Ammattilainen. Voitko sanoa olevasi ammattilainen

tyly meno

missään asiassa?

23

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • an ex

      Kyllä voin sanoa ja myös olen :)

      • toi olis ollut

        hyvä myös tuohon aamun avaukseen :)


    • vailla koulutusta

      Rakkauden ammattilainen

    • yb off..

      Voin sanoa :) Päivystän Sirkkalankarul :)

      • Hahaa, kävelin tänään just Sirkkalankatua, mutta en ollut missään päivystyshommissa :P


      • hoitajasi

      • oikea paikka sulle kirjoitti:

        http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=1778

        Okei, hyvä tietää että sieltä löytyy noikin :) Mä kävelin tällä kertaa vain pienen pätkän Sirkkalankatua ja käännyin sitten yhdelle sen poikkikaduista :)

        Miten sä muuten olet noin tietäväinen noista paikoista? Mutta hyvä, kun löytyy tietoa ;)


    • Tietysti voin, sinä turhantärkeissä aloituksissa

    • Voin sanoa olevani rautainen ammattilainen.

    • kumipallona luokses

      Palstan ainoa ammmattipalloilija

    • Monenmoista taitajaa

      Mietin just samaa.

      En voi... Olen tehnyt kaikenlaista ja olen hyvä joissain asioissa, mutta en ole kiinnostunut titteleistä.

      Jos työelämä on minun aikana ollut yhtä lamasta toiseen rypemistä, niin mitä se on nuoremmille?

      Suosittelen olemaan itse aktiivinen ja tutkimaan itseään kiinnostavia asioita vähän laajemminkin. Ja jos pääsee osallistumaan edes sellaisen liittyvään projektiin, niin sekin on kokemusta joka taas tuo lisää tilaisuusksia ja taitoja. Siten saattaa karttua laajempi näkökulma....joka taas takaisi (edes jotain) töitä vaikka lamaa kaatelis ja muutaisi ympäristöä kuinka.

      Mikään ei ole sata varmaa, mutta harrastuksista ei ole haittaa. Ja vähänkin taiteellisemmat aineet opettavat luovaan ongelmanratkaisuun. Sitähän rakentaminenkin on.

      Moni ihminen on luonteeltaan peruslaiska, eikä opetella asioita ennenkuin on pakko. Sama koskee esim ruoanlaittoa, kotoa lähtemistä, kondomin käyttöä, ammatin etsimistä jne. Sysätään toiselle niin kauan kuin löytyy joku joka tekee puolesta.

      Vähemmän leluja lapselle ja enemmän tarvikkeita niin opettelee itse tekemään.

    • aki-puua

      Ammattilainen tyhjäkäymisessä

    • Nasdaq
      • Nasdaq

        Olen niin ammattilainen, että olen kesälomalla (missään sivistyneessä kapitaalissa ei ymmärretä mikä kesäloma on).


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Olen niin ammattilainen, että olen kesälomalla (missään sivistyneessä kapitaalissa ei ymmärretä mikä kesäloma on).


        (reps)

        Se, miltä se tuntuu tuntuvan on keississä oleellista (oleellisinta).

        - Loma -

        Mikä vitun loma?


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Se, miltä se tuntuu tuntuvan on keississä oleellista (oleellisinta).

        - Loma -

        Mikä vitun loma?

        Elämässä ei koskaan, ei missään tapauksessa, jolin toiminnallinen taho voi jäädä sen suunnattomista rikkauksista paitsi.


        (reps)


    • Mr Täyskäsi

      Nettipokeriammattilainen

    • -eräsmies-

      Kyllä - töissäni.

      ammattilaisen erottaa siitä, että hän laskuttaa virheistään ilmeenkään värähtämättä

      • p kirjain

        puuttui nimimerkistäsi :)


    • !!!
    • Olen..

      RRRRRRRautainen ammattilainen.

    • yleistietävä

      Olen kaikkien alojen ammattilainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe