Kysymys kuuluu tuleeko h2o just add water -ohjelmaan vielä neljäs tuotantokausi?
Jostain luin että olisi suunnitteilla täksi kesäksi vielä uusi kausi, jossa Kim kavereineen olisi merenneito. Onko vain huhupuhetta tietääkö joku??
H2O just add water UUSI TUOTANTOKAUSI???
3
396
Vastaukset
- tuleevastausta
Tjaa, onhan siitä ollut paljonkin juttua. Toiset sanoo että tulee, toiset sanoo että ei. Itse en ole kuullut tuosta ehkä suunnitteilla olevasta kaudesta kylläkään... Luulisin ettei uutta kautta tule, kun viimeisimmän kauden ilmestymisestä on jo niin pitkä aika :(
En tiedä neljännestä kaudesta, mutta tälle sarjalle on ilmestynyt spin-off -sarja "Mako Mermaids - An H2O Adventure". Sarja on Netflixin tuottama ja Nteflixissä katsottavissa. Sarjan on aivan uusi, sillä sen tuotantovuosi on 2013. Tällä hetkellä jaksoja on 13, mutta ilmeisesti lisää on tulossa syyskuussa.
- Anonyymi
Olen vähän myöhässä mutta ihana sarja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823596Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735