Miksi en kelpaa?

surullinen89

Miksi nainen ei kelpaa joka on kiltti, ehkä hiukan ujo, vaalee nainen, ikä 24, ihan nätti, hoikka, huomioi aina muita, töitä on, oma asunto on, ystäviä kohtuullisesti en ole koskaan ollut se "suosituin", annan paljon huomiota ja hellyyttä mutta jostain syystä en koskaan kelpaa aina löytyy se parempi? Missä vika? ..... ujoudessa? Tulkitaanko minut tylsäksi?.....

51

671

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies32

      Monelleko olet tarjoutunut?

      • fjhgvkjhf

        en kenellekään, vain sinulle.


      • mies32
        fjhgvkjhf kirjoitti:

        en kenellekään, vain sinulle.

        Pitää tarjoutua mahdollisimman monelle, niin onnistuminen helpottuu.


      • jkhkjhghyfy
        mies32 kirjoitti:

        Pitää tarjoutua mahdollisimman monelle, niin onnistuminen helpottuu.

        Valikoidusti vain..


    • Hyvä mies

      Kannattaa tehdä itse aloitteita, laittaa profiili johonkin nettideittipalveluun ja itse vastata miesten treffi-ilmoituksiin.

      • surullinen89

        Sitä olen kyllä miettinyt mutta toimiiko nettideittailu johtaako ne ikinä mihinkään? Eikö suurin osa ole maksullisia?..... Eikö Suomi24 ole ainakin ilmainen? Mikä on tämä mikä on nyt vasta tullut Eliittikumppani?


      • Hyvä mies
        surullinen89 kirjoitti:

        Sitä olen kyllä miettinyt mutta toimiiko nettideittailu johtaako ne ikinä mihinkään? Eikö suurin osa ole maksullisia?..... Eikö Suomi24 ole ainakin ilmainen? Mikä on tämä mikä on nyt vasta tullut Eliittikumppani?

        Minun nykyinen tyttöystäväni ja edellinen pitkä suhteeni alkoivat netin kautta tutustumalla. On ilmaisia palveluja, joissa vain lisäominaisuudet maksavat. Mutta mielestäni treffipalveluista kannattaa rohkeasti maksaa. Riski (rahan menetys) on pieni, mutta mahdollisuus (elämänkumppanin löytyminen) on suuri. Veljeni on naimisissa nettideitinsä kanssa, ja ystäväpiirissä on useita nettipareja.

        Ennustan sinulle hyvää deittimenestystä, jos olet kärsivällinen ja annat mahdollisuuden vähän ujommillekin miehille - sehän ei kai ole sinulle ongelma :-)


      • varoituksen sana
        Hyvä mies kirjoitti:

        Minun nykyinen tyttöystäväni ja edellinen pitkä suhteeni alkoivat netin kautta tutustumalla. On ilmaisia palveluja, joissa vain lisäominaisuudet maksavat. Mutta mielestäni treffipalveluista kannattaa rohkeasti maksaa. Riski (rahan menetys) on pieni, mutta mahdollisuus (elämänkumppanin löytyminen) on suuri. Veljeni on naimisissa nettideitinsä kanssa, ja ystäväpiirissä on useita nettipareja.

        Ennustan sinulle hyvää deittimenestystä, jos olet kärsivällinen ja annat mahdollisuuden vähän ujommillekin miehille - sehän ei kai ole sinulle ongelma :-)

        Maksulliset deittipalvelut ovat käytännössä aina huijausta. Feikkiprofiileja, irtisanominen vaikeaa, laskutusta vaikea tai mahdoton saada loppumaan, ylläpito ei vastaa...


    • nuorimies.25

      Minulle kelpaisit. Kaltaiseesi naiseen olin ihastunut, mutta juttu loppu ennenkuin ennätti alkaa. Kuulostat ihanalta :)

      • surullinen89

        Kiitos:)


      • aerfarf
        surullinen89 kirjoitti:

        Kiitos:)

        mun kyrpä alkaa seisoo kun kuulen surullisista tytöistä. ois niin kiva runkata sun naamalles ja tehdä sun olo paremmaks


      • nuorimies.25
        surullinen89 kirjoitti:

        Kiitos:)

        Oletko mistäpäin Suomea? Itselläni on sama ongelma. Oon sosiaalinen, huomioin toisia. On oma asunto ja sama työpaikkakin jo kuudetta vuotta. Silti naiset vaan lähtee minun luotani pois, parempaa etsimään. Hyvä niin, jos en ole se oikea. Mutta missä ihmeessä se oikea sitten on ? :D


      • nuorimies.25
        aerfarf kirjoitti:

        mun kyrpä alkaa seisoo kun kuulen surullisista tytöistä. ois niin kiva runkata sun naamalles ja tehdä sun olo paremmaks

        "aerfarf" eikö mitään muuta sanottavaa? Kerrankin täällä on asiallisen oloinen ketju ja tuollainen ......... pilaa sen. Mee nukkuu.


      • surullinen89
        nuorimies.25 kirjoitti:

        Oletko mistäpäin Suomea? Itselläni on sama ongelma. Oon sosiaalinen, huomioin toisia. On oma asunto ja sama työpaikkakin jo kuudetta vuotta. Silti naiset vaan lähtee minun luotani pois, parempaa etsimään. Hyvä niin, jos en ole se oikea. Mutta missä ihmeessä se oikea sitten on ? :D

        Täältä Pohjois Pohjanmaalta vaikka vuoden verran tuli asuttua töiden vuoksi Tampereen suunnalla vähän sieltä sun täältä on tullu etsittyä samalla sitä miestä mutta eipä ole löytynyt mistään suunnasta :D


      • nuorimies.25
        surullinen89 kirjoitti:

        Täältä Pohjois Pohjanmaalta vaikka vuoden verran tuli asuttua töiden vuoksi Tampereen suunnalla vähän sieltä sun täältä on tullu etsittyä samalla sitä miestä mutta eipä ole löytynyt mistään suunnasta :D

        itse olen itä-suomesta. Olen minäkin naisia etsinyt etelästä ja pohjoisesta, kun tuli asuttua eri pa
        ikkakunnilla. Ei löytynyt. :)


      • surullinen89
        nuorimies.25 kirjoitti:

        itse olen itä-suomesta. Olen minäkin naisia etsinyt etelästä ja pohjoisesta, kun tuli asuttua eri pa
        ikkakunnilla. Ei löytynyt. :)

        Kiva kun tulit jutteleen. olis kiva vaihtaa enemmän kohtalotoverin kanssa ajatuksia löytyiskö sulta sähköpostia osoitetta jos saan kysyä? :)


      • ...
        nuorimies.25 kirjoitti:

        itse olen itä-suomesta. Olen minäkin naisia etsinyt etelästä ja pohjoisesta, kun tuli asuttua eri pa
        ikkakunnilla. Ei löytynyt. :)

        Miksette te sopisi treffejä tms? :)


      • nuorimies.25
        surullinen89 kirjoitti:

        Kiva kun tulit jutteleen. olis kiva vaihtaa enemmän kohtalotoverin kanssa ajatuksia löytyiskö sulta sähköpostia osoitetta jos saan kysyä? :)

        Löytyy :) Ajatustenvaihto kuulostaa hyvältä, olenkin pyöritellyt niitä omassa päässäni jo tarpeeksi! Ja olisihan vaihtelua ajatella kohtalotoverin ongelmaa välillä :)

        hyttysmagneetti(ät)gmail.com


      • nuorimies.25
        ... kirjoitti:

        Miksette te sopisi treffejä tms? :)

        Sinä menet asioiden edelle. Kuinka moni muu tulis samoille treffeille, jos ne sopis täällä palstalla ? ;) Niin nojoo... ei tulis :D


      • ...
        nuorimies.25 kirjoitti:

        Sinä menet asioiden edelle. Kuinka moni muu tulis samoille treffeille, jos ne sopis täällä palstalla ? ;) Niin nojoo... ei tulis :D

        Sopikaa keskenänne s-postin välityksellä tms.

        Olitte vaan niin söpiksiä :)


      • surullinen89
        nuorimies.25 kirjoitti:

        Löytyy :) Ajatustenvaihto kuulostaa hyvältä, olenkin pyöritellyt niitä omassa päässäni jo tarpeeksi! Ja olisihan vaihtelua ajatella kohtalotoverin ongelmaa välillä :)

        hyttysmagneetti(ät)gmail.com

        Kiva juttu :)


      • nuorimies.25
        surullinen89 kirjoitti:

        Kiva juttu :)

        Jep :) Nyt nukkumaan, odottelen viestiä ;)


      • nuorimies.25
        ... kirjoitti:

        Sopikaa keskenänne s-postin välityksellä tms.

        Olitte vaan niin söpiksiä :)

        Katotaan nyt, saanko edes sähköpostia. Sattumat kuljettaa, söpiksiä, niin :)


      • ...
        nuorimies.25 kirjoitti:

        Katotaan nyt, saanko edes sähköpostia. Sattumat kuljettaa, söpiksiä, niin :)

        Toivottavasti saat postia :) Pidän peukut pystyssä teidän puolesta!


      • nuorimies.25
        ... kirjoitti:

        Toivottavasti saat postia :) Pidän peukut pystyssä teidän puolesta!

        Tämäpä on mielenkiintoinen palsta, kiitos kun kannustat! :) On jo suuri sattuma, että yleensä tulin lukemaan keskusteluja tänne :)


      • surullinen89
        nuorimies.25 kirjoitti:

        Jep :) Nyt nukkumaan, odottelen viestiä ;)

        Saitko viestini? :)


      • nuorimies.25
        surullinen89 kirjoitti:

        Saitko viestini? :)

        Nojoo :D


      • rehdisti atm
        nuorimies.25 kirjoitti:

        Tämäpä on mielenkiintoinen palsta, kiitos kun kannustat! :) On jo suuri sattuma, että yleensä tulin lukemaan keskusteluja tänne :)

        Ei ole järkeä päässä kummallakaan, jos tällaisen tyhmän viestiketjun perusteella aletaan treffejä sopia. Pitäisi kieltää kaikki henkilökohtainen viestintä näillä palstoilla.


      • NUS NUS NUS!
        ... kirjoitti:

        Miksette te sopisi treffejä tms? :)

        Joo! NUSSIKAA!!!!


      • nuorimies.25
        rehdisti atm kirjoitti:

        Ei ole järkeä päässä kummallakaan, jos tällaisen tyhmän viestiketjun perusteella aletaan treffejä sopia. Pitäisi kieltää kaikki henkilökohtainen viestintä näillä palstoilla.

        Mutta, jos ei oo ATM ?


      • nuorimies.25
        NUS NUS NUS! kirjoitti:

        Joo! NUSSIKAA!!!!

        Päiväunet pitäis nukkuu päivällä, ei alkuillasta.


      • Kysynpä vaan
        rehdisti atm kirjoitti:

        Ei ole järkeä päässä kummallakaan, jos tällaisen tyhmän viestiketjun perusteella aletaan treffejä sopia. Pitäisi kieltää kaikki henkilökohtainen viestintä näillä palstoilla.

        Mitä vikaa siinä on jos tutustuu ihmisiin? Onpa niitä hulluinpiakin tarinoita kuultu missä ihmiset tutustuu toisiin. Netti on nykyaikaa. Mun mielestä tätä on aika jännä lukia osuisipa itsellekkin joskus näin ja kun normaalia perusjärkeä käyttää niin sillä pärjää jo aika pitkälle eiköhän aikuiset ihmiset tiedä kuintekin omat rajansa, että miten netissä toimia.


      • nuorimies.25 kirjoitti:

        Nojoo :D

        Tsemppii vaan teillekkin:)
        Ehkäpä sen oikean voikin löytää netin kautta kunhan jaksaa yrittää


      • vastaanpa vaan
        Kysynpä vaan kirjoitti:

        Mitä vikaa siinä on jos tutustuu ihmisiin? Onpa niitä hulluinpiakin tarinoita kuultu missä ihmiset tutustuu toisiin. Netti on nykyaikaa. Mun mielestä tätä on aika jännä lukia osuisipa itsellekkin joskus näin ja kun normaalia perusjärkeä käyttää niin sillä pärjää jo aika pitkälle eiköhän aikuiset ihmiset tiedä kuintekin omat rajansa, että miten netissä toimia.

        Tutustumisessa ei ole mitään vikaa, päinvastoin! Toivottavasti nämäkin söpöläiset tutustuu rauhassa toisiinsa, ja löytävät sen oikean.


      • nuorimies.25
        Kysynpä vaan kirjoitti:

        Mitä vikaa siinä on jos tutustuu ihmisiin? Onpa niitä hulluinpiakin tarinoita kuultu missä ihmiset tutustuu toisiin. Netti on nykyaikaa. Mun mielestä tätä on aika jännä lukia osuisipa itsellekkin joskus näin ja kun normaalia perusjärkeä käyttää niin sillä pärjää jo aika pitkälle eiköhän aikuiset ihmiset tiedä kuintekin omat rajansa, että miten netissä toimia.

        Mitään vikaa siinä ei oo ;)


    • vasemmistoanarkisti

      Siksi, että vaikutat lampaalta vailla omaa tahtoa. Jätä työssäkäynti pois ja alkaa kiinnostamaan.

    • kiltti mies.

      Nettiin kun laitat ilmoituksen niin saat monia pervoja viestejä yli-ikäisiltä miehiltä jotka haluaa naida sua ja haluavat kuvata sua ja haluavat sun pikkuhousus muistoksi jotta voivat runkata myöhemminkin. Sen jälkeen sulle ei uni tule ja mietit että onko kaikki samanlaisia pervoja ääliöitä.

      No, on täällä yksi ainakin fiksu joka ei mitään pervoja viestejä lähettele mut ulkonäkö onkiin sitten sellanen että ei varmaan miellytä joten joudut varmaan tapaamaan niitä pervoja pillun sokaisemia juntteja jotka sua haluaa kerran naida.
      Onnea yritykseen!

      • deittipoika

        Tulee niitä miehellekin vaikka minkalaista viestiä, jos laittaa kuvallisen profiilin. En sitä enää tee.


    • happytree1

      Aloittajalle: haluaisin tutustua juuri sinunlaiseen naiseen, mutta en tiedä missä voisin kohdata. Baareissa käyn joskus, mutta en oikeasti viihdy siellä enkä käytä paljoa alkoholia.

    • 1+1

      hyvin kelpais

    • jotain tasoa

      Mitäs täällä julistetaan, kuinka ap kelpaisi? Ette tiedä hänestä juuri mitään. Taitaa olla pelkkiä panomiehiä liikkeellä, kun mikä tahansa nainen on hyvä - reikä riittää.

    • Niinsevainon

      Näin se menee.

      Kun yksinäinen nainen ilmoittautuu, hänelle tarjotaan seuraa monen miehen toimesta.

      Kun yksinäinen mies ilmoittautuu, häntä kannustetaan tai hänelle ilkeillään, ja siinä kaikki.

      • nuorimies.25

        "Näin se menee.

        Kun yksinäinen nainen ilmoittautuu, hänelle tarjotaan seuraa monen miehen toimesta.

        Kun yksinäinen mies ilmoittautuu, häntä kannustetaan tai hänelle ilkeillään, ja siinä kaikki."

        Syyt ovat: Suurin osa palstalla kirjoittavista on miehiä. Ja toinen syy, mies tekee aloitteen. Älä itke siellä yhtään.


    • Sitä on vaikee sanoo miksei kelpaa... mut ite ainaki skippaisin jos esim. tuollainen treffi-ilmo olis. En sitten sano syytä miks :)

    • Jos kerta olet ujo, niin et varmaankaan tee miehille itse aloitteita? Ja jos vielä satut kuulumaan niihin naisiin, joille miehetkään eivät tee aloitteita, niin too bad. Paskat kortit.

      Niin se vain on, että miehet ovat salaisessa kokouksessaan päättäneet, että tiettyjä naisia ei ikinä, siis ikinä, lähestytä parisuhdemielessä. Ulkonäöllä ei tässä ole merkitystä, vaan nainen voi olla nättikin, ja muutenkin tavallaan jopa suosittu miesten keskuudessa, mutta ainoastaan kaverina.

    • Syy löytyy

      Monenko nussima olet? Käytetty nainen kelpaa vain kertapanokäyttöön.

      • gdxhfcjgvkhblj

        ja sinäkin voisit ottaa sen oman munas pois sieltä omasta perseestäs....


      • sinkkuna 4 ever
        gdxhfcjgvkhblj kirjoitti:

        ja sinäkin voisit ottaa sen oman munas pois sieltä omasta perseestäs....

        Ei jessus, että repesin :D

        ja ap. et ole ainoa nainen joka tuntuu pysyvän sinkkuna, että tervetuloa kerhoon vaan mutta pysytään vahvoina miehistä huolimatta ;)

        onko se vaan niin sitten, että miehille kelpaa se viimeisen päälle tällätty nainen, joka ei saa käydä töissä, pitää olla tyhmä, pitää olla meikit naamassa yötä myöten ja olla aina töydellinen hieno helma? nämähän kelpaa aina miehille. nykypäivänä miehet on tosi ronkeleita. ei kelpaa tavis. pitää olla joku meikkikledju. miehet valitsee ja naiset odottavat. niin se on menny aina. parhaat päältä. tuntuu että sinkku naisia on enemmän kuin sinkku miehiä. onko näin?


      • karu totuus
        sinkkuna 4 ever kirjoitti:

        Ei jessus, että repesin :D

        ja ap. et ole ainoa nainen joka tuntuu pysyvän sinkkuna, että tervetuloa kerhoon vaan mutta pysytään vahvoina miehistä huolimatta ;)

        onko se vaan niin sitten, että miehille kelpaa se viimeisen päälle tällätty nainen, joka ei saa käydä töissä, pitää olla tyhmä, pitää olla meikit naamassa yötä myöten ja olla aina töydellinen hieno helma? nämähän kelpaa aina miehille. nykypäivänä miehet on tosi ronkeleita. ei kelpaa tavis. pitää olla joku meikkikledju. miehet valitsee ja naiset odottavat. niin se on menny aina. parhaat päältä. tuntuu että sinkku naisia on enemmän kuin sinkku miehiä. onko näin?

        Ulkonäön perusteella naiset valkataan. Miehet on pinnallisia. Meikkiä naamaan ja pissiskuteissa kun lirkuttelee pikkuhiprakassa niin saattaa jotakin joskus tapahtuakin, jos se nyt edes on sitä mitä nainen sitten toivoo kun pitää leikkiä jotakin muuta mitä on ja saako sitä nyt laatua kuitenkaan ties mitä seuraa ja jos saa laatua niin ei tunteita pelkkää fyysistä vaan ja siitäkään ei välttämättä saa omaa nautintoa.

        Menee monelta hyvältä tavisnaiselta vuodet rakkautta odotellessa. Keksikäämme siis jotakin muuta tilalle,harrastuksia, matkustelua, töitä ja opiskelua.

        Naisilla kovat kriteerit satunnaisseuralle/seksiseuralle, miehillä kovat kriteerit parisuhteeseen. Miehet tahtovat enemmän seksiseuraa, naiset parisuhteen ja rakkautta. Tarpeet eivät vaan kohtaa. Siksi kolmasosa sinkkutalouksia ja kasvamaan päin.


      • sinkkuna 4 ever kirjoitti:

        Ei jessus, että repesin :D

        ja ap. et ole ainoa nainen joka tuntuu pysyvän sinkkuna, että tervetuloa kerhoon vaan mutta pysytään vahvoina miehistä huolimatta ;)

        onko se vaan niin sitten, että miehille kelpaa se viimeisen päälle tällätty nainen, joka ei saa käydä töissä, pitää olla tyhmä, pitää olla meikit naamassa yötä myöten ja olla aina töydellinen hieno helma? nämähän kelpaa aina miehille. nykypäivänä miehet on tosi ronkeleita. ei kelpaa tavis. pitää olla joku meikkikledju. miehet valitsee ja naiset odottavat. niin se on menny aina. parhaat päältä. tuntuu että sinkku naisia on enemmän kuin sinkku miehiä. onko näin?

        Ei se kyllä kaikilla noin mene itse ainakin olen jo saanut tarpeekseni pissiksistä joille oma ulkonäkö on tärkeempää kuin mikään muu se on vaan pieni osa ihmistä se ulkonäkö


    • zeebra1981

      -läskit
      -sekopäät
      -kusipäät

      Jos ette täytä mitään noista kriteereistä, niin joku varmasti täälläkin pyörivistä ressukoista antaisi vaikka munuaisensa seurastanne, joten olkaa hyvät
      ja istukaa syömään, koska pöytä on todellakin katettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      142
      3179
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      512
      2879
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      160
      2727
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1821
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      67
      1642
    6. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      90
      1541
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1343
    8. Kuusijärven kuolemanloukku

      Kuusijärven hukkumisonnettomuuden mahdollisti uimarannan laiturirakennelma, rakennelma jota ei missään tapauksessa siell
      Maailman menoa
      100
      1316
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1186
    10. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1165
    Aihe