missään asiassa?
Ammattilainen. Voitko sanoa olevasi ammattilainen
23
166
Vastaukset
- an ex
Kyllä voin sanoa ja myös olen :)
- toi olis ollut
hyvä myös tuohon aamun avaukseen :)
- vailla koulutusta
Rakkauden ammattilainen
- yb off..
Voin sanoa :) Päivystän Sirkkalankarul :)
Hahaa, kävelin tänään just Sirkkalankatua, mutta en ollut missään päivystyshommissa :P
- hoitajasi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Hahaa, kävelin tänään just Sirkkalankatua, mutta en ollut missään päivystyshommissa :P
- oikea paikka sulle
hoitajasi kirjoitti:
oikea paikka sulle kirjoitti:
Okei, hyvä tietää että sieltä löytyy noikin :) Mä kävelin tällä kertaa vain pienen pätkän Sirkkalankatua ja käännyin sitten yhdelle sen poikkikaduista :)
Miten sä muuten olet noin tietäväinen noista paikoista? Mutta hyvä, kun löytyy tietoa ;)
Tietysti voin, sinä turhantärkeissä aloituksissa
Voin sanoa olevani rautainen ammattilainen.
- kumipallona luokses
Palstan ainoa ammmattipalloilija
- Monenmoista taitajaa
Mietin just samaa.
En voi... Olen tehnyt kaikenlaista ja olen hyvä joissain asioissa, mutta en ole kiinnostunut titteleistä.
Jos työelämä on minun aikana ollut yhtä lamasta toiseen rypemistä, niin mitä se on nuoremmille?
Suosittelen olemaan itse aktiivinen ja tutkimaan itseään kiinnostavia asioita vähän laajemminkin. Ja jos pääsee osallistumaan edes sellaisen liittyvään projektiin, niin sekin on kokemusta joka taas tuo lisää tilaisuusksia ja taitoja. Siten saattaa karttua laajempi näkökulma....joka taas takaisi (edes jotain) töitä vaikka lamaa kaatelis ja muutaisi ympäristöä kuinka.
Mikään ei ole sata varmaa, mutta harrastuksista ei ole haittaa. Ja vähänkin taiteellisemmat aineet opettavat luovaan ongelmanratkaisuun. Sitähän rakentaminenkin on.
Moni ihminen on luonteeltaan peruslaiska, eikä opetella asioita ennenkuin on pakko. Sama koskee esim ruoanlaittoa, kotoa lähtemistä, kondomin käyttöä, ammatin etsimistä jne. Sysätään toiselle niin kauan kuin löytyy joku joka tekee puolesta.
Vähemmän leluja lapselle ja enemmän tarvikkeita niin opettelee itse tekemään. - aki-puua
Ammattilainen tyhjäkäymisessä
- Nasdaq
Kyllä. Voin sanoa olevani ammattilainen.
(reps)
http://www.youtube.com/watch?v=iSX3tbf98Hg- Nasdaq
Olen niin ammattilainen, että olen kesälomalla (missään sivistyneessä kapitaalissa ei ymmärretä mikä kesäloma on).
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Olen niin ammattilainen, että olen kesälomalla (missään sivistyneessä kapitaalissa ei ymmärretä mikä kesäloma on).
(reps)Se, miltä se tuntuu tuntuvan on keississä oleellista (oleellisinta).
- Loma -
Mikä vitun loma? - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Se, miltä se tuntuu tuntuvan on keississä oleellista (oleellisinta).
- Loma -
Mikä vitun loma?Elämässä ei koskaan, ei missään tapauksessa, jolin toiminnallinen taho voi jäädä sen suunnattomista rikkauksista paitsi.
(reps)
- Mr Täyskäsi
Nettipokeriammattilainen
- -eräsmies-
Kyllä - töissäni.
ammattilaisen erottaa siitä, että hän laskuttaa virheistään ilmeenkään värähtämättä- p kirjain
puuttui nimimerkistäsi :)
- !!!
Voin sanoa :) Päivystän Sirkkalankarul :)
http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=1778 - Olen..
RRRRRRRautainen ammattilainen.
- yleistietävä
Olen kaikkien alojen ammattilainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437