Moi!
Täällä kirjoittelee 18-vuotias nuori nainen Joensuusta. Valmistuin nyt keväällä 2013 ylioppilaaksi ja ennen opintojen jatkamista yliopistossa haluaisin toteuttaa yhden suurimmista unelmistani ja lähteä vuodeksi au pairiksi. Iso-Britannia on suosikkimaiden listalla, mutta oikean perheen kohdalla oon kyllä valmis lähtemään muuallekin. :)
Lastenhoitokokemusta miulta löytyy runsaasti ja voin taata hyvät suositukset. Oon ollu vahtimassa hyvin eri-ikäisiä lapsia (1 - 12v) ja oon tehny myös viikon pituisen työharjoittelun päiväkodissa. Olen myös kolmesta lapsesta vanhin, joten oon aina toiminu lapsenlikkana omille sisaruksilleni.
Tykkään ihan hirmusesti lapsista ja osaan toimia todella luonnollisesti kaiken ikäisten kanssa, miulla on hillitön mielikuvitus eikä miulta lopu ideat kesken! En oo myöskään avuton kotitöissä, tykkään pitää paikat siistinä ja osaan laittaa ruokaa reseptien avulla. Itestäni voisin sanoa sen verran, että oon aika down-to-earth tyyppi, tykkään olla raikkaassa ulkoilmassa ja lukea kirjoja. En koskaan saa tarpeekseni uusista paikoista ja uusista kuvioista, enkä todellakaan tykkää istua sisällä tekemättä oikein mitään!
Jos kiinnostuit, niin ota ihmeessä yhteyttä suoraan sähköpostitse ([email protected])!
Iloinen ja reipas au pair etsii perhettä!
tuleva_aupair
1
543
Vastaukset
- kiinnostaa1
ootkos saanu yhteydenottoja jo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812526- 1882080
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771945Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221741Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311645- 1291623
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791245Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711215Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,681205Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801171