Tärkeintägallup ja miksi?

tärkeintä

Tärkeintä
1. Keittiössä?
2. Olohuoneessa?
3. Makuuhuoneessa?
4. Kylppärissä?
5. Autossasi?
6. Ulkomaanmatkalla?
7. Kesälomalla?
8. Rahapussissa?
9. Oletko vetänyt hatusta mitään?

17

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tärkeintä
      1. Keittiössä? Ehdottomasti toimivuus, hyvänä kakkosena tulee ulkonäkö. Keittiötä käyttää jatkuvasti, joten sen on oltava toimiva. Ja kaunis :)

      2. Olohuoneessa? Viihtyisyys. Olohuone usein on kodin keskus, siellä täytyy viihtyä. Mukava sohva, upottava matto jne eikä missään nimessä pientä koristesälää, ei mielellään edes avohyllyjä. Pölyjen pyyhkiminen ei ole lempipuuhaa.

      3. Makuuhuoneessa? Kunnon sänky!(ostoslistalla, nyt käytössä joku opiskeluaikainen runkopatjahirvitys). Tunnelma on myös tärkeä, rauhoittava, hillitty, ehkä jopa hiukan ylellinen... Ei turhaa krääsää.

      4. Kylppärissä? Toimivuus, tilantuntu, raikkaus. Sadetinsuihkusta en enää luovu. Vaihdan joka ikiseen kotiin tästä lähtien sellaisen.

      5. Autossasi? Järkevyys, sopivan kokoinen/tehoinen päästäkseni vaivatta paikasta toiseen, mahdollisimman pieni kulutus... Ei näistä osaa yhtä valita :)

      6. Ulkomaanmatkalla? Seura ehdottomasti. Hyväkin kohde haalistuu epämiellyttävässä seurassa.

      7. Kesälomalla? Rentoutuminen, jaksaa taas painaa töitä

      8. Rahapussissa? Se, ettei pohja ole heti vastassa

      9. Oletko vetänyt hatusta mitään? En ainakaan pupua.

    • ........

      1. Keittiössä? jääkaappi, saa kaljat nopeesti kylmäks
      2. Olohuoneessa? ei särkyviä esineitä, siellähän sitä rellestetään
      3. Makuuhuoneessa? riittävästi vieraspatjoja ryyppykavereille kavereille ja että aurinko ei nouse ikkunan puolelta krapula-aamuna
      4. Kylppärissä? peilitön
      5. Autossasi? iso takakontti tyhjiä tölkkejä varten
      6. Ulkomaanmatkalla? halpa viina
      7. Kesälomalla? riittävä nesteytys
      8. Rahapussissa? kaljarahaa
      9. Oletko vetänyt hatusta mitään? bileet jo huomiseks

    • yb sanoo öitä:)

      No ookei, tää viel nopsaan.

      1. Keittiössä? Et siellä on joku, joka osaa tehdä ruokaa.
      2. Olohuoneessa? hyvä valaistus, jos siellä vaikka lueskelee tai pelaa Afrikan tähteä.
      3. Makuuhuoneessa? Himmeämpi valaistus ja hyvä sänky.
      4. Kylppärissä? vesi tulee sisälle.
      5. Autossasi? karvanopat ja karvapäällysteinen ratti
      6. Ulkomaanmatkalla? aurinkolasit ja passi
      7. Kesälomalla? riippukeinu
      8. Rahapussissa? pussissa? Että se on tallessa.
      9. Oletko vetänyt hatusta mitään? En ikinä. Pelkästään hattuun.

    • 1. Keittiössä? - jääkaappi.
      2. Olohuoneessa? - kone. kissa myös vaatii oman huomionsa.
      3. Makuuhuoneessa? - sänky.
      4. Kylppärissä? - suihku.
      5. Autossasi? - nopeus.
      6. Ulkomaanmatkalla? - viihtyvyys ja hinta.
      7. Kesälomalla? - rentous.
      8. Rahapussissa? - raha.
      9. Oletko vetänyt hatusta mitään? - en.

      öh?

    • -palstan miehet-

      1. Kokki
      2. Se että istuimia riittää kaikille
      3. Viileys
      4. Puhtaus
      5. Tankki täysi
      6. Suunnitelma
      7. Vapaus tehdä mitä haluaa
      8. Muutama tonni käteistä
      9. Kaniinin

    • Tärkeintä
      1. Keittiössä? Jääkaappi
      2. Olohuoneessa? TV-tuoli
      3. Makuuhuoneessa? Sänky
      4. Kylppärissä? Vesi
      5. Autossasi? Toimintavarmuus
      6. Ulkomaanmatkalla? Elämykset
      7. Kesälomalla? Rentoutuminen
      8. Rahapussissa? Pankki- ja luottokortit
      9. Oletko vetänyt hatusta mitään? Kuvainnollisesti juu.

    • Sophia76

      Tärkeintä
      1. Keittiössä?
      -- Toimivuus, pöytä- / työskentelytila, valoisuus, avaruus, sijainti

      2. Olohuoneessa?
      -- tarpeeksi tilaa myös vieraille istua, viihtyisyys

      3. Makuuhuoneessa?
      -- kunnon sänky, tarpeeksi vaatekaappeja, ei ylimääräistä krääsää, seesteinen ja rauhallinen tunnelma, aamuaurinko ei saa paistaa

      4. Kylppärissä?
      -- valaistus, raikkaus, ilmanvaihto

      5. Autossasi?
      -- toimintavarmuus, ajomukavuus, stereot

      6. Ulkomaanmatkalla?
      -- seikkailu, elämykset, "ei se ole niin vakavaa"

      7. Kesälomalla?
      -- järvi, leppoisa kesätuuli ja pullo punaviiniä

      8. Rahapussissa?
      -- Visa

      9. Oletko vetänyt hatusta mitään?
      vähän liioittelin

      • lartsa off

        vähän epistä että sulle tuli enempi miinuksia mitä mulle.


    • 1. Keittiössä? Ruoka
      2. Olohuoneessa? Toimiva sohva-sohvapöytä-systeemi
      3. Makuuhuoneessa? Kunnollinen patja sängyssä
      4. Kylppärissä? Ei tule suihkusta vedet joka paikkaan
      5. Autossasi? Automaattivaihde
      6. Ulkomaanmatkalla? Hyvä seura
      7. Kesälomalla? Oma aika
      8. Rahapussissa? Ostovoima
      9. Oletko vetänyt hatusta mitään? Een

      • tomaattivaihde

        Eikö automaattivaihde ole tarkoitettu naisille, jotka ei osaa vaihtaa vaihteita?


    • 1. Keittiössä?
      - Kattila
      2. Olohuoneessa?
      - Stereot
      3. Makuuhuoneessa?
      -SÄNKY
      4. Kylppärissä?
      -Suihku
      5. Autossasi?
      - mankka/tehot
      6. Ulkomaanmatkalla?
      - lämpö
      7. Kesälomalla?
      - loma
      8. Rahapussissa?
      - raha :D
      9. Oletko vetänyt hatusta mitään?
      - En muistaakseni ;)

    • Tärkeintä
      1. Keittiössä? - kylmä jääkaappi
      2. Olohuoneessa? - TV
      3. Makuuhuoneessa? - krhm... siis miniläppäri :)
      4. Kylppärissä? - vesisuihku
      5. Autossasi? - toimii
      6. Ulkomaanmatkalla? - turvallisuus
      7. Kesälomalla? - riittävän pitkä
      8. Rahapussissa? - ajokortti
      9. Oletko vetänyt hatusta mitään? - olen

    • -keittiössä on juokseva vesi ja viemäröinti
      -olohuoneessa teevee
      -makuuhuoneessa patja
      -kylppärissä pönttö allas ja suihku myös pyykkkikone ok
      -auto kulkee eteenpäin kera bensiinin
      -ulkomaanmatkalla hyvää matkaseuraa
      -kesälomalla mieleistä tekemistä
      -rahapussissa kortti
      -hatusta olen vetänyt ässän

    • 1. Keittiössä? -jääkaappi
      2. Olohuoneessa? -sohva
      3. Makuuhuoneessa? -uros
      4. Kylppärissä? -suihku
      5. Autossasi? -ei oo
      6. Ulkomaanmatkalla? -en käy
      7. Kesälomalla? -kiireettömyys
      8. Rahapussissa? -matti
      9. Oletko vetänyt hatusta mitään? -en käytä

      mur

    • 1. Keittiössä?
      - Hella

      2. Olohuoneessa?
      - valaistus

      3. Makuuhuoneessa?
      - hyvä vuode

      4. Kylppärissä?
      - toimiva pönttö (ja suihku)

      5. Autossasi?
      - kun avaimesta kääntää, lähtee käyntiin

      6. Ulkomaanmatkalla?
      - paluulippu

      7. Kesälomalla?
      - ei stressaa

      8. Rahapussissa?
      - raha

      9. Oletko vetänyt hatusta mitään?
      - kanin

    • tyly meno

      Tärkeintä? Sana, jota en käytä.

    • 1. Keittiössä? -astianpesukone
      2. Olohuoneessa? -perhe
      3. Makuuhuoneessa? -vaimo
      4. Kylppärissä? -suihku
      5. Autossasi? -hands free
      6. Ulkomaanmatkalla? -Vaasasta lähtö ja All inclucive(pl. Tallinna ja Tukholma)
      7. Kesälomalla? -Mielen vapaus
      8. Rahapussissa? -Että se on ehjä
      9. Oletko vetänyt hatusta mitään? -Jatkuvasti pitää improvisoida

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe