Elikkäs omistan 7kpl stringejä ja niissä kaikissa on kakasta tahroja, joten miten voisin pestä ne että kakkaa ei jäisi? Pesen ne yleensä koneessa 60 asteessa ja laitan jotain aintt mutta ne ei vaan lähde pois. Tahrat on pinttynyt kiinni eikä sitten irtoa millään. Joten antakaapas vinkkejä miten te stringinne pesette!
stringien pesu
15
3816
Vastaukset
- No yäk
Miten sä oikeen pyyhit takapuoles jos sinne jää kakkaa? Et sä huomaa sitä vai eiks se häiritse sua? Ethä sä voi tollasia paskasia pikkareita laittaa edes kaappii. Heitä ne pois ja jatkossa pese peppus (saippualla!) jos on ollu tahmeeta kakkaa.
- No yäk
Nimimerkistä päätellen kyseessä on teinityttö, mutta sille joutuu selittelee "pese peppus saippualla" niinku jolleki taaperolle.. Ou mai gaad mikä keskustelun aihe..
- ohhoh1
Miten ihmeessä sulle tulee mitään kakka tahroja?? Ei niitä ny enää pestä kannata , roskiin suoraan ja uudet tilalle. Mene nytten pesulle!
- pese aina pylly
opettele ensin pesemään PYLLY vessareissulla niin ei jää kakkaa alushousuihin eikä lakanoihin unipuuhissa tai sänkypuuhissa, suosittelen, ei haise eikä kutita :)
- ........
Tee näin, kastele stringit ja laita strategiseen kohtaan hiukan pesuainetta.
Vähän ajan päästä pesukoneeseen muun pyykin kanssa.
Miten varmistat pyykin puhtauden, laita erikokoisia pestäviä, kuten lakanoita ja pikkupyykkiä sekaisin. - justjoo4
kyllä mulle ainakin jää joskus jtn pientä jälkee niihin stringien takaosiin vaikken päivän aikana missään paskalla käviskään.eikä ole siis ollut edes hätä. ja kyllä peseydyn aivan normaalisti. en nyt usko että on mikää maailman epätavallisin asia kyseessä. mulla kyllä lähtee pesussa pois ilman mtn erikoiaineita.
- No yäk
Mitä tästä opimme:
Älkää käyttäkö stringejä! Jos tahraantuminen on muka NORMAALIA stringien kohdalla, nii unohduksiin stringit! Mä käytän normaaleita pikkareita. Stringit on seksikkään näköset.. ja siinä se niiden koko idea onkin. Muuta järkeä niissä ei ole.
- voi hyvät hyssykät!
No on seksikkyys kaukana jos niissä on p-askaa...
- voi kakka
osta uusia ja käytä vettä ja saippuaa
- stringitön
En käytä stringejä ja aina puhdas pikkuhousun pylly.
- .....
Vitun paska housu
- B1ksu
Oiskohan taas vaan yks stringien vastustaja laittanu alulle. Pese peppus jos meinaa jäädä jotain :) Ja käy ostamassa uudet stringit!
- Jeskari
Noo kun teille tulee sitä ikää niin narut jää käytöstä pois ja alkaa vaihtua mummoalkkareihin,eivät ole stringit kovin terveelliset eivätkä talvella lämmitä YHTÄÄN!!
- Bisnesidea
Osta uusia ja myy vanhat pesemättä halukkaille
http://www.topcareshop.ch/topcareshop/index.php?cPath=1_7&MODsid=8d0bba5ba234ba93a2deb72d53c20c6e - Anonyymi
Hyi
Vittu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882