Kaipailisin kokemuksia tästä lääkkeestä. Itselle määrättiin tuossa toissapäivänä tuota sydämentykytyksiin. Ja tänä aamuna otin lääkkeen, 2, 5 mg. Tässä päivän mittaa aivan outo olo, tärisyttää ja huimaa. Paineet heittelee ja alimmillaa oli 90/60 ja syke pysyny 65-95 välillä. Mietin että meneekö tämä olo ajan kanssa ohi vai missä mättää?
Bisoprolol orion
7
14516
Vastaukset
- apua kaipaava
Niin ja päässä ihme paine aina välillä. Välillä vähän ahdistava tunne ja kovia lyöntejä tulee. Ja verenpaineet heittelee.
- apua kaipaava
Eikö kukaan käytä kyseistä lääkettä?
- .........
Kokeile puolikasta. Sivuvaikutuksissahan mainitaan ainakin osa noista oireistasi.
Selaa ketjuja, löytyy ketjuja tästä lääkkeestä. - bisoprolol
alkuoireita. ei kannata huolestua. Voisit vaikka puolittaa lääkkeesi aluksi ja nostaa sitten 2,5mg jos on tarvis. Itse syön samaa, samaan syyhyn, eli liian nopeaan pulssiin.
- apua kaipaava
Joo näytti menevän olot parin päivän käytönjälkeen. Nyt vaan ongelma et sykkeet parin päivän aikana päässy nousemaa yhtäkkiä yli satasee ja eilen oli syke 122. Otin sit toisen tabletin illalla/yöllä ja nyt taasjouduin ottamaan kun sykkeet nous. Plää.. raivostuttavaa
- Teen mitä vaan
Mulla vaihdettiin tuon oudon tehoaa ei tehoa - vaikutuksen takia Propraliin, pysyy syke aisoissa täydellisesti eikä huimaa. Mulla on vasen haarakatkos ja suurentunut sydän. Verenpaine on lääkityksellä suht aisoissa, mut rytmihäiriöt haittaa. Onneks löytyi Propral.
- Anonyymi
Minulla kolmekaan verenpainelääkettä alentanut yläpainetta. Syke nousi joskus kaksinkertaiseksi. Nyt saatuani Bisoporolol 2,5 mg yläpaineeni pysyy hyvänänä ja pulssi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463088Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462881100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502515Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo492403Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322096Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581850- 451769
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä411616- 461535
- 261361