Hei! missä ovat palstan turinatiimiläiset?

palstasignaali

Please...

42

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin?

      Jaa ketkä

    • niin??

      Ketkä kuuluivat turinatiimiin?

      • y.b ohvina :)

        Köpix ja himix :)


      • niin??
        y.b ohvina :) kirjoitti:

        Köpix ja himix :)

        Eiku oikeesti? eikö ne ollut jotain rekattuja vuodelta 2006?


      • hähä:D
        niin?? kirjoitti:

        Eiku oikeesti? eikö ne ollut jotain rekattuja vuodelta 2006?

        Koppis, rela ja timanttia lienvät ainoat vielä joskus kirjoittavat turinoitsijat nykyään.


      • heheheh..
        hähä:D kirjoitti:

        Koppis, rela ja timanttia lienvät ainoat vielä joskus kirjoittavat turinoitsijat nykyään.

        Nykyään turinoitsijoita ovat : bravo.bravi, oasis, lartsa, tosi..typy ja genio.mente.


      • .................
        heheheh.. kirjoitti:

        Nykyään turinoitsijoita ovat : bravo.bravi, oasis, lartsa, tosi..typy ja genio.mente.

        Ja himatuikku vaihtelevilla nimimerkeillään.


      • ,,,,,
        heheheh.. kirjoitti:

        Nykyään turinoitsijoita ovat : bravo.bravi, oasis, lartsa, tosi..typy ja genio.mente.

        yybeetä ei saa unohtaa eikä Ratikkaa


      • sumi ja fredi:.!1#%?
        ,,,,, kirjoitti:

        yybeetä ei saa unohtaa eikä Ratikkaa

        .

        "Sumi ja fredi rekisteröivät suhteensa?????????"

        Har!

        .


      • nohjaajaa
        ,,,,, kirjoitti:

        yybeetä ei saa unohtaa eikä Ratikkaa

        Hei eivät varsinaisesti kuulu tiimiin, kuten ei himatuikkukaan. Esim. yybee keskustelee lähinnä puskien kanssa tai yksinään, kuten myös himatuikku nykyään. Ratikallakin taitaa olla sama kuvio, jos zisel ei ole paikalla.


      • :-))
        nohjaajaa kirjoitti:

        Hei eivät varsinaisesti kuulu tiimiin, kuten ei himatuikkukaan. Esim. yybee keskustelee lähinnä puskien kanssa tai yksinään, kuten myös himatuikku nykyään. Ratikallakin taitaa olla sama kuvio, jos zisel ei ole paikalla.

        heh heh palsta kirjanpitäjä on puhunut :-)


      • yb sanoo öitä :)
        nohjaajaa kirjoitti:

        Hei eivät varsinaisesti kuulu tiimiin, kuten ei himatuikkukaan. Esim. yybee keskustelee lähinnä puskien kanssa tai yksinään, kuten myös himatuikku nykyään. Ratikallakin taitaa olla sama kuvio, jos zisel ei ole paikalla.

        Jep, omasta puolestani sanon, että en koskaan ole kuulunu ns. turinatiimiin. Kun tulin palstalle, se oli jo olemassa, ja siihen viitattiin, mutta en niin muista ketkä siihen kuuluivat. Joitain aktiivisesti kirjoittavia rekattuja kumminkin. En muista ikinä tunteneeni kuuluvani mihinkään palstan "tiimiin" :) Tuskin kenenkään muunkaan mielestä kuuluin siihen. En ole muutenkaan tiimiytyvää ihmistyyppiä.

        Nykyään, jos sellainen turinatiimi on, olen jo ns. väistyvää kalustoa ;) Ja ihan hyvillä mielin olen :) En ole perillä enää mistään ns. palstakuvioista, kunhan joskus piipahdan..


      • ,,,,
        yb sanoo öitä :) kirjoitti:

        Jep, omasta puolestani sanon, että en koskaan ole kuulunu ns. turinatiimiin. Kun tulin palstalle, se oli jo olemassa, ja siihen viitattiin, mutta en niin muista ketkä siihen kuuluivat. Joitain aktiivisesti kirjoittavia rekattuja kumminkin. En muista ikinä tunteneeni kuuluvani mihinkään palstan "tiimiin" :) Tuskin kenenkään muunkaan mielestä kuuluin siihen. En ole muutenkaan tiimiytyvää ihmistyyppiä.

        Nykyään, jos sellainen turinatiimi on, olen jo ns. väistyvää kalustoa ;) Ja ihan hyvillä mielin olen :) En ole perillä enää mistään ns. palstakuvioista, kunhan joskus piipahdan..

        juu juu,tiimin kulmakivi. :)


      • :-(
        nohjaajaa kirjoitti:

        Hei eivät varsinaisesti kuulu tiimiin, kuten ei himatuikkukaan. Esim. yybee keskustelee lähinnä puskien kanssa tai yksinään, kuten myös himatuikku nykyään. Ratikallakin taitaa olla sama kuvio, jos zisel ei ole paikalla.

        himtuikkua ei ole näkynyt pariin viikkoon


      • älä huoli
        :-( kirjoitti:

        himtuikkua ei ole näkynyt pariin viikkoon

        On sua puskissa näkynyt, sinkku-palstalla etenkin.


      • niitänäitä
        :-( kirjoitti:

        himtuikkua ei ole näkynyt pariin viikkoon

        Himatuikku ei ehdi, sillä on mesemiehen kanssa meseriitoja, hometalo ja vauvanhoitoa. Myöhemmin sitten taas ehtii turisemaan.


      • 5 pistettä
        niitänäitä kirjoitti:

        Himatuikku ei ehdi, sillä on mesemiehen kanssa meseriitoja, hometalo ja vauvanhoitoa. Myöhemmin sitten taas ehtii turisemaan.

        Blaap blaap. Mulla ei ole nettiyhteyksiä himassa eikä juuri mielenkiintoakaan palstailuun. Tekemistä riittää muutenkin.


      • 5 pistettä
        5 pistettä kirjoitti:

        Blaap blaap. Mulla ei ole nettiyhteyksiä himassa eikä juuri mielenkiintoakaan palstailuun. Tekemistä riittää muutenkin.

        Ja talo ei ole mun. Korpeaa kuitenkin, kun oisin mielelläni sitä perheineni kotina pitänyt. Onneksi kuitenkin päästiin muuttamaan pois ajoissa. Rankkaa tämä ees taas muuttelu on. Henkisesti stressaavaa muutenkin monesta syystä. Helpomallakin vois päästä. Mitä vielä edessäpäin, en halua ees ajatella.


      • määmy
        heheheh.. kirjoitti:

        Nykyään turinoitsijoita ovat : bravo.bravi, oasis, lartsa, tosi..typy ja genio.mente.

        Noihan on kaikki Kyöstixin sivupersoonanikkejä, ja on niitä lisääkin.


    • 2 paikalla

      2 näemmä ilmoittautui

    • Entäs...

      Anselmi?

    • palstan syväkurkku

      Ovat tillin tallin jo tähän aikaan.

    • Täällä on nykyään tavattoman tylsää.
      (eikä minua edes miinusteta tarpeeksi ja sensuurikin on aivan olematonta)


      • 28'' kitty pyärä:.
        buddy-love kirjoitti:

        Tuossa on valtava vika, sillä sitä ei saa isommassa koossa.
        (ostin tänään Hello Kitty-nessuja)

        .

        Se olis kyl tosi raavasta 28'' kitty pyärä

        Har!

        .


      • 28'' kitty pyärä:. kirjoitti:

        .

        Se olis kyl tosi raavasta 28'' kitty pyärä

        Har!

        .

        Jos harrastaisin harrikoita, niin tyyli olisi tämä:
        http://micsadventure.com/wp-content/uploads/2010/05/Jerome-turn7.jpg

        Ja tietysti liivi jossa MC Hello Kitty.
        Sitten pysäköisin sen Kyläsaareen tietyn jengitalon eteen ja laittaisin videokameran piiloon seuraamaan reaktioita (itse siirtyisin luodinkantaman ulkopuolelle).



    • Hep!

    • Elina.H.

      Huoh. Tääkin aloitus on aivan väärä, koska aihe on miehen logiikka naisen ja miehen välisessä suhteessa, dorkat. Yrittäkääs sisäistää tän palstan tarkotus!

    • come backki

      iivari is back

    • just now

      Its online

    • palstaturisijat

      vibra&oasis


      • turinajurina

      • citynainen
        turinajurina kirjoitti:

        Yllätys yllätys turisijalta

        Onneksi olkoon ihana yllätys. Itsellä on ihan sellainen olo kuin olisi pelkät kuoret ihmisestä jäljellä,..


    • tunks tunks turajura

      Palsta on vaikennut...

    • ...

      Mä olen yksi vanhasta turinatiimistä, arvaa kuka olen.

      Saat tikkarin.

      • .,.

        olet se jättiläiskokoinen homppeli hossi


      • ...
        .,. kirjoitti:

        olet se jättiläiskokoinen homppeli hossi

        Ei tullut tikkaria.


    • 9i8

      Jazuli, tää o helppo.

      • ...

        Ohi edelleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe