutta
- mainos
Google-mainokset
Škoda Superb Combi
ŠKODA Superb Combi Business - Nyt Combi sedanin hinnalla!
skoda-auto.com/fi
Auton Varaosat
Valot, etu - ja taka puskurit, siivet. Hyvä ja halpa, katso itse!
alvadi.ee/fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4881815Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781537Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641358Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H161335- 100925
- 51899
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19876Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15751Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65746Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7732