Kuulemma normaalia

miettii1

Kuulin että vieras mies (jonka vaimoni tavannut muutamia kertoja) oli kourinut vaimoni persettä viikonloppuna ja vaimoni ei ollut reakoinut asiaan mitenkää estelevästi, ja oli jatkanut juttelua yhtä iloisesti, kuin siihenkin asti. Kysyimpä sitten vaimolta että eikös tuota ois voinu vaikka avarin läsäyttää. Se ei kuulemma ollut tarpeellista on kuulemma ihan tavallista että vieras mies koskee naisen takalistoa. Minusta tämä ei ole normaalia käytöstä. Kertokaahan naiset oma mielipiteenne asiasta. Enkä kuullut asiasta vaimoltani.

19

632

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P+N

Hmm taitaapi heidän suhteensa olla muutakin kuin vain ystävätasoa... Itse naisena en todellakaan antaisi kenenkään vieraan miehen edes läpsäistä pepulle, avoliitossa kun olen.

• ei saa lyödä

No enpä itse ole ikinä alkanut väkivaltaiseksi ketään kohtaan. Kai sitä olisi ollut jo linnassa kun ottaa huomioon miesten käytöksen jos jokaiseen kouraisuun läpsäisyyn ja huuteluun asennoituisi nyrkit tanassa. Saisi myös huumorintajuttoman hullun maineen ja kaikki kiertäisi kaukaa koska eihän ole mistään vakavasta kenenkään muunkaan mielestä kysymys, leikillään vaan vähän on avauduttu ja puristeltu intiimiosia. Sen verran kivoja olette ja juu kyllä on ollut suht normaalia asetella niitä rajoja ihan nätisti sanallisesti ja yrittää vaikka huumorilla näytellä että asia ei olisi mitenkään loukannut. Miksi se pitäisi vielä erikseen näyttää sille joka kajoaa että suhtaudut minuun näemmä kuin olutlasiin tai maitopurkkiin jota voi hypistellä miten itseä huvittaa ja se sattuu ja loukkaa? Sitähän se kouristelija nimenomaan hakee.

Uskon kyllä toisaalta että löydät itsellesi jonkun draamakuningattarenkin jos sellaisen kerran haluat. Sen verran niistä avarinläsäyttelijöistä on ollut puhetta näilläkin palstoilla että kyllä niitä varmasti löytyy.

• Puolustautukaa

Erittäin hyvä aloitus ja kysymys

En ole ikinä käsittänyt miksi joillain miehillä ON "oikeus koskea" luvatta.
      En suhtaudu asiaan yhtä kevyesti kuten vaimosi. Toiset naiset vain naurahtavat eivätkä edes toru, VÄLTTÄÄKSEEN RIITAA. Ajatella ja kumpikohan siinä ensin ylitti rajan?

Se kouriminen on rajan ylitystä, vallan näyttämistä, isännän nöyryyttämistä ja "saanko mennä pidemmälle"- kysymys.

Olen lyönyt ja nostanut metakan, jättänyt kaverin poikaystävän ryhmän ulkopuolelle, menettänyt työpaikan jne JUURI TÄSTÄ SYYSTÄ. Minuun ei kosketa luvatta ilman että kuulee siitä. Minulle tehtiin se ekan kerran jo noin 11 vuotiaana (erittäin traumaatinen kokemus, josta en kerro tässä sen enempää.) ja nyt aikuisena ilmoitan mitä mieltä olen asiasta, enkä enää kuittaa sitä sitä "pojat on poikia" kommentilla/ asenteella. Toiset naisetkaan eivät pidä siitä sanon "näpit irti minusta". Ne alkavat hyssyttelemään "hyssss, älä viitti se vaan....".
      - Niin, mitä se vaa..?
      - Ei, mun tissejä eikä persettä kourita, enkä tykkää että työkaveri tunkee kouransa mun housujen etutaskuihin!

Äijien on aika opetella käyttäytymään. Minä puolustaudun.

• Komppaan.

Komppaan. Pojat näköjään miinustelevat, kun eivät osaa ilmaista sanallisesti tunteitaan.

• En tajua

Kauan sitten baarissa ohitse kulkeva mies tarrasi hetkeksi takapuoleeni ja sitten läimäytti sitä. Minä vastavuoroisesti läimäytin häntä avokämmenellä kasvoihin, en kovaa, mutta niin, että ääntä syntyi. Mies itse näytti lähinnä hölmistyneeltä, mutta hänen naisseuralaisensa suorastaan raivostui - ei miehelleen vaan minulle.

Pidetään ne kädet vain siellä oman kumppanin ahterissa ja mieluiten muualla kuin julkisilla paikoilla.

• kpnå

tottakai se on normaalia ja sen hyväksynnän saatuaan naisen on helpompi edetä kourijan kanssa vähän pidemmälle.

• eukkosi

Kuules äijänkäppyräni, ei hän ole ainoa, jonka annan kouria itseäni koska sinusta ei enää ole miesten hommiin. HäHähhää.

• Herkkupeppuirmeli

Kyllä perseen kouriminen ravintolassa on ihan tavallista. Avokämmenellä en viitsi vastata, mutta yleensä ilmoitan ystävällisesti, että jos nyt jättäisit mun pepun rauhaan, kun se ei ole yleisessä jaossa.

• Kenelläkään ei ole oikeutta kouria toista ilman toisen suostumusta. Ei sen enempää miehen naista kuin naisenkaan miestä.
      Itse on useitakin kertoja tullut tylytettyä naisia, jotka katsovat oikeudekseen tulla suoraan meikäläisen iholle tms ilman suostumustani.
      Olinpa sitten varattu tai sinkku, ni en pidä siitä jos joku tuntematon kourii/tulee iholle...ja teen tämän kyllä samantein aivan kristallin kirkkaaksi kyseiselle hlölle!

• Ei ole ainakaan oman käytöskoodini mukaisesti normaalia käytöstä eli itse vastaavassa tilanteessa olisin takuuvarmasti tehnyt kourijalle selväksi, ettei hänen käytöksensä ole sopivaa. Tuskin sentään avaria olisin läimäyttänyt, yleensä sanallinen ilmoitus on riittänyt.

Tuollaista käytöstä valitettavasti näkee paljon eritoten silloin, kun mukana kuvioissa on alkoholi. Jotkut ilmeisesti menettävät harkintakykynsä täysin ja kokevat oikeutetuksi käydä lääppimään jopa ventovierasta. Alhaista toimintaa.

• tserbokroaatti

Normaalisti nainen olisi vähintään tylyttänyt miestä. Kyllä siellä taitaa olla jonkunlaista kiinnostusta taustalla naisen taholta, jos on jatkanut juttelua ihan pokkana. On paskapuhetta, että tuo olisi jotenkin normaalia tai hyväksyttävää.

• Tissien puristelu:.

.

Kaikkien miesten puristelu tisseistä on myös täysin normaalia eikä aiheuta mitään toimenpiteitä tai raportointia

.

• --------------

Erittäin normaalia on se, että vieras mies taputtaa pepulle. Itse siedän pikaisen taputuksen tai vastaavan joltain kaverilta, mutta yhtään isompaa kourimista en keneltäkään. Enkä todellakaan tykkää siitä, että minuun kosketaan luvatta, mutta kun sitä tapahtuu sen verran usein, ettei aina jaksa olla nostamassa asiasta meteliä. Sellaiset pikaiset taputukset ovat yleensä melko nopeasti ohi ja niiden toistumisen voi helposti estää, kun tietää, että pitää varoa sellaista. Ja useimmat miehet uskovat kyllä puhettakin.

Sen sijaan tissien kourimisesta tulee avaria aika nopeasti. Siinä menee minun rajani, niihin ei ilman lupaa kosketa ilman "mustaa silmää".

Tietämättä vaimosi tapauksesta, jos se vieras mies on yhden kerran kouraissut pikaisesti, niin mikään isompi meteli asiasta ei ollutkaan tarpeellista. Ehkäpä vaimosi on osannut varoa, ettei niin tapahdu toiste ja on katsonut kaikkien pääsevän helpommalla, kun vain ei käännä takapuoltaa enää tuollaiselle edes vahingossa.

• ,,,,,,,,,,,,

Työkaverin läpsäisy pepulle ohi mennessään, oikeastaan tuohon ylälantiolle, oli vielä ihan ok, suorastaan kivakin. Vähän sellainen leikillinen "menes nyt siitä tieltä". Siinä menee raja minulla. En yleensäkään ole tyypillinen suomalainen tässä asiassa, en inhoa kosketusta, tykkään halata, ei haittaa jos joku laittaa käden olkapäälleni jutellessaan minulle. Kunhan se tyyli on enemmän sellaista kaverillista. Eron kyllä huomaa. Joku tissin puristus humalaiselta, vaikkakin tutulta asiakkaalta ei ole enää ok.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Miinustaja, haluaisitko perustella miinustasi? ;) Minä kerroin tuossa omista rajoistani ja tuntemuksistani, eihän sinun tarvitse omalla kohdallasi samoin tuntea.

• dlkfgldkgjld
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Miinustaja, haluaisitko perustella miinustasi? ;) Minä kerroin tuossa omista rajoistani ja tuntemuksistani, eihän sinun tarvitse omalla kohdallasi samoin tuntea.

Ei täällä palstalla kannata tuollaisia miettiä. Usein fiksuimmilla mielipiteillä on pari miikkaa, ja täydellä hötöntötöllä reilusti plussaa.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,
        dlkfgldkgjld kirjoitti:

Ei täällä palstalla kannata tuollaisia miettiä. Usein fiksuimmilla mielipiteillä on pari miikkaa, ja täydellä hötöntötöllä reilusti plussaa.

Näinhän se menee, halusinkin vaihteeksi herätellä sitä miinustajaa vähän miettimään. ;)

• Ikisinkku M

Miehen mielipide: Ei ole normaalia, minä ainakaan kenenkään takapuolia mene kourimaan ilman lupaa ja jos vaimosi antaa tuollaista tapahtua närkästymättä on kyseessä varmaankin normalia läheisempi tuttavuus. Pistät muijan mäelle niin saa sitten kourituttaa ihan niin paljon kuin huvittaa ja etsit paremman naisen jos välttämättä semmoisen tarvitset.

• Anonyymi

Ei todellakaan ole ok! Jokaisella on oikeus määrätä vartalostaan ja siitä ettei häntä kosketa. Nykyään tänä on rangaistavaa, että kannattaa pitää mielessä käytöksessään, voi joutua lain mukaan syytteeseen (poliisi harkitsee). Takamus ja rinta ovat laittomia alueita vailla suostumusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      118
      5388
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      70
      5128
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4174
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3640
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3248
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2831
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1969
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1852
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1703
    Aihe