Taas sataa mannaa taivaasta huomenna kun yksi suurimmista heavy-bändeistä ikinä esiintyy Olympia-stadionilla.
Suuria elämyksiä on lupa odottaa :)
Maiden England .......huomenna......... argh!
Ei taida uni tulla tänä yönä.
Welcome back to Finland IRON MAIDEN!
5
134
Vastaukset
- Hevi on parasta
No, millainen se oli? Olen "vasta herännyt" maiden-fani, enkä kerinnyt vielä reagoida tähän keikkaan ajoissa saadakseni liput sinne. Mutta SEURAAVAN kerran, kun Iron Maiden tulee Suomeen, hankin liput itselle ja miehelleni!
Oliko muuten lämppärinä Amorphis?- taas mentiin
Tämä oli toinen kerta kun näin Maidenin livenä.
Keikka oli hyvä ja täynnä energiaa. Ei uskoisi että äijät on "kuusikymppisiä" sillä sen verran railakas meno oli lavalla.
Lyhyesti sanottuna homma toimi erinomaisesti ja fanit olivat takuulla tyytyväisiä näkemäänsä ja kuulemaansa
Lämmittelijöinä olivat Ghost, Sabaton ja Amorphis.
Show oli kuitenkin Iron Maidenin, ei lienee kenellekkään yllätys :) - luuser
Täällä toinen "vasta herännyt maiden fani" :D Keikka oli loistava! Harmi ettet ehtinyt reagoimaan, vaikka lippujakin riitti vielä pitkään. Minua jäi kamalasti kaduttamaan etten uskaltanut (heh heh, jälkeen päin kuulostaa idioottimaiselta...) mennä etukarsinaan kun on kai liikaa peloteltu niistä kuulovaurioista sun muista, mutta olin kyllä todella lähellä lavaa silti. Ja juu, kolme surkeaa (anteeksi nyt vain :D) lämppäriä oli ghost, sabaton ja amorphis. Ärsytti, kun sabaton lähti lavalta ja muistin että ainiin VIELÄ YKSI... Niin, ja sekin vielä että ei onneksi ollut mikään helle paahtopäivä, mutta toisaalta, täällä sitä nyt koitetaan parantua nuhakuumeesta :-) minä olen varmasti pomppimassa kentällä seuraavallakin maidenin suomen keikalla!
- Fani vuodesta 82.
Maiden oli taas täyttä rautaa. Maailman kovin bändi vieläkin. Muut ovat vain oppipoikia. Tasoero lämppäribändien ja pääesiintyjän välillä oli todella iso. Aivan taatusti irmaa katsomaan seuraavankin kerran, kun samoille seuduille tulevat.
- joopajoooooow
GHOST
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434889- 662829
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2851844Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611756Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151679Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531246Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951219- 701162
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801127