ei kaljuja kiitos

hiuksethiukset

Oon katellu noita miesten profiileja paljon, ja ihmettelen miksi te kaikki miehet haluatte olla kaljuja? Monilla reilu 30v. on hiusraja noussu takaraivoon, mistähän sekin johtuu, ja sitten on vedetty kaljuksi koko pää? Kaljuja miehiä on ihan helvetin paljon!
Itse tykkäisin miehestä, jolta löytyy hiukset, no ei mitään rasvalettiä, mutta hiukset. Mut aina se tökkää kaljuun. En tunne mitään intohimoa kaljua kohtaan, kuinka ihanaa on rakastellessa tuntea hiukset sormien välissä ja hellästi vetää miehen päätä lähemmäs hiuksista.

40

1809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiukset päässä

      Itse taas olen miehenä ihmetellyt sitä, kuinka joka toisen naisen saa profiilitekstin mukaan syttymään kalju ja tatuoitu mies. Ilmeisesti miehet on vaan lähteneet vastaamaan tuohon kysyntään.

      • samaa mieltä

        mä oon muuten kanssa tehny samanlaisen huomion. tällaista ihannemiestä etsivillä muijilla on yleensä seuraavat tuntomerkit: alhainen koulutustaso (korkeintaan amis), tupakoi ja alko maistuu hyvin sekä profiilissa uskomaton herutuskuva.


      • saman huomannut
        samaa mieltä kirjoitti:

        mä oon muuten kanssa tehny samanlaisen huomion. tällaista ihannemiestä etsivillä muijilla on yleensä seuraavat tuntomerkit: alhainen koulutustaso (korkeintaan amis), tupakoi ja alko maistuu hyvin sekä profiilissa uskomaton herutuskuva.

        Hyvä huomio. Lisäisin noihin tuntomerkkeihin vielä sen, että nämä naiset kehuskelevat heti profiilinsa ensimmäisessä lauseessa tatuoinneillaan, aivan kuin ne olisivat heidän persoonansa tärkein osa. Tyyliin: "Tällainen 18v tatskattu ja lävistetty muija etsii seuraa kuumista kundeista".


    • pingu-viini

      Itsellä 4mm sänki ainoastaan ja vain käytännöllisyyden ja tottumuksen vuoksi. On ollu joskus 40cm letti, ja väriä ja kampausta jos jonkinlaista. Silloin se oli nimenomaan osa identiteettiä ja viestintää siitä mihin "luokkaan" kuulun.
      Joillekin kalju on varmasti ulkoiseen olemukseen ja habitukseen liittyvää, niin kuin erilaiset parratkin, mutta ei kaikilla. Toisten pitää ostaa leijona-paitoja osoittaakseen olevansa muka isänmaallisia ja toiset tekevät työtä isänmaan eteen joka päivä ilman ulkoisia blingblingejä. Jotkin asiat ovat vain muotia, toiset taas pysyviä.

    • lyhyt mies.

      Mulla on ainakin hiukset päässä. Mut miksi kaikki naiset haluaa yli 170cm miehiä?

      • someone with hair

        Jaa, no minä haluaisin miehen hiuksineen. Tummat hiukset plussaa, mut muutkin menee. Tummahiuksiset miehet on vaan tulisempia rakastajia, mut ennakkoluulojani saa joku tulla kaatamaan. Ei välttämättä tarvii olla 170 cm pitkä.


    • 19+18

      Totta tosiaan. Hirmusuosittu miestyyppi monella nettisivulla on kalju, parrakas ja tatuointi.

      • huh huh

        Kalju, parrakas ja tatuoitu mies on kauhistus, ei komistus. Miksi miehet, joilla tukka vielä kasvaa, ajaa päänsä kaljuksi ja kasvattaa sen kamalan parran, johon jotkut vielä letinkin laittavat? Huh huh. Todella mautonta.
        Tiedän, että on olemassa naisia, jotka käy kuumana kaljuihin. Sitä en vaan tajua, että miksi.


    • 4 + 7

      Itse ainakin olen mennyt kaljulinjalle ihan sen takia, etteivät hiukset enää kasva kunnolla, eli ovat alkaneet näkyvästi vetäytyä ja harventua päälaelta. Siinä on sitten vaihtoehtoina joko pitää päälaelta harvaa "heinäpeltotukkaa", yrittää jonkin sortin ylikampauspiilottelua tai vetää tasaiseksi kaljuksi. Mikä noista olisi paras, arvon leidit?

      • uuuuuuuuh

        Tuo on eri asia. Mut miehet, joilla on hiuksia on todella harvassa. Kaikki on sporttisia, mukavia, helliä ja kaljuja.
        Missä on normaali tummahiuksinen mies minulle?


      • etelää...
        uuuuuuuuh kirjoitti:

        Tuo on eri asia. Mut miehet, joilla on hiuksia on todella harvassa. Kaikki on sporttisia, mukavia, helliä ja kaljuja.
        Missä on normaali tummahiuksinen mies minulle?

        Laajenna hakuasi Etelä-Eurooppaan, tai jopa Keski-Euroopasta noita upeat, tummat hiukset omaavia miehiä löytyy joka lähtöön, kaljut ovat siellä aika harvassa......


    • 14+7

      Kyllä hiukset tekee ihmisen. Ihmisen luonne on toissijainen asia. Kyl ne hiukset pittää olla tai tulee satikutia! Tai..jos hakee järjellä, niin sillä ei ole mitään merkitystä. Jos tukka lähtee luonnostaan, niin sille ei voi mitään. Parempi kalju kuin pellehermanni tukka sivuilla.

      • Kyllä ne hiukset vaan ovat todella tärkeä osa miehen ulkonäköä, sitä ei kukaan voi yhtään kieltää, vaikka kuinka yrittäisi kaljun sopivan miehen ulkonäköön. Onneksi tänä päivänä on olemassa keinot myös kaljuuntumisen estämiseen, niin ei tarvitse miesten turhaan menettää hiuksiaan nuorena tai vielä vanhemmallakaan iällä, jos ei itse halua. Lääkäriltä reseptillä saatava finasteridi-niminen lääke auttaa ainakin hiustenlähtöön ja mitä oon netistä lukenut, niin liki kaikki ovat kertoneet kyseisen lääkkeen pysäyttävän hiustenlähdön saman tien.

        Jos tukkaa on jo ehtinyt päästä lähtemään, niin tähänkin on olemassa tänä päivänä hoitokeinot, kun plastiikkakirurgit tekevät nykyään hiustensiirtoja, joissa myös monet julkkikset ovat käyneet. Eikä nämä hiustensiirrot edes ole mitään niin kalliita juttuja, etteikö niihin voisi mennä myös ihan tavan duunarit.

        Suurimmalta osin nämäkin jutut ovat vaan kiinni niin paljon muiden ihmisten asenteista, sillä hyvin harvat miehet viitsivät tehdä koskaan mitään hiustenlähtönsä estämiseksi, kun sitä pidettäisiin kuitenkin muiden ihmisten keskuudessa pinnallisena ja turhamaisena.


      • gghkj
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä ne hiukset vaan ovat todella tärkeä osa miehen ulkonäköä, sitä ei kukaan voi yhtään kieltää, vaikka kuinka yrittäisi kaljun sopivan miehen ulkonäköön. Onneksi tänä päivänä on olemassa keinot myös kaljuuntumisen estämiseen, niin ei tarvitse miesten turhaan menettää hiuksiaan nuorena tai vielä vanhemmallakaan iällä, jos ei itse halua. Lääkäriltä reseptillä saatava finasteridi-niminen lääke auttaa ainakin hiustenlähtöön ja mitä oon netistä lukenut, niin liki kaikki ovat kertoneet kyseisen lääkkeen pysäyttävän hiustenlähdön saman tien.

        Jos tukkaa on jo ehtinyt päästä lähtemään, niin tähänkin on olemassa tänä päivänä hoitokeinot, kun plastiikkakirurgit tekevät nykyään hiustensiirtoja, joissa myös monet julkkikset ovat käyneet. Eikä nämä hiustensiirrot edes ole mitään niin kalliita juttuja, etteikö niihin voisi mennä myös ihan tavan duunarit.

        Suurimmalta osin nämäkin jutut ovat vaan kiinni niin paljon muiden ihmisten asenteista, sillä hyvin harvat miehet viitsivät tehdä koskaan mitään hiustenlähtönsä estämiseksi, kun sitä pidettäisiin kuitenkin muiden ihmisten keskuudessa pinnallisena ja turhamaisena.

        Mulla alko alle kakskymppisenä hiukset harvenee ja vetäytyy, joten nykysin pidän sänkeä tai kaljua. Seppo Taalasmaa tyyli tuskin parempi, sen takia tällä mennään. Useimmilla kaljuilla on kaljuuntumista ja siinä syy hiusmalliin. Ennen mentiin vaikka sillä Seppo tyylillä, mutta nykyisin kalju pää on normaalia ja siistimpi vaihtoehto.


      • 12 + 11
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä ne hiukset vaan ovat todella tärkeä osa miehen ulkonäköä, sitä ei kukaan voi yhtään kieltää, vaikka kuinka yrittäisi kaljun sopivan miehen ulkonäköön. Onneksi tänä päivänä on olemassa keinot myös kaljuuntumisen estämiseen, niin ei tarvitse miesten turhaan menettää hiuksiaan nuorena tai vielä vanhemmallakaan iällä, jos ei itse halua. Lääkäriltä reseptillä saatava finasteridi-niminen lääke auttaa ainakin hiustenlähtöön ja mitä oon netistä lukenut, niin liki kaikki ovat kertoneet kyseisen lääkkeen pysäyttävän hiustenlähdön saman tien.

        Jos tukkaa on jo ehtinyt päästä lähtemään, niin tähänkin on olemassa tänä päivänä hoitokeinot, kun plastiikkakirurgit tekevät nykyään hiustensiirtoja, joissa myös monet julkkikset ovat käyneet. Eikä nämä hiustensiirrot edes ole mitään niin kalliita juttuja, etteikö niihin voisi mennä myös ihan tavan duunarit.

        Suurimmalta osin nämäkin jutut ovat vaan kiinni niin paljon muiden ihmisten asenteista, sillä hyvin harvat miehet viitsivät tehdä koskaan mitään hiustenlähtönsä estämiseksi, kun sitä pidettäisiin kuitenkin muiden ihmisten keskuudessa pinnallisena ja turhamaisena.

        Tärkeä *sinulle*, älä yleistä. On paljon naisia joille kalju (luonnollinen tai ajeltu) ei ole mikään kynnyskysymys. Se nyt on kuitenkin fysiologinen tosiasia että suurin osa miehistä kaljuuntuu ainakin osittain jossain vaiheessa, jos sen kanssa ei voi nainen elää niin täytyy metsästää niitä harvoja karvapäitä.
        Hiussiirtojako pitäisi tuollaisten harakoiden takia alkaa tehdä? Sitä pidetään pinnallisena ja turhamaisena, koska se *on* juuri sitä. Vähän kuin silikonitissit. Minä en voisi kunnioittaa mitään kumitissiä.


      • 12 + 11 kirjoitti:

        Tärkeä *sinulle*, älä yleistä. On paljon naisia joille kalju (luonnollinen tai ajeltu) ei ole mikään kynnyskysymys. Se nyt on kuitenkin fysiologinen tosiasia että suurin osa miehistä kaljuuntuu ainakin osittain jossain vaiheessa, jos sen kanssa ei voi nainen elää niin täytyy metsästää niitä harvoja karvapäitä.
        Hiussiirtojako pitäisi tuollaisten harakoiden takia alkaa tehdä? Sitä pidetään pinnallisena ja turhamaisena, koska se *on* juuri sitä. Vähän kuin silikonitissit. Minä en voisi kunnioittaa mitään kumitissiä.

        Mulle itselleni se tukan päässä pysyminen on ainakin niin tärkeä asia, että paljon mieluummin menisin plastiikkakirurgille hiustensiirtoon, kun että eläisin lopun ikäni kaljuuntuneena ja huonon näköisenä, kun en voisi mitenkään olla tyytyväinen siihen omaan ulkonäkööni.

        Ei niitä hiustensiirtoja tarvitse naisten tai kenenkään muiden ihmisten takia tehdä, vaan ihan pelkästään oman itsensä takia, jos ei ole tyytyväinen omaan ulkonäköönsä.

        Mulle kun se hyvälaatuinen tukka on suorastaan kaikkein tärkein ulkonäköön liittvyä asia ja samalla myös yksi koko mun elämän tärkeimmistä asioista!!


    • nainen 37

      Mun miehellä on aivan mahtavat hiukset!! Ne ovat mustat luonnostaan, erittäin erittäin paksut ja hieman laineikkaat. Mieheni ei tarvitse kuin vedellä hieman niitä kastella ja harjata ne, niin ne ovat täydelliset. En ole tavannut kenelläkään suomalaisella miehellä näin mahtavia hiuksia!! Kyllä ne upeat hiukset miehelläkin on tosi seksikkäät:)

    • Niin kyllä se tuuhea ja hyvälaatuinen tukka aina vaan parantaa todella paljon miehen ulkonäköä ja itse oon kyllä sitä mieltä, että ne hiukset ovat suorastaan tärkein ulkonäköön liittyvä asia ja kyllä se tukka täytyy olla miehellä päässä vielä vanhemmallakin iällä.

    • Pohdintaa vaan

      Monen naisen isä on kaljuuntunut tai kalju. Monille naisille se on ihan normaalia ja kuvastaa miehen miehekkyyttä. Vai mitä mieltä olette naiset? Vai onko tämä vaan vanhempien naisten juttu? Nuoremmat naiset voisivat kertoa mielipiteensä. :)

      Eihän se hiustenlähtö loppujen lopuksi kasvojen piirteitä mitenkään muokkaa; leuka, nenä, silmät, posket jne.

      Tietenkin yleinen olemus muuttuu, jos kaikki hiukset ajaa pois.

      Laitan alle jotain esimerkkejä ja te naiset voitte kommentoida. Stathamin jätin pois.

      Esimerkkejä:

      http://s2.hubimg.com/u/7580617_f260.jpg

      http://freddieljungberg.org/wp-content/blogs.dir/276/2013/01/07/Freddie_Ljungberg_320.jpg

      http://img21.imageshack.us/img21/9311/slaterj.jpg

      • nnnainennn

        Hyvännäköisiä kaikki! :) Mulle kelpaa kaljut ja hiukselliset, en ole nirso.


      • Lindatiesmonesko

        Isäni on kaljuuntunut harvahaiveninen. Mutta koska en ole äitini ikäinen en myöskään halua seurustella miehen kanssa, joka näyttää ulkoisesti isältäni. Miehiä, joilla on oikeasti hiukset päässä on treffisivuilla liian vähän. Ja olisi vielä vähemmän, jos ne kaksi hiusta omistavat laittaisivat reilusti profiiliinsa olevansa kaljuja eikä tumma tai vaaleatukkaisia tai jotain, mitä ne hiukset olivat joskus kun niitä oli.


    • 10+1
    • zöhö

      Kaljukin on kampaus.

      Itselleni on lihavat naiset totaalinen turn-off. On ihanaa rakastella hyvä kroppaista naista eikä mitään romua jonka päälle ei pääse, alle ei uskalla ja takaa ei yllä!

