Onko hn tosissaan?

eli, Olen tuntenu tämän miehen 1 v ja 6 kk, vuoden oltii iha kavereita ei haluttu hypätä suhtesee, no nyt kumminki ollaa oltu 6 kk suhtessa. Alussa kaikki oli niin uskomatonta, olin niin onnellinen oikeasta en muista milloin viimeksi olisin ollut niin onnellinen. Kaikki sujui hyvin. 4 kk jälkeen hän ei pahemmin kirjotellut tai soitellut joka päivä niin kuin aina tieki ja minä myös, vaan nyt kerran viikoossa tai sitten kahessa,. (Hän asuu turussa ja minä 500 km kauempana) mut ei sill ollut välia, hän kävi täällä ja minä hänen luona. Me keskusteltiin asiasta ja hän totta kai syytti minua, kuulema minä olen se joka ei löyänyt aikaa jne. Vaikka minö nimenomaa olin se joka aina kirjotteli ja soitti vaikkei hän sitä tehnytkään, ja aina kirjottelin et mikä tässä on nyt vialla? Hän oli silloin armeejassa, ja pisti kaiken sen piikkiin, eli kuulema siellä on niin vaikeeta ettei hän pysty soittelee jne. Vaikka 4 kk hän teki niin ja oli ameejassa, sanoin että kaikki muuttuu paremmaks ku tulee armeejasta. Hän tuli armeejasta pois ja tämä sama juttu jatkui, ja totta kai tunteet alkaa pikku hiljaa hävitä. 3 viikkoo sitte hän lähti ulkomaille, eli on ollut 3 viikkoo siellä ja olen puhunut hänen kanssa tasan 1, koska edelleenki hänellä ei ole aikaa.

Hän päivitti facebookkiin jostai tytöstä ja hänestä kuvan, tyttö pitää hänestä kiinni, niin että hänen yksi käsi on tämän poikaystäväni rinna päällä ja toinen kaulassa niin että hänen kynnet on kaulassa kiinni, ihan kuin hän raapisi häntä. En ole mustasukkainen , en vaan osaa olla. Hän aina vaa sanoo ettei hänellä ole aikaa jutella kanssani, takottaako se ehkä sitä että hän on väsynyt 6kk olla saman tytön kanssa ? (ei ole koskaan ollut niin pitkässä parisuhteessa) Alan miettimään olenko minä tehnyt jotain väärin? aina ku kysyn häneltä missä mennään, hän sanoo kaikki on iha ok. Ennen hän jankuti että ei koskaa päästä minusta irti, olen se täydellinen ja blabla. Mut nää en taida olla?

Onko minussa joku vika? Onko hän löytänyt toisen?
Ahistaa olla kotona ja tavata sukulaisia ku ne kaikki on sitä mieltä et luuletko oikeesti ett hän ei ole pettänyt sinua -.-

Pakko sanoo et miehet, älkää luulko et yritän puolustella itseäni tai jotain, et olen itsekäs ämmä, mut välitän vaa niin paljon siitä jätkästä en haluais tän loppuvan näin, mut jos kerran hän ei ole tosisssaan minun suhteen miksi olisin hänen kanssa sitten?

Kiitos kaikille jotka osaavat autta!

1

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etp

Ei millään pahalla, mutta olisi helpompi lukea ja saada selvää, jos kiinnittäisit huomiota oikeinkirjoitukseen. Sitten vastaus tuohon tekstin sisältöösi: Sitä helposti syyttää aina itseään, jos tulee suhteessa vastoinkäymisiä, mutta en usko sinussa olevan suurempia vikoja. Eihän kukaan ole täydellinen, mutta enemmän taitaa olla ongelmia tässä miehessä. Vaikuttaa epäilyttävältä tuollainen käytös facebookissakin. Seuraa tilannetta ja tee sitten omat ratkaisusi! Uskon, että pystyt itsekin tekemään aikuismaisen järkeviä päätöksiä, kun olet valmis siihen. Tsemppiä ja voimia kesään! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8517
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1153
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      796
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      34
      715
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      676
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe