Moi!
Täällä kirjoittelee 18-vuotias nuori nainen Joensuusta. Valmistuin nyt keväällä 2013 ylioppilaaksi ja ennen opintojen jatkamista yliopistossa haluaisin toteuttaa yhden suurimmista unelmistani ja lähteä vuodeksi au pairiksi. Iso-Britannia on suosikkimaiden listalla, mutta oikean perheen kohdalla oon kyllä valmis lähtemään muuallekin. :)
Lastenhoitokokemusta miulta löytyy runsaasti ja voin taata hyvät suositukset. Oon ollu vahtimassa hyvin eri-ikäisiä lapsia (1 - 12v) ja oon tehny myös viikon pituisen työharjoittelun päiväkodissa. Olen myös kolmesta lapsesta vanhin, joten oon aina toiminu lapsenlikkana omille sisaruksilleni.
Tykkään ihan hirmusesti lapsista ja osaan toimia todella luonnollisesti kaiken ikäisten kanssa, miulla on hillitön mielikuvitus eikä miulta lopu ideat kesken! En oo myöskään avuton kotitöissä, tykkään pitää paikat siistinä ja osaan laittaa ruokaa reseptien avulla. Itestäni voisin sanoa sen verran, että oon aika down-to-earth tyyppi, tykkään olla raikkaassa ulkoilmassa ja lukea kirjoja. En koskaan saa tarpeekseni uusista paikoista ja uusista kuvioista, enkä todellakaan tykkää istua sisällä tekemättä oikein mitään!
Jos kiinnostuit, niin ota ihmeessä yhteyttä suoraan sähköpostitse ([email protected])!
Iloinen ja reipas au pair etsii perhettä!
tuleva_aupair
1
534
Vastaukset
- kiinnostaa1
ootkos saanu yhteydenottoja jo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807