      • kaljunova

        No kuule, et ole löytänyt sopivaa lihavaa...kyllä kuule lähtee täältä...ja mulla on kalju luonnostaan molemmissa päissä...niin, olen siis naine... ilman tribaalitatskaa, pubia ja siideriä


    • lippisaikuiset!!!

      Niinpä, ja edelleen voivottelen, miksen törmää palstalla miehiin hiukset päässä? Miks niin helvetin monella pitää olla se helvetin tyyli, kalju ja joku *itun pukinparta. Pelkät viiksetkin olis välillä kivat nähdä ilman niitä minipartoja.

      Etteks te miehet tajua, et joku saattais tykätä oikeesti helliä teitä silittelemällä hiuksia, ja oikein hellänä hetkenä hellästi tukistaa? Mistä sitä sitten tukistaa? En voi kuvitellakaan olevani kaljun miehen kanssa sängyssä!!!

      Uuh, toivottavasti tuo ääliömuoti menee äkkiä ohi. Moni teistä on profiilissa niin komeita lippikset päässä, mut sitkun kattoo ne muut kuvat ilman lippistä... kalju, kalju, kalju, kalju, kalju..... ei mitään muuta.

      Ja mitä lippikseen tulee, aikuinen mies ei pukeudu lippikseen. Karmeinta katsottavaa on, kun 40 vuotiaat isit ja äidit vetää farkulla pitkin katuja lapset takapenkillä ja vanhemmilla lippikset pääässä. Äiti ilman meikkejä 24/7 hiukset laittamatta ja se lippis päässä!
      Minähän en oo itekään mikään muotiguru, mut kuulin tuossa radiossa vaan jostain ohjelmasta tuosta lippiksen käytöstä... ja sehän on muuten helvetin totta!

      HUPPARIAIKUISET!
      Herätkää! Miehet kasvattakaa hiukset
      Ja naiset pitäkää itsestänne huolta, niin ei tarvii ihmetellä, jos mies juoksee vieraissa. Ja ne lippikset pois, ei se o o oikeesti aikuisen naisen asuste...

      • kyl täälttä löyttyy hiukselisia miehieä ja parta ajettuna enkä käyttä lipistä


    • Yksi mahdollisuus

      Itselläni on hiukset päässä.
      Osa miehistä kaljuuntuu joten sama vetää kaljuksi.
      Sen lisäksi itselläkin lähes nahkatukkana olleena niin se on helppo hoitoinen.

      Kuitenkin uskon että suurin syy on se että naiset haluavat sitä että mies Suomessa näyttää vähän äijältä, jätkältä tai "kovalta" vaikka muuta saattavat väittää.

      Eli ei mitään siistiä homokampausta a la allekirjoittanut.

      Joten jos kaljuna saa pimperoa ja ilman kaljua ei varsinkin ajatellen ihan geneettisesti suomalaisten kuivan, kankean ja ohuen hiustyypin niin miksi ei olla kalju?

      Kummasti vain niillä kaljuilla vaikuttaa olevan kysyntää ja jos on tatskoja sekä se perusjunttivaatetus niin varmasti saa naista.

    • nude aloittaja

      No minulta ei heru tippakaan kaljua miestä katsoessa.

      terveisin edelleen se joka etsii Miestä hiukset päässä. Ja minä oon muuten myös kalju, mut en hiuksista.

      • No itse oon mies hiukset päässä, jos sellaista etsit:)

        Oletko muuten mistä päin Suomea? Oon itse kolmekymppinen sinkkumies Turusta.


      • alkoi jo....
        DarkFear kirjoitti:

        No itse oon mies hiukset päässä, jos sellaista etsit:)

        Oletko muuten mistä päin Suomea? Oon itse kolmekymppinen sinkkumies Turusta.

        36, etelä-savo. ootkos treffipalstalla?


      • DarkFear
        alkoi jo.... kirjoitti:

        36, etelä-savo. ootkos treffipalstalla?

