Ohhoh minkä namusen se jartsa on mennyt iskemään.... Saliltako se on tommosen löytäny??
JariBullin Nainen
15
1216
Vastaukset
- Onko sulla kuvaa?
Millasen?
- XXl naiset
Todellakin ihana. Itse olen 100% BBW-fani. Ainoat erotiikkasivut mitä katselen on BBW-sivut. Mitä isompi sen parempi (poikkeuksia on). Läski kiihottaa älyttömästi, peppu ja maha höllyvät kuin nautakarjalla, takaapäin nähtynä näky on kauniimpi kuin miljoona kukkaa yhdessä. Ehkäpä salaa pidänkin naudoista, olen toki asiaa mielessäni pyörittänyt. Nämä isot rehevät naiset ovat aivan toista luokkaa sängyssä, voit upottaa naamasi pyllynposkien väliin, mahapoimujen väliin, tissien väliin. Tämä kaikki on hoikan kanssa mahdotonta. Kun BBW istuu naamallesi on onnesi taattu.
- Tuplat sivulta
Luulis et noilla massoilla löytää maailman kauneimpia naisia helposti, se on kyl sit älykkyydestä pois aika radikaalisti.
- kilo-chaleur
"Syö 30 kcal päivässä." Voi ihme miten se on noin paksuksi paukahtanut, kun minäkin syön 2000 kcal päivässä ja minnuu laihempaa ei ookkaan?
- keijjoojo
Maru vaalikivi... En tiedä onko muualla kuvaa ku facebookissa,on parisuhteessa jari mentulan kanssa...
- Pyllymies.
keijjoojo kirjoitti:
Maru vaalikivi... En tiedä onko muualla kuvaa ku facebookissa,on parisuhteessa jari mentulan kanssa...
Siinä meni sit Nordic pro kisat. Ei tuu mitään ku alko seukkaamaan, siinä mies lässähtää. Toki parisuhde tärkeämpi ku kisat, mutta ei hyvältä näytä uran kannalta...
- mäntylälä
Juu ei paha,ei paha....
- jarstta
Jutanko kanssa se seukkaa?
- Miss farkkupylly
Jutta seukkaa Kokkosen kanssa (toistaiseksi). Bullilla on sellanen tiukkapyllynen kiimatar, ettei vaan olis vähän roinannu sekin, taitaa olla yh, varmaan poslari, mistä näistä tietää.
- napisija
Nii sen muijan nimi on Maru Vaalikivi,niinku joku tuola aikasemmi sanoki...
- Maru varmaan ihastu
Bullissa tämän älykkyyteen. Eikä varmaan tavoittele julkisuutta uralleen hengailemalla pro-bodarin kanssa. Yllätys että Facebookissakin tätä suhdettaan mainostaa.
- Ihastunut älyysi
Maru varmaan ihastu kirjoitti:
Bullissa tämän älykkyyteen. Eikä varmaan tavoittele julkisuutta uralleen hengailemalla pro-bodarin kanssa. Yllätys että Facebookissakin tätä suhdettaan mainostaa.
Sinäkö yleensä ihastut toisessa ihmisessä älykkyyteen?
- Pystypantu mies
Maru varmaan ihastu kirjoitti:
Onhan se hieman huvittavaa, että muut tiedot salaisia, mutta seurustelu ei, en toista moista profiilia tiedä =)
- Tämmöisiä on maailma
Pystypantu mies kirjoitti:
Onhan se hieman huvittavaa, että muut tiedot salaisia, mutta seurustelu ei, en toista moista profiilia tiedä =)
täys ainakin Bodipiireissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611165
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472545- 372236
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131761Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421654Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351246Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61046Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo100986