Moi.Meitsi Ei Ole Taas Viitsinyt Tähän Foorumiin Kirjoitella Moneen Päivään.Joku Hölmö On Väärässä Ellei Tykkää Rockabilly Msiikista..ESIM.50-Luku Rock,N,Roll Ja Rockabilly Maailman Parhaat Äänet Laulajilla Ja Tausta Bändit Maailman Huippuja..ESIM.ELVIS Ketään Ei Omaa Niin Loistavaa Laulu Ääntä..Hän On Myynyt Yli 2 Miljardia Levyä..Siihen Ei Muut Pysty Maailmassa..Sitten Creepshow,Kitty In A Casket,Horrorpops..Nämä Ovat Sitä Mielihyvää Antavat Nais Laulu Äänet Saa Minun Lämmin Sydän Sureen Tunteeseen,Kaikki Olen Livenä Nähnyt..Parasta Antia..Psychobilly Bändeistä...Myös Saan Suurenmoisen Nautinnon,Kun CD.EITÄ Kuuntelen..Juuh Joskus Voisin Näyttää Tampereella Miten Minun Leobardi Läskärit Lentää...Hyvää Yötä..T.Marko
Tykkään Erittäin Paljon Psychobilly Bändien Nais Laulu Äänet+++
Mr.Twist.Rockabilly1
1
156
Vastaukset
- Olet hevsri
Valehtelet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6092772- 1071462
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671446Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831370- 1381246
- 1121232
- 1001040
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1351023- 48940
- 47871