Yritän siis selvittää erään miehen puhelinnumeroa, mutta en tunnu löytyvän oikeaa henkilöä finderista. Tiedän siis etu- ja sukunimen. Jos hänellä on salainen numero niin voiko sitä saada selville mistään? Asiani olisi tärkeä enkä hitto soikoon löydä henkilön numeroa! Voiko soittamalla nollakakkoseen ehkä saada laajempaa hakua kuin mitä tuo tekstiviestipalvelu antaa??
Miten saada henkilön puhelinnumero?
4
323
Vastaukset
- jos kerran tärkeää
ei ole tullut mieleen mennä käymään.
- 11 + 6
Et löydä. Mulla on salainen numero siksi etteivät muut löytäisi minua, samannimisiä on onnekseni paljon joten ihailjani soittelevat väärille tyypeille.
tiedätkö ketään joka tuntisi kyseisen henkilön? voisitko kysyä häneltä numeroa tai pyytää välittämään viestin?
- Syystäkin salainen
Salainen numero hankitaan nimenomaan siksi, että halutaan pitää turhat soittelijat loitolla. Siksi sitä kutsutaan "salaiseksi".
Jos tunnet tuon miehen tuttavia tai työpaikan, voit jättää soittopyynnön. Jos on kyse rikoksesta tai esimerkiksi perinnöstä, sinun kannattaa ottaa yhteyttä viranomaisiin. Palstavalintasi kyllä viittaa siihen, että ei ihan viranomaisasiasta ole kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest686081Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul1165341Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4344291Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön583567Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1493362Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma612860- 292226
Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352215Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell852019Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks891981