Olet itsenäinen ja viihdyt ja selviydyt yksinkin. Olet omatoiminen, oma-aloitteinen, rauhallinen, avoin, kypsä, reilu, vastuullinen, riippumaton, suvaitsevainen ja luotettava, mutta pidät myös uusien asioiden kokeilemisesta, itsesi koettelemisesta ja järkevien riskien ottamisesta. Tykkäät erityisesti pohtia erilaisia asioita (esim. mitä on hyvä elämä?) ja kuunnella hyvää musiikkia, jossa on jokin sanoma. Olet myös kiinnostunut taiteista, psykologiasta, toisista kulttuureista ja mielellään filosofiastakin. Pääasiallinen elämäntehtäväsi ei ole viettää perinteistä, pikkuporvarillisesti kunnollista elämää, mutta olet kuitenkin kunnollinen tyyppi. (Itse en esim. juo, enkä polta, enkä harrasta satunnaisia suhteita.)
Et ota asioita helposti itseesi ja olet henkisesti mahdollisimman tasapainoinen ja täysipäinen, etkä ole kateellinen, mustasukkainen, hyväksikäyttäjä tai kilpailunhaluinen, etkä halua pakonomaisesti muuttaa toista ihmistä (en ole mikään paita-peppu-.tyyppi, tai edes chattailija tai puhelimessa juoruilija, vaan suuri määrä yksinoloa on elintärkeää). Sinulla ei ole paljon tuttavia tai kavereita, vaan muutama hyvä ystävä, joille haluat antaa parastasi, eikä sinulla ole tarvetta koko ajan vuodattaa toiselle jotain ja osaat siis antaa toiselle hänen tarvitsemansa tilan ja rauhan ilman painostusta tai närkästystä.
Olet lisäksi suorapuheinen ja rehellinen, etkä pyytele anteeksi olemassaoloasi tai asettele ihmisiä kuvitteelliseen arvojärjestykseen työn, statuksen ja omistuksen määrän mukaan ja luule tietäväsi toista ihmistä paremmin miten elämä pitäisi elää. Et välitä lapsista niin paljoa ja etkä käytä toisia ihmisiä hyväksesi tai henkisinä likasankoina. Olet kiinnostunut kehittymään ihmisenä ja panostamaan vastavuoroiseen ja tasa-arvoiseen ihmissuhteeseen. Olet syvällinen, etkä piittaa pintaviihteestä, hömppäjutuista (esim. horoskoopit, yliluonnollinen) tai kitschistä.
Olet kiinnostunut valloittamaan maapalloa omaksesi ja matkustamaan pienellä budjetilla. Pidät myös näyttelyistä ja museoista, etkä välitä rannalla makaamisesta, vaan olet ympäristössäsi intensiivinen tutkimusmatkailija. Olet hyvä organisoimaan ja järkevä valinnoissasi ja olet varma siitä, että sinulla riittää aikaa ja motivaatiota aloittaa uusi tuttavuussuhde Suomi24:n kautta. Minun ei tarvitse olla huolissasi henkisestä jaksamisestasi yli voimavarojeni (toki autan ja neuvon, jos on tarvis, mutta sinun täytyy itse myös yrittää ja tehdä itsenäisesti valintasi), eikä minun tarvitse pelätä ilmaiseksi terapeutiksi joutumista, tai sitä, että olet takertuja tai haluat kauttani paeta menneisyyttäsi, yksinäisyyttäsi tms. Iältäsi olet yli kolmekymmentä ja alle viisikymmentä. Plussaa on, jos tykkäät ulkoilla, esim. käydä pitkillä kävelylenkeillä kanssani luonnonkauniissa maisemissa.
Vastineeksi toimivasta ihmissuhteesta annan itsekin itsestäni kaiken em.
Saatan vaikuttaa kriittiseltä, mutta olen itse sellainen karaistunut ja sitkeä selviytyjätyyppi ja toivon, että elämä voisi vihdoin olla vain mahdollisimman seesteistä ja mutkatonta.
Jos sovit kuvaukseeni, jätä sähköpostiosoitteesi ja lyhyt kuvaus itsestäsi tämän viestin alle.
Tiedät että luettelin paljon ominaisuuksia tai vaatimuksia ilmoituksessani, mutta haluan säästää sekä itseni että ilmoitukseni lukijan mahdolliselta turhalta vaivalta ja mielipahalta. Olen siis laittanut tälle palstalle aiemminkin ilmoituksen. Suomessa introvertteja on kaikista ihmisistä noin kolmannes, joten ymmärrän että ilmoitukseni saattaa tyrmistyttää ekstroverttejä, jotka ovat selvä enemmistö yhteiskunnassamme ja joiden ehdoilla tämä yhteiskunta on rakennettu.
Etsitään INTROVERTTIA naista ystäväksi Tampereelta
17
399
Vastaukset
- 9+13
On niin muodikasta sanoa introvertti eikä ihan suoraan hiljainen ujo väsykkä. Turhaa sä tuhlaat aikaasi tälläiseen, et sä ketään saa kuitenkaan.
Oli miten oli, mitä sä täällä teet, tämä on ystävyys palsta. Et sä mitään ystävää ole etsimässä, joten mene tonne deittipuolelle. - oleellinen kysymys
Oletko itse nainen vai mies?
- Ikuinen introvertti
Vähän yli kolmekymppinen nainen, hetero, sosiaalisessa ammatissa ja korkeasti koulutettu. Paras ystävä on paljon vanhempi nainen ja asuu toisessa kaupungissa. Introverttiydellä ei ole mitään tekemistä ujouden tai vässykkyyden kanssa. Muodikasta on olla sosiaalinen, "kaikkien kanssa toimeentuleva" ekstrovertti vai mitä "9 13"? Deittipalsta tämä ei tietääkseni ole, mutta ilmeisesti jonkin sortin ilkeilypalsta kylläkin. Miestä en siis ole kumppanikseni hakemassa. Epähuomiossa jäi mainitsematta oma sukupuoli ja ikä.
Kaikki tuomitsevassa harhaluulossa elävät, tästä voi aloittaa tietoisuutensa laajentamisen:
http://www.introvertit.net/index.php/harhaluuloja-introverteista
Ps. Introverttiys on synnynnäinen piirre. - oleellinen kysymys
hmm harmi, vaikutat mielenkiintoiselta tyypiltä, mutta en itse asu Tampereella, olen nainen ja ainakin kymmenen vuotta nuorempi, myös introvertti. Sovin aika hyvin kuvaukseesi, tosin en täydellisesti.
Kirjoitin nyt kuitenkin, kun kerrankin täältä löytyi kirjoituksen perusteella vähän syvällisempi tyyppi. - Ikuinen introvertti
Jos kiinnostaa etanaposti tai sähköpostittelu, ota yhteyttä. On äärettömän harvinaista, että törmää introverttiin naiseen. Paras ystäväni on yli 60-vuotias, mutta hän asuu entisessä kotikaupungissani. Tulen paremmin toimeen vanhempien ihmisten kanssa kuin omanikäisteni tai nuorempien kanssa.
- Ikuinen introvertti
Jos tätä sattuvat lukemaan muutkin introvertit naiset, jotka asuvat muualla kuin Tampereella, olisi kiva jutella jotakin väylää pitkin. Introvertin osa kun voi olla tosi yksinäinen ja meinasin jo heittää pyyhkeen kehään tämän ilmoituksen suhteen. Ja vaikka olenkin sosiaalisessa työssä, se ei tarkoita että työkaverinikaan välttämättä osaisivat vastata henkisiin tarpeisiini.
- INTP
Harmi että välimatkaa hieman on, sillä itse olen 30-vuotias INTP-nainen ja olen jonkin aikaa miettinyt, ettei samalla tavoin ajattelevaa naisystävää oikein ole. Netissä pääsee kyllä juttelemaan kaltaistensa kera, joten lähinnä kaipaisin ehkä sellaista, jota pääsisi näkemäänkin.
- Ikuinen introvertti
Olen matkustelevaista sorttia. Tällä hetkellä ei ole yhtään introverttia naistuttavaa, joten kovasti kaipaisin kaltaisteni tapaamista. Nettikeskusteluilla on tosiaan taipumus hiipua. Onneksi introvertit tulevat toimeen vähälläkin seuranpidolla pakon edessä:).
- INTP
Noh, loin tätä varten osoitteen introvertti at luukku . com, joten ehkäpä kirjoittelet sinne :) Vastaan näet kuvaustasi lähes prikulleen.
- Ikuinen introvertti
Näin tulee tapahtumaan. Tuhannet kiitokset!!!!!!!!!!! Mahtavaa!
- Introvertti Oulusta
Täällä kirjoittelee myös yksi introvertti nainen Oulusta. Olen 34 v. Hyviä ystäviä ei todellakaan ole liikaa ja heitä on vaikea löytää. Yllä oleva introvertti- ja ystäväkuvaus sopii minuun aika hyvin. Ei tietysti ihan kaikilta osin. :) Voisin kirjoittaa enempi henkilökohtaisesti ja katsoa sitten voisiko löytyä yhteistä juteltavaa. Minulle voi laittaa mailia osoitteeseen: jellonabox (at) yahoo.com.
- Ikuinen introvertti
Pistän tulemaan kaikille halukkaille! Mietiskelen ensin rauhassa mitä haluan kirjoittaa:).
- sirp.pu
Kuulostat hyvin kiinnostavalta ja koen, että vastaan aika hyvin odotuksiasi. Olen tosin vasta noin 27 v. enkä harrasta matkustelua erityisemmin. Syy matkustelemattomuuteeni lienee taloudellinen. Minulla ei ole kuitenkaan mitään matkustelua vastaan. Kaikin puolin muilta osin minulle tuli tunne, että saattaisimme olla aika samanhenkisiä. Olisi mukava kuulla sinusta enemmän. Sähköpostini on sirp.pu(at)luukku.com
Muutkin samanhenkiset saavat viestitellä sähköpostiini, sukupuoleen katsomatta. Introvertit ystävät ovat minulle hyvin tervetulleita. - Ikuinen introvertti
Vastattu:).
- intro8
Minäkin vastaan kuvaustasi, tosin olen vähän nuorempi, 25-vuotias nainen ja asun Turussa. Mutta tulen paremmin toimeen vanhempien ihmisten kanssa. Itse kaipaisin elämääni ensisijaisesti ihmistä jota voisi myös nähdä keskustelun merkeissä. Minulle voi laittaa viestiä osoitteeseen liilalintu(at)luukku.com.
Heippa!
Itse en paikka paikoin aloittajan kuvausta vastaa, vaikka paljon samaakin on. Ajoittain meni ehkä liian syvälliseksi ja koen itseni ns tavallisemmaksi.... Olen yhden tytön kohta viisikymppinen työssäkäyvä yh-äiti Tampereelta. Olisi kyllä tosi mukava kirjoitella ja tutustua samanhenkisiin ihmisiin, kun niin kovin usein koen itseni erilaiseksi tai omanlaisekseni kuin muut...Kaipailisin avointa, tasapainoista ja kypsää juttelukaveria, seuraa vaikkapa teatteriin, elokuviin, syömään. pyöräilemään sekä joskus iltaelämäänkin. Kirjoitelkaa ihmeessä!!! Miehetkin voivat kirjoitella.
[email protected]- Uusi tuttavuus
Moi
Katselin näitä "ystävä hakusessa"- ilmoituksia ja vaikutat jokseenkin samantyyppiseltä ihmiseltä.
Olen 42-vuotias nainen täältä Tampereelta. Olen lapseton ja asun yksin.
Aikaani riittäisi mukavalle ystävälle.
Jos yhä etsit uusia tuttavuuksia, niin kirjoita: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800