mikä ihmeen muoti on farkkustringit?!?!?

peetu4

Siis oikeesti miks naiset on alkanu kulkee todella lyhyissä farkkushortseissa? Siis semmosissa itse revityissä lyhyissä shortseissa, jotka lyhyemmät kuin alushousut? Tässä yks päivä olin siistissä ravintolassa syömässä ja siellä yksi neitokainen oli pukeutunut tällaisiin shortseihin. Asiakkaat miltei pudottivat silmät päästään, oli se niin rivon näköistä. Anteeksi mutta en halua nähdä toisen ihmisen perskarvoja kun olen ravintolassa syömässä. Itseltäni meni ruokahalu ja monelta miesasiakkaalta varmaan heräsi tuon nöyn takia jotkut muut halut. Ymmärrän jos vähissä vaatteissa mennään hellepäivänä esim rannalle mutta en ymmärrä jos tuolla tavalla pukeudutaan ravintolaan.

367

11824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepuliis

      Just niin. Tommosia pitäs käydä vähän ravistelemassa.

      • Älkääs nyt

        Siinähän se "ruokahalu" vain kasvaisi ;)

        Itse ainakin toivon, että mahdollisimman monet 15-25-vuotiaat nuoret tytöt esittelisivät kauniita sääriään.

        Turhaa vouhottamista taas kerran.


      • 2442

        Hän oli siistissä ravintolassa, ''Mc donaldsissa hän oli''.


      • joopajoo2
        Älkääs nyt kirjoitti:

        Siinähän se "ruokahalu" vain kasvaisi ;)

        Itse ainakin toivon, että mahdollisimman monet 15-25-vuotiaat nuoret tytöt esittelisivät kauniita sääriään.

        Turhaa vouhottamista taas kerran.

        kauniita sääriä kyllä mutta ei takapuolta


      • fwefgf
        Älkääs nyt kirjoitti:

        Siinähän se "ruokahalu" vain kasvaisi ;)

        Itse ainakin toivon, että mahdollisimman monet 15-25-vuotiaat nuoret tytöt esittelisivät kauniita sääriään.

        Turhaa vouhottamista taas kerran.

        Vaan pervo mies voi toivoa 15 kesäisten hyppivät ilkosillaan, että vois vähän "herätellä ruokahalujaan"... Ohjaisin oman tyttäreni välittömästi pukemaan jotain muuta päälleen. Rannalle mennään sitte uikkarit päällä, mutta nakuna ei tartte ruokiaravintolassa pomppia.


      • poppopii
        Älkääs nyt kirjoitti:

        Siinähän se "ruokahalu" vain kasvaisi ;)

        Itse ainakin toivon, että mahdollisimman monet 15-25-vuotiaat nuoret tytöt esittelisivät kauniita sääriään.

        Turhaa vouhottamista taas kerran.

        Miks alkaen alaikäsestä tonne nuoreen aikuiseen asti? Eikö kauniit 30-vuotiaat aääret enää kelpaa? Voihan vatula ku jengi on vammasii :D


      • hjkhjkhjkhjkhjkhkj
        joopajoo2 kirjoitti:

        kauniita sääriä kyllä mutta ei takapuolta

        Nuorert likat luikkuine ja vaaleine jalkoineen näyttää vähän säälittäviltä tuollaisissa minishortseissa. No seksikäs-säärisille hyväkroppaisille fittnesspimuille nuo minishortsit kyllä sopii.


      • gtfhyjukijhgfdasdfrg
        fwefgf kirjoitti:

        Vaan pervo mies voi toivoa 15 kesäisten hyppivät ilkosillaan, että vois vähän "herätellä ruokahalujaan"... Ohjaisin oman tyttäreni välittömästi pukemaan jotain muuta päälleen. Rannalle mennään sitte uikkarit päällä, mutta nakuna ei tartte ruokiaravintolassa pomppia.

        miten nää miinukset on näin jakautunu.


      • Älkääs nyt
        poppopii kirjoitti:

        Miks alkaen alaikäsestä tonne nuoreen aikuiseen asti? Eikö kauniit 30-vuotiaat aääret enää kelpaa? Voihan vatula ku jengi on vammasii :D

        Sellaiset 30-vuotiaat haluaisin nimittäin nähdä ilman minkäänlaisia housuja ;)


      • joku raja
        hjkhjkhjkhjkhjkhkj kirjoitti:

        Nuorert likat luikkuine ja vaaleine jalkoineen näyttää vähän säälittäviltä tuollaisissa minishortseissa. No seksikäs-säärisille hyväkroppaisille fittnesspimuille nuo minishortsit kyllä sopii.

        Mut jos ne vaan halus tulla puistossa raiskatuiks, niin vois taas kirjoittaa täällä palstalla uudesta asiasta.


      • Pääsettekö Taivaaseen?
        Älkääs nyt kirjoitti:

        Siinähän se "ruokahalu" vain kasvaisi ;)

        Itse ainakin toivon, että mahdollisimman monet 15-25-vuotiaat nuoret tytöt esittelisivät kauniita sääriään.

        Turhaa vouhottamista taas kerran.

        Vanhat ladyt ovat aina olleet kateellisia nuorempien tyttöjen päälle,koska itse eivät ole enää useinkaan vetävimmillään.


      • CYSMYSYS

        ET KYSYNYT PIMATSULLA ETTÄ HOW MUCH ???


      • ukkokotiin!
        Pääsettekö Taivaaseen? kirjoitti:

        Vanhat ladyt ovat aina olleet kateellisia nuorempien tyttöjen päälle,koska itse eivät ole enää useinkaan vetävimmillään.

        Ne ajat on onneksi takana. Eikä voi kuin säliä vanhoja ukkoja jotka luulevat jotain vielä itsestään. Ovat naurettavia reppanoita.
        '


      • tietäväinen.
        2442 kirjoitti:

        Hän oli siistissä ravintolassa, ''Mc donaldsissa hän oli''.

        Sivukadun grillissä


      • Naura sitten vaan
        ukkokotiin! kirjoitti:

        Ne ajat on onneksi takana. Eikä voi kuin säliä vanhoja ukkoja jotka luulevat jotain vielä itsestään. Ovat naurettavia reppanoita.
        '

        Itellesi, kun oot siinä iässä. Muista SE myös ! Mulla pyyhkii hyvin, vaikka oon kohta 70 vuotias, niin naisia kutkuttaa , ja hämmästyvät, kun halaavat. oon nimittäin sen verran notkeana pysyny, ja oon kuulemma vasta 50 kymppisen näköinen :))

        Mutta se ei ole PÄÄASIA, vaan SE, että JÄRKI kasvaa, JA Yleisellä paikalla persettään esittelevät naiset ovat KERTAKAIKKIAAN SÄÄLITTÄVIÄ HANTTAPÄITÄ ! HE ovat halveksineet moraalia, ja samalla koittavat esitellä itseään ! Ja joka halveksii hyviä tapoja, -HALVEKSII ITSEÄÄN !!!- tajuatteko SITÄ ?


      • toivotontako1
        gtfhyjukijhgfdasdfrg kirjoitti:

        miten nää miinukset on näin jakautunu.

        Kaikki fakin vanhat äijät laittaa näitä miinuksia kun ei enää muuta elämän iloa oo kun sakkoöihan vahtaaminen.


      • Kissmett
        Älkääs nyt kirjoitti:

        Siinähän se "ruokahalu" vain kasvaisi ;)

        Itse ainakin toivon, että mahdollisimman monet 15-25-vuotiaat nuoret tytöt esittelisivät kauniita sääriään.

        Turhaa vouhottamista taas kerran.

        Noita sanottiin 70-luvulla ja oli niitä vielä 80-luvallakin, niin Mikroiksi. Mullakin oli sellaise,t mut ei sentään liian lyhyet, mut sopivan lyhyet ja kun siihen aikaan sitä oltiin vielä nuori ja nätti (nyt enää nätti) "nauraa" niin kyllä vislaukset kuulu,i joka käänteessä, mutta en nyt sentään mennyt niillä minne vain. Noiden kanssa silloin pidettiin pitkävartisia saapikkaita, jotka oli yli polven, mulla oli mustat ja valkoiset ja kieltämättä oli se aika vaihdikas näky, mut siihen aikaan nuo vauhdikkuudet tehtiin tyylillä, kun nykynuoriso ei osaa samalla lailla, joten rivon näköisiä esityksiä olen itsekin nähnyt katukuvassa koskien juuri noita "Mikroja". En tiedä, mut naiset oli ennen paljon kauniimman näköisiä!


      • oulusta2
        Älkääs nyt kirjoitti:

        Siinähän se "ruokahalu" vain kasvaisi ;)

        Itse ainakin toivon, että mahdollisimman monet 15-25-vuotiaat nuoret tytöt esittelisivät kauniita sääriään.

        Turhaa vouhottamista taas kerran.

        Nuot 15-25 vuotiaat tytöt, kun myös ymmärtäisivät hygieenIensa päälle! Vaan ei, niin ollaan sexyjä ja niin ollaan muka sexyjä. Vaikka haarukka haiskaa paskalta.


      • Kissmett
        Kissmett kirjoitti:

        Noita sanottiin 70-luvulla ja oli niitä vielä 80-luvallakin, niin Mikroiksi. Mullakin oli sellaise,t mut ei sentään liian lyhyet, mut sopivan lyhyet ja kun siihen aikaan sitä oltiin vielä nuori ja nätti (nyt enää nätti) "nauraa" niin kyllä vislaukset kuulu,i joka käänteessä, mutta en nyt sentään mennyt niillä minne vain. Noiden kanssa silloin pidettiin pitkävartisia saapikkaita, jotka oli yli polven, mulla oli mustat ja valkoiset ja kieltämättä oli se aika vaihdikas näky, mut siihen aikaan nuo vauhdikkuudet tehtiin tyylillä, kun nykynuoriso ei osaa samalla lailla, joten rivon näköisiä esityksiä olen itsekin nähnyt katukuvassa koskien juuri noita "Mikroja". En tiedä, mut naiset oli ennen paljon kauniimman näköisiä!

        ...ja siihen aikaan osasin vielä kirjoittaakin sanat oikein :D


      • tarkkalia1
        joopajoo2 kirjoitti:

        kauniita sääriä kyllä mutta ei takapuolta

        Toisilla on kauniit pakarat joita ei tarvi piiloitella. Toisilla vaan on sellaiset pakarat joita joutuu piilottelemaan. Olisiko tässäkin otsikossa jopa kateudella osaa, kun tuntuu että kielteisesti suhtautuvat on naisia näistäkin kirjoituksista päätellen.


      • VAI PETÄT

        Jos OOT TEHNY aviolupauksen, niin miksi oot pettäny ? Onko nainen noin paskanpuhuja, että MEET Jumalan eteen lupaamaan ikuista rakkautta, myös vastoinkäymisissä, ja heti kun arki pikkusen kyllästyttää, meet levittämään persettäsi muille !!!

        Olisiko aika KERTOA TOTUUS puolisollesi - NYT
        kun vielä kerkiät, ettet joutuisi TOTUUDEN PÖYTÄKIRJAN kautta tajuamaan, kuinka tärkeää SE ON !!!-- SILLÄ TOTUUS EI UNOHDA-tiesitkö SITÄ ?

        Vai pelottaako totuuden kertominen, ja onko sinusta äärimmäisen tärkeää totella PETTÄMISEN RIIVAAJIA, jotka ovat tehneet sinusta PELKURIN ja VALEHTELIJAN !!!
        Sinäkö luulet selviäväsi valehtelemalla, kun totuus lyö faktat pöytään, ja SE päivä TULEE väistämättä !!!


      • :( sadface
        Kissmett kirjoitti:

        Noita sanottiin 70-luvulla ja oli niitä vielä 80-luvallakin, niin Mikroiksi. Mullakin oli sellaise,t mut ei sentään liian lyhyet, mut sopivan lyhyet ja kun siihen aikaan sitä oltiin vielä nuori ja nätti (nyt enää nätti) "nauraa" niin kyllä vislaukset kuulu,i joka käänteessä, mutta en nyt sentään mennyt niillä minne vain. Noiden kanssa silloin pidettiin pitkävartisia saapikkaita, jotka oli yli polven, mulla oli mustat ja valkoiset ja kieltämättä oli se aika vaihdikas näky, mut siihen aikaan nuo vauhdikkuudet tehtiin tyylillä, kun nykynuoriso ei osaa samalla lailla, joten rivon näköisiä esityksiä olen itsekin nähnyt katukuvassa koskien juuri noita "Mikroja". En tiedä, mut naiset oli ennen paljon kauniimman näköisiä!

        Se on ne käytöstavat jota nykynuorilla naisilla harvoin enää löytyy.


      • ei näy
        joopajoo2 kirjoitti:

        kauniita sääriä kyllä mutta ei takapuolta

        .............. Liiottelua ,, vaikka kuinka minit ne on kuitenkin housut eikä sieltä voi näkyä mitään kiellettyä ,,,,,,,,,,


      • kirshinkirsikis
        Älkääs nyt kirjoitti:

        Siinähän se "ruokahalu" vain kasvaisi ;)

        Itse ainakin toivon, että mahdollisimman monet 15-25-vuotiaat nuoret tytöt esittelisivät kauniita sääriään.

        Turhaa vouhottamista taas kerran.

        huh missä vanhemmat

        http://kirshin.wordpress.com/


      • Höh!
        hjkhjkhjkhjkhjkhkj kirjoitti:

        Nuorert likat luikkuine ja vaaleine jalkoineen näyttää vähän säälittäviltä tuollaisissa minishortseissa. No seksikäs-säärisille hyväkroppaisille fittnesspimuille nuo minishortsit kyllä sopii.

        Ne fittnesspimut nyt näyttää lähinnä uunissa paistetuilta kalkkunoilta. Hien tuoksu vain ei herätä ruokahalua.


      • Seesh calm down
        VAI PETÄT kirjoitti:

        Jos OOT TEHNY aviolupauksen, niin miksi oot pettäny ? Onko nainen noin paskanpuhuja, että MEET Jumalan eteen lupaamaan ikuista rakkautta, myös vastoinkäymisissä, ja heti kun arki pikkusen kyllästyttää, meet levittämään persettäsi muille !!!

        Olisiko aika KERTOA TOTUUS puolisollesi - NYT
        kun vielä kerkiät, ettet joutuisi TOTUUDEN PÖYTÄKIRJAN kautta tajuamaan, kuinka tärkeää SE ON !!!-- SILLÄ TOTUUS EI UNOHDA-tiesitkö SITÄ ?

        Vai pelottaako totuuden kertominen, ja onko sinusta äärimmäisen tärkeää totella PETTÄMISEN RIIVAAJIA, jotka ovat tehneet sinusta PELKURIN ja VALEHTELIJAN !!!
        Sinäkö luulet selviäväsi valehtelemalla, kun totuus lyö faktat pöytään, ja SE päivä TULEE väistämättä !!!

        Rauhotu, miten Mc donaldilla tai sivukadun grillillä on mitään tekemistä avioeron kanssa..?

        Tosin samaa mieltä siitä, että ei asioita voi koko ikäänsä piilotella, etenkään jos on 2 miestä, mutta eikai minishortsit tai sivukadun grillit mitenkään vihjaa pettämiseen? :)))


      • hyi
        Älkääs nyt kirjoitti:

        Siinähän se "ruokahalu" vain kasvaisi ;)

        Itse ainakin toivon, että mahdollisimman monet 15-25-vuotiaat nuoret tytöt esittelisivät kauniita sääriään.

        Turhaa vouhottamista taas kerran.

        Pedofiili


      • Itsevarma=seksikäs
        Pääsettekö Taivaaseen? kirjoitti:

        Vanhat ladyt ovat aina olleet kateellisia nuorempien tyttöjen päälle,koska itse eivät ole enää useinkaan vetävimmillään.

        Itse olen 20-vuotias tyttö, nätti pylly on, mutta en esittele sitä. En halua miesten katseita siitä, kuinka paljon paljasta pintaa on vaan siitä kuinka kaunis olen _vaatteet päällä_. Vaatteet päällä saa karsittua ne ällöimmät/seksiä haluavat miehet. Arvostan kehoani, näyttelen tiettyjä osia kropastani vain yhdelle miehelle kerrallaan. Tytöt/naiset omaavat vain yleisesti ottaen niin huonon itsetunnon, että pelkäävät ettei vientiä muten saa.


      • Hot hot hot
        Älkääs nyt kirjoitti:

        Siinähän se "ruokahalu" vain kasvaisi ;)

        Itse ainakin toivon, että mahdollisimman monet 15-25-vuotiaat nuoret tytöt esittelisivät kauniita sääriään.

        Turhaa vouhottamista taas kerran.

        Samaa mieltä. HOT!!!


      • 1122
        poppopii kirjoitti:

        Miks alkaen alaikäsestä tonne nuoreen aikuiseen asti? Eikö kauniit 30-vuotiaat aääret enää kelpaa? Voihan vatula ku jengi on vammasii :D

        Selitä mikä on vammainen. Huomaan että et tiedä vammaisuudesta yhtään mitään. VAMMAINEN ON MONESTIKKIN TÄYSJÄRKINEN. Ajatteleppa ite jos joudut
        vaikkapa pyörätuoliin niin tuleeko sinusta vähäjärkinen.


      • huoh,
        fwefgf kirjoitti:

        Vaan pervo mies voi toivoa 15 kesäisten hyppivät ilkosillaan, että vois vähän "herätellä ruokahalujaan"... Ohjaisin oman tyttäreni välittömästi pukemaan jotain muuta päälleen. Rannalle mennään sitte uikkarit päällä, mutta nakuna ei tartte ruokiaravintolassa pomppia.

        hei ihan oikeesti,sul ei oo mitään valtaa määrätä tyttös pukeutumismoodii...


      • himotko hyrrää
        Älkääs nyt kirjoitti:

        Siinähän se "ruokahalu" vain kasvaisi ;)

        Itse ainakin toivon, että mahdollisimman monet 15-25-vuotiaat nuoret tytöt esittelisivät kauniita sääriään.

        Turhaa vouhottamista taas kerran.

        No tämän on varmaan kirjottanu joku kiimanen vanhapoika:D


      • tarvis järkeä

        Tyhmää perse paljaana hihhuloija pitkin kaupunkia ja sitten ohhoh joku hullu vetää puskaan ja raiskaa. V..tu oma vika!!


      • fitness rumentaa
        hjkhjkhjkhjkhjkhkj kirjoitti:

        Nuorert likat luikkuine ja vaaleine jalkoineen näyttää vähän säälittäviltä tuollaisissa minishortseissa. No seksikäs-säärisille hyväkroppaisille fittnesspimuille nuo minishortsit kyllä sopii.

        Ennen vanhaan naiset otti suihin kuin miehet näyttämättä silti miehiltä päälle päin. Lihakset ei sovi naisille ollenkaan.


      • älä nyt oo tommonen
        fwefgf kirjoitti:

        Vaan pervo mies voi toivoa 15 kesäisten hyppivät ilkosillaan, että vois vähän "herätellä ruokahalujaan"... Ohjaisin oman tyttäreni välittömästi pukemaan jotain muuta päälleen. Rannalle mennään sitte uikkarit päällä, mutta nakuna ei tartte ruokiaravintolassa pomppia.

        Jokainen normaali hetero- tai bi-mies toivoo sellaista.


      • hyvin kelpaa
        poppopii kirjoitti:

        Miks alkaen alaikäsestä tonne nuoreen aikuiseen asti? Eikö kauniit 30-vuotiaat aääret enää kelpaa? Voihan vatula ku jengi on vammasii :D

        Kelpaa jos ei ole mieleltään 70 v.


      • huosuton
        joopajoo2 kirjoitti:

        kauniita sääriä kyllä mutta ei takapuolta

        Joku haluaa näyttää peppuaan ja joku toinen haluaa katsella sitä.
        Joku ei halua näyttää peppuaan ja joku toinen ei halua katsella sitä.
        Minulla on kääntyvät silmät, katson vain housuttomia peppuja.
        Katso Sinä vain housullisia.
        Ei se ole minulle ongelma että joillakin on housut jalassa.
        Eikä Sinun ongelmasi ole se että joku on housuton, vaan se että et osaa hyväksyä muuta kuin oman ahtaan maailmasi.


      • Jakke 50
        ukkokotiin! kirjoitti:

        Ne ajat on onneksi takana. Eikä voi kuin säliä vanhoja ukkoja jotka luulevat jotain vielä itsestään. Ovat naurettavia reppanoita.
        '

        Minäkin luulen itsestäni, mutten liikoja. 50v tuli täyteen, mutta kuulunkin
        siihen hyväkuntoisten, treenattujen pieneen kerhoon, jotka kääntävät
        nuorempienkin päät.


      • ....häh
        joku raja kirjoitti:

        Mut jos ne vaan halus tulla puistossa raiskatuiks, niin vois taas kirjoittaa täällä palstalla uudesta asiasta.

        Sekö oikeuttaa tulla raiskatuks jos on lyhyet shortsit?!?!


      • 15+4

      • Asiaa11
        Älkääs nyt kirjoitti:

        Siinähän se "ruokahalu" vain kasvaisi ;)

        Itse ainakin toivon, että mahdollisimman monet 15-25-vuotiaat nuoret tytöt esittelisivät kauniita sääriään.

        Turhaa vouhottamista taas kerran.

