Mihin katosit elämästäni?Ja miksi?
Ei ehditty tutustua pintaa syvemmältä.Lopetit yhtäkkiä yhteydenpidon ja muutuit jääksi.
En loukannut sinua,en jättänyt sinua...odotin että ottasit yhteyttä.
Koin kylmettymisesi väärinymmärrykseksi minua kohtaan.
Jotain sinun on täytynyt ymmärää väärin,olet ehkä uskonut valheisiin.
Halaan sinua nyt mielessäni.
Toivon,että sinulla on kaikki hyvin.
Nyt olisi toisin kanssasi.....
Olin rehelline sinulle.
Olin vain todella arka,jopa niin arka,että et edes nähnyt minua.Helppo oli sinun peilata minuun sellaistakin näkymää sisimmästäsi jota minussa ei ollutkaan.
Olin kiltti,mutta projisoit sisimpäsi varjopuolia ylleni ja luulit varjojasi minuksi,vaikka ne olivatkin vain sinua itseäsi ja varjosi muodostivat eteesi valheellisen kuvan minusta.
Olin kiltti.
En teeskennellyt hetkeäkään.
Uskoit vain pääsi valheita.
Tahdon nyt halata sinua,sillä halauksella joista kirjottelimme josus.Halasimme kyllä oikeastikin,mutta emme sitä halausta jossa olisimme oikeasti kohdanneet.
Miksi katsosit elämästäni?
Karkkeja sängyllä
3
274
Vastaukset
- Elämä on <3
Kauniisti kirjoitettu!
- kaunistaAH!
Kauniisti kyllä,mutta ois voinu kirjottaa otsikon oikein.
Katosit,eikä katsosit ;)
kato katsos vaan ja katoan nyt ;) - utelija123
Ootko aloittaja mies vai nainen ja minkä ikäinen...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten601965Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211910HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53957- 73875
- 27869