Moi.Meitsi Ei Ole Taas Viitsinyt Tähän Foorumiin Kirjoitella Moneen Päivään.Joku Hölmö On Väärässä Ellei Tykkää Rockabilly Msiikista..ESIM.50-Luku Rock,N,Roll Ja Rockabilly Maailman Parhaat Äänet Laulajilla Ja Tausta Bändit Maailman Huippuja..ESIM.ELVIS Ketään Ei Omaa Niin Loistavaa Laulu Ääntä..Hän On Myynyt Yli 2 Miljardia Levyä..Siihen Ei Muut Pysty Maailmassa..Sitten Creepshow,Kitty In A Casket,Horrorpops..Nämä Ovat Sitä Mielihyvää Antavat Nais Laulu Äänet Saa Minun Lämmin Sydän Sureen Tunteeseen,Kaikki Olen Livenä Nähnyt..Parasta Antia..Psychobilly Bändeistä...Myös Saan Suurenmoisen Nautinnon,Kun CD.EITÄ Kuuntelen..Juuh Joskus Voisin Näyttää Tampereella Miten Minun Leobardi Läskärit Lentää...Hyvää Yötä..T.Marko
Tykkään Erittäin Paljon Psychobilly Bändien Nais Laulu Äänet+++
Mr.Twist.Rockabilly1
1
120
Vastaukset
- Olet hevsri
Valehtelet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684715KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1693633- 1663130
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?713078Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502771- 241933
- 241861
- 301666
- 1741650
- 421362