        Yhdyn tohon sun juttuun,Turhaa vouhottamista todellakin koska kukin pukeutuu miten haluaa!


      • janttu3
        joopajoo2 kirjoitti:

        kauniita sääriä kyllä mutta ei takapuolta

        kyllä nuoren naisen perse on kaunis näky eikä pitäisi mennä ruokahalut, paitsi tietenkin jos on homppeli.
        hyvää muotia!


      • Qsi
        ....häh kirjoitti:

        Sekö oikeuttaa tulla raiskatuks jos on lyhyet shortsit?!?!

        Ainahan sitä sanotaan, että "älkää jättäkö auton tuulilasille kännykkää tai navigaattoria näkyviin, etteivät varkaat ala kuolata sitä ja sorru rikoksiin." Eikö sama koske persausta?


      • Qsi
        huoh, kirjoitti:

        hei ihan oikeesti,sul ei oo mitään valtaa määrätä tyttös pukeutumismoodii...

        Jokaisella alaikäisellä lapsella (=0-18v) on huoltaja, jonka vastuulla koko lapsi on. Koskee hänen pukemistaan, ruokkimistaan, kasvatustaan ja niin edelleen. Ei ole kahta samanlaista huoltajaa eikä sataprosenttisesti samanlaisia makuja pukeutumisen suhteen, mutta jokaisella huoltajalla on oikeus sanoa se viimeinen sana mm. huollettavan pukeutumisesta. Eikä ainoastaan oikeus, vaan myös velvollisuus.

        "Oikeuksia kakaroille" -vouhottajat ovat menneet liian pitkälle.
        Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa.

        Tähän asti olen äänestänyt vaaleissa kokkareita ja persuja, mutta jatkossa taidan itse asiassa äänestää krisuja. Siellä on sentään Räsänen, jolla on munaa sanoa se, mitä ajattelee.


      • kale12
        Qsi kirjoitti:

        Ainahan sitä sanotaan, että "älkää jättäkö auton tuulilasille kännykkää tai navigaattoria näkyviin, etteivät varkaat ala kuolata sitä ja sorru rikoksiin." Eikö sama koske persausta?

        Heh, minkäs voit. Naiset nyt tykkää näytellä persettään.


      • reoreoreoooo
        Kissmett kirjoitti:

        ...ja siihen aikaan osasin vielä kirjoittaakin sanat oikein :D

        sää oot takuulla ihana ksimetti :) PUS!


      • cccp5
        kale12 kirjoitti:

        Heh, minkäs voit. Naiset nyt tykkää näytellä persettään.

        Nuo persettään näyttelevät nuoret naiset ovat sataprosenttisia huoranalkuja!


      • miäs vuan
        cccp5 kirjoitti:

        Nuo persettään näyttelevät nuoret naiset ovat sataprosenttisia huoranalkuja!

        ihan sama, jos niiltä saa. nipoja säkkiin puheutuvia pihtareita on jo liikaa


      • miäs vuan

      • rerereoooo
        reoreoreoooo kirjoitti:

        sää oot takuulla ihana ksimetti :) PUS!

        eikäkö kun kismetti ;D


      • cccp5
        miäs vuan kirjoitti:

        ihan sama, jos niiltä saa. nipoja säkkiin puheutuvia pihtareita on jo liikaa

        Miies vuan! Se on kyllä tosi... Niiltä saa kyllä tosi helposti. Kokemusta on, riittääkö pari paukkua tarjoo ja kehuu kauniiksi ni harppi aukee..=)


      • älyänkääpä
        1122 kirjoitti:

        Selitä mikä on vammainen. Huomaan että et tiedä vammaisuudesta yhtään mitään. VAMMAINEN ON MONESTIKKIN TÄYSJÄRKINEN. Ajatteleppa ite jos joudut
        vaikkapa pyörätuoliin niin tuleeko sinusta vähäjärkinen.

        Varmaankin tarkoitti kehitysvammaa, joka lienee aivoissa. Mutta pelkkä vammainen ei tietenkään tarkoita vähäjärkistä. Voi olla vaikka liikuntavamma. Mutta se ei vaikuta ajatteluun eikä tee ihmistä mitenkään tyhmäksi. Mutta kun lukee tämän viestiketjun läpi, niin tulee todella tulokseen, että monet kirjoittajat ovat jollain tapaa kehitysvammaisia tai oikeampi sana on ÄLYKÄÄPIÖITÄ, mikä ei taas tarkoita että kaikki kääpiökasvuiset olisivat vammaisia. Vain äly on jäänyt vähäiseksi, mutta muu osa ihmisestä voi olal isokasvuista.


      • minä minä minä
        Asiaa11 kirjoitti:

        Yhdyn tohon sun juttuun,Turhaa vouhottamista todellakin koska kukin pukeutuu miten haluaa!

        No, on jotkut kirjoittamattomat säännöt ja käyttäytymistavat, jotka pitäisi olla korvien välissä. Näihin kuuluu mm. yleisessä paikassa säädyllinen pukeutuminen, puhuminen ja muukin käyttäytyminen. Ei joka paikassa voi olla niinkuin haluaa. On myös otettava huomioon muutkin ihmiset. Siois kukin ei kuitenkaan voi pukeutua miten haluaa.

        Jos antaisin työntekijäni mennä, tai menisin itse, likaisessa vaattessa, hielle haisevana asiakkaan luokse, olisi se varmaankin asiakassuhteen loppu. Niin ei vain voi tehdä. Tai jos menisin japanilaisen pukuun pukeutuneen asiakkaani kanssa minishortseissa ruokaravintolaan, ei varmaankaan kauppoja synny.

        Uskon, että nämä vähäpukeiset naiset hommataan miesasiakkaille aivan muilta foorumeilta. Ja silloinkin nämä naiset ovat ravintolassa pukeutuneeet kauniisti ja säädyllisesti. Makuuhuonepuolella voidaan alkaa jo vähetää vaatetusta. Kaikkea ei tarvi aina näyttää. Voihan se olla että joku tekee just niinkuin haluaa ja pukeutuu miten haluaa, mutta sellainen ei kai piittaa muista ihmisistä ollenkaan. Eli lienee jollain tapaa yksinkertaisen ihmisen pukeutumista. Ei kuvasta mitenkään sivistyneisyyttä. Meitähän on niin moneksi.


      • Säädyllinen
        Älkääs nyt kirjoitti:

        Siinähän se "ruokahalu" vain kasvaisi ;)

        Itse ainakin toivon, että mahdollisimman monet 15-25-vuotiaat nuoret tytöt esittelisivät kauniita sääriään.

        Turhaa vouhottamista taas kerran.

        Pervo havaittu...


      • kingi
        Itsevarma=seksikäs kirjoitti:

        Itse olen 20-vuotias tyttö, nätti pylly on, mutta en esittele sitä. En halua miesten katseita siitä, kuinka paljon paljasta pintaa on vaan siitä kuinka kaunis olen _vaatteet päällä_. Vaatteet päällä saa karsittua ne ällöimmät/seksiä haluavat miehet. Arvostan kehoani, näyttelen tiettyjä osia kropastani vain yhdelle miehelle kerrallaan. Tytöt/naiset omaavat vain yleisesti ottaen niin huonon itsetunnon, että pelkäävät ettei vientiä muten saa.

        Ootko facebookis jos oot mikä siu nimes on jutellaa


      • aina se kateus
        tarkkalia1 kirjoitti:

        Toisilla on kauniit pakarat joita ei tarvi piiloitella. Toisilla vaan on sellaiset pakarat joita joutuu piilottelemaan. Olisiko tässäkin otsikossa jopa kateudella osaa, kun tuntuu että kielteisesti suhtautuvat on naisia näistäkin kirjoituksista päätellen.

        Ah, kuuluisa kateuskortti! Niinhän se täytyy olla että jos ei jostain tykkää, se johtuu kateudesta. En tiedä oletko huomannut, mutta kaikki minishortseja käyttävät eivät suinkaan omista kovin kadehdittavia pakaroita.
        Jos näky minua häiritsee, logiikkasi mukaan olen kai sitten kateellinen niistä selluliiteista. Ja jos kekkuloin alasti ulkona, onko poliisi kateellinen minulle kropastani kun vie minut putkaan?


      • minsi2
        cccp5 kirjoitti:

        Nuo persettään näyttelevät nuoret naiset ovat sataprosenttisia huoranalkuja!

        HÄH? miks haukutte noit. neon ihanat. ♥ ja kyllä pojat kattoo.
        en kyl suosiittele läskiperseille. Ite oon laiha.


    • Ällöö

      En myöskään ymmärrä yhtään! Oikein alkaa oksettamaan kun jossain kadulla joutuu sellaisen perässä kävelemään kun persposket vaan näkyyy... Varsinkin jos "farkkustringejen" pitäjä ei ole ihan mistään timmeimmästä päästä!

      • fuckmeanal

        Pakarat eivät ole silmiesi korkeudella? Jollet oli 1m sulka päässä. :)


    • 12.

      peiliin perse.

    • ISO,

      HALU,

      • Luulen, että jollain perverssillä tavalla minullakin nousee... Tosin siitä olen samaa mieltä, että tytön ei pidä olla noin paljastavassa asussa missään yleisessä ruokapaikassa varsinkaan.


    • Lutkapöksyt

      Kyseiset naiset tykkäävät esitellä itseään. Ne jotka kulkevat "huora shortseissa" kiihottuvat saamistaan katseista!

      • hyi

        Yks perverssi säkin, ei ne siitä kiihota. Niitä käytetään siksi koska "kaikki muutkin". Pelkää ettei vientiä oo muuten tarpeeks, huonost itsetunnost se on kiinni.


    • Käännä katseesi

      Niin, pitäähän sitä sitten tuijottaa koko ruokailun ajan.

      • tissiruokaa

        tai paremminkin välipalaa ... ehhhehehee!


      • Sä eksyit aiheesta
        tissiruokaa kirjoitti:

        tai paremminkin välipalaa ... ehhhehehee!

        tää palsta kertoo perseistä ... ehhhehehee!


    • JormaO3

      No keskity sitten vaan siihen syömiseesi äläkä tirkistele ja arvostele muita...

    • perce on muotia

      Aikaisempi muoti lantiohousuineen paljasti perceposkien yläosan ja nyt sitten näemme alaosan, halusimme tai emme. Ihan pelottaa ajatella seuraavaa tulevaa muotia....saattaa olla ihan percevako näkyvissä!

      • sory

        ihana perce... kuulostaa ranskalaiselta :'D percé...


      • Eikös Hiltonin tytär

        se Pariisi ole jo yhdessä parin muun tätösen kanssa aloittanut sen uuden muodin esittelyn, nimittäin Pimslooran. Odotan vain kauhulla kun se leviää kansojen syviin kerroksiin ja alkaa 150 kiloset matroonatkin esittelemään alapään sulojaan kuten nämä.


      • dlushme
        sory kirjoitti:

        ihana perce... kuulostaa ranskalaiselta :'D percé...

        Ei jumalauta, kiitos nauruista :D


      • Pilluseonnorsullakin
        dlushme kirjoitti:

        Ei jumalauta, kiitos nauruista :D

        Juu kyllä NAURATTI!


    • ekjrgbtyhä

      Syksyä odotellen! Vaik kyllä kesä syksyn voittaa!Sääolosuhteissa. Ravintolaan siisti asu päälle ja kaduillekin sopivan peittävät kuteet. Ranta-asu on jo eri asia.Hauskaa tämä elämä!

    • oma koti kallis

      se yleiselle paikalle ilmestyminen on siis salassa asianharrastajan mieli, siinä voi jäädä kiinni salassa harjoittelemalla ehdollistunutta, pankaapa tämäkin ilmö merkille

    • u5y4btvr3ce2

      No joo, ehkä siistiin ravintolaan voisi pukeutua eri tavalla, mutta kyllä kaupungilla voi sellaisissa kulkea

    • Realman

      Voi ziisus ,ootte varmaan takatuuppareita koko porukka hee ;))
      Ei mulla mene ruokahalut ainakaan jos raflaan tulee gimma lyhyissä
      shortseissa( No joo sellanen poikkeus tietty et on oltava "kondiksessa") hei halooo , muuttakaa ruotsiin ;)

      • Ei ole

        Mukavaa katsella sitä kakkapökälettä mikä on tullut kurkkimaan.


      • Ehkä sinä
        Ei ole kirjoitti:

        Mukavaa katsella sitä kakkapökälettä mikä on tullut kurkkimaan.

        ulostat housuihisi syödessäsi mutta kaikki eivät tee niin.


    • Tyttönen

      Vaikka olen nainen, en itsekkään ymmärrä tätä "muoti" ilmiötä. Uskon että kyseiset ihmiset omaavat huonon itsetunnon kun pitää esitellä tuolla tavalla kroppaansa. Ymmärrän vähäisen pukeutumisen kuten mm shortsit, jos sen tekee tyylikkästi. Itse olen 22 vuotias, omasta mielestä nätti nainen mutta en koe että tarvisi paljastella peppua ja tissejä ympäri kyliä. :)

      • Heebo92

        Harmi.


    • iskä66

      Nykymaailman seksistisyys kaiken kaikkiaan ärsyttää, vaikka viriili mies olenkin ja nautin naisvartalon näkemisestä. Rajansa kuitenkin kaikella. Pienet tytöt ottavat esimerkkiä vanhemmista ja meno senkun kiihtyy... Kaiken takana on omalla suurella panoksellaan bisnes ja mainostajat, jotka eivät todellakaan moraalista piittaa. Vanhempien pitäisi myös tulla tolkkuihinsa, ei kaikkea tarvitse hyväksyä. Etenkin äidit tuntuvat viis veisaavan tyttölapsiensa pukeutumisesta... Eikö nykyäideillä ole rotia ja viisautta opettaa tyttärilleen järkeä. Miehet ja pojat kiinnostuvat naissukupuolesta ilman tälläistä tyrkyttämistäkin. Tälläinen pukeutumiskulttuuri nimenomaan lisää esim. miesten seikkailemista pornosivustoilla ym. Kun opitaan siihen, että seksiä on joka paikassa ja paljas pinta ei enää ole mikään juttu, niin mikään ei pian enää riitä, haetaan extremeä esim. netistä. Ennen pelkkä säärien näkeminen saattoi saada jotain liikahtamaan miehen housuissa... Muutos täytyisi lähteä ehkäpä juuri tällaisista kirjoitteluista sosiaalisessa mediassa. Nykynaiset ja tytöt tulisi saada tajuamaan, minkälaisia horoja he tekevät itsestään ko. pukeutumisella miesten silmissä...

      • äippä55

        Iskän kaa samaa mieltä. Liian paljastavalla pukeutumisellaan nainen/ tyttö viestittää, että ei välitä muiden tunteista, ei häpeä olla julkea ja siveetön, ja että tarjolla olisi ... ehkä maksua vastaan.
        Puolialastonten naisten katseleminenkin on niiltä miehiltä väärin, joilla jo on oma parisuhde, väärin sitä omaa kohtaan, koska nuo katselemiset viestittävät, että oman katselu ei riitä, pitää olla vierasta katsottavaa, ja että miehen ajatusmaailmoissa on haureuteen taipuvaisuutta, sillä silmillään ja ajatusmaailmoissaanhan hän jo tekee sitä. Pidän tällaista uskottomuutena.
        Fiksu mies kääntää siististi katseensa muualle ja antaa takapuoltaan esittelevien naikkosten tuntea, että KUNNON miehiä EI KIINNOSTA huorat eikä horon näköiset, ja vain siten tällaiset itsensäesittelijät tajuaisivat pukeutua siististi kaupungille, jossa kulkee vanhuksia, lapsia, fiksuja aikuisia.
        Nämä naisten perseiden kyttääjät menevät sitten koteihinsa ja tumppaavat käteensä tai vaativat vaimoaan käyttöönsä, elleivät ole jo kaupungilla sortuneet ostamaan huoraa. Siinäpä meillä oikein ääliöitä ukkoja! Hyi!
        Onnaksi on toisenlaisiakin, joiden silmät eivät vilku huorahtelijoiden perään, vaan osaavat antaa arvon omalle puolisolleen, vaikka tämä olisi rumin ja kurttuisin, vanha ja vaivainen, kunnon miehille oma rakas kuitenkin, kuten sille vaimolle rakas se oma kunnollinen mies.


      • Naiskauneuden ystävä

        Naisvartalo on kiinnostavampi, kun se on sopivasti verhottu. Liian paljas ja tyrkky on vain... no, tyrkky. Epätoivoisen näköinen.


      • ......
        äippä55 kirjoitti:

        Iskän kaa samaa mieltä. Liian paljastavalla pukeutumisellaan nainen/ tyttö viestittää, että ei välitä muiden tunteista, ei häpeä olla julkea ja siveetön, ja että tarjolla olisi ... ehkä maksua vastaan.
        Puolialastonten naisten katseleminenkin on niiltä miehiltä väärin, joilla jo on oma parisuhde, väärin sitä omaa kohtaan, koska nuo katselemiset viestittävät, että oman katselu ei riitä, pitää olla vierasta katsottavaa, ja että miehen ajatusmaailmoissa on haureuteen taipuvaisuutta, sillä silmillään ja ajatusmaailmoissaanhan hän jo tekee sitä. Pidän tällaista uskottomuutena.
        Fiksu mies kääntää siististi katseensa muualle ja antaa takapuoltaan esittelevien naikkosten tuntea, että KUNNON miehiä EI KIINNOSTA huorat eikä horon näköiset, ja vain siten tällaiset itsensäesittelijät tajuaisivat pukeutua siististi kaupungille, jossa kulkee vanhuksia, lapsia, fiksuja aikuisia.
        Nämä naisten perseiden kyttääjät menevät sitten koteihinsa ja tumppaavat käteensä tai vaativat vaimoaan käyttöönsä, elleivät ole jo kaupungilla sortuneet ostamaan huoraa. Siinäpä meillä oikein ääliöitä ukkoja! Hyi!
        Onnaksi on toisenlaisiakin, joiden silmät eivät vilku huorahtelijoiden perään, vaan osaavat antaa arvon omalle puolisolleen, vaikka tämä olisi rumin ja kurttuisin, vanha ja vaivainen, kunnon miehille oma rakas kuitenkin, kuten sille vaimolle rakas se oma kunnollinen mies.

        Fiksu mies kääntää katseensa muualle? Eli useimmiten teeskentelee ettei kiinnosta.
        JOKAINEN mies kyttää naisen persettä. Se kunnon mieskin kyttää oman vaimonsa persettä.


      • herätystä
        äippä55 kirjoitti:

        Iskän kaa samaa mieltä. Liian paljastavalla pukeutumisellaan nainen/ tyttö viestittää, että ei välitä muiden tunteista, ei häpeä olla julkea ja siveetön, ja että tarjolla olisi ... ehkä maksua vastaan.
        Puolialastonten naisten katseleminenkin on niiltä miehiltä väärin, joilla jo on oma parisuhde, väärin sitä omaa kohtaan, koska nuo katselemiset viestittävät, että oman katselu ei riitä, pitää olla vierasta katsottavaa, ja että miehen ajatusmaailmoissa on haureuteen taipuvaisuutta, sillä silmillään ja ajatusmaailmoissaanhan hän jo tekee sitä. Pidän tällaista uskottomuutena.
        Fiksu mies kääntää siististi katseensa muualle ja antaa takapuoltaan esittelevien naikkosten tuntea, että KUNNON miehiä EI KIINNOSTA huorat eikä horon näköiset, ja vain siten tällaiset itsensäesittelijät tajuaisivat pukeutua siististi kaupungille, jossa kulkee vanhuksia, lapsia, fiksuja aikuisia.
        Nämä naisten perseiden kyttääjät menevät sitten koteihinsa ja tumppaavat käteensä tai vaativat vaimoaan käyttöönsä, elleivät ole jo kaupungilla sortuneet ostamaan huoraa. Siinäpä meillä oikein ääliöitä ukkoja! Hyi!
        Onnaksi on toisenlaisiakin, joiden silmät eivät vilku huorahtelijoiden perään, vaan osaavat antaa arvon omalle puolisolleen, vaikka tämä olisi rumin ja kurttuisin, vanha ja vaivainen, kunnon miehille oma rakas kuitenkin, kuten sille vaimolle rakas se oma kunnollinen mies.

        Sinulla saattaa olla, joku mies viha päällä tai sitten en vain ymmärrä.
        Tietty noita hieman vähäpukeisia eläjiä näkee väliin tai vastaavasti immeisiä toooosiii tiukoissa vetimissä. (Teiniymmärrettävästi: toi sun viiva pistää hieman silmään noissa sun vetimissä.)
        Mutta mitä sinä murehdit? Joku tulloo esitteleen ja toinen kattoo. Mamman kylkeen ne kuitenkin yöllä tulevat. Ei noitten.


