eli, Olen tuntenu tämän miehen 1 v ja 6 kk, vuoden oltii iha kavereita ei haluttu hypätä suhtesee, no nyt kumminki ollaa oltu 6 kk suhtessa. Alussa kaikki oli niin uskomatonta, olin niin onnellinen oikeasta en muista milloin viimeksi olisin ollut niin onnellinen. Kaikki sujui hyvin. 4 kk jälkeen hän ei pahemmin kirjotellut tai soitellut joka päivä niin kuin aina tieki ja minä myös, vaan nyt kerran viikoossa tai sitten kahessa,. (Hän asuu turussa ja minä 500 km kauempana) mut ei sill ollut välia, hän kävi täällä ja minä hänen luona. Me keskusteltiin asiasta ja hän totta kai syytti minua, kuulema minä olen se joka ei löyänyt aikaa jne. Vaikka minö nimenomaa olin se joka aina kirjotteli ja soitti vaikkei hän sitä tehnytkään, ja aina kirjottelin et mikä tässä on nyt vialla? Hän oli silloin armeejassa, ja pisti kaiken sen piikkiin, eli kuulema siellä on niin vaikeeta ettei hän pysty soittelee jne. Vaikka 4 kk hän teki niin ja oli ameejassa, sanoin että kaikki muuttuu paremmaks ku tulee armeejasta. Hän tuli armeejasta pois ja tämä sama juttu jatkui, ja totta kai tunteet alkaa pikku hiljaa hävitä. 3 viikkoo sitte hän lähti ulkomaille, eli on ollut 3 viikkoo siellä ja olen puhunut hänen kanssa tasan 1, koska edelleenki hänellä ei ole aikaa.
Hän päivitti facebookkiin jostai tytöstä ja hänestä kuvan, tyttö pitää hänestä kiinni, niin että hänen yksi käsi on tämän poikaystäväni rinna päällä ja toinen kaulassa niin että hänen kynnet on kaulassa kiinni, ihan kuin hän raapisi häntä. En ole mustasukkainen , en vaan osaa olla. Hän aina vaa sanoo ettei hänellä ole aikaa jutella kanssani, takottaako se ehkä sitä että hän on väsynyt 6kk olla saman tytön kanssa ? (ei ole koskaan ollut niin pitkässä parisuhteessa) Alan miettimään olenko minä tehnyt jotain väärin? aina ku kysyn häneltä missä mennään, hän sanoo kaikki on iha ok. Ennen hän jankuti että ei koskaa päästä minusta irti, olen se täydellinen ja blabla. Mut nää en taida olla?
Onko minussa joku vika? Onko hän löytänyt toisen?
Ahistaa olla kotona ja tavata sukulaisia ku ne kaikki on sitä mieltä et luuletko oikeesti ett hän ei ole pettänyt sinua -.-
Pakko sanoo et miehet, älkää luulko et yritän puolustella itseäni tai jotain, et olen itsekäs ämmä, mut välitän vaa niin paljon siitä jätkästä en haluais tän loppuvan näin, mut jos kerran hän ei ole tosisssaan minun suhteen miksi olisin hänen kanssa sitten?
Kiitos kaikille jotka osaavat autta!
Onko se hän?
0
187
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504