Tarkoitus olisi siirtää karaokelevyt ulkoiselle kovalevylle. En ole saanut onnistumaan iMacillä, enkä PC:llä. Voisiko joku auttaa ihan seikkaperäisesti.
Älä kuitenkaan aloita vastaustasi: "S...tanan tyhmä..."
Karaokelevyt kovalevylle???
2
733
Vastaukset
- Meikä
ajanut levyt ihan copy/pastella. Ulkoinen kovo (500G), joka ottaa virran suoraan USB:stä. Nyt kulkee vaikka rintataskussa toistasataa karaokelevyä.
Joka levy omaan kansioon, ja yksi hakemisto pikakuvakkeita, josta klikkaamalla "vaihtaa" levyä. Muistaakseni oli niin, että pikakuvakkeeksi joka levyn VIDEO_TS hakemistosta VIDEO_TS.IFO-tiedosto.
Soittimena toimii ihan hienosti Windowsin mediaplayer.
Jos taas haluat, että voisit ajaa niin, että voisit yksittäisen biisin valita suoraan hakemistosta, siinä en osaa auttaa, tiedän kyllä että sekin on mahdollista. - Denitro
Taikka sitten tällä ilmaisohjelmalla:
http://www.download.fi/cd_dvd/kopioi_dvd/dvd_shrink.cfm
Tallenuskohteeksi vaan se ulkoinen levy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667