        En ole treffipalstalle liittynyt, mutta sähköpostia saa toki laittaa:) [email protected]


    • Blond, long hair

      On aivan sama onko kalju tai hiuksia. Tosin kyllä mieluummin otan miehen kaljuksi ajellulla päällä kuin muutama haiven korvien yläpuolella tai sellainen kaljun yli kammattu irtoletti, yöks. Sellaiset miehet, joilla on hiussiiirrännäisiä (erottuu kilometrin päähän), kierrän sieltä kilometrin päästä. Jokainen voi miettiä miksi. Väitetään muuten, että runsas testostronin määrä aiheuttaa kaljuuntumista. Eikös se kalju ole silloin hyvä mainos ;) . Kyllä miehellä pitää olla sen verran munaa, että kestää kaljuuntumisen.

    • Mihin perustat väitteesi siitä, että ne siirretyt hiukset muka erottuisivat niin selvästi? Tunnetko tai tiedätkö itse joitain miehiä, jotka ovat käyneet hiustensiirroissa vai mistä muka tämän asian niin hyvin tiedät?

      Varmasti löytyy monenlaisia klinikoita plastiikkakirurgian joukosta, joissa ei välttämättä osata tehdä hiustensiirtoja kovinkaan ammattitaitoisesti ja hyvälaatuisesti, jolloin lopputulos voi olla just tollainen kertomasi mukainen. Mutta paljon löytyy myös hyvä klinikoita, joiden plastiikkakirurgit osaavat tehdä niin hyvää jälkeä, ettei kukaan edes uskoisi jonkun miehen tukan olevan kirurgin siirtotyön tulosta.

      Katso vaikka Nordströmin klinikan sivuja, niin näet joitain kuvia miehille tehdyistä hiustensiirroista.

      Mun mielestä siinä kaljuuntumisessa ei sen sijaan ole mitään hyviä puolia, enkä itse meinaa ainakaan kaljuuntumista itselleni ikimaailmassa hyväksyä. Oon kyllä valmis lääkkeitä syömään sen estämiseksi ja varmasti olen valmis hiustensiirtoon jos tarve niin vaatii.

      Mulle se hyvälaatuinen tukka on kaikkein tärkein ulkonäköön ja miehisyyteen liittyvä asia ja samalla myös yksi koko elämän tärkeimmistä asioista.

      Oon ollut aina helposti masentuvaa sorttia, joten mulle se kaljuuntuminen aiheuttaisi vaan pelkkää mielipahaa, masennusta ja häpeän tunnetta, joten näin ollen mä en näe yhtään ainoaa syytä siihen, että miksi siitä kaljuuntumisesta pitäisi etsiä jotain hyviä puolia ja antaa oman ulkonäkönsä romahtaa sellaiseksi ettei voisi olla siihen enää itse tyytyväinen.

      Ärsyttää niin paljon tollaiset sun kaltaiset ahdasmieliset ihmiset, jotka tulevat antamaan omia vinkkejään olettaen vielä niin, että tollaiset vinkit olisivat muka hyviäkin.

    • 11+7

      Mun täytyy kaljuuntuvana miehenä tähän sanoa, että kukaan mies tai hyvin harva mies ei halua olla kalju. Sille vaan ei voi mitään. Se ei ole mikään ylipaino tai muu vastaava minkä voi työllä ja itsekurilla saada pois. Lisäksi AP ei varmaan oo ottanut selvää mitä hiustensiirrot yleensä maksaa ja millanen operaatio se on. Valotampa hiukan. Perus hiustensiirto millä päälaen saa jollain tapaa peitettyä, se ei siis ole niin tiheä kuin normaalit hiukset, maksaa n. 5000-6000e. Aika iso raha tuosta vaan. Lisäksi omat hiukset jatkavat lähtemistään ja operaatio hyvin todennäköisesti joudutaan uusimaan. Aivan sama kun kehottaisi lihavaa naista menemään rasvaimuun tai jotain pieni tissistä hankkimaan silarit.

      No pointtina se, että jos ihminen ei kelpaa sellasenaan ku se on vaan pitää jossain veitsen alla käydä niin se on moro sitten vaan. En oikeastaan ihmettele, että olet yksin jos joku yks helvetin tukka on sulle se kaikki kaikessa. Osta vaikka peruukki ja heitä se nurkkaan, seurustele sen kanssa. Siinä sulle sun tasoista seuraa ainakin ajatusmaailma varmasti kohtaa.

      • Kyllä toki hiustensiirroilla hintaa löytyy, kun asiaa ajattelee. Mutta loppujen lopuksi ne hiustensiirrot ei ainakaan mun mielestä ole niin kalliita, etteikö niitä voisi myös tavan duunarit harkita, kun kyse ei ole kuitenkaan mistään kymmenistä tai sadoista tuhansista euroista.

        Kyllä monilla miehillä se yksi hiustensiirto on riittänyt ja jos olet lukenut, niin sen hiustenlähdön pystyy pysäyttämään finasteridi-tableteilla, joita tosin täytyy olla valmis syömään koko lopun elämän ajan. Eli fina-tabuja jos syöt, niin tuskin tarvitsee jatkuvasti noissa hiustensiirroissa käydä.

        Mulle kyllä miehenä se tukka on niin tärkeä asia, että haluan pitää sen päässäni aivan välttämättä ja olen kyllä valmis myös hiustensiirtoon turvautumaan, jos tarve niin vaatii. Joten ymmärrän kyllä tota aloittajaa varsin hyvin.


    • pimp your head

      no en oo yksin. yks mies kotona, ja toinen tuol muualla. molemmilla hiukset ja tummat ja todella vahvat. hah. kalju ei saa herumaan.

      tuntuu hyvältä silitellä miestä niskasta jolla on hiukset, eikä mitään nahkaklönttiä takaraivossa.

      ymmärrän et kaikilla ei hiukset enää kasva. kahdel broidilla on, ja isäl oli kalju. ehkä siks se ei sytytä!

    • 44444

      Niin no riippuu täysin geeneistä. Itse syön finaa ja voin sanoa, ettei se mitään ihmeitä tee. Jos tekisi niin eihän täällä kaljuja ihmisiä oliskaan. Kaikkeen netissä kirjotettuun ei aina kannata sinisilmäisesti uskoa. Ja harvoin yksi hiustensiirto on riittävä. Riippuu tosin minkälaisesta laajuudesta puhutaan. Jos nw asteikko on tuttu niin jossain 2-3:ssa riittää vielä yksi, mutta 3v ja siitä eteenpäin niin kyllä kaksi operaatiota vaaditaan.

      Onhan ne hiukset mullekkin helvetin tärkeät ja onhan se aika kolaus ollu ku tukka lähtee päästä kun lehdet puista syksyllä, mutta kun rupeaa ajattelemaan onko järkevää sijottaa se n. 10 000e siihen hommaan. Hyvä ulkonäkö ja paksut hiukset varmasti auttavan naisen saamisessa, mutta jos tukan arvo on niin suuri, ettei ihminen muuten kelpaa niin en tiedä sitten onko sellaisen naisen kanssa järkevää edes lyödä hynttyitä yhteen?

    • lippis+kalju

      Kaljut ei sytytä yhtään. tykkään että miehellä pitää olla hiukset.
      Lippis päässä ja kalju on turn off !

      • 12 + 12

        Mikä siinä tukassa niin ihmeellistä on? Kuollutta keratiinia ja seassa yleensä rasvaa ja joskus hilsettä ja ties mitä? Ei sillä, että olisin katkera, kalju mies..


    • uuhnam

      Apua! Kaljut miehet tihkuvat seksiä!!! Mä kiinnitän aina ensimmäisenä huomion kaljuun mieheen.. uuh... pikkarit pyörii jalassa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe