Heinäkuu-gallup

heinägallupin tekijä

1.Harrastatko kotimaanmatkailua? Jos, missä käynyt tänä kesänä?
2. Koska viimeksi kävelit paljain jaloin ja missä?
3. Onko nainen parhaimmillaan kesällä meikittä?
4. Rusketutko kesällä helposti? Otatko aurinkoa?
5. Miten saa kesäkilot kuriin?
6. Mikä on mieluisinta ruokaa kesällä?
7. Mieluisin juoma kesällä?
8. Mitä aiot vielä ehtiä tekemään tänä kesänä?
9. Mitä aiot ehtiä vielä tekemään elämässäsi?

27

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1.Harrastatko kotimaanmatkailua? Jos, missä käynyt tänä kesänä?
      - en vielä, Forssaan olisin mennyt. Kunnes näi "Forssa suljettu" kyltin fb:ssä

      2. Koska viimeksi kävelit paljain jaloin ja missä?
      - Espoossa, asfaltti on turhan kova alusta

      3. Onko nainen parhaimmillaan kesällä meikittä?
      - on

      4. Rusketutko kesällä helposti? Otatko aurinkoa?
      - rusketun, en ota

      5. Miten saa kesäkilot kuriin?
      - kukin tavallaan

      6. Mikä on mieluisinta ruokaa kesällä?
      - kala

      7. Mieluisin juoma kesällä?
      - vesi

      8. Mitä aiot vielä ehtiä tekemään tänä kesänä?
      - katsastaa auton

      9. Mitä aiot ehtiä vielä tekemään elämässäsi?
      - erakoitua

    • 1.Harrastatko kotimaanmatkailua? Jos, missä käynyt tänä kesänä?
      - No kyllä! Vesanto, Pielavesi, Kuopio, Äänekoski.. Ööm. Konnevesi... Keitele. En muista enää käytiinkö Viitasaarel tai Suonenjoella. Sit käväsin Turussa ja nyt olen Porissa.

      2. Koska viimeksi kävelit paljain jaloin ja missä?
      - Öö. Varmaan rannalla Turussa :D

      3. Onko nainen parhaimmillaan kesällä meikittä?
      - No enpä tiiä, kai pien ehostus on aina jees ;D

      4. Rusketutko kesällä helposti? Otatko aurinkoa?
      - Rusketun joo, jos viitsin maata tuolla. :D En mä nyt taas aikoihin oo ottanut aurinkoa :)

      5. Miten saa kesäkilot kuriin?
      - Liikkumalla :P ja syömällä sen, mitä tarvii

      6. Mikä on mieluisinta ruokaa kesällä?
      - Jäätelö. :D "Ruokaa". Öö. Luulen, että kaikki grillattu, jota syödään ulkona :)

      7. Mieluisin juoma kesällä?
      - Sidu ;( VESI ja mehut

      8. Mitä aiot vielä ehtiä tekemään tänä kesänä?
      - Muuttaa, ehkä matkustaa tässä välissäkin vielä johonkin ennenku koulu alkaa. Saas nähä.

      9. Mitä aiot ehtiä vielä tekemään elämässäsi?
      - Ne hemmetti, menis ikä ja terveys jos lähtisin erittelemään niitä tähän! :D

      • Millossää

        Konneveellä oot ollu??


    • 1.Harrastatko kotimaanmatkailua? Jos, missä käynyt tänä kesänä? - Savossa ja Kainuussa, sekä Rovaniemellä
      2. Koska viimeksi kävelit paljain jaloin ja missä? - Tänään, omalla pihamaalla
      3. Onko nainen parhaimmillaan kesällä meikittä? - Enpäs juurikaan meikkaa, kun meikissä tuntuu olo suttuiselle.
      4. Rusketutko kesällä helposti? Otatko aurinkoa? - Rusketun, mutta yritän suojata ihoani liialta auringolta. Hienot naiset pysyttelevät maidonvalkoisena.
      5. Miten saa kesäkilot kuriin? - Käymällä Rovaniemellä;)
      6. Mikä on mieluisinta ruokaa kesällä? - Kala, kukkakaali, kurkku, kesäkurpitsa ja tomaatti.
      7. Mieluisin juoma kesällä? - Vesi nyt, kun tilanne ei ole muille juomille otollinen.
      8. Mitä aiot vielä ehtiä tekemään tänä kesänä? - Nukkumaan jotain kuusi tuntia putkeen..
      9. Mitä aiot ehtiä vielä tekemään elämässäsi? - Miten niin vielä?

    • 1.Harrastatko kotimaanmatkailua? Jos, missä käynyt tänä kesänä?
      En varsinaisesti matkailua, mutta olen ollut jo neljä kertaa Savossa tämä kesänä.

      2. Koska viimeksi kävelit paljain jaloin ja missä?
      Kotona, mutta ulkona eilen kaverin mökillä.

      3. Onko nainen parhaimmillaan kesällä meikittä?
      Rannalla kyllä, yökerhossa ei

      4. Rusketutko kesällä helposti? Otatko aurinkoa?
      Rusketun. Olen paljon ulkona, mutten varsinaisesti ota aurinkoa.

      5. Miten saa kesäkilot kuriin?
      Kohtuullisuudella ja liikunnalla.

      6. Mikä on mieluisinta ruokaa kesällä?
      Salaatti

      7. Mieluisin juoma kesällä?
      Arkena vissy ja vapaalla vaalea peruslager.

      8. Mitä aiot vielä ehtiä tekemään tänä kesänä?
      Käydä Ateenassa

      9. Mitä aiot ehtiä vielä tekemään elämässäsi?
      Nähdä mahdollisimman monta uutta maata ja nähtävyyttä.

    • 1.Harrastatko kotimaanmatkailua? Jos, missä käynyt tänä kesänä? En ole vielä paljon ehtinyt, mutta jos itä-suomeen ehtis ennen kuin koulujen lomat loppuu, saa nähdä..
      2. Koska viimeksi kävelit paljain jaloin ja missä? Kesällä mahdollisimman paljon, kotipihalla ja puutarhassa koko ajan, kuten myös sisällä. Alkukesästä Kalliossa käyskennellessäkin oli pakko heittää kengät pois, eli asfaltillakin menee.. Mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän mun jalat vihaa kenkiä..
      3. Onko nainen parhaimmillaan kesällä meikittä? Ei tietoa, mutta tänä kesänä on iho saanut hengittää ilman meikkiä..
      4. Rusketutko kesällä helposti? .En yleensä, mutta nyt on tullut väriä pintaan, johtuen kai tän kesän keleistä, sais jo tulla vettä..
      Otatko aurinkoa? En. Rannallakin menen varjoon, jos onnistuu, suojakerroin 30.
      5. Miten saa kesäkilot kuriin? Luin jostain että kesäkilot on terveellisiä :) Mutta periaatteessa syön viikolla kevyemmin (ei makeita ym. turhaa, tosin jos olen kylässä tms. ei päde..), ja viikonloppuisin ei rajoituksia. Aika usein viikonloppu alkaa jo perjantaina..
      6. Mikä on mieluisinta ruokaa kesällä? Grillatut jutut makkaroista pekonipäällysteisiin, aurajuustotäytettyihin herkkusieniin, mmm.. Jäätelöistä Ben and Jerrys (ne joissa ei ole kakkua, tai keksiä).. Täydellinen vispausaste, ihanan tönkköä :)
      7. Mieluisin juoma kesällä? Jäävesi. Tai viileä valkoviini/kuiva siideri vaikka jokilaivalla (jos vaikka ensi pe pääsis ekan kerran tänä kesänä)
      8. Mitä aiot vielä ehtiä tekemään tänä kesänä? Viinimarjamehun teko ainakin lähestyy uhkaavasti. Lukea enemmän, sienestää..Käydä järvessä uimassa Suomessa (ulkomailla olen jo ehtinyt)
      9. Mitä aiot ehtiä vielä tekemään elämässäsi? aion ehtiä olla jossain vaiheessa elämää sellaisessa elämäntilanteessa, että voin istua merenrannalla monta tuntia katsellen merta, tekemättä mitään. Sekä vähentää kaikenlaista tavaraa, materiaa ja krääsää ympäriltä, kun tulee tilanne, että se on minun hallinnassani :)

    • 1.Harrastatko kotimaanmatkailua? Jos, missä käynyt tänä kesänä?
      - Aika vähän. Fiskars, Porvoo, Heinola.

      2. Koska viimeksi kävelit paljain jaloin ja missä?
      - Aamulla, kylppärissä.

      3. Onko nainen parhaimmillaan kesällä meikittä?
      - On, ainakin uimassa ja saunapuhtaana.

      4. Rusketutko kesällä helposti? Otatko aurinkoa?
      - Joo rusketun, se vaan ei pysy kauaa. En jaksa maata auringossa, tulee pää kipeäksi.

      5. Miten saa kesäkilot kuriin?
      - Liikunnalla, keventämällä ruokavaliota

      6. Mikä on mieluisinta ruokaa kesällä?
      - Mansikat, raikkaat salaatit, kalaa grillattuna ja/tai savustettuna.

      7. Mieluisin juoma kesällä?
      - Vesi ja vissy

      8. Mitä aiot vielä ehtiä tekemään tänä kesänä?
      - Ei ole suunnitelmia. Ehtiihän sitä vielä jotain kesäkivaa tekemään.

      9. Mitä aiot ehtiä vielä tekemään elämässäsi?
      - Toistaiseksi tulevaisuuden suunnitelmat on parasta pitää omana tietona. Ei niistä viitsi etukäteen huudella.

      • he hee :-)

        9.typy menee naimisii :-)


      • he hee :-) kirjoitti:

        9.typy menee naimisii :-)

        Oraakkelilla on taas teknisiä ongelmia kristallipallonsa kanssa. Huti joka tapauksessa. :)


      • vauveli.....
        tosi..typy kirjoitti:

        Oraakkelilla on taas teknisiä ongelmia kristallipallonsa kanssa. Huti joka tapauksessa. :)

        sit tulossa


      • tyttöjä satelee
        vauveli..... kirjoitti:

        sit tulossa

        Tosi..typy on tullut haltijakummiksi seitsemän päivää sitten, kertoo kristallipallo.


      • tyttöjä satelee kirjoitti:

        Tosi..typy on tullut haltijakummiksi seitsemän päivää sitten, kertoo kristallipallo.

        Hienoa! Sylintäydeltä onnea.
        Kumpi tuli? Pieni metsänpeikko vai suloinen matsäkeiju?


      • tosi..typy kirjoitti:

        Hienoa! Sylintäydeltä onnea.
        Kumpi tuli? Pieni metsänpeikko vai suloinen matsäkeiju?

        Ai niin, nimm. olikin jo maininta.

        Pienelle keijukaiselle toivon kauneutta, viisautta ja rohkeutta selviytyä voittaa elämän esteistä.

        t: Haltijatarkummi :)


      • Haltijakummi..
        tosi..typy kirjoitti:

        Ai niin, nimm. olikin jo maininta.

        Pienelle keijukaiselle toivon kauneutta, viisautta ja rohkeutta selviytyä voittaa elämän esteistä.

        t: Haltijatarkummi :)

        ilmaisee itseään vähän epäselvästi...


      • he hee :-)
        vauveli..... kirjoitti:

        sit tulossa

        ei kiistäny typy vauvan tuloa .......


      • tyttöjä satelee
        tosi..typy kirjoitti:

        Hienoa! Sylintäydeltä onnea.
        Kumpi tuli? Pieni metsänpeikko vai suloinen matsäkeiju?

        Semmoinen sopraano- keiju. Herättää kirkaisemalla koomastakin. Tumma tukka ja vinkkurat koivet, kuten äidillä ja isolla siskolla, eli hyvin pyyhkii:)

        Kesänjatkoja.. Nyt pitää vetäistä unet, kun on sopiva sauma.


      • Haltijakummi.. kirjoitti:

        ilmaisee itseään vähän epäselvästi...

        Kiireessä kirjoitin, tulipa virheitä. Kummi ei ole gänässä, vaan hutiloi.
        Sieltä puuttuu "ja" sana väilistä. Siis "selviytyä ja voittaa elämän esteitä".

        Kaikkea hyvää. :)


      • tyttöjä satelee kirjoitti:

        Semmoinen sopraano- keiju. Herättää kirkaisemalla koomastakin. Tumma tukka ja vinkkurat koivet, kuten äidillä ja isolla siskolla, eli hyvin pyyhkii:)

        Kesänjatkoja.. Nyt pitää vetäistä unet, kun on sopiva sauma.

        Makoisia unia. :)


      • Kyöstix
        tyttöjä satelee kirjoitti:

        Semmoinen sopraano- keiju. Herättää kirkaisemalla koomastakin. Tumma tukka ja vinkkurat koivet, kuten äidillä ja isolla siskolla, eli hyvin pyyhkii:)

        Kesänjatkoja.. Nyt pitää vetäistä unet, kun on sopiva sauma.

        Kiveäkin kiinnosta..


      • he hee :-) kirjoitti:

        ei kiistäny typy vauvan tuloa .......

        Höpönhöpö! Kiistääpäs.


      • kypä on kova kolli
        Kyöstix kirjoitti:

        Kiveäkin kiinnosta..

        Mikä sua kiinnostaa, kun siinä notkut kiinnosmattomissa jutuissa? Onk näppylähanskat puhki?


    • 1.Harrastatko kotimaanmatkailua? Jos, missä käynyt tänä kesänä?
      En varsinaisesti harrasta. Ystävien ja sukulaisten luona tulee kyläiltyä ja lapsille suunnattuja paikkoja kahlattua läpi

      2. Koska viimeksi kävelit paljain jaloin ja missä?
      Olen paljain jaloin nytkin

      3. Onko nainen parhaimmillaan kesällä meikittä?
      Riippuu tilaisuudesta, mutta yleisesti ottaen joo.

      4. Rusketutko kesällä helposti? Otatko aurinkoa?
      Suhteellisen helposti rusketun. Otan harvoin aurinkoa ruskettumisen takia, ei jaksa löhötä ylettömiä aikoja paikallaan. mutta ulkosalla tulee oltua aika paljon.

      5. Miten saa kesäkilot kuriin?
      Kuluttamalla sen mitä syö.

      6. Mikä on mieluisinta ruokaa kesällä?
      Salaatit, grilliruoka

      7. Mieluisin juoma kesällä?
      Vichy yms raikkaat juomat. Viinit menee kesälläkin

      8. Mitä aiot vielä ehtiä tekemään tänä kesänä?
      Järjestää vaatekaappini. Pelkkä ajatus tosin jo tuskastuttaa, mutta en kestä katsella sitä sekasortoa enää kovin kauaa...

      9. Mitä aiot ehtiä vielä tekemään elämässäsi?
      Lista on loputon. Kaikkea ei kuitenkaan tarvitse ehtiä, mutta on paljon asioita, joita olisi kiva tehdä esim matkustella.

    • 1.Harrastatko kotimaanmatkailua? Jos, missä käynyt tänä kesänä? Kyllä, mutta en ole käynyt vielä missään tänä vuonna, työmatkoja en laske.

      2. Koska viimeksi kävelit paljain jaloin ja missä? Kotona tänään.

      3. Onko nainen parhaimmillaan kesällä meikittä? Totta puhuen; ei ole.

      4. Rusketutko kesällä helposti? Otatko aurinkoa? En ota aurinkoa ja olen tummempi kuin latinot.

      5. Miten saa kesäkilot kuriin? Ei ole ollut koskaan asian suhteen ongelmaa.

      6. Mikä on mieluisinta ruokaa kesällä? Pizzasta makkaraan kuten talvellakin.

      7. Mieluisin juoma kesällä? Vesi, kahvi ja olut, kuten talvellakin. Olut toki vaihtuu syksyn tulle taas lagerista tummaan.

      8. Mitä aiot vielä ehtiä tekemään tänä kesänä? Ainakin viikon kunnolla lomailla. Ja käydä silmä- ja hammaslääkärissä.

      9. Mitä aiot ehtiä vielä tekemään elämässäsi? Olis kiva tehdä jotain merkittävää.

    • .......

      1.Harrastatko kotimaanmatkailua? Jos, missä käynyt tänä kesänä? - En laske sukulaisien luona käymistä matkailuksi eli en. Läntisessä suomessa tuli käytyä.
      2. Koska viimeksi kävelit paljain jaloin ja missä? - Kotona kävelen usein näin kesällä.
      3. Onko nainen parhaimmillaan kesällä meikittä? - En tiedä, mutta itse en käytä meikkiä ollenkaan.
      4. Rusketutko kesällä helposti? Otatko aurinkoa? - Suht, en ota.
      5. Miten saa kesäkilot kuriin? - Syömällä vähempi, mitä kuluttaa.
      6. Mikä on mieluisinta ruokaa kesällä? - Kaikki sama kelpaa, kun muinakin vuodenaikoina.
      7. Mieluisin juoma kesällä? - Vesi tai jäätee.
      8. Mitä aiot vielä ehtiä tekemään tänä kesänä? - Ei ole suunnitelmia, liikaa stressiä jne.
      9. Mitä aiot ehtiä vielä tekemään elämässäsi? - Jos nyt saisi lapsen kasvatettua kunnialla, pärjääväksi tervepäiseksi aikuiseksi, se olis se tärkein saavutus.

    • 1. Harrastatko kotimaanmatkailua? Jos, missä käynyt tänä kesänä? - en, mitä nyt joskus saa päähän että lähtis jonnekki lähikaupunkeihin ja joskus satunnaisesti kauemmaksikki.
      2. Koska viimeksi kävelit paljain jaloin ja missä? - sisällä nyt kokoajan mutta jos noin muuten ulkona niin pari viikkoa sitte naapurikaupungissa.
      3. Onko nainen parhaimmillaan kesällä meikittä? - kevyt ehostus sinnetänne.
      4. Rusketutko kesällä helposti? Otatko aurinkoa? - en, palan.
      5. Miten saa kesäkilot kuriin? - jaksaa kuluttaa sen mitä syö.
      6. Mikä on mieluisinta ruokaa kesällä? - aurajuustosalaatti ja sitte tietty joku liha.
      7. Mieluisin juoma kesällä? - vesi mutta oikeestaan mikä tahansa kylmä.
      8. Mitä aiot vielä ehtiä tekemään tänä kesänä? - käydä powerparkissa.
      9. Mitä aiot ehtiä vielä tekemään elämässäsi? - muuttaa ja asettua.

    • Hullu ukko

      1.Harrastatko kotimaanmatkailua? Jos, missä käynyt tänä kesänä? Kyllä Kesäkuusa kävin Turussa.

      2. Koska viimeksi kävelit paljain jaloin ja missä? Viime Elokuussa työpaIkallani. Naispomoni valitti heti miespomolleni, että jalkani haisevat.

      3. Onko nainen parhaimmillaan kesällä meikittä? Tää on ihan up to case.

      4. Rusketutko kesällä helposti? Otatko aurinkoa? On nuo kyynärvarretg ottaneet väriä. Mitenkään tendenssinomaisesti en itseäni grillaa.

      5. Miten saa kesäkilot kuriin? Tahtoisin tietää itsekin kun vielä syön Risperdaliakin.

      6. Mikä on mieluisinta ruokaa kesällä? Pizza kai.

      7. Mieluisin juoma kesällä? Päärynämehu.

      8. Mitä aiot vielä ehtiä tekemään tänä kesänä? Tehty on.

      9. Mitä aiot ehtiä vielä tekemään elämässäsi? Vita brevis et tempus fugit. En taida ehtiä.

    • kundi.kundine

      1. ei oo tullu paljoo reissailtuu
      2. tos pihas iha niinku hetki sitte
      3. se vois totanoi riippuu vaiks olosuhteist ja tilanteest
      4. joo ja e
      5. rääkkäyksel
      6. ei jaksa safkast ku o maha täys mut jäde ehkä
      7. joku kylmä ja märkä joku kola tai jotai bisseki uppoo joskus
      8. paljo pitäis kaikkee mut kai sitä vielä jotai ehtii tekeen
      9. sama ku kasis

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe