26 ja neitsyt

neito__87

Mitä miehet ajattelee 26-vuotiaasta neitsyestä? Onko enää mitään mahdollisuutta päästä neitsyydestä eroon?

En ole uskovainen tai läski/ruma. Olen tavallisen näköinen nainen, joka hieman ujo ja en juurikaan käy baareissa. En ole kiinnostunut yhden yönjutuista tai mistää kaveripanoista.

33

835

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 27v. neitsyt

      Sitten ei ole ihme, että olet edelleen neitsyt. Tällä palstalla varmasti riittää miehiä, jotka ovat heti valmiita korkkaamaan sut, ei ikä ole mikään este päästä neitsyydestä eroon.

    • kaksviitone

      Eiköhän se oikea herra löydy sinullekin :)

    • Listaa tähän:

      Tällä sivulla kirjoittelee monia miehiä, jotka olisivat valmiit päästämään sinut mokomasta paheesta.

      Kuka ilmoittautuu ensimmäiseksi, miehet?

      • ...............

        Aloittaja taitaa etsiä suhdetta, eikä mitään panoseuraa.


      • Sinkku-ätmi

        "Tällä sivulla kirjoittelee monia miehiä, jotka olisivat valmiit päästämään sinut mokomasta paheesta."

        Mutta kun monen tällä palstalla kirjoittelevan miehen mielestä naisen tulisi olla käyttämätön joten eihän neitsyys silloin ainakaan heidän mielestään ole mikään pahe vaan hyve. Sitten kun yksikin mies korkkaa tämän neitsyen niin nainen kuulemma kuuluu silloin korkkaajalleen. Monien tämän palstan miehien mielipide on se että neitsyytensä menettänyt nainen on likainen käytetty nainen jonka pillussa lilluu toisen miehen mällit.

        Toisin sanoen naisen ei saisi koskaan menettää neitsyyttään mutta toisaalta naisten pitäis jakaa pilluaan etenkin meille ätmeille tai siinäkin tapauksessa nainen on "huora" jos ei anna. Itse en lukeudu niihin miehiin joilla on joku pakkomielle nuoriin neitsyt naisiin. Mieluummin kuitenkin neitsyt kuin vaikka 10 eri miehen kanssa maannut nainen.


      • mies32
        Sinkku-ätmi kirjoitti:

        "Tällä sivulla kirjoittelee monia miehiä, jotka olisivat valmiit päästämään sinut mokomasta paheesta."

        Mutta kun monen tällä palstalla kirjoittelevan miehen mielestä naisen tulisi olla käyttämätön joten eihän neitsyys silloin ainakaan heidän mielestään ole mikään pahe vaan hyve. Sitten kun yksikin mies korkkaa tämän neitsyen niin nainen kuulemma kuuluu silloin korkkaajalleen. Monien tämän palstan miehien mielipide on se että neitsyytensä menettänyt nainen on likainen käytetty nainen jonka pillussa lilluu toisen miehen mällit.

        Toisin sanoen naisen ei saisi koskaan menettää neitsyyttään mutta toisaalta naisten pitäis jakaa pilluaan etenkin meille ätmeille tai siinäkin tapauksessa nainen on "huora" jos ei anna. Itse en lukeudu niihin miehiin joilla on joku pakkomielle nuoriin neitsyt naisiin. Mieluummin kuitenkin neitsyt kuin vaikka 10 eri miehen kanssa maannut nainen.

        Ei sillä omalla lialla ole niin väliä. Ei oma räkäkään tunnu niin iljettävältä kuin jonkun ventovieraan.


    • m27.

      Ajattelen, että saattaisit olla tyttöystävämateriaalia. Tuo on vain positiivinen asia naisella.

      • ....

        Jos aloittaja on tyttöystävämateriaalia, niin minkä takia häntä ei ole jo joku napannut.?Ja kuinka montaan noin 30-miestä kiinnostaa alkaa opettaan naista sängyssä?


      • Niinsevainon
        .... kirjoitti:

        Jos aloittaja on tyttöystävämateriaalia, niin minkä takia häntä ei ole jo joku napannut.?Ja kuinka montaan noin 30-miestä kiinnostaa alkaa opettaan naista sängyssä?

        Jos ei ole tähän mennessä kelvannut kenellekään miehelle, niin ehkä on jokin vika...

        Joka tapauksessa, ainakaan minä en viitsisi ryhtyä opettamaan seksin taitoja. Kyllä ne pitää olla jo hallussa.


      • 1+1
        Niinsevainon kirjoitti:

        Jos ei ole tähän mennessä kelvannut kenellekään miehelle, niin ehkä on jokin vika...

        Joka tapauksessa, ainakaan minä en viitsisi ryhtyä opettamaan seksin taitoja. Kyllä ne pitää olla jo hallussa.

        Tai ehkä nainen on ollut nirso miesten suhteen?


      • cold fish
        Niinsevainon kirjoitti:

        Jos ei ole tähän mennessä kelvannut kenellekään miehelle, niin ehkä on jokin vika...

        Joka tapauksessa, ainakaan minä en viitsisi ryhtyä opettamaan seksin taitoja. Kyllä ne pitää olla jo hallussa.

        Jooh eli mitkä ihmeen seksitaidot? Naisella?

        >Ole nainen
        >Älä ole lahna

        valitse toinen


    • nakkimuna

      Muuten voitaisiin auttaa toisiamme poistamalla molemmilta saman ongelman, mutta olen olen tällä hetkellä aika reilusti ylipainoinen, joten se siitä. Ehkä puolen päästä kun olen laihduttanut 30 kg.

    • etsitaan

      En mitään erityistä ja käytännös melkein jokaisen on mahdollisuutta päästä halutessaan asiasta eroon (aktiivisempi seuran hakua, yhdenyön jutut, maksulliset...).

      • neito__87

        Mitkään yhdenyön jutut, kaveripanot tai maksulliset ei oo mun juttuni.


      • etsitaan
        neito__87 kirjoitti:

        Mitkään yhdenyön jutut, kaveripanot tai maksulliset ei oo mun juttuni.

        Tiedän, kunhan vain ilmaisin ettei asia loppupeleissä yleensä siitä kellään jää kiinni etteikö vaihtoehtoja olis. Jos ihan tosissaan aloituksessa kysyit, niin olet kyl itse paras vastaamaan siihen onko sul mahdollisuuskia vai ei, kun kuitenkin parhaiten tiedät mihin olet valmis ja miten lähellä on ollut. En kyl osaa sanoa muuta kuin, että jos ei oo ollut mahdollisuuksia ennenkään niin harvemmin ne iän myötä paranevat ilman mitään muutosta.


    • Tuo ei oo mikään este... ainakaan mulle. Ittelläkin on sama juttu että vain suhteessa suostun sellaiseen :) Ilman sitoutumista ei heru...

    • M|ES

      Ajattelevat vain hyvää...

    • vili.

      Laitappa postia kolmikymppiselle tasokkaalle miehelle.. Meillä on ainakin tuo yksi asia yhteistä. Kiinostaako suhde.Se, että minkälainen suhde, niin siitä keskustellaan kahden kesken...
      Vilinilo(at)gmail.com

    • 654565456

      Mitä väliä sillä on? Itse näin jopa 36 vuotiaana miehenä en tuota asiaa kummemmin ihmettele taikka kauhistele, enkä myöskään kuulu tämän palstan neitsyistä jauhaviin typeryksiin.
      Jos sattuisi käymään niin että joku treffaamani nainen olisi vielä neitsyt, niin tuo vaikuttaisi ainoastaan niin että yrittäisin tehdä tilanteesta mahdollisimman miellyttävän.

      • .......

        26-vuotias nainen joka mahdollisesti häpeää neitsyyttää, ei välttämättä asiaa miehelle paljasta. Joten mies ei ehkä voi asiaa huomioida.


    • [t]

      Suurimmalle osalle miehistä asialla ei varmasti ole mitään merkitystä, osalle ko. seikka voi olla jopa positiivinen puoli parinmuodostusta ajatellen.

      Itse en ainakaan ajattelisi, että naisessa olisi mitään vikaa. Olemme kaikki erilaisia ja on hirveän hankalaa alkaa tuomitsemaan jonkun toisen elämäntilannetta ja -kokemuksia joidenkin normaalien käyttäytymismallien perusteella. Tuolla elämänalueella ei nyt ole mitään vielä tapahtunut, ja mitä sitten. 26 on vielä nuori ja jos asia ei pahemmin ahdista, niin ei muuta kuin eteenpäin kohti uusia seikkailuja.

    • atm aina.

      Olet varmaan muita nirsompi kun olet neitsyt. Ei tarvii juoppoa ottaa mut on paljon hyviä miehiä. Sulle varmaan on tärkeetä että hyvännäkoinen mies nu.ssii sun neityytes pois ja siksi olet vielä neitsyt. Tilaisuuksia on varmana ollut mutta sun nirsoutes estää sen että et anna kenelle tahansa.

      • ooiuyyy

        Tollaselle valittavalle vässykälle ei kenenkään pidä antaa ikinä.


    • ätämihater

      Kysymys kuuluukin, jos sinulle ei kelpaa mikään, etkä halua käydä ihmisten ilmoilla, miten ajattelit tuon neitsyytesi katoavan? Kysymyksen asettelu on mielenkiintoinen, "Onko enää mitään mahdollisuutta päästä neitsyydestä eroon?".
      On toki, monta miljoonaa. Tässäkin maassa. Mutta torppaat itse mahdollisuutesi. Tällä palstalla nahjusmiehet tuskailevat täsmälleen saman ongelman kanssa. Kysymyksen asettelu antaa ymmärtää että haluat eroon neitsyydestä, muttet todellakaan ole valmis asian eteen mitään tekemään. Oma valintasi.

      • Sinkku-ätmi

        Naiselle nyt ei halutessaan ole mikään suuri ongelma hankkiutua neitsyydestään eroon. Naisten kohdalla kyse täytyy olla enimmäkseen nirsoudesta. Meillä miehillä sen sijaan on aihettakin valittaa varsinkin jos sattuu olemaan todella ujo.

        Itse en ole nirso vaan niin ujo etten uskalla tehdä aloitteita. Miehellä se johtaa lähes poikkeuksetta aina siihen että saa runkata koko elämänsä. Naisten sen sijaan kannattaa laittautua kauniiksi, laittaa parhaat vaatteet päälle ja lähteä baariin niin pian neitsyys on muisto vain. Treffipalstoiltakin nainen löytää aika varmasti miehen itselleen ellei ole todella ruma. Turha naisten on ainakaan väittää etteikö mahdollisuuksia olisi vaikka kuinka paljon.


    • tututu

      Tiedän yhden saman ikäisen naisen, joka on neitsyt. Ujohko, ihan hyvännäköinen, ei käy baareissa, ei yhdenillanjuttuja jne. Suurin osa miehistä on kuulemma sellaisia, ettei pidä heistä. Tuskailee, että haluaisi neitsyydestään eroon, mutta, kun kertoo, että miehiä löytyisi pilvin pimein poksauttamaan, että rimaa alemmaksi. Ei se kuitenkaan käy, mieluummin pysyy neitsyeenä.

      Elämä on valintoja :)

    • ktm tavis

      Tavallinen nainen saa heti seksiä jos vain haluaa. Tavalline mies ei saa seksiä kun ehkä kerran 10 vuodes vaikka haluaisi. Rumamies nyt ei saa seksiä muuta kuin maksamalla. Taidat olla nirso vaan. Kelpaiskos sulle tavis mies?

      Mut jos sulla on ongelmia saada seksiä niin voin heti tavata sinut?

    • **********

      Miksi puhut nimenomaan neitsyydestä eroon pääsemisestä ja mainitset sitten, että yhden yön jutut ja kaveripanot ei kuitenkaan kelpaa? Mikset vaan kysynyt, että voiko neitsyt päästä parisuhteeseen?

      No joka tapauksessa, jos asut Jyväskylässä, niin täällä olisi yksi vapaaehtoinen, 30-vuotias ja oikein kivannäköinen ja fiksu mies, joka kenties voisi harjoitella seksin saloja kanssasi. Olen ollut vain yhden naisen kanssa elämäni aikana, enkä hänenkään kanssaan kovin useasti. Seksi kanssani on taatusti 100% terveellistä ja turvallista. :D

      • neito__87

        En halua vain seksiseuraa, vaan parisuhteen. Mielestäni seksi kuuluu parisuhteeseen.


      • **********
        neito__87 kirjoitti:

        En halua vain seksiseuraa, vaan parisuhteen. Mielestäni seksi kuuluu parisuhteeseen.

        Se on hyvä asenne. :) Minä olen jo kyllästynyt pitämään tuota linjaa, sillä luulen olevani aika huonoa matskua parisuhteeseen, koska olen köyhä pitkäaikaistyötön. Seksikaveri olisi helpompi minun tapauksessani löytää, koska sellaiselle ei tarvitse ladata mitään erityisempiä odotuksia. Eihän se parisuhdetta mitenkään korvaa, mutta pahimpaan läheisyydentarpeen neutralisointiin voisi olla omiaan.


      • **********
        ********** kirjoitti:

        Se on hyvä asenne. :) Minä olen jo kyllästynyt pitämään tuota linjaa, sillä luulen olevani aika huonoa matskua parisuhteeseen, koska olen köyhä pitkäaikaistyötön. Seksikaveri olisi helpompi minun tapauksessani löytää, koska sellaiselle ei tarvitse ladata mitään erityisempiä odotuksia. Eihän se parisuhdetta mitenkään korvaa, mutta pahimpaan läheisyydentarpeen neutralisointiin voisi olla omiaan.

        Ps. olen avoin tapaamaan naisia tästä kaupungista. Vastatkaa tähän, jos on kiinnostusta. :P Ystävälliset ja ymmärtäväiset vain, kiitos.


    • ätmi76

      Ei ole mitään ongelmaa.

    • roma

      Olen itse 29-vuotias mies ja neitsyt. Poikuus on kummitellut ja AHDISTANUT viimeiset 1,5 vuotta mielessä, mutta koska olen ujo ja en käy baareissa niin mitään ei ole tapahtunut. Mietin kiinnostaako ketään tavallinen mies, mutta en halua opetelle seksiä muussa kuin parisuhteessa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      142
      3179
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      512
      2879
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      160
      2727
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1821
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      67
      1642
    6. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      90
      1541
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1343
    8. Kuusijärven kuolemanloukku

      Kuusijärven hukkumisonnettomuuden mahdollisti uimarannan laiturirakennelma, rakennelma jota ei missään tapauksessa siell
      Maailman menoa
      100
      1316
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1186
    10. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1165
    Aihe