Moi!
Täällä kirjoittelee 18-vuotias nuori nainen Joensuusta. Valmistuin nyt keväällä 2013 ylioppilaaksi ja ennen opintojen jatkamista yliopistossa haluaisin toteuttaa yhden suurimmista unelmistani ja lähteä vuodeksi au pairiksi. Iso-Britannia on suosikkimaiden listalla, mutta oikean perheen kohdalla oon kyllä valmis lähtemään muuallekin. :)
Lastenhoitokokemusta miulta löytyy runsaasti ja voin taata hyvät suositukset. Oon ollu vahtimassa hyvin eri-ikäisiä lapsia (1 - 12v) ja oon tehny myös viikon pituisen työharjoittelun päiväkodissa. Olen myös kolmesta lapsesta vanhin, joten oon aina toiminu lapsenlikkana omille sisaruksilleni.
Tykkään ihan hirmusesti lapsista ja osaan toimia todella luonnollisesti kaiken ikäisten kanssa, miulla on hillitön mielikuvitus eikä miulta lopu ideat kesken! En oo myöskään avuton kotitöissä, tykkään pitää paikat siistinä ja osaan laittaa ruokaa reseptien avulla. Itestäni voisin sanoa sen verran, että oon aika down-to-earth tyyppi, tykkään olla raikkaassa ulkoilmassa ja lukea kirjoja. En koskaan saa tarpeekseni uusista paikoista ja uusista kuvioista, enkä todellakaan tykkää istua sisällä tekemättä oikein mitään!
Jos kiinnostuit, niin ota ihmeessä yhteyttä suoraan sähköpostitse ([email protected])!
Iloinen ja reipas au pair etsii perhettä!
tuleva_aupair
1
580
Vastaukset
- kiinnostaa1
ootkos saanu yhteydenottoja jo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3519413Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat885872Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3645462SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden953846Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä33252Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien662823Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal722787Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,52583Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72518- 1142488