Moi.Meitsi Ei Ole Taas Viitsinyt Tähän Foorumiin Kirjoitella Moneen Päivään.Joku Hölmö On Väärässä Ellei Tykkää Rockabilly Msiikista..ESIM.50-Luku Rock,N,Roll Ja Rockabilly Maailman Parhaat Äänet Laulajilla Ja Tausta Bändit Maailman Huippuja..ESIM.ELVIS Ketään Ei Omaa Niin Loistavaa Laulu Ääntä..Hän On Myynyt Yli 2 Miljardia Levyä..Siihen Ei Muut Pysty Maailmassa..Sitten Creepshow,Kitty In A Casket,Horrorpops..Nämä Ovat Sitä Mielihyvää Antavat Nais Laulu Äänet Saa Minun Lämmin Sydän Sureen Tunteeseen,Kaikki Olen Livenä Nähnyt..Parasta Antia..Psychobilly Bändeistä...Myös Saan Suurenmoisen Nautinnon,Kun CD.EITÄ Kuuntelen..Juuh Joskus Voisin Näyttää Tampereella Miten Minun Leobardi Läskärit Lentää...Hyvää Yötä..T.Marko
Tykkään Erittäin Paljon Psychobilly Bändien Nais Laulu Äänet+++
Mr.Twist.Rockabilly1
1
103
Vastaukset
- Olet hevsri
Valehtelet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976