Onko se hän?

eli, Olen tuntenu tämän miehen 1 v ja 6 kk, vuoden oltii iha kavereita ei haluttu hypätä suhtesee, no nyt kumminki ollaa oltu 6 kk suhtessa. Alussa kaikki oli niin uskomatonta, olin niin onnellinen oikeasta en muista milloin viimeksi olisin ollut niin onnellinen. Kaikki sujui hyvin. 4 kk jälkeen hän ei pahemmin kirjotellut tai soitellut joka päivä niin kuin aina tieki ja minä myös, vaan nyt kerran viikoossa tai sitten kahessa,. (Hän asuu turussa ja minä 500 km kauempana) mut ei sill ollut välia, hän kävi täällä ja minä hänen luona. Me keskusteltiin asiasta ja hän totta kai syytti minua, kuulema minä olen se joka ei löyänyt aikaa jne. Vaikka minö nimenomaa olin se joka aina kirjotteli ja soitti vaikkei hän sitä tehnytkään, ja aina kirjottelin et mikä tässä on nyt vialla? Hän oli silloin armeejassa, ja pisti kaiken sen piikkiin, eli kuulema siellä on niin vaikeeta ettei hän pysty soittelee jne. Vaikka 4 kk hän teki niin ja oli ameejassa, sanoin että kaikki muuttuu paremmaks ku tulee armeejasta. Hän tuli armeejasta pois ja tämä sama juttu jatkui, ja totta kai tunteet alkaa pikku hiljaa hävitä. 3 viikkoo sitte hän lähti ulkomaille, eli on ollut 3 viikkoo siellä ja olen puhunut hänen kanssa tasan 1, koska edelleenki hänellä ei ole aikaa.

Hän päivitti facebookkiin jostai tytöstä ja hänestä kuvan, tyttö pitää hänestä kiinni, niin että hänen yksi käsi on tämän poikaystäväni rinna päällä ja toinen kaulassa niin että hänen kynnet on kaulassa kiinni, ihan kuin hän raapisi häntä. En ole mustasukkainen , en vaan osaa olla. Hän aina vaa sanoo ettei hänellä ole aikaa jutella kanssani, takottaako se ehkä sitä että hän on väsynyt 6kk olla saman tytön kanssa ? (ei ole koskaan ollut niin pitkässä parisuhteessa) Alan miettimään olenko minä tehnyt jotain väärin? aina ku kysyn häneltä missä mennään, hän sanoo kaikki on iha ok. Ennen hän jankuti että ei koskaa päästä minusta irti, olen se täydellinen ja blabla. Mut nää en taida olla?

Onko minussa joku vika? Onko hän löytänyt toisen?
Ahistaa olla kotona ja tavata sukulaisia ku ne kaikki on sitä mieltä et luuletko oikeesti ett hän ei ole pettänyt sinua -.-


Pakko sanoo et miehet, älkää luulko et yritän puolustella itseäni tai jotain, et olen itsekäs ämmä, mut välitän vaa niin paljon siitä jätkästä en haluais tän loppuvan näin, mut jos kerran hän ei ole tosisssaan minun suhteen miksi olisin hänen kanssa sitten?

Kiitos kaikille jotka osaavat autta!

0

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

        Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
        Ikävä
        109
        1185
      2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

        ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
        Ikävä
        117
        1004
      3. Uskaltaisitko vielä

        Lähestyä vai et kaivattuasi?
        Ikävä
        125
        906
      4. Keitä täällä on??

        Kertokaa nimenne!! 🤔
        Ikävä
        94
        761
      5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

        Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
        Maailman menoa
        286
        713
      6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

        Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
        Ikävä
        74
        641
      7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

        Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
        Iisalmi
        54
        606
      8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

        mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
        Ikävä
        64
        582
      9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

        Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
        Ikävä
        48
        569
      10. Mitä toivot

        Kaivattusi suhteen?
        Ikävä
        75
        504
      Aihe