Hoikka 4-kymppinen

neitsyt mies

Onko kaikki jo hukkaan heitetty, olen pian 40 vuotias mies ja neitsyt sekä kaikenlisäksi asun vanhempani kanssa. Ikinä en ole seurustellutkaan. Onneton pieni palkkainen työ (alle 1000€/kk) Sitä näkee seurustelevia pareja oman ikäiset jo yleensä eronneita ja monesti toista kertaa tai komatta kertaa naimisissa ja lapset jo aikuisia. Jopa rumat ja lihavatkin naiset saa miehen, mutta tällanen onneton vätys ei ole sanaut vielä minkäänlaista naista. Tunnen itseni ihan teini-pojaksi vielä, mutta pitäisi olla jo kuin kohta keski-ikäinen.

13

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumalihavaitsenäineN

Jospa nyt ihan ekaksi muuttaisit vaikka sieltä vanhempiesi nurkista pois ja aloittelisit itsenäistä elämää...

• minä-

Muuta nyt ensin omillesi asumaan. Ei kukaan nainen halua miestä joka asuu vanhempien luona. Pitävät sua jotenkin vajakkina muuten. Pitää osata huolehtia itsestään ensin.

• joku nainen

Niin yllätys aikuisille ihmisille muullakin on väliä kuin ulkonäöllä. Ottaisin mieluummin ruman ja lihavan mutta kypsän miehen kuin ihmisen joka asuu vanhempiensa luona.

Itse muutin vanhemmiltani kun olin 20v. Menin naimisiin ja perustin perheen. Minulla on työ ja itse ostettu koti. Nyt olen uudestaan naimisissa ja olen 30v. Mitä yhteistä mulla olisi ollut miehen kanssa joka ei ole tehnyt elämällään mitään?

Nykyinen mieheni on kypsä parikymppinen joka on jo tehnyt elämässä paljon.

• joku nainen

Niin ja siis mitä ihmeen väliä sillä on että olet hoikka? Jos se on ainut hyvä puoli niin kehnoksi jäät. Itse myös huolehdin itsestäni ja mies myös. Liikutaan ja syödään terveesti mutta en oleta että sen pitäisi riittää parisuhteessa. Kyllä ihmisessä pitää olla muutakin.

• mies32

Kumma miten juuri tuo vanhempien luona asuminen on muka niin olennaista. Kai sitä ihminen voi olla vaikka kuinka aikaansaapa ja reipas, vaikka asuisikin vanhempiensa luona? Ikään kuin se omaan vuokramurjuun muuttaminen automaattisesti tekisi miehestä aikuisen.

Tosin tässä tapauksessahan ap. tosiaan on sellainen stereotypinen peräkamarin reppana, mutta tuskinpa tilanteensa pelkällä muutolla omilleen miksikään paranisi. Heikkenisi todennäköisemmin, kun syrjäytyisi entisestään ja ehkä alkoholisoituisikin yksikseen. Vanhemmatkin jäisivät yksin ja vaille huolenpitoa.

• JuuriTuuri

Se on suomalaisten tyhmyys ja julmuus kun heitetään alusta nuoria ulos maailmaan ja ihmettelevät myöhemmin miten lapset maksavat vanhemmille takaisin kun unohtavat vanhemmat kokonaan ja lopuksi heittävät vanhukset vanhainkotiin. Sivistymätön tapa elää. En sellaista julmuutta koskaan ymmärrä.

• lisäselvitystä
        JuuriTuuri kirjoitti:

Se on suomalaisten tyhmyys ja julmuus kun heitetään alusta nuoria ulos maailmaan ja ihmettelevät myöhemmin miten lapset maksavat vanhemmille takaisin kun unohtavat vanhemmat kokonaan ja lopuksi heittävät vanhukset vanhainkotiin. Sivistymätön tapa elää. En sellaista julmuutta koskaan ymmärrä.

Eiköhän se ole ihan itsestäänselvää, että eläkläiset ja vanhukset asuu vanhainkodissa mitä sitä ihmettelemään tosin nykyään ei ole paljoaa enää entisajan "vanhainkoteja" vaan ne on monesti ihan tavallisiaa vanhusten/eläkeläisten yksityisasuntoja siinä missä normaalitkin asunnot, mutta joihin saa halutessaan hoitopalvelut.

Huonompikuntoiset menee yleensä palvelutaloihin joten tuo vahainkoti on aikansa elänyt nimike. Monet vahnuksille tarkoitetut asuinnot ovat esim rivitaloja ja esim. täällä päin ainakin opiskelijoiden suosiossa koska ovat edullisia joten ei niissä välttämättä yksistään asu mitään huonokuntoisia vanhuksia vaan kaikenlaisia ihmisryhmiä.

• mies32
        lisäselvitystä kirjoitti:

Eiköhän se ole ihan itsestäänselvää, että eläkläiset ja vanhukset asuu vanhainkodissa mitä sitä ihmettelemään tosin nykyään ei ole paljoaa enää entisajan "vanhainkoteja" vaan ne on monesti ihan tavallisiaa vanhusten/eläkeläisten yksityisasuntoja siinä missä normaalitkin asunnot, mutta joihin saa halutessaan hoitopalvelut.

Huonompikuntoiset menee yleensä palvelutaloihin joten tuo vahainkoti on aikansa elänyt nimike. Monet vahnuksille tarkoitetut asuinnot ovat esim rivitaloja ja esim. täällä päin ainakin opiskelijoiden suosiossa koska ovat edullisia joten ei niissä välttämättä yksistään asu mitään huonokuntoisia vanhuksia vaan kaikenlaisia ihmisryhmiä.

No ei se ainakaan minun ajatus- / arvomaailmassani ole mitenkään automaattista, vaan aika puistattava ajatus ennemminkin. Toki tapauksesta eli kunnosta ja vanhuksen omista haluista riippuen.

• rumalihavaitsenäineN

Voihan vanhempiensa luona asuva mies olla aikaansaapa ja reipas mutta...Jos Äippä on passannut poikaa (ja isää) koko ikänsä niin sitten kun Äipästä aika jättää alkaa vaikeudet. Kokemusta on ihan oman isäni kanssa. Että sen takia kannattaisi vihdoin jo 40-vuotiaana muuttaa omilleen, että olisi sitten apua kun vanhemmat vanhenevat. Sen ymmärrän kyllä jos aikuinen lapsi asuu huonokuntoisten hoivaa tarvitsevien vanhempiensa luona. Mutta jos vaan saamattomuuttaan asuu kotona niin..

• Ihme hypetys kyllä tuosta vanhempiensa luona asumisesta. Jos työ, josta todella nautti sattuu olemaan niin huonopalkkainen, ettei pysty asumaan yksin ilman tukia, niin sehän on vain järkevää asua vanhempien luona. En kyllä hyvää miestä tuollaisen asian takia lemppaisi.

Mutta se, mikä minulla hyppäsi tuosta aloituksesta silmille, on tuo otsikkoon päässyt sana "hoikka". Et siis ole normaali, etkä urheilullinen, vaan nimenomaan HOIKKA, ja koska asiaa noin kauheasti pitää korostaa, niin kyseessä on varmaankin jo sitten ihan sairaalloinen hoikkuus, josta pitää varoittaa etukäteen, etteivät ihmiset pelästyisi...

No, ei tietenkään näin varmaan oikeasti ole, mutta jotenkin tuo aloitus houkutteli antamaan asioille vähän liikoja merkityksiä. :)

Siis vinkkinä vain, jos meinaat esim. nettideittiä kokeilla, niin ei kannata ihan tuohon malliin asiaa korostaa, vaan keksiä itsestään jotakin vähän oleellisempaa ja houkuttelevampaa sanottavaa.

• että näin..

mielestäni on täysi turn-off jos mies asuu vanhempiensa luona tai jomman kumman heistä.
      Olen itse työtön ja asun yksin.
      Saan vähemmän tukia,kun sinä palkkaa kuukaudessa silti minä pystyn asumaan yksin vuokralla. Vuokraan minulla menee 400euroa kuussa.
      Eikä yksin asuminen oli niin pahaasia.
      Käyn itse aina silloin tällöin vanhempieni luona kylässä mutta olen tottunut jo siihenettä elän omillani enkä enää kaipaa niitä aikoja,kun asuin kotona..

• dgfrdg

Itse kuvittelin että mätänen kotona loppuelämäni mutta oudosti viimein 29-vuotiaana sain jonkulaisen oudon motivaationpoikasen ja aloin kovaa vauhtia muuttelemaan. Eikä siinä kauaa mennyt kun se vuokrakämppä alkoi tuntumaan enemmän kodilta kuin se mistä alunperin lähdettiin. Nyt aina vanhemmilla käydessä tulee lopulta se tunne että pitää päästä kotiin sinne omaan kämppään.

• Mies32

Huomattavasti isompi turn-off on työttömyys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      105
      8717
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6680
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6459
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5221
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4397
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3491
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3072
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe