Bisoprolol orion

apua kaipaava

Kaipailisin kokemuksia tästä lääkkeestä. Itselle määrättiin tuossa toissapäivänä tuota sydämentykytyksiin. Ja tänä aamuna otin lääkkeen, 2, 5 mg. Tässä päivän mittaa aivan outo olo, tärisyttää ja huimaa. Paineet heittelee ja alimmillaa oli 90/60 ja syke pysyny 65-95 välillä. Mietin että meneekö tämä olo ajan kanssa ohi vai missä mättää?

6

1255

Vastaukset

• Niin ja päässä ihme paine aina välillä. Välillä vähän ahdistava tunne ja kovia lyöntejä tulee. Ja verenpaineet heittelee.

• Eikö kukaan käytä kyseistä lääkettä?

• Kokeile puolikasta. Sivuvaikutuksissahan mainitaan ainakin osa noista oireistasi.

Selaa ketjuja, löytyy ketjuja tästä lääkkeestä.

• alkuoireita. ei kannata huolestua. Voisit vaikka puolittaa lääkkeesi aluksi ja nostaa sitten 2,5mg jos on tarvis. Itse syön samaa, samaan syyhyn, eli liian nopeaan pulssiin.

• Joo näytti menevän olot parin päivän käytönjälkeen. Nyt vaan ongelma et sykkeet parin päivän aikana päässy nousemaa yhtäkkiä yli satasee ja eilen oli syke 122. Otin sit toisen tabletin illalla/yöllä ja nyt taasjouduin ottamaan kun sykkeet nous. Plää.. raivostuttavaa

• Mulla vaihdettiin tuon oudon tehoaa ei tehoa - vaikutuksen takia Propraliin, pysyy syke aisoissa täydellisesti eikä huimaa. Mulla on vasen haarakatkos ja suurentunut sydän. Verenpaine on lääkityksellä suht aisoissa, mut rytmihäiriöt haittaa. Onneks löytyi Propral.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia yllättävää itki nikon oven takana

https://www.seiska.fi/Uutiset/Totuus-kohuparin-eropommista-Sofia-Belorf-tunki-Niko-Ranta-ahon-kotiin-mustasukkainen Ei hyvää päivää!!!!!!!
      280
      10434