      • GamerGirl91
        äippä55 kirjoitti:

        Iskän kaa samaa mieltä. Liian paljastavalla pukeutumisellaan nainen/ tyttö viestittää, että ei välitä muiden tunteista, ei häpeä olla julkea ja siveetön, ja että tarjolla olisi ... ehkä maksua vastaan.
        Puolialastonten naisten katseleminenkin on niiltä miehiltä väärin, joilla jo on oma parisuhde, väärin sitä omaa kohtaan, koska nuo katselemiset viestittävät, että oman katselu ei riitä, pitää olla vierasta katsottavaa, ja että miehen ajatusmaailmoissa on haureuteen taipuvaisuutta, sillä silmillään ja ajatusmaailmoissaanhan hän jo tekee sitä. Pidän tällaista uskottomuutena.
        Fiksu mies kääntää siististi katseensa muualle ja antaa takapuoltaan esittelevien naikkosten tuntea, että KUNNON miehiä EI KIINNOSTA huorat eikä horon näköiset, ja vain siten tällaiset itsensäesittelijät tajuaisivat pukeutua siististi kaupungille, jossa kulkee vanhuksia, lapsia, fiksuja aikuisia.
        Nämä naisten perseiden kyttääjät menevät sitten koteihinsa ja tumppaavat käteensä tai vaativat vaimoaan käyttöönsä, elleivät ole jo kaupungilla sortuneet ostamaan huoraa. Siinäpä meillä oikein ääliöitä ukkoja! Hyi!
        Onnaksi on toisenlaisiakin, joiden silmät eivät vilku huorahtelijoiden perään, vaan osaavat antaa arvon omalle puolisolleen, vaikka tämä olisi rumin ja kurttuisin, vanha ja vaivainen, kunnon miehille oma rakas kuitenkin, kuten sille vaimolle rakas se oma kunnollinen mies.

        Öö mitä?

        Olen 22, pukeudun mikroshortseihin, mutta ne ovatkin itse lyhentämäni naisten farkut. Noin 4-5cm taskun alimman kulman alapuolelle. Pylly peittyy kokonaan, mut reidet (joiden alla paksut musta sukkahousut) näkkyypi. Näin meen kesät talvet. Syksyisin polyesteri/puuvillaseos sukkahousut tosin vaihtuu täyspuuvillaisiin paksuihin versioihin. Ja meilläpäin Lapissa -30 asteen pakkasella kahdet sukkikset päällekkäi. Eikä tuu kylmä.

        Ja tuosta muiden naisten vilkuilusta vielä. Joko olet umpimustasukkainen tai muuten vaan omistushaluinen, muttet ilmeisesti tiennyt että vilkuilu on luonnollista miehillä.
        Ei mua haittaa jos oma partneri kattelee muita. Välillä yhdessä katsellaan ja kehutaan. Kyllä toista ihmisvartaloa saa katsoa ihailevasti. Suomessa kun harvalla on kumia ihon alla niin voidaan sanoa, että luonnonkauneuden ihailussa ei ole mitään väärää.

        Muiden naisten vartalo kiinnostaa minuakin (olen biseksuaali) joten sekä minä, että poikaystäväni katsellaan kumpikin tuolla ulkona liikuskellessa muita naisia.

        Seksi, mikä ihana luonnollinen asia. Ihmisten vartalot eivät ole syntisen likaisia alastomina tai niukoilla vaatteilla.


      • ...
        GamerGirl91 kirjoitti:

        Öö mitä?

        Olen 22, pukeudun mikroshortseihin, mutta ne ovatkin itse lyhentämäni naisten farkut. Noin 4-5cm taskun alimman kulman alapuolelle. Pylly peittyy kokonaan, mut reidet (joiden alla paksut musta sukkahousut) näkkyypi. Näin meen kesät talvet. Syksyisin polyesteri/puuvillaseos sukkahousut tosin vaihtuu täyspuuvillaisiin paksuihin versioihin. Ja meilläpäin Lapissa -30 asteen pakkasella kahdet sukkikset päällekkäi. Eikä tuu kylmä.

        Ja tuosta muiden naisten vilkuilusta vielä. Joko olet umpimustasukkainen tai muuten vaan omistushaluinen, muttet ilmeisesti tiennyt että vilkuilu on luonnollista miehillä.
        Ei mua haittaa jos oma partneri kattelee muita. Välillä yhdessä katsellaan ja kehutaan. Kyllä toista ihmisvartaloa saa katsoa ihailevasti. Suomessa kun harvalla on kumia ihon alla niin voidaan sanoa, että luonnonkauneuden ihailussa ei ole mitään väärää.

        Muiden naisten vartalo kiinnostaa minuakin (olen biseksuaali) joten sekä minä, että poikaystäväni katsellaan kumpikin tuolla ulkona liikuskellessa muita naisia.

        Seksi, mikä ihana luonnollinen asia. Ihmisten vartalot eivät ole syntisen likaisia alastomina tai niukoilla vaatteilla.

        Luonnollista miehiltä? Et ilmeisesti tiennyt, että ihan yhtä luonnollista se on naisiltakin miehiä katsella.


      • HAISTAPASCA

        VITTU MÄ OON SAATANA 12V TYTTÖ ENKÄ NÄÄ MITÄÄN ONGELMAA MINISHORTSEISSA! VANHAT MUMMOT JA MUSLIMIT KÄRSIKÖÖN MUSTISSA KAAVUISSAAN, MUL ON ELÄMÄ JA KESÄT VEDÄN TÄYSILLÄ!


      • aijjaaaha
        äippä55 kirjoitti:

        Iskän kaa samaa mieltä. Liian paljastavalla pukeutumisellaan nainen/ tyttö viestittää, että ei välitä muiden tunteista, ei häpeä olla julkea ja siveetön, ja että tarjolla olisi ... ehkä maksua vastaan.
        Puolialastonten naisten katseleminenkin on niiltä miehiltä väärin, joilla jo on oma parisuhde, väärin sitä omaa kohtaan, koska nuo katselemiset viestittävät, että oman katselu ei riitä, pitää olla vierasta katsottavaa, ja että miehen ajatusmaailmoissa on haureuteen taipuvaisuutta, sillä silmillään ja ajatusmaailmoissaanhan hän jo tekee sitä. Pidän tällaista uskottomuutena.
        Fiksu mies kääntää siististi katseensa muualle ja antaa takapuoltaan esittelevien naikkosten tuntea, että KUNNON miehiä EI KIINNOSTA huorat eikä horon näköiset, ja vain siten tällaiset itsensäesittelijät tajuaisivat pukeutua siististi kaupungille, jossa kulkee vanhuksia, lapsia, fiksuja aikuisia.
        Nämä naisten perseiden kyttääjät menevät sitten koteihinsa ja tumppaavat käteensä tai vaativat vaimoaan käyttöönsä, elleivät ole jo kaupungilla sortuneet ostamaan huoraa. Siinäpä meillä oikein ääliöitä ukkoja! Hyi!
        Onnaksi on toisenlaisiakin, joiden silmät eivät vilku huorahtelijoiden perään, vaan osaavat antaa arvon omalle puolisolleen, vaikka tämä olisi rumin ja kurttuisin, vanha ja vaivainen, kunnon miehille oma rakas kuitenkin, kuten sille vaimolle rakas se oma kunnollinen mies.

        Olen eri mieltä. Jos on kuuma päivä ja haluaa nauttia kauniista vartalostaan, nainen saa pukeutua hieman paljastavastikkin. Ei hame, lyhyet shortsit tai mitkään muutkaan paljastavat asusteet ole maksullisen tytön merkki. Tuossa kun tuli vähän aikaa sitten vastaan se, että joku virolainen muija valitti että suomessa korkokengät jo on ilotytön merkki. Luulin että se puhuu jo täyttä pasaa, mutta ei näemmä.


      • olet vielä lapsi!
        HAISTAPASCA kirjoitti:

        VITTU MÄ OON SAATANA 12V TYTTÖ ENKÄ NÄÄ MITÄÄN ONGELMAA MINISHORTSEISSA! VANHAT MUMMOT JA MUSLIMIT KÄRSIKÖÖN MUSTISSA KAAVUISSAAN, MUL ON ELÄMÄ JA KESÄT VEDÄN TÄYSILLÄ!

        Siivoo suus pentu! Potkuhousut sulle vielä kuuluu!


      • LuuloEiTiedonVäärti
        äippä55 kirjoitti:

        Iskän kaa samaa mieltä. Liian paljastavalla pukeutumisellaan nainen/ tyttö viestittää, että ei välitä muiden tunteista, ei häpeä olla julkea ja siveetön, ja että tarjolla olisi ... ehkä maksua vastaan.
        Puolialastonten naisten katseleminenkin on niiltä miehiltä väärin, joilla jo on oma parisuhde, väärin sitä omaa kohtaan, koska nuo katselemiset viestittävät, että oman katselu ei riitä, pitää olla vierasta katsottavaa, ja että miehen ajatusmaailmoissa on haureuteen taipuvaisuutta, sillä silmillään ja ajatusmaailmoissaanhan hän jo tekee sitä. Pidän tällaista uskottomuutena.
        Fiksu mies kääntää siististi katseensa muualle ja antaa takapuoltaan esittelevien naikkosten tuntea, että KUNNON miehiä EI KIINNOSTA huorat eikä horon näköiset, ja vain siten tällaiset itsensäesittelijät tajuaisivat pukeutua siististi kaupungille, jossa kulkee vanhuksia, lapsia, fiksuja aikuisia.
        Nämä naisten perseiden kyttääjät menevät sitten koteihinsa ja tumppaavat käteensä tai vaativat vaimoaan käyttöönsä, elleivät ole jo kaupungilla sortuneet ostamaan huoraa. Siinäpä meillä oikein ääliöitä ukkoja! Hyi!
        Onnaksi on toisenlaisiakin, joiden silmät eivät vilku huorahtelijoiden perään, vaan osaavat antaa arvon omalle puolisolleen, vaikka tämä olisi rumin ja kurttuisin, vanha ja vaivainen, kunnon miehille oma rakas kuitenkin, kuten sille vaimolle rakas se oma kunnollinen mies.

        Huomaa, ettei äippä55 tiedä miehistä mitään, vaikka niin lujaa luulee tietävänsä millainen on kunnon mies.


      • GamerGirl91
        ... kirjoitti:

        Luonnollista miehiltä? Et ilmeisesti tiennyt, että ihan yhtä luonnollista se on naisiltakin miehiä katsella.

        Aivan. Näinkin päin. Unohdin mainita. :)


    • Mikaela.

      Oon kans itse nainen, enkä ymmärrä tollasta. Melkeinpä sama kuin menisi alushousuissa. Eikös ne intiimit alueet just pitäisi peittää vaatteilla? Luulin, että sitävarten vaatteet on keksitty... Okei, saatan tosin itse näihin nykynaisiin verrattuna olla kuin nunna... En käytä edes rannalla bikinejä, vaan jotain toppia ja shortseja.

      • Tyttö

        Vaatteet on kehitetty et ihmisillä ei olis kylmä?


      • Tyttö

        Vaatteet on kehitetty et ihmisillä ei olis kylmä?


      • Tyttö

        Vaatteet on kehitetty et ihmisillä ei olis kylmä?


    • KASVAKAA HENKISESTI

      SIIS OIKEASTI ELÄMÄSSÄ ON PALJON TÄRKEÄMPIÄ ASIOITA !!!

      • Kumpa ne tajuaiskin

        ihmiskunta alakaa olla täysin hunningolla-piispoja myöten, saatikka sitten seurakunnat !

        Esim. piispat ei oo kaduilla julistamassa sanomaa Jeesuksesta, joka olisi äärimmäisen tärkeää, ja esimerkillistä, vaan he antavat periksi kaikelle SAASTALLE, ja RAPPIOLLE, ja PITÄVÄT ITSEÄÄN HYVÄOSAISINA, MUTTA EIVÄT KOSKAAN MENE SÄRKYNEEN AVUKSI pimeillä kujilla, vaikka särkynyt olisi lapsena kirkkoon kastettu HEIDÄN TOIMESTAAN - vaan kameroiden edessä ovat olevinaan niin hurskaita , että oikein iljettää katella, kun tietää heidän tekopyhyytensä !!!

        ONKO NYKYISET PIISPAT TEHNEET AINUTTAKAAN TEKOA,-JOITA JEESUS ILMOITTI TAPAHTUVAN, JOS JOKU USKOO HÄNEEN ???


    • Tehee joo
      • Pekka Banetta

        Hyvä tehee joo,makee kuva kiitos,minä MIEHENÄ,en menetä ruokahalua,jos tälläinen kaunis nainen tulee minishortseissa ravintolaan tai minne tahansa,päinvastoin,haluni vain kiihtyvät..


      • SINUA ONKIN AINA
        Pekka Banetta kirjoitti:

        Hyvä tehee joo,makee kuva kiitos,minä MIEHENÄ,en menetä ruokahalua,jos tälläinen kaunis nainen tulee minishortseissa ravintolaan tai minne tahansa,päinvastoin,haluni vain kiihtyvät..

        Ollu äärimmäisen helppo huiputtaa -ootko huomannu !!!

        OOT AINA OLLU LUUSERI, joka juoksee kangastusten perässä, ja jokainen nainen on antanu sulle pakit, että korvat vinkuu !!!

        ALA JO OPPIA, että sinä et oo syntyny tänne perseiden perässä luuhastelemaan, koska niistä saat vain kuppaa, ja ruttoa, ja ET PYSTY ees löytämään ainoankaan naisen kunnioitusta SILLÄ TIELLÄ !!!

        TOSIASIA ON, että SINUN ON HANKITTAVA MIEHISYYS,- JA SE ON KOVAN TYÖN TAKANA !!! PYSTYTKÖ SEN SAAVUTTAMAAN, VAI JÄÄTKÖ LUUSERIKSI ?

        JA TIEDÄTKÖ EES, MITÄ ON AIKUINEN MIEHISYYS ?


      • GamerGirl91
        SINUA ONKIN AINA kirjoitti:

        Ollu äärimmäisen helppo huiputtaa -ootko huomannu !!!

        OOT AINA OLLU LUUSERI, joka juoksee kangastusten perässä, ja jokainen nainen on antanu sulle pakit, että korvat vinkuu !!!

        ALA JO OPPIA, että sinä et oo syntyny tänne perseiden perässä luuhastelemaan, koska niistä saat vain kuppaa, ja ruttoa, ja ET PYSTY ees löytämään ainoankaan naisen kunnioitusta SILLÄ TIELLÄ !!!

        TOSIASIA ON, että SINUN ON HANKITTAVA MIEHISYYS,- JA SE ON KOVAN TYÖN TAKANA !!! PYSTYTKÖ SEN SAAVUTTAMAAN, VAI JÄÄTKÖ LUUSERIKSI ?

        JA TIEDÄTKÖ EES, MITÄ ON AIKUINEN MIEHISYYS ?

        Minä olen samaa mieltä parjaamasi kommentoijan kanssa. Sinulla sensijaan näen jonkinasteisen asenneongelman ;)


      • Tenupekkapietarsaari

        Onko postimyynnistä ostetulla vaimollasikin tuollaiset päällään kun käväisette torilla ostamassa perunoita?


    • Ujo mies

      Kauheaa!
      Olisit soittanut poliisit,todella törkeää kesällä,
      ihan punastuin, kun jo ajattelin!
      Törkeää toi nykynuoriso!

    • niin pienestä kii

      Itsekin olen ystävien kanssa ihmetellyt samaa. Voihan sitä nähdä asian niin, että aina on vanha kansa kauhistelemassa nykyajan nuoria.. mutta kyllä tämä kolmekymppinen kalkkis silti ihmettelee halua vilautella kaupungilla pakaroitaan kaikille ohikulkijoille.

      Eräs arvailuni olisi, että kaikki näistä farkkustringeilijöistä eivät peilistä katsoen edes täysin näe sitä, kuinka paljon sieltä lahkeen alta vilkkuu kävellessä ja muussa normiliikehdinnässä. Ajattelevat, että "onhan nää lyhyet, mutta ei niin pahat kuin mitä monella on", ja tietämättään näyttävätkin juuri niin paljon kuin vertauskohteensa?

      Oisko ketään tyylin tietoista edustajaa kertomassa ajatuksistaan? Ja vähän laajemmin kuin "ei oo pakko kattoo" -kommentilla?

      Ja siis vielä: mun päivä ei mene toisten vaatetuksesta tai sen puutteesta pilalle, en myöskään jää kukkahattuani kauhuissani rutistaen tuijottamaan. Kiinnostaisi vaan tietää ajatuksista asuvalinnan takaa. Vai onko se vaan pakko, koska se on muodikasta, vai pakko kun kaupasta ei kahta senttiä pitempiä shortseja löydy ilman että koko menis liian isoksi muuten?

      • TYTTÖ

        No mä nyt varmaan oon sellanen jokakuuluu tähän perseenvilauttelija kohderyhmään. Eli ihan aluks nää kommentit saa mut RAIVOSTUMAAN !! Oon 15 v kohta 16. Suomen kesä on lyhyt ja sen ajan mitä oon ulkona haluun ruskettua mahdollisimman paljon minishortsit mahdollistaa sen eikä jää sellasia helvetin rajoja jos pitää jonnekkin sääriin asti ulottuvia housuja..JOSKUS mulla näkyy vähän pakaran alaosaa ei omasta mielestäni pahasti. EN HAE niillä housuilla mitään huomiota ne ovat mukavat jalassa kevyet ei tule kuuma ja rusketun istuvat jalkaan ja tunnen näyttäväni hyvältä. Tiedän kyllä niitä ketkä esittelevät tahalteen itseään mutta voi hyvänen aika!! Suomen kesä on lyhyt ja niinä päivinä kun se aurinko paistaa niin on kiva pukeutua niin että on jotain rusketuspintaa. Eniten tässä ärsyttää tää YLEISTÄMINEN hirveetä lukee mitä musta enimmäkseen tuolla ajatellaan?! Ja tää et tääl on jotain "tytöt haluavat perseellään poikia kun eivät muuten saa kasvoillaan" ANTEEKS?! Oon omastakin mielestäni kaunis ja kuulen paljon kehuja ulkonäöstäni oon pitkä ja mulla on hyvässä kunnossa olevat reidet ja sääret nyt vielä ihanan ruskettuneet en halua peitellä niitä mutta en myöskään halua "huorata" ymmärrän kyllä paheksujatkin mutta eikö se ole kunkin oma ongelmamiten pukeutuu. Oon ollu leireillä isosena tänäkesänä ja siellä ne tiukkis leirioohjaajat antanu pahoja katseita jopa peittävistä shortseista . Eikö kristinuskossa varsinkin pitäis hyväksyä kaikki sellasina kuin on ja jos on jumalan luoma vartalo mitä pahaa on sitä kantaa sen muutaman kuukauden hieman paljastavammin. Kun me suomalaiset ollaan suurin osa vuodesta vuorattuina toppa vaateilla. Ja se vielä tiedostan itse sen että miehillä herää mielenkiinto en siitä pahemmin piittaa mutta osaan kyllä varoa tiettyyn aikaan illasta on uhattu olo jos minishortseilla liikkuu. Ja ravintolaan en minishortseja laittaisi mutta mielestäni ravintola on jotakin Rossoa hienompi sinne vielä menisinkin pitsalle perse hieman vilkkuen.


      • TYTTÖ
        TYTTÖ kirjoitti:

        No mä nyt varmaan oon sellanen jokakuuluu tähän perseenvilauttelija kohderyhmään. Eli ihan aluks nää kommentit saa mut RAIVOSTUMAAN !! Oon 15 v kohta 16. Suomen kesä on lyhyt ja sen ajan mitä oon ulkona haluun ruskettua mahdollisimman paljon minishortsit mahdollistaa sen eikä jää sellasia helvetin rajoja jos pitää jonnekkin sääriin asti ulottuvia housuja..JOSKUS mulla näkyy vähän pakaran alaosaa ei omasta mielestäni pahasti. EN HAE niillä housuilla mitään huomiota ne ovat mukavat jalassa kevyet ei tule kuuma ja rusketun istuvat jalkaan ja tunnen näyttäväni hyvältä. Tiedän kyllä niitä ketkä esittelevät tahalteen itseään mutta voi hyvänen aika!! Suomen kesä on lyhyt ja niinä päivinä kun se aurinko paistaa niin on kiva pukeutua niin että on jotain rusketuspintaa. Eniten tässä ärsyttää tää YLEISTÄMINEN hirveetä lukee mitä musta enimmäkseen tuolla ajatellaan?! Ja tää et tääl on jotain "tytöt haluavat perseellään poikia kun eivät muuten saa kasvoillaan" ANTEEKS?! Oon omastakin mielestäni kaunis ja kuulen paljon kehuja ulkonäöstäni oon pitkä ja mulla on hyvässä kunnossa olevat reidet ja sääret nyt vielä ihanan ruskettuneet en halua peitellä niitä mutta en myöskään halua "huorata" ymmärrän kyllä paheksujatkin mutta eikö se ole kunkin oma ongelmamiten pukeutuu. Oon ollu leireillä isosena tänäkesänä ja siellä ne tiukkis leirioohjaajat antanu pahoja katseita jopa peittävistä shortseista . Eikö kristinuskossa varsinkin pitäis hyväksyä kaikki sellasina kuin on ja jos on jumalan luoma vartalo mitä pahaa on sitä kantaa sen muutaman kuukauden hieman paljastavammin. Kun me suomalaiset ollaan suurin osa vuodesta vuorattuina toppa vaateilla. Ja se vielä tiedostan itse sen että miehillä herää mielenkiinto en siitä pahemmin piittaa mutta osaan kyllä varoa tiettyyn aikaan illasta on uhattu olo jos minishortseilla liikkuu. Ja ravintolaan en minishortseja laittaisi mutta mielestäni ravintola on jotakin Rossoa hienompi sinne vielä menisinkin pitsalle perse hieman vilkkuen.

        Ja anteeks nää kirjotus virheet sormet sauhuten kirjotin ...


      • niin pienestä kii
        TYTTÖ kirjoitti:

        Ja anteeks nää kirjotus virheet sormet sauhuten kirjotin ...

        Mitäpäs kirjoitusvirheistä, näkihän tuon että vähän vauhti päällä kirjoitit :)

        Toit kuitenkin reippaasti lisää sisältöä tähän keskusteluun, joka suurin osin koostuu turhanpäiväisestä väittelystä, yleistävistä olettamuksista ja muiden haukkumisesta.

        Kiitokset!


    • Tyttönen

      Ei tänne tarviis tulla suuta soittamaan. Ihan asiaahan tämä on.
      Nuoret tytöt tekevät itsellensä hallaa, varsinkin kun niitäkin miehiä on jotka eivät osaa hillitä itseään halujensa suhteen. Sitten tapahtuu raiskauksia. Mun mielestä nää asiat provosoi tämmösiin tapahtumiin. Ei tarvii heittää jätesäkkiä päälle kun ulos lähtee, mutta ei tarviis niin vähän pukea että kaikki paikat näkyy!

    • Tyttönen

      Ja itse en ole mikään läski, vaan hoikka nainen. :) mulla vaan on toi itsetunto kohdillaan. ;D

      • PÖLJÄT MOUKAT

        Miinustavat sinun juttua.

        Pidä ÄÄRIMÄISEN HYVÄÄ HUOLTA ITSESTÄSI !!!

        Ja ÄLÄ KOSKAAN OLE HUNSVOTTIEN viheltelyn kohteena, ole YLPEÄ, JA NOSTA MORAALI KORKEALLE TASOLLE , ja SITÄ ET JOUDU KATUMAAN, SILLÄ SE PALKITSEE SINUT AIVAN VARMASTI !!!
        hunsvotit KOITTAVAT TUHOTA SINUN MORAALISI, JA TUHOAVAT ELÄMÄSI, JA SEN JÄLKEEN SINUSTA TULEE KATKERA,-JOTEN OLE KAUKAA VIISAS ! JA ÄLÄ OTA JUMALATONTA ATEISTIA KAVERIKSESI, JOKA EI´TAJUA USKOLLISUUDEN SIUNAUKSESTA HÖLÖKÄSEN PÖLÄYSTÄ !!!


      • olet surkimus!
        PÖLJÄT MOUKAT kirjoitti:

        Miinustavat sinun juttua.

        Pidä ÄÄRIMÄISEN HYVÄÄ HUOLTA ITSESTÄSI !!!

        Ja ÄLÄ KOSKAAN OLE HUNSVOTTIEN viheltelyn kohteena, ole YLPEÄ, JA NOSTA MORAALI KORKEALLE TASOLLE , ja SITÄ ET JOUDU KATUMAAN, SILLÄ SE PALKITSEE SINUT AIVAN VARMASTI !!!
        hunsvotit KOITTAVAT TUHOTA SINUN MORAALISI, JA TUHOAVAT ELÄMÄSI, JA SEN JÄLKEEN SINUSTA TULEE KATKERA,-JOTEN OLE KAUKAA VIISAS ! JA ÄLÄ OTA JUMALATONTA ATEISTIA KAVERIKSESI, JOKA EI´TAJUA USKOLLISUUDEN SIUNAUKSESTA HÖLÖKÄSEN PÖLÄYSTÄ !!!

        Työnnä jo se dildo takapuoleesi, muuta et saa ruma, lihava finninaama!


      • Ateisti
        PÖLJÄT MOUKAT kirjoitti:

        Miinustavat sinun juttua.

        Pidä ÄÄRIMÄISEN HYVÄÄ HUOLTA ITSESTÄSI !!!

        Ja ÄLÄ KOSKAAN OLE HUNSVOTTIEN viheltelyn kohteena, ole YLPEÄ, JA NOSTA MORAALI KORKEALLE TASOLLE , ja SITÄ ET JOUDU KATUMAAN, SILLÄ SE PALKITSEE SINUT AIVAN VARMASTI !!!
        hunsvotit KOITTAVAT TUHOTA SINUN MORAALISI, JA TUHOAVAT ELÄMÄSI, JA SEN JÄLKEEN SINUSTA TULEE KATKERA,-JOTEN OLE KAUKAA VIISAS ! JA ÄLÄ OTA JUMALATONTA ATEISTIA KAVERIKSESI, JOKA EI´TAJUA USKOLLISUUDEN SIUNAUKSESTA HÖLÖKÄSEN PÖLÄYSTÄ !!!

        Vitun rasisti!!!


    • Minua on aina äitinä ärsyttänyt se että jo alle 10v tyyttöjen vaatteiden pitää olla minimuotia ja seksistisiä... tosi vaikea on ollut löytää kauniita "normaaleja" vaatteita!

      Meillä kyllä keskusteltiin paljonkin sopivista vaatteista ja omat tytöt on aina pukeutuneet asiallisesti...
      ylioppilasjuhlissa ja koulujen päättäjäisissä minua myös häiritsee kun suurimmalla osalla tytöistä on kauniit mekot...mutta miksi niiden pitää olla niin lyhyitä??

      • joskus nuori

        Muukin vaatetus on vähän sieltä tännepäin: Minun äitini käyttämä vaaleanpunainen alushame on nykyisin kesänä mekkona, pitseineen kaikkineen. Alusvaatteita käytetään katuasuina, ilman alusvaatteita. Mitään ei jää arvelujen varaan, joka ainoa kurva on katsojan vapaasti tarkasteltavissa.

        Pukeutuminenkin on taito, joka täytyy hallita. Sitä sanotaan tyylikkyydeksi.


      • Wat evör

        No enpä oo ikinä nähny 10-vuotiaiden vaateosastolla mitään seksistisiä vaatteita vai mistä sä ne ostat?


        Ja sitte tohon ylioppilas asiaan!
        a)eikös ylioppilasjuhlissa ihmiset ole jo aikuisia ja saavat itse päättää mitä päälensä laittavat.Ja ei sinä et päätä mitä he laittavat päällensä
        b)jokaisella on oma tyylinsä ja makunsa.jaa jos sinua häiritsee jonkun pukeutumis tyyli niiiiiiiiiin se on sitte VOI VOI!.......
        c)Musta vähän tuntuu,että tässä on nyt vähän kateutta ilmassa,koska tuskin siellä nyt kenelläkään perse tyrkyllä.Nimittäin siihen asti kun perse ja pakarat on peitossa niin sun valittaminen on vain kateuttta.

        Elikkä toisin sanoen et voi sietää lyhitä mekkoja/hameita ja kun lapsesisi ovat aikuisia puet ne vieläkin varmaan pilkkihaalareihin.

        Ja muutenkin ihmiset antakaa olla! Oikeesti mitä sitte jos joku käyttää lyhyitä vaatteita,eipähän oo meidän ongelma jos joku raiskataan puskassa.
        Ja jos jonkun ihmisen pakarat vilkkuu vaatteissa niiiiiiin voi katsoa jonekkin muualle HEI VIIIMEISEN KERRAN VITTU ANTAKAA OLLA EI OO MEIÄN ONGELMA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • asdfgvf
        Wat evör kirjoitti:

        No enpä oo ikinä nähny 10-vuotiaiden vaateosastolla mitään seksistisiä vaatteita vai mistä sä ne ostat?


        Ja sitte tohon ylioppilas asiaan!
        a)eikös ylioppilasjuhlissa ihmiset ole jo aikuisia ja saavat itse päättää mitä päälensä laittavat.Ja ei sinä et päätä mitä he laittavat päällensä
        b)jokaisella on oma tyylinsä ja makunsa.jaa jos sinua häiritsee jonkun pukeutumis tyyli niiiiiiiiiin se on sitte VOI VOI!.......
        c)Musta vähän tuntuu,että tässä on nyt vähän kateutta ilmassa,koska tuskin siellä nyt kenelläkään perse tyrkyllä.Nimittäin siihen asti kun perse ja pakarat on peitossa niin sun valittaminen on vain kateuttta.

        Elikkä toisin sanoen et voi sietää lyhitä mekkoja/hameita ja kun lapsesisi ovat aikuisia puet ne vieläkin varmaan pilkkihaalareihin.

        Ja muutenkin ihmiset antakaa olla! Oikeesti mitä sitte jos joku käyttää lyhyitä vaatteita,eipähän oo meidän ongelma jos joku raiskataan puskassa.
        Ja jos jonkun ihmisen pakarat vilkkuu vaatteissa niiiiiiin voi katsoa jonekkin muualle HEI VIIIMEISEN KERRAN VITTU ANTAKAA OLLA EI OO MEIÄN ONGELMA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Katsos kun äidit rakastavat lapsosiaan ja tahtovat ettei mitään pahaa koskaan satu heille. Ei vaikka täysi-ikäiseksi on tultukin. Vaikka tytär olisi jo 50-vuotias, ei halu suojella omaa pientä rakasta ole hävinnyt minnekään.

        Kysymys ei ole kateudesta, mutta äiti tietänee jo mitä miesten päässä pahimmillaan liikkuu, eikä halua että oma rakas tytär olisi sellaisten mietteiden kohteena. Kyse ei ole mistään ihmeen kateudesta tyttären tai hänen kaveriensa kroppaa kohtaan, tuskin kukaan vanhempi siksi lastaan haluaa verhota. Jos tyttärellä on kaunis vartalo, äiti päinvastoin on siitä aidosti iloinen. Mutta hän haluaa että muutkin näkevät tyttären yhtä ihanana ja puhtoisena kuin hän itse näkee. Äiti myös tietää että vaikka seksuaalinen häirintä ei ole ok missään tilanteessa, tietty pukeutuminen lisää sen todennäköisyyttä.

        Yhdyn myös kirjoittajan näkemykseen siitä että lastenosastolla saa tosiaan olla aika tarkkana jos on tyttöjen vaatteita etsimässä. 10-vuotias ei ole vielä aikuinen, eikä hän tarvitse vihjailevia paitatekstejä ja paljastavia minitoppeja- tai shortseja. Lapset saavat olla lapsia niin vähän aikaa nykyään ennen kun heidät väkisin työnnetään aikuisten seksistiseen maailmaan. Vielä teini-iässäkään lapsi ei vielä ole kykenevä itse täysin ymmärtämään minkälaisen viestin paljastavat ja aikuismaiset vaatteet voivat välittää.


    • suuret on murheet

      Uusavuttomat palstalla vikistään taas olemattomista.

    • Kateleellinen mies

      Miksen minä koskaan osu paikalle, kun on jotain noin ihanaa katseltavaa. On se niin väärin!

      Olen yrittänyt että vaimoni pukeutuisi joskus ihanaan paljastavasti. Hänessä sitä olis katseltavaa, kun painoa on 97 ja pituutta 157. Tuollaiset minishortsit hänen päällään olisivat tosi seksikkäät. Turkissa paikalliset miehet ovat aina hulluna häneen ja usein hän saakin siellä ympärileikattua kullia.

      • onnellinen vaimo

        Sähän voisit näyttää mallia ja vetää miesten stringit, kun lähdet kaupungille, niin ois niinku sama asia, ku mitä vaimoltas vaadit!

        Säälittäviä ovat tuollaiset miehet, eivät ansaitsisi minkänlaista naista, kun eivät osaa arvostaa naista ihmisenä ja puolisona, ainoastaan pilkata ja ilkkua.
        Tuollainen mies saa oikeasti oman vaimonsa lihomaan ja vähät välittämään ulkonäöstään. Se lienee tarkoitus, kun avioon menevät? Eihän tuollaiselle miehelle kukaan viitsi pitää itsestään huolta, treenata kroppaansa, pukeutua viehättävästi ja näyttää vielä onnelliselta miehensä rinnalla. Ei ole mitään SYYTÄ vaimolla toimia niin! Parempi, kun on vaan oma itsensä, kiloista ja ryysyistä viis. Jos mies ei osaa arvostaa omaa naistaan, kun tämä vielä on kaunis ja terve, niin kuinka sitten, kun hän vanhenee ja liikunta rajoittuu, tai jos jokin onnettomuus vammauttaa hänet. Sellainen kolaus olisi parisuhteellisille naisten peffojen tiiraajille oikein! Paljastuisi, ovatko he MIEHIÄ, vai luuserisikoja!


    • oh my god

      Suuret on murhet, jos perse vilkkuu !!!

    • hyi olkoon jos perskarvat näkyy,toki siinä menee ruokahalu,toi asu sopis hyvin rannalle ei ravintolaan.

      • jäljessä?

        Ei näy. Nythän pitää olla posliinia!


      • ruskeat raidat
        jäljessä? kirjoitti:

        Ei näy. Nythän pitää olla posliinia!

        Ei ole kaikilla posliinia, osalla tosiaan ne perskarvat vilkkuu. Etovaa...


      • jäljessä?
        ruskeat raidat kirjoitti:

        Ei ole kaikilla posliinia, osalla tosiaan ne perskarvat vilkkuu. Etovaa...

        Olet varmaan nostellut niitä lahkeita vielä ylemmäksi jos karvoja näkyy persevaosta.


    • eräsmiesvaan*****

      Vaikka olen vähän päälle kolmekymppinen mies, en itsekään pidä jos joka paikassa naiset esittelee vartaloaan.. Esim. aloittajan tapauksessa (ravintolassa). Vaikka naisia onkin kiva kahtella niin ei me miehetkään mitään koneita olla joilla koko ajan k..yrvät pystyssä ja seksi aina mielessä, vaikka monet naiset niin kuvitteleekin.

      Aina ei edes tee mieli sen kummemmin kahtella naisia, vaikka kuinka bikineissä keikuttelevat, joskus vaan on sellasia päiviä ettei juuri hetkauta naisen alastoman tai puolialastoman kropan näkemiset, uskokaa pois vaan. Monilla naisilla on aivan ihme käsitys miehistä.

      Itse arvostan sellasia naisia eniten, jotka osaavat pukeutua fiksusti. Kesällä voi ja saakin vähentää vaatetusta, kunhan sen tekee tyylikkäästi. Ei shortsienkaan tarvitse kauheen lyhyet olla että p..erse vilkkuu.. Rannalla voi olla bikineissään ja ottaa vaikka aurinkoa.

      En ymmärrä, miksi monet naiset pukeutuvat tosi paljastavasti..? Huomionhakua se on, tiedän. Mutta miksi? Onko itsetunto niin huono ja halutaan saada katseita miehiltä vai päinvastoin, onko itsetunto liiankin hyvä (ns. itserakkaus kukoistaa..), sellaset naiset on yleensä luonteeltaan tosi veemäisiä ja itsekkäitä.

      On hyvä jos on sinut kroppansa kanssa, mutta liika on aina liikaa.

      • paljasjalkakukkatukk

        Kiitos kommentistasi, eräsmiesvaan*****! Näin juuri ajattelen suurimman osan miehiä ajattelevan. Moni on varmasti kiusaantunut, jos joutuu kävelemään sellaisen naisen jäljessä, jolla peffa paistaa liki paljaana, eikä se ole kyllä heistä mieltäylentävää nähtävää, vaan mieleen tulee, että tuokin varmaan on joku maksullinen horo!
        Ihana, että on miehiä, jotka arvostavat fiskusti pukeutuvia naisia enemmän kuin horonnäköisiä!
        Itse pukeudun näyttävästi, ts erikoisesti, eli pidän tietynlaisista persoonallisista vaatteista, mutta ne eivät ole mitään itsensäesittelyvaatteita, ei rivoja, vaan tietyn tyylisiä ja ehkä vanhanaikaisiakin (tyyliin Pieni talo preerialla ym romanttiset ja pitsiset ja röyhelöiset). Tykkään vaan sellaisista ja viihdyn niissä, katsoipa joku tai ei. Herättävät kyllä ehkä hieman huomiota, mutta se ei todellakaan ole tarkoitus, enkä usko kenenkään koskaan pahastuvan millään tavalla vaatteistani! Itsetunnosta en tiedä, onko vahva vai heikko, uskallan kuitenkin olla se, mikä olen, mutta en kulkisi peffa vilkkuen, en rinnat pursuen, enkä muita loukkaavissa kuteissa! Joku raja oltava!


      • mies32vee

        AAmen!


      • tietenkin uskallat
        paljasjalkakukkatukk kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi, eräsmiesvaan*****! Näin juuri ajattelen suurimman osan miehiä ajattelevan. Moni on varmasti kiusaantunut, jos joutuu kävelemään sellaisen naisen jäljessä, jolla peffa paistaa liki paljaana, eikä se ole kyllä heistä mieltäylentävää nähtävää, vaan mieleen tulee, että tuokin varmaan on joku maksullinen horo!
        Ihana, että on miehiä, jotka arvostavat fiskusti pukeutuvia naisia enemmän kuin horonnäköisiä!
        Itse pukeudun näyttävästi, ts erikoisesti, eli pidän tietynlaisista persoonallisista vaatteista, mutta ne eivät ole mitään itsensäesittelyvaatteita, ei rivoja, vaan tietyn tyylisiä ja ehkä vanhanaikaisiakin (tyyliin Pieni talo preerialla ym romanttiset ja pitsiset ja röyhelöiset). Tykkään vaan sellaisista ja viihdyn niissä, katsoipa joku tai ei. Herättävät kyllä ehkä hieman huomiota, mutta se ei todellakaan ole tarkoitus, enkä usko kenenkään koskaan pahastuvan millään tavalla vaatteistani! Itsetunnosta en tiedä, onko vahva vai heikko, uskallan kuitenkin olla se, mikä olen, mutta en kulkisi peffa vilkkuen, en rinnat pursuen, enkä muita loukkaavissa kuteissa! Joku raja oltava!

        Eipä SULLA tietenkään ole tarkoitus herättää huomiota. :D Kaikille muilla on jotka poikkeaa ruodusta.

        Monillle voi tulla mieleen että olet maksullinen nainen joka pukeutuu röyhelöihin. Pikkutyttömäisesti... jotkut miehet tykkää erikoisesti sellaisesta.


    • Niinpäniin...on se kauheeta...

      Minulta vois` mennä ruoka vääräänkurkkuun jos olis` niukat farkkushortsit jollain nuorella komialla miehillä joka istuis viereises pöydäs...

    • kiiin.

      otaperseestä.

    • trollollo3

      Anna kun mä arvaan.
      Olet itse joku läskiperse nainen ja sinua vituttaa katsella timmissä kunnossa olevia naisia jotka uskaltavat näyttää mitä heiltä löytyy.
      Olen itsekin näitä nähnyt, ja ei minulta ole ruokahalut lähtenyt, päinvastoin. Enkä ole mitään persekarvojakaan heillä nähnyt. Näet ja kuvittelet omiasi, KATEUTTA.

      • siis häh

        Sä näät jonkun randomtyttösen pakarat pikkupikkushortsien alta ja sulla tekee enemmän mieli ruokaa? :D


    • ohhoh1

      On se kamalaa kun näkee perseen samalla kun veistelee lautasellaan olevaa sian perseen kappaletta...

    • minä vain

      Kyllä se vaan lisää ruokahalua ja muutakin halua, ei tartte jälkiruokaa ostaa!!

    • 20cm

      Kylä minulla ainakin ruokahalu senkin kasvaisi ja saattaisi tulle verenahtaumaakin :)

    • AiLavJuu

      Veri nais, Veri nais!!

    • weru16

      Musta ne on kans törkeitä.itte ostin mustat pienet shortsit,mut en käytäkään niitä kun takaa kattoo peilistä,ne paljastaa just liikaa.kotona niitä voisi pitää jos kehtaa sielläkään.musta tollanen on ihan ittensä näyttelemistä.että miehet oikeen kuolaisi perään.jotain itsetunnon kohotus juttuja.eikö muulla keinoin saada huomiota.jospa ne ei olekaan terpeeksi kauniita kasvoiltaan,pitää käyttää peräpäätä virikkeenä miehille.yök yök:):)

    • 10+20

      Sitten ihmetellään että miksi kaikki katsoo ja suututaan jokaiselle, joka vähän vilkaisee. No miksiköhän ne tuijottaa???
      Ihan normaaleissa farkuissakin takamus näyttää hyvältä. Ei sitä tarvitse paljaana esitellä muille.

      Tulee mieleen paviaaninaaraat, jotka lisääntymisaikana paisuttavat pinkin takamuksensa että urokset huomaisivat. Onkohan tämä joku jäänne niiltä ajoilta?

      • dfgh

        Takamus näyttää nimenomaan farkuissa paremmalta kuin paljaana. Ei se paljaana väräytä viisaria sen enempää ku vaikka hiuksen näkeminen


    • MenkääEhdottelee_vaa

      Joo ja sit valitetaan miten mihet kyylää ja blaa blaa kun itse laitetaan tollaset huoran kutimet päälle. Mä kyylään aina kun ämmät kulkee tollasis ja mulkkaan niin et ne huomaa sen itekki. Ku sä ämmä laitat tollaset kutimet päälle niin kyllä tiiät jo sillon hakevas sitä huomioo. Usemmat noiden käyttäjistä on tosi helppoja; on nimittäin kokemust.

      • helppo muna?

        Mikäs kumman ristiriita tuossa viestissä on? Jos valitetaan että miehet kyylää niin silloin ei voi olla kyse huomion hausta.
        Ps. helppo oot itsekin jos lankaan menet.


    • Suuri nähtävyys

      Olkoon sitten selluliittiperseen tai vaikka timmeimmän perseen omaava, miksi kukaan haluaisi kaikkien näkevän oman perseensä? :O Itse en ainakaan halua sitä jokaisten nähtäville...

    • jaah1

      Joo, on se kyllä kumma, että aikuinen mies tuommosesta kuvottuu kun näkee naisen kauniit reidet ja pakarat... Ihan jokaiselle varmaa omaa silmänruokaa siinä samalla ravintolassa kun syö. Tai sitten peetu4 trollasit?

      • hyvät tavat

        Ravintolaan ei missään maassa mennä syömään perce paljaana, tai rinnat näkyvillä.


    • Itsekritiikkiä,Hmm

      Jos on vartalo kunnossa niin mikäs sen upeanpaa kuin nainen pukeutunut seksikkäästi.
      Mutta vaatii vartalon jota ei tosiaan monesti näe katukuvassa-Valitettavasti Naiskauneus on harvinaista

    • *neito*

      Minä olen treenannut vartaloni kovalla työllä bikini fitness-kuntoon, ja esittelen sitä tasan niin paljon kuin haluan :)

      Kesällä voi pukeutua niukemmin, varsinkin täällä Suomessa, jos sattuu hellettä olemaan. Se ei aina ole niin taattua, että saadaan lämmin kesä. Kyllä sitä sitten kaamosaikaan voi taas vuorata itsensä kolmella vaatekerroksella, mutta nauttikaa ihmiset kesästä ja lämmöstä ja antakaa vaikka pakaroiden paistaa!

      Kyllä minä huomaan, millaisia reaktioita kroppani saa aikaan kaupungilla. Naiset, varsinkin sellaiset hieman pyöreämmät, mulkoilevat pahasti, kun taas heidän miehensä pilke silmäkulmassaan yrittävät kulmain alta saada vielä toisen vilauksen vaimon huomaamatta...

      • ölFKkf

        Jep,jep ihan ymmärrettävää, jos haluaa itseään paljastella. Ravintola, kirkko, työpaikka ja koulu ei kuitenkaan ole siihen sopivia paikkoja. Sen verran pitää osata ajatella muitakin/tuntea etikettiä, kuuluu hyviin tapoihin kuten esim. tervehtiminen.


      • hoikka vaimo

        Kiva sen on kun pyöreämmät miehet yrittävät pilke silmäkulmassaan saada vielä toisen vilauksen vaimon huomaamatta. :)) vai mitä?

        Minulle ihan sama mitä mies tiirailee. Tiirailen itsekin miespuolisia herkkupeppuja kun kohdalle sattuu.


      • hohhoijjakkaa

        Ylpeys ja itserakkaus eivät ole kovin kivoja piirteitä ihmisessä ;) Hienoa jos tulee hyvä mieli siitä että "rumemmat kadehtii".


    • pitää paikkansa.

      aloittaja on selvästi homo.

    • likkalillukka

      Aion kulkea narustringeissä ulkona ja just ja just nännit peittävis rintsikoissa jos ite vaan haluun ja ku on kuuma!! varattujen miehien silmän ilona toimiminen elämän suola ja ilo.

      ps. mul on hehtaari ass ja riipputissit ja oon vaa kade.

    • miehet ei tiedä

      Tuntuu tosi kurjalta olla nainen tässä maailmassa. Joka puolella on vähäpukeisia, pornahtavia ämmiä. Telkkarissa, lehdissä ja nyt ne pomppaa katukuvassa nenän eteen perseineen. Hyi, iljettävää! Maailma on todella rappeutunut. Ihmetyttää vanhemmat, jotka ei älyä suojella lapsiaan pahalta! On sairasta, jos alaikäinen haaveilee olevansa kuten pornotähti ja käyttäytyy sen mukaisesti!

      Uskon että miehistä tuntuisi yhtä pahalta jos asia olisi päinvastoin. Joka puolella olisi miltei alastomia miehiä, vähintään housuissa jotka paljastaa munankohoumat (ns. baelttihousut) ja perseenpuoliskot. Jos miehiä ei esitettäisi muuna kuin panokoneina ja nuoret miehet ottais vielä mallia! Miettikää joskus miltä toisista tuntuu!!!!!!!!!!!!!

      Tämä lienee osaltaan myös homojen, lesbojen, pedofiilien ja muiden pervojen unelma, että kallioilla homot vetelee toisiaan julkisesti perseeseen ja kaduilla alle 18v. tytöt kulkee alkkareissa!!!!!!! HYI HELVETTI! HERÄTKÄÄ!!!!!!!!!!

      • Härski vaa

        Voisin kyllä ruveta panokoneeksi.


      • Kyllä sun nyt

        Kannattaa mennä pikimiten raamattupiiriin vähän rauhoittumaan ! Soitat Räsäselle ja luettelet kymmenkunta Ave Mariaa, siitä taas lähtee lutviutumaan. Jaksat taas haukkua ja yleistää, kuten kunnon Kristitylle kuuluukin.


      • mitässsSS

        mua ei kinnosta vaikka miehistä ois ihan samanlaisia kuvia... enkä ole edes homoseksuaali... mun mielestä ihmisessä on jotain todella pahasti vialla jos vähäpukeinen ihminen järkyttää noin paljon


    • Soo kulkaas

      Notta niin, että sais tollane flikka tulla mun syliin koska tahansa ja ruokahalu pelkästään kasvais.

      • Siis täh?

        Jätkä vetäis vaan naurista napaan amalgaamit narskuen kun sylissä killuis joku hunajapupu. Ootko tosissasi`?


    • Tepetee

      Kyllähän tuo alapää pitää moisesta näystä, mutta järki sanoo lutkan olevan kyseessä. Itse pidän siveellisemmistä neidoista.

    • tappikin kovvoo

      Silmä lepää paljaassa pinnassa sitä näkyy kun ilma lämpeni.

    • tasa-arvo1

      Mikä on raiskauksesta langetettu tuomion perusta?

    • -Mies24-

      Tarkoittaako se sitä että nämä naiset jotka tuollaisia paljastavia housuja käyttää antaisivat melkein kenelle tahansa joka menee kysymään? Ensimmäisenä tulee mieleen että kyseessä on kevytkenkäinen nainen jolta lohkeaa helposti.

      • kevytkenkäinen mies

        Helposti lohkeaa mieheltäkin joka menee kyselemään.


    • Short shit

      Siinäpä ongelma: naiset antavat ymmärtää (väärissäkin paikoissa!), mutta eivät ymmärrä antaa.

    • Tronkelitronk

      Ei vois vähempää kiinnostaa joku fitness mimmi :D Elämä pelkkää salilla käyntiä ja rehun syömistä. Treenattu naisvartalo ei ole kaunis mielestäni. Mutta se onkin minun mielipide. Kyllä oma vaimo on paljon kauniimpi. Muodokas, mutta sopivan kiinteä perse, muodokkaat hyvät rinnat, erottuva vyötärö, kauniit kasvot ja pitkät tummat hiukset. Ai että ;)

      Ei kannata uskoa kaikkea nettikeskusteluja. Meillä miehilläkin makuja on monia, vaikka annetaan aina luulla että vaan hoikat ja treenatut naisvartalot sytyttää. Paskat.

      Meni kyllä ihan aiheesta... Mutta kuitenkin.

      Varmaan pahimpia on justiinsa nämä salilla käyvät ja muutenkin paljon urheilua harrastavat sporttisen vartalon omaavat naiset, jotka luulevat olevansa maailman napa ja kaikista kauniimpia.

      Just tyyliin kuten joku nainen täällä jotain kommentoi että pyöreämpien naisten miehet yrittää vilkuilla.. Varmasti monet vilkuileekin, mutta eivät kaikki. Ja on miehiä, jotka tykkäävät erilaisista naisvartaloista, eivätkä siitä yhestä ja samasta.

      Makuja on monia. Turha niistä on kiistellä.

      • *neito*

        "Elämä pelkkää salilla käyntiä ja rehun syömistä. "

        Heh heh :)
        Käyn salilla 2 kertaa viikossa, ja ruokavalioni aika proteiinipainotteista. Syön siis paljon lihaa, kanaa ja kalaa. En todellakaan vedä pelkkiä rehuja, päinvastoin. Kun harrastaa liikuntaa, on sallittua syödä.

        Olen timmi, mutta minulla on naisellisia muotoja. En kuvittele olevani maailman napa ja kaikkein kaunein, mutta itse pidän sekä peilikuvastani että olostani. Minulla on terve kroppa, enkä näe mitään syytä miksi en eläisi terveellisesti, söisi terveellisesti ja liikkuisi. Se on katsos kaikille suositeltavaa, ikään ja sukupuoleen katsomatta.

        Entäs sinä itse? Elätkö itse terveellisesti? Kuntoiletko koskaan?
        Näkyykö peilistä iso maha? Jaksatko nousta portaita hengästymättä? Leikkiä lasten/lastenlasten kanssa, pelata jalkapalloa? Menikö kesä makkaraa puputtaessa ja kaljaa juodessa? Poltatko?

        Kyllä omasta kehostaan kannattaa pitää huolta.


      • Sestik

        Olet siis lihava nainen:)) hah. Kukaan mies ei noin ajattelisi. Mutta nostit ainakin muutaman läskin itsetuntoa:)


      • Prööz
        *neito* kirjoitti:

        "Elämä pelkkää salilla käyntiä ja rehun syömistä. "

        Heh heh :)
        Käyn salilla 2 kertaa viikossa, ja ruokavalioni aika proteiinipainotteista. Syön siis paljon lihaa, kanaa ja kalaa. En todellakaan vedä pelkkiä rehuja, päinvastoin. Kun harrastaa liikuntaa, on sallittua syödä.

        Olen timmi, mutta minulla on naisellisia muotoja. En kuvittele olevani maailman napa ja kaikkein kaunein, mutta itse pidän sekä peilikuvastani että olostani. Minulla on terve kroppa, enkä näe mitään syytä miksi en eläisi terveellisesti, söisi terveellisesti ja liikkuisi. Se on katsos kaikille suositeltavaa, ikään ja sukupuoleen katsomatta.

        Entäs sinä itse? Elätkö itse terveellisesti? Kuntoiletko koskaan?
        Näkyykö peilistä iso maha? Jaksatko nousta portaita hengästymättä? Leikkiä lasten/lastenlasten kanssa, pelata jalkapalloa? Menikö kesä makkaraa puputtaessa ja kaljaa juodessa? Poltatko?

        Kyllä omasta kehostaan kannattaa pitää huolta.

        Harva se on bikinifitness kunnossa kahdel salikäynnil/vko! ;)


    • 8+11

      No huvittavinta tässä tosiaan on se, että tytöt/nuoret naiset/naiset jotka ylipäätään pukeutuvat paljastavasti, niin sitten vingutaan miksi kaikenmaan pervot tuijottaa ja kuolaa perään? "Mäki oon hei ihminen ja mullo tunteet ja kaikkee, en oo mikää lihanpala!" Niinkö? Et ole lihanpala, mutta haluat kuitenkin väen väkisin tuoda esille ne tissit ja perseen tyrkylle?

      Mihinkään burkhaan ei ole pakko pukeutua, mutta kyllä siinä minusta mennään jo surkuhupaisuuden rajoilla kun isketään farkkustringit ja napapaita päälle jotka enemmän paljastavat kuin peittävät. Ja sitten ihmetellään, että miksi kaikki tuijottaa?

      Jokainen pukeutukoot miten lystää, mutta kyllä saisi olla itsekritiikkiä senverran, että osaisi sitten myös kantaa sen vastuunsa omista valinnoistaan. Bikinit on ok ja normaalia rannalla, mutta bikinit katukuvassa on jo hieman liikaa. Jollet sitten ole jossain sambakarnevaaleilla. Oli miten oli, jos kuitenkin haluat itseäsi tuoda esille ja tyrkyttää, niin älä sitten myöskään ihmettele miksi sinua kohdellaan kuin tyrkkyä. Saatat olla vaikka kuinka ihana ihminen, mutta ensivaikutelma tulee juurikin sen ensikatsauksen perusteella= pukeudut kuten horo=ensivaikutelma horo. Otetaan esimerkki:

      Baari-iltaa varten nainen pukeutuu paljastavasti ns. huonolla maulla. Vaikka sitten niihin farkkustringeihin, tuubitoppiin lyöden tissit tiskiin, vahva sotamaalaus ja piikkikorot jne. "Kiinnostuneita" varmasti pörrää ympärillä riesaksi asti, eikö? Kiinnostuneiden "laatu" kun vain nyt sattuu olemaan mitä on.

      Samainen nainen pukeutuu toista baari-iltaa varten hillitymmin. Hieman matalammat korot, tavalliset ja siistit farkkushortsit, kesäinen nätti toppi joka ei kuitenkan tarjoile tissejä suoraan tiskiin, hillitty kaunis kesämeikki... "Kiinnostuneita" ja kuolaajia ei ehkä pörrää ympärillä samalla tavalla mitä edellisellä kerralla, mutta se seuran laatu joka lähestyy onkin jo toista maata.

      Ja jos ei usko, niin voi huvikseen itse kokeilla tätä samaa ja verrata tuloksia.

      Ja edelleen, jokainen tosiaan pukeutuu ihan miten lystää. Minulta se ei ole millään tavalla henkilökohtaisesti pois yhtään mistään. Fakta kuitenkin on se, että sitä saa mitä tilaa.

      • hmmmjaa

        Saa vilkaista muttei tuijottaa. Malttia pojat. Kyllä se joskus sitten onnistaakin ja pääsee lähempää tutkailemaan.


    • jeps jee

      jos kerta monen mielestä saa pukeutua miten haluaa niin kai minäkin voin tulla stringeissä kaupalle persekarvoja näytellen ??
      T:30 mies

      • Miss Hairless

        Vahaa nyt herranen aika ensin perceesi!


      • ei onnistu

        Sinut heittään kaupasta ulos. Täytyy myös miettiä mistä vartijat tykkäävät.


      • stöösmirrr

        siitä vaa ei mua kiinnosta paskaakaa


    • Tässäpä merkittävä yhteiskunnallinen ongelma!

    • Palli Ankka

      Aku Ankassa suuri osa kulkee ilman minkäänlaisia housuja. Lehti on piilopornoinen ja kiellettävä aikuisilta välittömästi ettei sen antamat vaikutteet välity muotimaailmaan.

      • Ankka tietäjä

        Minun mielestä siinä ei ole mitään pahaa että Akulla ei ole housuja, sillä ankoilla on vehje piilossa kunnes se stondaa ja sitte se jopa 30cm pitkä! Ja kaikilla ankoilla on erektiohäiriä, jonka takia nillä pysyy pystyssä vain pari sekuntia, kaikkien ankkojen penikset ovat myös erittäin käyriä, jotain 7200 astetta kierteellä.


      • Ankka tietäjä

        Mikki ja Hessu kyllä saisi housut jalkaan laittaa, ovat selkeästi aikeissa raiskata toisensa.


    • minä vaan

      Todella ärsyttävää kun ei saa koskea, pitää vaan katsella ja tuijottamaankaan ei saa jäädä. Eikä ikinä saa itse kumminkaan, joku paljon isomunisempi paremman näkönen ja lihaksikkaampi saa nuokin reidet ja pakarat syliinsä etc. Tulee tosi hankala ja epämukava olo. Mitenkähän sitä kuvaisi. Mutta saavatpahan ne yksinäisetkin vähän haaveilemisenaihetta.

    • kateellinen1

      Upeeta, olisimpa ollut paikalla

    • xfjkzxf

      en kehtais käyttää farkuista pätkästyjä shortseja jos taskut tulee ulos olemattomista lahkeista.

      Ei edes sandaalit sukat on niin kornin näköset.

      Se on kyllä kornin näköstä että on shortsit alla pitkikset.

      Perinteinen kauhistus verkkarit ja spittarit, tai toisin päin puku ja lenkkarit.

    • rituli2

      Ihan samalla tavalla suhtaudun kuin sinäkin. Eivät kuulu yleiseen ravintolaan. Katsoisivat peiliin tai ainakin oveen, mihin menevät syömään.

    • nankka

      haha mikä tantta siellä oikeen kirjottelee? :D perskarvat näkyy... liiotteletkohan nyt ihan pikkusen??

    • tyethe5

      joku katkera isoperseinen ja löllyvälihainen aloitti tämänkin ketjun..
      Jos naisella näkyy pakarat seksikkäästi niin ei siinä perskarvat näy.. ja eiköhän sellasella joka moisia käyttää oo perskarvat hoidettukin...
      Ilo silmälle varmasti olisi sellainen ...

    • asiamies74

      Hieno himma, ei muuta ku perseet paljaaksi. Menee se huonompikin mättö kakistelematta alas :)

    • dilleet

      jaa taas tämä tuli takas vanha muotivillitys

    • neiti,,ilonen

      olipa sitä 60 luvullakin ,,,en kyllä itse käyttänyt vaikka olin timmissä kunnossa,et sillai

    • KvlklVKl

      Kyseiselle naiselle ei ole kukaan ilmeisesti kertonut, että on sopimatonta mennä töihin, ravintolaan, kouluun tai kirkkoon paljastavassa vaatetuksessa. Vapaa-ajalla jos haluaa kaupungilla hengailla itseään paljastellen, niin siitä vaan. Ko. nainen ei ymmärrä (isä ei ole kertonut) kuinka tekee itsestään halvan näköisen pukeutumalla paljastaviin vaatteisiin. Nykymuoti on mautonta alusvaatepukeutumista,millä naiset alentaa oman arvonsa. Teinitytöt ei itse ymmärrä koko asiaa jos kotona ei isä/äiti kerro miksi ei ole sopivaa pukeutua niin tai jos jopa äiti antaa hyvän esimerkin itsensä paljastamisesta. Kauniita sääriä, peppua ja rintoja voi tuoda esiin tyylilläkin, jos siihen on tarve.

      • meennyvittuu-.-

        jos ajattelet että vähäpukeinen nainen on likainen ja halpa etkö se ole sinä joka alennat sen naisen arvoa? miksi vähäpukeinen nainen on vähemmän arvokas?


    • edjfk

      Ollaan tuttujen kanssa mietitty ihan samaa. En ymmärrä tämmöstä uutta muotisuuntausta mutta onneksi se menee ohi jossain vaiheessa vähän niinkuin esim legginsit tms.

      Ihan kamalan näköistä, varsinkin tosi nuorilla jos näkee.

      Naurattaa että ensin pukeudutaan tosi paljastavasti esim baariin ja sitten kuitenkin jos joku mies tuijottaa tms niin alkaa hirveä valitus siitä kuinka joku ällötys tuijottaa kok ajan. Mitä muutakaan tällä pukeutumisella haetaan kuin huomiota ja sitä saadessa se ei enää kelpaakaan.

      Naurettavaa kaikin puolin

      • noh noh

        Riippuu kuka mies tuijottaa.


    • löytyy

      katteellliset ei vaa kehtaa ite pukkeutua farkkushortseihin. oma tyttökaverini ei häpeä kyllä yhtään ja aivan asiallista pukeutua mielestäni tällä tavalla kesällä koska melkeen sama asia kuin normaalit shortsit, pahemmat traumat jostain vanhoista kuppasista muoreista saa ravintolapöydässä..

      • ....................

        Ihan yhtä asiallista olisi myös isomahaisten ukkojen kävellä ilman paitaa kaupungilla helteellä, koska kuumahan tuollaiselle tulee, jos vielä paitaa täytyy pitää päällä hiostamassa. Mutta nämä perseenpaljastelijat nostavat ison metelin siitä, kuinka tuollainen ei muka ole soveliasta ja kuinka se ällöttää heikäläisiä. Onko tässäkin kyseessä kateus? Miksi on soveliaampaa yrittää vilautella revaa, kuin pötsiä?


      • Olettyhmämies

        Vanhenee se sinunki tyttölöis. Eikö hää saa sitte saa ennää männä kahavilaa ettei sun tekis pahhaa?


    • minulla ei ole nimeä

      mitäs tuijotteletta toisten perseitä. mulle on aivan sama vaikka joku menis ravintolaan alusvaateisillaan. entä sitten se on ihmisen oma asia miten pukeutuu. jos pokka pitää ilman rohkasu ryyppyä.

    • Frenda Lee

      Voi minulla on polviiv ulottuvat shortsit missä opslaakit. Kun istun pöydän viereen niin koko torso näkyy pöydän alta löysien lahkeiden välistä. Tiedän ettei sekään ole kaunista.

    • Turha lanka

      Turha lanka. Antaa naisten pukeutua miten tahtovat, kyllä julma maailma opettaa.

      • mutta:

        Toivottavasti ei julma Suomi niin saisi tytöt rauhassa liikkua shortseissa ja että saisimme nauttia paljaspepuista edelleenkin.


    • ....................

      Se on se porno muotia nykyään. Koko helvetin nyky-yhteiskunta pursuaa seksiä ja se on yleisesti hyväksyttävää ja siitä on tullut jonkinlainen arvo, jota täytyy tavoitella. Nuorille suunnatut tv-sarjat ja elokuvat näyttävät näille suuntaa, mikä on "hienoa" ja tavoittelemisen arvoista. Siihen päälle vielä porno, jota sitäkin arkipäiväistetään ja jota pidetään yleisesti hyväksyttävänä, viattomana hutsuiluna, ja jota näin nettiaikakaudella on helposti saatavilla kaikkialla, niin onko se ihme, jos pennut rupeavat käyttäytymään tietyllä tapaa, kun on kasvanut tällaisessa puristuksessa? Näkeehän sen Juutuubissakin, kuinka teinipimperot pyörittelevät perseitään kameralle vähissä vaatteissa, ja nuorten palstoilla voi lueskella sellaisia ohjeita seksin suhteen, ettei jää epäselväksi, mistä nuokin ideat on saatu. Listapoppi on pelkkää antimusiikillista perseen pyöritystä ja suoraa hutsuiluakin, joilla niitä "kuulijoita" yritetään haalia.

      Koko yhteiskunta on nykyään yhtä vitun pillua. Kaikessa on nykyään kyse pillusta, ja sellaisen omistajat tietävät tasan tarkkaan, mikä heillä on jalkojen välissään ja kuinka sitä käytetään. Sitä tyrkytetään persettä ja sitten muka ihmetellään ja suututaan, kun setien rupeaa tekemään mieli ja tulee sopimattomia ehdotuksia ja koplataan.

      • hyi hyi

        Sedät pitää kätensä kurissa! Nuoriin tyttöihin EI SAA koskea.


      • ....................
        hyi hyi kirjoitti:

        Sedät pitää kätensä kurissa! Nuoriin tyttöihin EI SAA koskea.

        Vanhoihin tyttöihin sitten saa? Nuoret tytöt voisivat sitten pitää tussunsa piilossa, ettei turhaan kiihota setien mieltä ja saa aikaan jotain, mikä ei ehkä näitä "viattomia pikku neitosia" miellytä.


      • ......
        .................... kirjoitti:

        Vanhoihin tyttöihin sitten saa? Nuoret tytöt voisivat sitten pitää tussunsa piilossa, ettei turhaan kiihota setien mieltä ja saa aikaan jotain, mikä ei ehkä näitä "viattomia pikku neitosia" miellytä.

        Mitä ne sedät sitten voi saada aikaan? Tuskin kukaan kulkee ilman housuja ulkona ja vaikka kulkisi niin pitäisi saada kulkea rauhassa.
        Miespuolisia itsensä paljastelijoita kyllä silloin tällöin liikkuu. Varmaan yhtään ei ole tullut raiskatuksi naisen taholta.


    • persepaljaanabailaa

      Olet vain ahdasmielinen konservatiivi.

      • Penispaljaanabailaaja

        Itse olet ahdas pilluinen adjektiivi.


    • ,flwwpög

      Plikkana (ehkä 15 kesäsenä) yritin laittaa ulos ylleni soivan, vaalean ja ikäänkuin jopa läpikuultavan minihameen. Äitini käännytti minut ovelta, ulos en saanut moisessa mennä ja hame hävitettiin (kertaakaan en saanut käyttää). Olin täynnä uhmaa.
      Kymmenen vuotta myöhemmin ymmärrän äitiäni. Hän vain halusi varjella minua ja saman tulen tekemään omallekin lapselleni, vaikka ymmärrystä tuskin sillä hetkellä tippuu. Oman poikaystäväni puuttuminen oman pikkusiskonsa pukeutumiseen on myös ihailtavaa, hän on kertonut siskollensa puuttuvansa tämän pukeutumiseen vain siksi koska välittää.. Haluaa opettaa tälle oikean naisen mallin, eikä myöskään tahdo mitään pahaa tapahtuvan.
      Nainen voi näyttää upealta ja seksikkäältäkin, ilman että juurikaan mitään sen kummempaa paljastaa. Jos kaikki on toskillä tyrkyllä, antaa itsestään halvan ja helpon vaikutelman. Vanhemmat puuttukaa lastenne pukeutumiseen, niitä minishortsejakin varmaan löytyy sellasia joista ei paista persposket!

    • kukahan se pervo on?

      Ketjun aloittaja on tainut katsoa aika tarkkaan kun on nähnyt että tytöllä oli perskarvoja....

    • jepulistenholle

      kyrpäni survoisin PERSEESEESI tämän -hienon- ravintolan vessassa

    • yksi äijä vaan

      No jokainen pukeutukoon sillä rajalla, että asia ei haittaa minkään lain tai säännön edessä virkavaltaa. Eiköhän se silloin ole ihan oma asia ja mielensäpahoitus on sitten henkilökohtainen asia kullekin.

      Itselle nyt sama onko joku Michelin-neito vai puolialaston, joskin en nyt tietenkään sitä kiistä että kolmevitosena miespuolisena toki korvien välissä nämä voivat jotain pientä eroa muodostaa näkyvyydeltään mielikuvineen. Ainut joka oikeastaan hieman säälittää, ovat ihmiset jotka ovat jokusen kymmenen kiloa yli paljastavan vaatekokonsa, mutta kyse ei ole kehonmuotojensa ylpeydellä kantamisesta, vaan selkeästi siitä että ollaan kiinni jossain kaukaisessa vieläkin valheellisesti taikka sitten on vain aivan täysin väärät mielikuvat siitä miten ympäristö tällaisesta ajattelee. Yleensä tuppaa olemaan varttuneempien ongelma tuo menneisyydessä eläminen ja varsin nuorten taas väärä mielikuva muiden ajattelusta.

      Mutta jos on sinut kroppansa kanssa, oli se päästäinen tai mammutti ja on itse kaikkeen tyytyväinen, niin go vaan. Ikävä vain jos kovin pitkän ajan päästä jollekin selviää jotenkin rumalla tavalla ettei nyt olekaan sitten läheskään kaikkien, mahdollisesti ei kenenkään, mielestä mikään kulmakunnan superkuningatar. Ihmiset osaavat olla aika julmia toisilleen ja jollekin voi olla kritiikki hyvinkin murskaavaa. Joskin tietty se joka ulkoisia avujaan keskivertoa enemmän esittelemällä itseään tuo esiin, se toki joutuu leikin kestämäänkin omana valintana. Eri asia kuin henkilö joka pyrkii lookiin hajuton-väritön-mauton, eikä kukaan kattele pitkään ja silti joutuu silmätikuksi, se ei sitten itsestä ole kiinni jos oikein yrittää olla harmaata massaa.

    • Tronkelitronk

      Kyllä minä liikun, päivittäin koirien kanssa. Välillä pelaan sulkapalloa. Eikä ole isoa mahaa, tosin ei treenattuakaan. Ja en polta. Alkoholia käytän välillä. Syön mitä syön, välillä terveellisemmin ja välillä herkutellen.

      Sellaisen ihmisen, jonka elämään kuuluu runsas urheilu, salilla käynti ja hyvin terveellinen ruokavalio, on helppo alkaa pätemään ja sanomaan jollekin lihavemmalle että ei muuta kuin lähdet reippaalle tunnin kävelylenkille, muutat ruokavaliota, pyöräile, juokse... Helppoahan se on sanoa, kun itselle se on itsestäänselvyys ja elämäntapa. Mutta kaikille ei ole.

      Minullekin oli hyvin vaikeaa lähteä lenkille ja muuttaa sitä syömistä kun oli tottunut siihen runsaaseen roskaruokaan ja herkkujen naposteluun. Ei se ole vaan niin helppoa alussa. Niin olen siis ollut ylipainoinen muutama vuosi sitten, joten tiedän kokemuksesta.

      • *neito*

        ""Sellaisen ihmisen, jonka elämään kuuluu runsas urheilu, salilla käynti ja hyvin terveellinen ruokavalio, on helppo alkaa pätemään ja sanomaan jollekin lihavemmalle että ei muuta kuin lähdet reippaalle tunnin kävelylenkille, muutat ruokavaliota, pyöräile, juokse... Helppoahan se on sanoa, kun itselle se on itsestäänselvyys ja elämäntapa. Mutta kaikille ei ole.""

        Ihan tiedoksesi vain, että olen kahden lapsen äiti, ja raskaudet/synnytykset tekevät muutoksia kehoon, sitä ei käy kieltäminen. Aloitin tämän "elämäntapani" pari vuotta sitten, toisen lapseni syntymän jälkeen. Ennen sitä olin urheillut, tai ylipäätään liikkunut, viimeksi lukiossa liikunnan tunneilla. Lihava en ollut, olen aikamoinen ruipelo ollut lapsesta asti perusrakenteeltani, mutta minulla oli älyttömän huono peruskunto ja lihaksia ei juuri nimeksikään. Ja laiheliinillakin voi olla sitä roikkuvaa kropassaan. Minä vedin pullaa, vehnäsämpylöitä ja pizzaa viikottain, ja vaikka aineenvaihduntani onkin sellainen etten liho, niin kyllä olin näivettynyt, kalpea, oli tummat silmänaluset ja hiuksia lähti.

        Eli ihan kokemuksesta voin nimenomaan kehoittaa lähtemään sinne kävelylenkille, vaikka heti tänään. Ei tarvitse tuntia kävellä, vartti riittää alkuun oikein mainiosti. Jostain se täytyy aloittaa, ja kynnys aloittamiseen kasvaa jos ei mitään tee. Minäkin pari vuotta sitten luin paljon aineistoa, liittyen terveelliseen elämäntapaan, ruokavalioon ja lihaskuntoon, kunnes totesin, ettei se muutos lukemalla tapahdu, vaan tekemällä. Ja minä lähdin ja tein, ja jo ensimmäisellä kerralla tuli niin hyvä olo, että tein seuraavanakin päivänä.

        Kaksi raskautta ja synnytystä, hektinen pienten lasten äidin arki, ja nyt olen tässä: en ole koskaan ollut paremmassa kunnossa. Olen energinen, hyväntuulinen ja terveen näköinen. Jonkun mielestä ehkä liian treenattu naiseksi, mutta en kuitenkaan mikään lihaskimppu. Kaikkein ylpein olen piukoista, erottuvista vatsalihaksistani :)

        Eli älä tee hätäisiä olettamuksia parin kirjoitetun kappaleen perusteella. Kyllä minä tiedän, ettei se ole helppoa. Mutta ei se ole mahdotontakaan.


    • RäiviPäsänen

      Aloittajan pitää ottaa Päivi Räsäsen kuva vast'edes Raamatunpäälle pöyrälle ruokaillessaan, ja tuijottaa vaan tiiviisti sitä vilkuilematta sivuilleen..

      Ettei nuoret tytöt rohkealla pukeutumisellaan aiheuta sulle kohtuuttomia "seksuaalisia paineita"

    • poikaXX81

      Eikös se pepun vilauttaminen ole sen merkki, että naista haluttaa. Kyllä se seksi naisillekin käy - varsinkin kesähelteellä. Peppuahan ne apinanaaraatkin vilauttelee, kun alkaa hormoonit hyrräämään. Eikun keskustelemaan vaan rohkeasti naisten kanssa, kesäseksi on kivaa!

    • kauheaa

      Alkuperäiselle olis kysymys: näkyikö todellakin perskarvat? Ei se silloin ole sopivaa....

    • maailmanmatkaaja6

      ravintolan vastuu on päästää tai olla päästämättä sopivasti ravintolan tyyliin sopivissa asuissa ihmisiä sisään. Jos minulla olisi nimekäs ja vain ruokaravintola, ei siis mikään pikaruokapaikka niin en päästäisi ketään asiakasta sisään liian sopimattomissa kuteissa sisään.
      Olen toki Pariisissa nähnyt kun olin kerran messumatkalla, illan tarjosi sikäläinen yrityksen toimari mulle jossain mont marten kukkulan nurkilla hyvän illallisen. Ravintola oli perustettu jo 1700 luvulla....
      Siinä istututtiin pitkään pöytään, toinen puoli täyttyi siten ettei sieltä päässyt pois kuin osa porukasta lähtee ensin pois jne. Itse olin sillä väljemmällä puolella, viereeni jäi tyhjä paikka. Vastapäätä illan tarjoaja. Hänen viereen tuli noin 50 v pari kuherrellen. Ravintolan omistaja sellainen 65-70v mies istui minusta katsoen sen tyhjän paikan viereen. Naiselle tuli tarve poistua kuherrellessaan sen miehensä vierestä. Ei muuta kuin pöydän alle ja taisi hoitaa ravintolan omistajan siinä suullansa ensin kun hän peitti syliään isolla kankaisella servetillä. Aikanaan nainen sitten kömpi vierestäni pöydän alta pois ja suunnisti veskiin.
      Kun olimme poistumassa raflasta, ulko-oven vieressä olevalla tiskillä oli pariskunta, naisella vain pitkät hiukset peitti rintoja, mutta ei silloin kun hän oli kumartuneena siihen tiskiin. Kultaiset pikkarit jalassa ja samaa sävyä olevat korkokengät. Onneksi kerkesin niellä kaikki ruuat ennen kuin he tulivat näköpiiriini.

    • Jugiiiiiiii

      Niillä nuoril tytöil on vaa nii hyvä itsetunto. On ne joka miehen mielestä vaan niin seksikkäitä että jää vanha 30v vaimo kakkoseks. Vielä kun kerran pääsis kokeilee tiukkaa lihaa.uuh!

    • Liioittelette,jos on kaunis nainen ja tosiaan tällainen vaate sopii,niin se on kaunis näkö,Ihme mies jos ei pidä kauniista naisista ?

    • anonyyymiu

      Ei v... mitä mustasukkasii naisii täälläki on. Oot varmaa ite joku läski, joka ei jaksa pitää huolta ittestään ja alkaa alentamaan muita...

      • Analcumkok

        15v on nainen kauneimmillaan. Tuolla ulkomailla jossain 12v on jo ihan nainen miesten mielestä! 18v kun tulee täyteen rupee naiset pilaantumaan ja usein läskiä tuppaa tulemaan. Mies on komeimmillaan ja miehekkäimmillään 35-50v. Ja lihaksia pitää olla. Kiihottaa jo ajatuskin farkkuahortseista että en viiti tässä töissä enempää ajatella:) läskit ja rumat naiset on kateellisia:)


      • Pikkupippelsson
        Analcumkok kirjoitti:

        15v on nainen kauneimmillaan. Tuolla ulkomailla jossain 12v on jo ihan nainen miesten mielestä! 18v kun tulee täyteen rupee naiset pilaantumaan ja usein läskiä tuppaa tulemaan. Mies on komeimmillaan ja miehekkäimmillään 35-50v. Ja lihaksia pitää olla. Kiihottaa jo ajatuskin farkkuahortseista että en viiti tässä töissä enempää ajatella:) läskit ja rumat naiset on kateellisia:)

        Itsekin taidat olla jo 50 etkä naista päässyt koskemaan muuta kuin rahasta.


    • ruokailia

      eihän tuo vielä mitään.erään ravintolan terassille tuli kerran noin kuusvitonen äijjä kun oltiin syömässä paremmanpuoliskon kanssa.ukolla oli jotkut vanhat urheilu shortsi jalassa ja istus haarat leviällä niin että karvaiset kivespussit roikkus lahkeesta menin ystävällisesti huomauttamaan asiasta että" täällä on ruokailioitakin että viittitkö kelata noi vitjas sisään".no ukko läksi naama punaisena pois ja taisi jäädä olutkin juomatta.

      • Nyt kyl valehtelet

        Raukka nälissäs.


    • Samaa mieltä

      Valitettavasti nämä nuoret tytöt jotka kulkevat julkisesti käytännössä alasti antavat itsestään maksullisen naisen kuvan. Lisäksi tulee mieleen että heillä on huono itsetunto jota joutuvat pönkittämään sillä että vanhat sedät lähättää heidän peräänsä. Surullista noiden tyttöjen puolesta, ja todella sairasta ja yököttävää noiden pedofilien vuoksi!

      • Aivan totta puhut

        JA KYLLÄ ON SYYTÄ ihmetellä noita miinustajia ! He ovat just niitä pedofiilejä, jotka ovat kadottaneet oman elämänsä, ja jatkuvasti kuppaavat pornosivuilla, ja kuvittelevat, että muut eivät sitä huomaa, vaikka SEN huomaa HETI, kun miinustavat järkipuhetta !!!

        ON aika säälittävää, kun heillä ei ole muuta elämää ! -Menisivät vaikka kalalle, taikka vaikka siivoamaan haitin saarelle paskahuusseja , taikka talventullen lapioimaan lunta kaduilta ,-mutta kun eivät luuserit uskalla, kun heiltä MENEE maine !


    • Kiinostunut kyselee

      Saitko tsekattua Fjoosan kunnon ja karvoituksen kans ?

    • Hyvin vanhannaikaista

      Voi tietenkin vaihtaa ravintolaa,ja on Nunnaluostareitakin jossa tarjotaan ravintolatuotteita alkoholista en tiedä.Mikäli pepun vilaukset ujostuttaa? Yleensähän miesten ehkä suurimmat mielenkiinnot naisissa on juuri nämä vilaukset pepuista ja enemmänkin,mitä lehtiin tulee ja Rippileireihin jne.Naiset ovat ainoita jotka tuovat kesän ilmaan myös vaatetuksillaankin kun miehet kangertelevat lähes samoin asuin kesät ja talvet pannen saksilla talvihousujensa lahkeita hieman lyhyemmäksi ja jonkun vanhan räyskän kaljunsa peitoksi.Eli anna muidenkin elää ja elä itsekkin hyvin.

      • Panettaakos jo?

        Kyllä joka mies nuorista naisista tykkää...se on ihan luonnollista:)


    • Pyhä yksinkertaisuus

      Muuttakaa maalle takaisin ja kirkonkylän papille ehtoolliselle.Navetoissa on lehmiä mitä sopii katsella jos tytöt tekee pahaa.

    • Arnie

      Samaa mieltä, itsekin käytän lyhyitä farkkusortseja, mutten todellakaan pukisi niitä vähänkään hienompaan ruokaravintolaan. Aikansa ja paikkansa kaikelle

    • Turhaameuhaamista

      Niinkuin moni sanoo, ruokahalut kasvavat syödessä ;) . Ei muutakun numeroa pyytämään, niin katoaa kuvauksen mukaiset vaatteet katukuvasta tai sitten ei. ;)

    • gdfdgrsvsgrd

      taitaa itelläs olla niin pitkät perskarvat että näkyy housujen yli,

    • Analviin

      Kun on hyvä kroppa ja hyvä itsetunto niin toki voi käyttää tollasii vaatteita. Läskejä ja muita rumia se ärsyttää ja varsinkin se kun sen läskin mies kattoo muna pystyssä tätä nuorta tyttöä!! Elämän tosiasioita nää vaan on

      • Yksinäinen harakka

        Minusta lyhyet shortsit, minihameet yms. Ovat parhaita kesävaatteita tiettyyn rajaan asti. Siinä kun alkaa erogeeniset alueet puoliksi näkyä, niin kannattaisi ajatella omaa arvoansa. Itse en tuollaisia pakaroita paljastavia shortseja käyttäisi. Se on todella halvan ja mauttoman näköistä, jos vaatteet muistuttavat alusvaatteita tai ne vilkkuvat paidan tai housujen raoista. Mauttomia oli viime kesän muodin bikinit, jotka paljastuivat valkoisen t-paidan alta. Jos on kaunis vartalo, niin seksikkäältä näyttää ilman paljastelua. Osa vaatteista on järkyttävän tyrkkyjä ja saa mieleen prostituoidun. Kuka oikeasti tahtoo pukea lapsensa sellaiseksi?. Milloinkaan miehille tulee muotiin takapuolen vilauttelu. Kauniita on ne naiset, jotka pukeutuvat tyylikkäästi ja hyvällä maulla.


    • vissii kateus iski? Onko oma kroppa niin rupsahtanu että pitää kulukia säkissä :D

    • namii1

      ihan OK . ei pidä katella jos ei tykkää.

    • kriitikko reiska

      Ravintolaan siis ruokaravintolaan ei pidä pukeutua kuin bordellin asukas. En myöskään ymmärrä että ruokakaravintolaan tulaan shortseissa ja grocksessa tai lenkkarit jalassa.Hu huh..Tyyliä joko on tai ei..tosin sitä voi opetella jos haluaa.Silloin ei aiheuta niin kovaa myötähäpeää.Myös asiallinen käytös on hyvä oppia.

    • näinkin voi olla

      Jotkut nuoret tytöt voi myös tietämättään käyttää tämän tyyppisiä vaatteita. Ovat vielä täysin lapsia ja tietämättömiä säännöistä ym. Itselle tulee mieleen kun 12-vuotiaana pidin tuon tyyppisiä shortseja ja yksikin äijä tokaisi hurmaantuneena et "uskomaton nainen". Olin aivan et mitä, häh. Tapahtuneesta pari vuosikymmentä, mutta jostain syystä jääneet mieleen..

    • dgfghfgh

      Asia on itseasiassa niin, että nuo hotpantsit on suunniteltu timmipeppuisille naisihmisille. Eli jos peppu on tarpeeksi treenattu, eli kiinteä ja lihaksikas, pyllynposket eivät näy lahkeen alakautta. Valtaosa suomalaisista naisista jotka niitä käyttää, omaa kuitenkin pepun, mikä on hieman pehmeämpää kastia. Silloin ne pakarat siis "valuu" lahkeesta ulos. Kiinteä pakara ei valu ja pysyy lahkeen alla piilossa.

    • dfhghjghkh

      Muistakaa nyt naiset, että Suomeen on tulossa burkapakko. Ilman burkaa ei saa lähteä ulos. Ei edes rannalle.

    • OH BOY

      UUUUUH LA LAAA OON MIES JA KÄYTÄN TOLLASII PIENII SÖPÖI FARKKUSHORTSEI! NE ON NIIN IQHUT

    • REAL WOMAN

      Onhan asia niin, että joskus nuorilla on vaikeuksia tietää rajojaan mitä voi tässä maassa näyttää/näkyä. Se info ehkä kuuluisi vanhemmille. Tosin turhan rajoittuneita täällä ollaan, TÄSSÄ maassa.Että missä ei? No: Käytyäni Kuubassa ja suoraan sanoen alkuihmetyksestä toivuttuani aloin ihailla sikäläisten naisten tapaa suhtautua omaan kehoonsa: He olivat ylpeitä muodoistaan, KAIKEN KOKOISET, KAIKEN IKÄISET!! Naiset kävelivät uljaana suoraselkäisenä tiukoissa topeissaan ja shortseissaan/lyhyissä hameissaan ja OLIVAT myös sen myötä erittäin seksikkäitä. Miehet ihailivat ja osoittivat sen myös kaikille/kaiken ikäisille naisille. Joku sieltä tosin varmaan heti kohta huomauttaa, etteivät sitä tarkoita, mutta hitonkos väliä sillä on!! Minä ainakin päätin ottaa vastaan kaikki vislaukset / ruusut / kehut ja flirtit ja nauttia naiseudestani. Rajat asettaa jokainen itse.... ;)

    • asdf6

      Kivojahan nuo paljastavat vaatteet ovat näin miehen näkökulmasta, ainakin timmissä vartalossa. Tuskin tuo ravintolassakaan kauheasti haittaisi.

      Työpaikalla tapahtunutta: erään kerran kesätöissä oleva ikkunanpesijä oli pukenut melkoisen ison ahterinsa tiukkoihin pyöräilyhousuihin, ja eihän sitä oikein kiva ollut katsella, tuli bugista koodia tuona päivänä :).

    • skdjpaiuhdoajfödåofp

      Se olin minä siellä ravintolassa, huomenna ajattelin laittaa pelkät stringit. Tuletko silloinkin? :)))

    • tsiksi1

      uuh, kyllä mäkin tsiikailen miesten tiukkia peppuja ja vartaloita. Antaa palaa vaan miehkulaiset!

    • arskaa ja hiekkaa

      Huoh. Nyt on kesä, sama se jos vähäsen arse näkyy jossain.

      • Hyi

        Peskää naiset se alapää monta kertaa päivässä, ei riitä jos käy aamulla suihkussa, haju on hirvittävä 2-3metrin päässäkin useimmista naisista, miten joku voi vielä nuolla ja imeä noiden pimpit.


      • genitaalejaeipestä
        Hyi kirjoitti:

        Peskää naiset se alapää monta kertaa päivässä, ei riitä jos käy aamulla suihkussa, haju on hirvittävä 2-3metrin päässäkin useimmista naisista, miten joku voi vielä nuolla ja imeä noiden pimpit.

        Alapäätä ei saa pestä kuin kerran päivässä ja silloinkin vain pienellä vesimäärällä. Veden bakteerit horjuttavat vaginan bakteerikantaa, jolloin muodostuu joko bakteerivaginoosi tai muu emättimen sekatulehdus, jota usein tehostaa myös se, ettei alapäässä "vaihdu ilma" riittävästi. Kun alapäätä pesee liian pitkään liian usein, tulehduksesta tulee krooninen. Näiden tulehdusten oire nimenomaan on paha haju. Eli jos jonkun alapää haisee, niin se johtuu mitä todennäköisimmin liiallisesta pesemisestä. Genitaaleja eikä missään nimessä vaginan sisäpuolta saa siis varsinaisesti PESTÄ, suihkussa alapäähän muualta vartalolta valuva saippuavesi riittää alapään hygieniaksi. Takapuolen kyllä voi ihan oikeastikin sitten pestä.


      • supertulehdus
        genitaalejaeipestä kirjoitti:

        Alapäätä ei saa pestä kuin kerran päivässä ja silloinkin vain pienellä vesimäärällä. Veden bakteerit horjuttavat vaginan bakteerikantaa, jolloin muodostuu joko bakteerivaginoosi tai muu emättimen sekatulehdus, jota usein tehostaa myös se, ettei alapäässä "vaihdu ilma" riittävästi. Kun alapäätä pesee liian pitkään liian usein, tulehduksesta tulee krooninen. Näiden tulehdusten oire nimenomaan on paha haju. Eli jos jonkun alapää haisee, niin se johtuu mitä todennäköisimmin liiallisesta pesemisestä. Genitaaleja eikä missään nimessä vaginan sisäpuolta saa siis varsinaisesti PESTÄ, suihkussa alapäähän muualta vartalolta valuva saippuavesi riittää alapään hygieniaksi. Takapuolen kyllä voi ihan oikeastikin sitten pestä.

        Joo sitä pimppaa ei missään nimessä pidä lotrata saippualla monta kertaa päivässä. Sillä sain itselleni juurikin kesäaikaan helvetillisen tulehduksen jonka pois hoitamiseen meni liki kolme kuukautta ja lääkärissä tuli kyllä juostua. Istuminen oli yhtä tuskaa kun jatkuvasti kirveli, kotona vaan seisoskelin tai makailin, mutta töissä oli pakko istua hampaat irvessä.
        Jos värkissä ei ole jokin tosi pahasti vialla, se pysyy puhtaana huolellisella vesipesullakin eikä todellakaan haise. Ei tapeta niitä hyödyllisiä mikrobeja pois sieltä ettei ne ikävemmät pääse valloille.


      • Mitä???
        Hyi kirjoitti:

        Peskää naiset se alapää monta kertaa päivässä, ei riitä jos käy aamulla suihkussa, haju on hirvittävä 2-3metrin päässäkin useimmista naisista, miten joku voi vielä nuolla ja imeä noiden pimpit.

        Jos sen alapään peseee liian useasti, niin silloin se alkaa haista. Mutta ethän sinä homo tiedä sitä...


    • fdsvcxfdssfd

      Ihan kivaltahan nuo näyttää jos on hyvä peppu. Kun roikkuvat pakarat pilkistävät minishortsien lahkeista niin eipä tuo kovin nätiltä näytä.

      Toki pukeutuminen tilanteen mukaan, mutta ravintola ei mielestäni ole mitenkään outo paikka käyttää minishortseja.

    • niin pienestä kii

      Joojoo, olen sitten vanhanaikainen, läski, ruma, kateellinen... mitä niitä vielä oli?

      Edelleenkin vaan toivoisin, että joku kyseisten housujen käyttäjä valaisisi asiaa!

      Kun ihmeteltävää ei ole paljaan pinnan näyttö vaan se, että reisi ei riitä. Miksi reiden ja takapuolen rajakohdan yläpuolelle jäävä osa (=takapuoli=perce) pitää jokaiselle ohikulkijalle olla nähtävänä? Mikä siinä ihan oikeasti on se juttu, omin sanoin, henkilökohtaisesti?

      Kai täällä joku pystyy parempaan kuin kuluneisiin kommentteihin "ootte vaan kateellisia" tai "minähän paljastan mitä haluan enkä muista välitä" ? :)

      • inhimillinenerehdys

        Jotkut tytöt tuntevat olonsa seksikkääksi lyhyissä shortseissa. Osalle tytöistä, etenkin nuoremmille se on myös "pakko" koska se on tällä hetkellä trendi. He ajattelevat "nää on nyt muotia ja trendikkäät, on pakko olla tällaiset, ihan sama miltä näyttää". Yli puolelle naisista jotka käyttävät lyhyitä shortseja on kuitenkin käynyt vain inhimillinen erehdys. He eivät tiedä, että heidän pakaransa näkyvät lahkeen alta. Pakara valuu esiin lahkeen alta kävellessä. Vaatekaupassa kun naiset sovittavat näitä housuja sovituskopissa paikallaan seisten, pakara ei lähde valumaan lahjetta alas päin samalla kun shortsit nousevat hieman ylös kuten kävellessä. Sovituskopissa kun seistään paikallaan, shortsit eivät nouse jolloin myös pakarakaan ei valu alas. Naiset eivät siis tiedä, että niillä on sellainen taipumus ja jotkut heistä huomaavatkin tämän vasta ihmisten ilmoilla kun ottavat shortsit käyttöön. Jotkut eivät ikinä huomaa sitä.
        Itselleni kävi sama kömmähdys alkukesästä kun ostin aika lyhyet shortsit. Sovituskopissa ne peittivät takapuolen hyvin (en yleensä osta shortseja joista näkyy pakara koska myös minä en pidä siitä että takapuoli näkyy). Yhtenä ensimmäisistä kuumista kesäpäivistä laitoin nämä shortsit sitten jalkaan kun lähdin käymään kaupassa. En perstuntumalla huomannut mitää erikoista kun shortsit olivat päällä. Kotona kuitenkin huomasin vahingossa peilistä, että pakarat olivat valuneet ulos kauppareissun aikana. En ole niitä shortseja sen jälkeen käyttänyt.


      • niin pienestä kii
        inhimillinenerehdys kirjoitti:

        Jotkut tytöt tuntevat olonsa seksikkääksi lyhyissä shortseissa. Osalle tytöistä, etenkin nuoremmille se on myös "pakko" koska se on tällä hetkellä trendi. He ajattelevat "nää on nyt muotia ja trendikkäät, on pakko olla tällaiset, ihan sama miltä näyttää". Yli puolelle naisista jotka käyttävät lyhyitä shortseja on kuitenkin käynyt vain inhimillinen erehdys. He eivät tiedä, että heidän pakaransa näkyvät lahkeen alta. Pakara valuu esiin lahkeen alta kävellessä. Vaatekaupassa kun naiset sovittavat näitä housuja sovituskopissa paikallaan seisten, pakara ei lähde valumaan lahjetta alas päin samalla kun shortsit nousevat hieman ylös kuten kävellessä. Sovituskopissa kun seistään paikallaan, shortsit eivät nouse jolloin myös pakarakaan ei valu alas. Naiset eivät siis tiedä, että niillä on sellainen taipumus ja jotkut heistä huomaavatkin tämän vasta ihmisten ilmoilla kun ottavat shortsit käyttöön. Jotkut eivät ikinä huomaa sitä.
        Itselleni kävi sama kömmähdys alkukesästä kun ostin aika lyhyet shortsit. Sovituskopissa ne peittivät takapuolen hyvin (en yleensä osta shortseja joista näkyy pakara koska myös minä en pidä siitä että takapuoli näkyy). Yhtenä ensimmäisistä kuumista kesäpäivistä laitoin nämä shortsit sitten jalkaan kun lähdin käymään kaupassa. En perstuntumalla huomannut mitää erikoista kun shortsit olivat päällä. Kotona kuitenkin huomasin vahingossa peilistä, että pakarat olivat valuneet ulos kauppareissun aikana. En ole niitä shortseja sen jälkeen käyttänyt.

        Samoihin suuntiin itsekin arvailin. Sattuuhan noita, kumartuu kurottamaan ostoskärrystä sen viimeisen tavaran ja huomaa löysän topin roikkuessa esittelevänsä rintaliivejään, jne. :)

        Eihän siinä mitään sinänsä. Kun viimein on kesä ja lämmintä niin vaatteiden väheneminen on ihan normaalia, kehon muodoista riippumatta.

        En nyt itsekään osais välttämättä omia vaihtelevia asuvalintojani erityisesti perustella. En aina tarkkaan mieti mitä viestin, vaikka otankin tilanteet jossain määrin huomioon.

        Kuitenkin sen reiden ja pakaran rajan ylittämisen taustat kiinnostivat, silloin kun se tietoisesti tehdään. Voipa kuitenkin monelle tosiaan riittää ajatus trendikkyydestä ja siihen se jää. Siinä meni sekin elämää suurempi mysteeri :D


      • inhimillinenerehdys
        niin pienestä kii kirjoitti:

        Samoihin suuntiin itsekin arvailin. Sattuuhan noita, kumartuu kurottamaan ostoskärrystä sen viimeisen tavaran ja huomaa löysän topin roikkuessa esittelevänsä rintaliivejään, jne. :)

        Eihän siinä mitään sinänsä. Kun viimein on kesä ja lämmintä niin vaatteiden väheneminen on ihan normaalia, kehon muodoista riippumatta.

        En nyt itsekään osais välttämättä omia vaihtelevia asuvalintojani erityisesti perustella. En aina tarkkaan mieti mitä viestin, vaikka otankin tilanteet jossain määrin huomioon.

        Kuitenkin sen reiden ja pakaran rajan ylittämisen taustat kiinnostivat, silloin kun se tietoisesti tehdään. Voipa kuitenkin monelle tosiaan riittää ajatus trendikkyydestä ja siihen se jää. Siinä meni sekin elämää suurempi mysteeri :D

        Minä henkilökohtaisesti en usko, että nainen viestittää pukeutumisellaan mitään provosoivaa muutoin kuin jossain tietyssä tilanteessa, esimerkiksi jos lähtee baariin seuranhaku reissulle. Mutta normaalissa arkielämässä jos pukee lyhyet kesäshortsit, epäilen vahvasti, että kukaan nainen sillä mitään viestittää. Noissa viestitysjutuissa voi olla vain miesten fantasioista kyse.


    • just3

      Hei ei noitten sortsien käyttäjillä ees oo perskarvoja,kamoon...

    • mitäsvikaatässänyon

      miksei sais olla minishortseja ravintolassa? ittee ei ainakaan kiinnosta jos ois kaikki ihmiset vaikka alasti...

    • treu3

      voi vittu jotain rajaa siinä vaatteiten laitossakin pitää olla,että ei ihan luulla katutytöksi.

    • Totuus julki

      Tottahan se on että jos nainen kulkee niin että reva näkyy, niin he haluavat että miehet katsoo. Turhaa edes selittää muuta.

      Sama kun naisilla on hameessa halkio ja sitten yritetään kulkea niin ettei reisi näy..
      Ei voi kuin sanoa että olette te naiset yhdenlaisia hohhoijaa...

      Tosi helppoahan se on, ei tarvitse ottaa enää housuja pois, riittää kun vähän siirtää haarassa olevaa ohutta suikaletta housuissa vähän sivummalle kun tarve tulee joko saada jotain ulos tai sisään...

    • shortsitsit...

      Ehkä katselijat pöyristyivät siitä hölmöydestä että taskupussit on jätetty näkymään. Se on oikeasti rumaa muuten kauniissa asusteessa.
      naisväki tietysti pöyristyi kateudesta.
      Mutta oikeasti ne taskupussit paljastavat sortsien kantajan tyhmyyden ... sanoi muotilehti mitä sanoi.

    • kpt4

      No eipäs nyt liioitella, ei tuosta nyt ruokahalut voi kuitenkaan lähteä...

    • just wondering

      kaikila ei oo vara ravintoloissa syödä..

    • serjn

      no mikäs..hitsin hyvä jos muodokas nainen..vedän joko tumppuun tai emäntä saa kyytiä..;)

    • N-24

      Sitten on kans toinen juttu se jota jotkut kirjottajista ei huomaa. Jos etsii kaupasta sortseja, muodissa on niitä tynkiä jotka saa takamuksen pursottamaan alhaalta, ja vaihtoehtoja ei löydy -paitsi tavarataloista tätien housuja. Olen yrittänyt jo pari vuotta etsiä hyvää sortsimallia mutta ei ole tulosta, enkä ole vielä mitään sellaisia lyhykäisiä ostanutkaan. Mielelläni ostaisin kasapäin sortseja mutta kaikki ne on niitä väärästä kohdasta katkaistuja.

    • NÄIN ON NÄHTÄVÄ
      • Kuola valuu

        No jopas on pers'implantit likoilla kohillaan.


      • ....................

        Kokonaisvaltaisen arvioinnin vuoksi tuohon kisaan pitäisi saada myös perseen ajo -kierros, jossa arvioitava kohde tyypätään huolella sekä liukuvoiteella, että ilman.


    • Tottamaar vanhana herrasmiehenä huomasin juuri tänään saman asian,naisten farkkushortsit yltävät enää vesirajaan ja pyllylihat vilkkuu mukavasti paljastaen seksikkäät takamukset! Ah ja woih ! Tulee ihan nuoruusaika mieleen kun selvittiin ilman viagraa ja keppi oli aina tarvittaessa kovana! :)

    • phyh ja phyh

      mutta mitä mieltä te ootte niistä halvatun "kalsareista" mitä akat pitää minihameen tai just farkkushortsien kanssa?? Mutta annahan jos ukoilla olis kalsarit ja shortsit yhtä aikaa jalassa niin johan haloo nousis!!

    • ajatellaan...

      Ajatellaampa, asiaa niin,jos kyseinen neitonen olisi nähty ravintolassa
      pikinit päällä,hiukset märkänä,olisiko se ihmetyttänyt,kummastuttanut yhtäpaljon ...?
      luulempa ettei,,,

      • vakoaja

        Luulenpa että olisi. Ei ravintolaan tulla suoraan suihkusta tai uimasta. Ensin vaihdetaan ne vaatteet. Märkä tukka ei mitään muuta. Alusvaatteisillaan/uimavaatteissa/yöpuvussa ravitolaan tuleminen on vielä tökerömpää kuin perseen paljastelu.


    • Vertaistuki_

      Shortsimuoti on oikein lohduttava; paljastaa sen, että jopa 80 %:lla nuoristakin tytöistä on selluliittia puhumattakaan aikuisista naisista :-)

      • N32

        Joo tämä on totta. Mua rupesi päälle 20-vuotiaana ahdistamaan kamalasti kun selluliittiä alkoi muodostumaan (vai oliko sitä ollut jo kauan aiemmin ja en vaan silloin huomannut...?). Pitkään sitä surin ja kaikki konstit sen vähentämiseen kokeilin, mutta nykymuoti tosiaan todistaa että itseasiassa mun persiissä onkin varsin vähän selluliittia ikä huomioon ottaen. Kaikesta huolimatta ajattelin pitää sen omana tietonani jatkossakin:).


    • HiFly

      Syntyikö ihminen siveellisessä iltapuvussa ja käyttäytyi heti kuin pyhäkoulunpenkillä tai linnanjuhlissa?
      Joillakin vain on sitä älyä ja *****, olla ja elää niin kuin tässä ahdasmielissä maassa voi.. Lähinnä kateellista kyseenalaistaa edes.

    • näääääinpä

      Vanhat akat on nuorille aina kateellisia. Oon päättänyt että sitku oon vanha, niin en ainakaan kadehdi nuoria. Jokaisella on se nuoruus. Ite en tod. oo mikään missimitoissa oleva mutta tunnen kuinka vanhat naiset saattavat olla hyvinkin piikitteleviä mua kohtaan... ja olen suht nuori vielä

      Musta tuntuu kanssa että kirjoittaja on vaan kade

      t. toinen paksuperse

    • kyyylääääää

      oliko pakko kytätä siellä mäkkärissä, oisit keskittynyt vaan ruokaasi ja tuijottanut sitä!

    • ei snaijjaa

      mikähän se alkuperäinen (lue: perse) sitten olikaan..jokaisella ihmisellä on sellainen ja jossain Brasiliassa on uimarantoja...niin ja brassi bikinivahauksia..ja eikös se ihminen alunperin syntynyt alastomaksi...Lopettakaa tämä IHAN turha keskustelu ja olkaa ihan JUST sitä mitä Olette

    • nullinkupponen

      Ihan hirveitä roikkuvia selluliittiperseitä näkee ihan nuorilla tytöillä saati sitten vähän varttuneemmalla naisväellä. Pitäis oikeesti kattoo sellaseen peiliin ja sellasessa valossa, et näkee mikä se todellisuus on. Järkyttävää nähdä noita selluperseitä ja reisiä tollasissa sortseissa, yököttää lähinnä. Jotain rajaa saa.tans sjutton.

      Ja te läskimahaukot, pitäkää edes se riepu siinä ylävartalon peittona! Yök.

    • tyylilyyli4

      Kannattaa myös muistaa,ettei pukeutuminen ole miehiä varten. Itse päivittäin käyn salilla ja oon lähelle fitnestipu ja tykkään pukeutua mikroshortseihin ihan vaan,että ne näyttää kivalta päällä.Sinkkuna en pukeutumisellani hae miehiltä mitään mieltymyksiä,kunhan itse viihdyn vaatteissani.Miksi aina tarvii esineellistää tai ajatella pukeutuminen miesten mieliksi,sorry näin ei oo. Vielä pakko sanoa,että jos joku pukeutuu paljastavasti se ei oikeuta sairaita raiskaamaan.Vapaus on pukeutua miten pukeutuu.

      • ....................

        Just joo, ja naaman pakkeloinnit, ynnä muut trendikampausten laitot ja killuttimien lukematon määrä jokaisessa ruumiinosassa on vain naisen omaksi iloksi, eikö niin? Hah, jos nainen paljastaa kroppaansa, tai trimmaa itsensä, niin se on tasantarkkaan miesten huomiota varten, lukuunottamatta lesboja, toki. Mitä se sinuakin liikuttaa, näyttääkö vaatteesi kivalta päälläsi, kun et itse itseäsi voi syynätä koko päivää? Teet sen muiden vuoksi, ja jos ne saavat sinut näyttämään ns. seksikkäältä, teet sen miesten vuoksi.

        Se, että joku pukeutuu paljastavasti ei oikeuta ketään raiskaamaan, mutta koska mies on luonnollisesti kiinnostunut naisista ja koska itseään paljastava nainen saa miehen luonnolliset halut kasvamaan, se saattaa saada tiettyjen yksilöiden päät sekaisin. Vähän sama, kuin menisi Harlemin kujille solvaamaan mustia, niin tietäähän sen, mitä siinä käy, vaikka niillä mustilla ei olisi minkäänlaista laillista oikeutta piestä ketään. Se, että nainen pukeutuu mulkkua nostattavasti, vaikka tietää, että on olemassa näitä yksilöitä, jotka eivät pysty itseään hillitsemään, on naisen omaa typeryyttä. Naiset saisivat joka tapauksessa kyrpää ihan koska vain haluaisivat, varsinkin jos heillä on kroppa "jota kehtaa esitellä", niin heillä ei lopulta ole oikeasti mitään syytä esitellä sitä. Miehistäkin juuri ne, jotka eivät kuulu niihin muutamaan alfaurokseen, tai pelimieheen, joita varten naiset itseään pynttäävät, ovat juuri niitä, jotka joutuvat nielemään alati halunsa näiden itsensä esittelijöiden vuoksi, ja tällainen saattaa olla juuri liian kova pala niille, jotka eivät naisille kelpaa, kuin vitsiksi.


    • kukin......

      Taskupussit sortsien alta ovat kuin lahkeista riippuvat kivekset. Kai se on sitten sexyä. Vai onko?
      Asuste on muuten ookoo jos sisältö on sutjakka.

    • leggarit yöööök

      Siis ne kalsarit on kamalat! Ja vaikka on helle, niin likoille mustaa kalsaria jalkaan!
      Antakaa nyt auringon ruskettaa kinttujanne, ja onhan se nyt viileempääkin ilman niitä pitkiä alushousuja, kuka helkatti sen muodin keksi??

    • Ihana18vkisuuuu

      Alkaa panetttaa jo ton kuvan näkeminen. Jokainen nainen haluaa lihaksikkaan sixpakkimiehen jolla on iso kalu. Jokainen mies unelmoi pienestä naisesta mikroshortseissa..fitnestipu jolla on tiukka perä ja jalat ei osu toisiinsa..ihana karvaton pimppi ja silikoonitissit..nätti naama ja silmät..aaaah. Sellasen kun sais syliin:) ikä on just se 18v..ei liian kulutettu ja jaksaa sängyssä..ei motkota kun ei ole lapsiakaan vielä....läskit ja lihavat rumat on ne joita ei haluu kun pervot.t:setä 46v heinolasta

      • asdfasfgnbfgh

        No kyllä mulle ainakin periaatteessa kelpais vaikka käyttämätön 55-nen nainen. Nirsous kaikkoaa kummasti ku ei oo kolmeenkymmeneen vuoteen saanu ku omaa nyrkinsilmää


    • Arthur Farse

      Mut täähän on vähän niinku karppausta, keski-ikäiset läskiperse-womanit menettää ruokahalunsa ja äijät unohtaa syödä : )

    • poikamiesi 30

      Kannattaa aina olla aurinkolasit mukana joka paikassa, ravintolassakin. Niien takaa voi huomaamattomasti vahdata vaikka juuri tollaisia namiperseitä.

    • Perkuleenmuijat

      VITUNN MUIJAT TURPA KIIi!!
      antakaa meijän miesten kiihottuua tommsista asioista ja kääntäkää katseenne pois!!

    • sdfvsf

      Aloittaja hyvä , Peetu on miehen nimi ja olet kuitenkin nainen. Toiseksi naisilla ei ole perskarvoja. Eikä sulla mikään oikea nälkä ees mahtanu ollakkaan, ku noin pikku syystä muka nälkä katos.

      • kulyfu

        HAHAHAA hauska mies luulee, ettei naisilla ole perskarvoja! Kyllä niitä hippusen siellä vaossa voi valitettavasti olla, ja jalkakarvoja sekä kainalokarvojakin kasvaa. Tää varmaan luulee, ettei naiset myöskään hikoile tai kakkaa.


    • 2 lapsen äiti

      Olen itse 24v nainen, ja vieläpä ihan hyvän näköinen.
      En käytä itse kyseisiä shortseja, ei riittäisi pokka.

      Mutta eihän se ole multa pois jos jollain se pokka riittääkin.
      Minulle on aivan sama missä vaatetuksessa seuraavan pöydän mies tai nainen ruokaansa syövät.

      Huvittavaa on se miten ihmiset jaksavat nähdä vaivaa.
      Jokaisen elämässä luulisi olevan isompiakin murheita, kuin naapuripöydän lyhyet shortsit.

      Minusta on ,naisena, hienoa katsella jos nainen kantaa itsensä ryhdissä ylpeydellä, on oma itsensä, ja vähät välittää siitä mitä muut ajattelevavat.

      Jos ei näystä pidä, katso muualle, niin minäkin teen.

    • llin

      mun mielestä kaikkein parhaimat pyllyt on 50-65 vuotiaila vaika olen ite 21

    • Dfthyjjuokko

      Tämän palstan kirjoittajista suurin osa katkeria ämmiä joilla tulevaisuus takanapäin!
      Aloittaja voi kerätä nämä reppanat ämmät ja muuttaa muslimimaahan!Siellä ei tar-
      vitse katsella kuin liikkuvia jätesäkkejä ja ravintolassakaan ei tarvitse käydä kun
      sen lystin ovat musumiehet naisilta kieltäneet!että tervemenoa vaan!Ai niin,eihän
      muslimijätkät päästä naisiaan suomessakaan mihinkään ravintolaan,itse siellä
      kyllä patsastelevat luullen olevansa kaikkien naisten ihastuksia!Typeriä pellejä äo 50!

    • Zaphod Beeblebrox

      No juttuhan on näin. Nainen pukeutuu AINA miestä varten. Näyttääkseen miehen silmissä mahdollisimman haluttavalta. Tässä vaiheessa naiset alkaa väittämään, että ei ei, itseään vartenhan sitä vaan, halutaan näyttää hyvältä, jne... VALE! Miestä houkutellakseen nainen pukeutuu, AINA. Se on luonnon järjestys. Ihmislajilla naaras houkuttelee, uros ottaa.

      Yhteiskunnan normit, muoti, määräävät sen, miten paljastavilla asuilla naaras saa urosta houkutella. Jotkut naaraat haluaa tietysti aina kokeilla rajoja; esitellä itseään paljastavammin kuin muut, pyrkien sillä saamaan etua kilpailussa urosten suosiosta. Oli se sitten shortsit, minihame, läpinäkyvä pusero, tai mikä tahansa.

      Aina, kun jotkut naaraat ovat yhteiskunnan määrittämien normien rajoilla urosten houkutteluyrityksissään, siitä tulee sanomista. Usein kateellisten toisten naaraiden taholta ja joskus sellaisten urosten, jotka kokevat olevansa näiden houkuttelevien naaraiden silmissä ei niin kiinnostavia uroksia.

      Näin se vaan on.

      • ....................

        Luonnollista on myöskin se, että urosta kiinnosta naaras, myös niitä uroksia, jotka eivät edusta alfoja. Miehen myöskin alkaa tehdä mieli, jos nainen esittelee itseään, varsinkin niiden miesten, jotka elävät puutteessa, koska eivät edusta tyyppiä, joka kiinnostaa naisia. Miksi naisten alkukantainen eläimellisyys on hyväksyttävää, vaikka kyseessä on esim. pukeutuminen, johon älyllinen ihmisolento voi vaikuttaa, toisin kuin miehillä, jotka eivät mahda mitään, jos luonto pistää halut päälle? Miksi miehet saavat kuulla olevansa pervoja ja ties mitä, jos he tuijottavat vähäpukeista vastakkaisen sukupuolen edustajaa, tai varsinkin, jos heillä ns. ottaa eteen? Miksi naiset saavat kävellä lähes tussu paljaana, vaikka heidän syynsä tuohon ovat täysin seksuaaliset ja aivan oman valinnan tulos, mikä tekee, itse asiassa, heistä pervoja? Miksi kaikki on naisten kohdalla luonnollista ja hyväksyttävää, mutta miehet ovat aina sikoja ja pervoja, vaikka kyse olisikin täysin luonnollisesta asiasta? Miehen täytyy aina osata niellä halunsa ja tunteensa, koska olemmehan ihmisiä, emmekä mitään elukoita. Naiset taas, tekevät he mitä tahansa, ovat vain osa eläinkuntaa jotka eivät mahda mitään luonnon tekosille.

        "Ihmislajilla naaras houkuttelee, uros ottaa."

        Ei aivan. Nainen houkuttelee ja valitsee. Valituksi tullakseen miehet joutuvat tekemään kaikki työt sen eteen. Ainoastaan alfoilta, rikkailta, statusmiehiltä, julkkiksilta, tai pahan pojan maineessa olevilta hyväksytään lähestymisyritykset, kaikki muut haukutaan pervoina huit helvettiin, taikka nostetaan meteli seksuaalisesta häirinnästä.


    • No onhan ne minunkin mielestäni aivan törkeen näköiset, ei sovi kenellekään, oli kroppa miten ihana hyvänsä, mutta eiväthän ne minua satuta joten samapa tuo. Ainoa asia mikä ärsyttää on se, että sain etsiä vaikka kuinka kauan sellaisia hyvin istuvia, valkoisia shortseja jotka yltävät vähän polven yläpuolelle, koska halpisvaateketjuissa kuten H&M ja Lindex myydään lähinnä juurikin noita alusvaateshortseja. Höh.

    • suomikauniiksi

      Ei kauneutta tarvi piilottaa vaikka kateelliset kukkahattutädit suuttuukin kuten tälläkin palstalla.

      • mauno k.

        Jossakin iässä provokuteet kuuluu asiaan, mutt...provosoituminen ei...


    • Nonnas

      Ranskassa on jo muodissa stringimäiset shortsit, jotka todella paljastaa koko pakaran.. muutaman vuoden päästä täällä taivastellaan niitä ja menetetään niiden takia ruokahalut, kaikkien muiden halujen kasvaessa. The world is changing. Jotkut asiat on väistämättömiä ja "kehitys" näkyy pukeutumisessakin. Se, että onko ne muutokset aina kovin hyviä, on ihan eri juttu.

    • hkjsdhfjksd

      Itse en päästäisi kyllä 15v tytärtäni ulos mini shortseissa joissa pakarat vilkkuu, ainakin lenginsit alle jos pakko laittaa!

    • OMJHN

      Hei, olen täysi-ikäinen nuori opiskelijatyttö stadista. Tulin vilkaiseen mitä jengi tosiaan on mieltä siitä, että katukuvaan tosiaan on tullut tällainen ilmiö.

      Itsekkin olen huomannut muilla pakaroitten vilkkuvan ja itseasiassa ostin täysin vahingossa juuri sellaiset "Pakara"-shortsit... Hieman ärsytti kun oli muuten hieno shortsimalli, mutta ne vaan nousee koko ajan korviin ja pylly vilkkuu! :D
      Omalta kohdalta se on hieman noloa, mutta enpähä laita enää niitä shortseja! Muiden pukeutumiseen en viitsi puuttua, eiköhän jokainen itse päättää mitä pukee ? Katseeni voin kääntää jos ei miellytä jokin näky.

      TAIKKA voisin ruveta vaatesuunnittelijaksi jos minua alkaa liikaa ahdistamaan!! Sillai voin vaikuttaa siihen, mitä nuoret pukevat päälleen (=

      Täällä(palstalla) ajattelin saavani järkevää ja rakentavaa palautetta aiheeseen, mutta huomasin TAAS kerran, että eihän näillä palstoilla liiku kun vanhoja ja kärttyisiä ihmisiä, jotka ei tosiaankaan ole vieläkään oppineet sivistyneisyyttä ja rakentavaa keskustelua, vaan vahtaavat täällä muita opettamassa mitä pitää tehä ja mitä ei... Sitä vaan jäädään nussutteleen pilkkua joka välissä: Onko vammaiset nyt oikeasti vammaisia ja perusteleppa sitten mitä tarkoitat ja oisko sitten kivaa kun....

      Nyt muistan miksen käy Suomi24:n keskustelupalstoilla..

      =Ole itse se muutos, jonka haluat muissa nähdä! Muuten sanallasi ei ole painoa ja tulet vain vihaisemmaksi ^^

      • 3+13

        "oisko sitten kivaa kun...."
        :D


    • Asiakas 43

      Miksi ei sais mainostaa ammattiaan !!

    • Miehet katselee naisia ja naiset katselee miehiä,jos on jotain katsomista.
      Mitä pahaa on kauneudessa? yleensä nämä paheksujat ovat itse paksukinttuisija
      rapamahoja jotka ei ole tyytyväisiä itseensä ja toisaalta sitä se luterilainen
      kasvatus saa aikaan,että ollaan niin syntisiä, niin syntisiä että.Maailmassa on
      paljon kauneutta ja missä silmä lepää paremmin kuin timmissä naisvartalossa
      LISÄÄ PALJASTAVIA ASUJA.

    • dyydeli21

      Itse olen töissä sellaisessa ravintolassa mihin ei tuollaisissa pakaran paljastelu shortseissa sisään pääsisi, onneksi. Kun mennään yleisille paikoille niin silloin minusta olisi hyvä ottaa huomioon muutkin ihmiset. En oikeen pidä hirveen sopivana sitäkään että kaupungillakaan käveltäisiin niin paljastavissa vaatteissa, mutta ei ainakaan paremmissa ravintoloissa.

      Ehkä ne tytöt/naiset eivät itse ajattele niin että pukeutuvat liian paljastavasti yleiseen käsitykseen verrattuna, ehkä heille ei oe opetettu ettei se ole sopivaa. Tai sitten on niitäkin joilla on se oman kroppansa esitteemisen tarve.
      Muoti menee koko aika siihen suuntaan että että koko aika pitäisi jotenkin säväyttää, joko eriskummallisilla vaatteilla tai sitten vaatteettomuudella.

      Ajat muuttuu ja se on osaltaan hyvä että huono asia. On hyvä että nykyisin arvostetaan vapautta päättää itse asioista, mutta samalla oman järjen käyttö vähenee. Niinkuin joku on aikaisemmin tuolla ketjussa sanonut, niin sitä saa mitä tilaa. Vaikka nyt eletäänkin 2000 lukua, niin silti niukkapukeisuus antaa edelleen tietynlaisen kuvan naisesta, halusi sitä tai ei. Se ei ehkä ole oikein, mutta niin se on. Kaikki ei niin ajattele tässä yhä vain vapaamielisemmässä maailmassa, mutta hyvinkin moni silti tekee niin. Ja kyse ei ole pelkästään vanhemmasta väestöstä jotka haluavat pitää omia arvojaan yllä, vaan myös niistä sairaista ihmisistä, jotka eivät kykene hillitsemään itseään.

      Jokainen meistä tiedostanee tämän, ja minä oikeasti ajattelen niin että on siinä vähän omaa vikaa jos tulee raiskatuksi tai häirityksi jos kävelee puoli alasti yleisillä paikoilla, toki käyttäytyminenkin vaikuttaa. Ei vähä pukeisuus anna kellekään oikeutta koskea toiseen, ei todellakaan! Mutta se ALTISTAA häirinnälle. Sairaita ihmisiä on ja tulee olemaan.

      Olen itsekin nuori nainen ja ihan näpsäkän näköinenkin. Sitä on tullut baareja kierreltyä kaikennäköisissä vaatteissa ja todellakin huomannut että silloinkun on ne kaikista ihonmyötäisimmät minimekot niin sitä luvatonta kähmintää on paljon enempi, kuin silloin kun jalassa on pitkät housut ja asiallinen toppi.
      Ja käytän itsekin mini shortseja mutta en niitä pakaran paljastelu malleja vaikka poikaystävän mielestä pitäis alasti kulkea yhtenään just perseen takia.
      Mutta miettisin kyllä pari kertaa mitä laitan esim ravintolaan yms. muihin yleisiin paikkoihin, mikä on sopivaa minnekin.

      • etrty

        Kellekään ihmiselle tässä maailmassa ei löydy vaatetta mitä voisi laittaa päälle, jos "tulisi ottaa huomioon muutkin ihmiset". Joltain löytyy aina valitettavaa jostain asusta, missä on jotakin, mikä itseän ei miellytä, sitten tätytyy vaihtaa, ja samantien löytyy uusi ihminen, joka ei siitä tykkää. On siis parempi, että kaikki pukeutuvat vaatteisiin joista tykkäävät itse. Silloin se on tasapuolista ja puolueetonta kaikkien välillä.


      • ymmärrystä
        etrty kirjoitti:

        Kellekään ihmiselle tässä maailmassa ei löydy vaatetta mitä voisi laittaa päälle, jos "tulisi ottaa huomioon muutkin ihmiset". Joltain löytyy aina valitettavaa jostain asusta, missä on jotakin, mikä itseän ei miellytä, sitten tätytyy vaihtaa, ja samantien löytyy uusi ihminen, joka ei siitä tykkää. On siis parempi, että kaikki pukeutuvat vaatteisiin joista tykkäävät itse. Silloin se on tasapuolista ja puolueetonta kaikkien välillä.

        Meillä on olemassa sellainen kiva asia kuin käytöskulttuuri, joka määrittelee mikä on yleisesti sopivaa ja keskimäärin hyväksyttyä. Tässä ei siis pyritä ottamaan jokajannun henkilökohtaisia preferenssejä huomioon, vaan pyritään kulkemaan sitä keskitietä jota jotkut kutsuvat hyviksi tavoiksi. Hyvät tavat toimivat kivana yleisenä koodina jonka avulla ihmisten kanssakäyminen onnistuu helpommin ja mukavammin, toisin kuin tapauksessa jossa jokainen on oman tiensä kulkija. Sillä pääsee yllättävän pitkälle, kokeile joskus.

        En voi sietää pillihousuja ja minusta farkkutakki on maailman mauttomin vaate, mutten silti paheksu niitä käyttäviä ihmisiä. Heillä on vain erilainen vaatemaku. Ihmiset jotka kulkevat perse ja maha vilkkuen kaupungilla eivät kuitenkaan edusta vain erilaista makua, vaan myös huonoja käytöstapoja. Meidän kulttuuriin kun ei nyt vaan kuulu tiettyjen ruumiiosien esittely julkisella paikalla.


    • Sestik

      PPilllut esiin kaikille ens kesän muotiin...oikee karvaset kitarisaröhmylimalapamatopillut...se on seksikästä kun tyttö squirttaa yhdynnän aikana miehen suuhun.

    • lady,.

      Tällaisena 18v tyttönä voin sanoa että ei ole sopivaa mennä persettään esittelemään ravintolaan eiköhän järkikin sen sano. Ja oksettavaa kuinka aikuiset miehet tulee tänne kommentoimaan että 15 vuotiaiden perseitä on kiva katsoa, järki käteen ne on alaikäisiä tyttöjä! Itse en pistäisi sellaisia shortseja päälle koska rupeisi oksettamaan juuri ne sellaiset pervot papat jotka kyyläilisi.

      • ....................

        Mutta nuoret tuijottavat alfaurokset eivät oksettaisi ensinkään, eikö niin? "Ei ulkonäöllä väliä. Ei iällä väliä. Eikä koollakaan." Naisten suusta tulleita sanoja, joilla ei kumminkaan ole mitään merkitystä, kuten edellämainittu tyttelikin osoittaa. Miksi niillä papoilla ei ole oikeutta katsoa nuoria tyttöjä, vaan heidän tulisi tuijottaa niitä mummeleita, joiden katsominen "rupeaisi oksettamaan"? Miksi miehillä ei ole oikeutta katsoa hyvännäköisiä yksilöitä, mutta naisilla on oikeus valittaa, jos häntä ihaileva mies ei ole hyvännäköinen? Miksi mies ei saa sanoa suoraan, jos nainen on ruma, koska saathan sinä ja kaltaisesikin sylkeä niiden "oksettavien pervojen pappojen" päälle, kun ei ulkonäkö miellytä?

        15-vuotias on toki Suomessa alaikäinen, muttei monessa muussa Euroopan valtiossa, eikä katselu ole kiellettyä, vaikka kyseessä olisikin alaikäinen. Siksi toisekseen 15-vuotias on jo sukukypsä, eli luonto sanoo, että he ovat valmiita lisääntymään, ja lisääntyminen edellyttää yhdyntää. Ei siis ole mitenkään "pervoa", tai "sairasta", jos aikuinen mies on kiinnostunut tuon ikäisestä tytöstä. Tämän asian suhteen haisee ainoastaan tekopyhyys ja ahdasmielisyys. Naisten puolelta varsinkin.


    • Mr. Anderson

      Tuntuu, että monet ajattelevat niukan pukeutumisen olevan merkki huonosta itsetunnosta tai itsensä esittelemisen halusta. Itse näkisin niin, että vaatii hyvän itsetunnon kulkea vaatteissa, joista itse pitää, välittämättä muiden mielepiteistä ja arvostelusta. Mikäli ei halua vähäpukeisuutta bähädä, kannattanee mennä ravintolaan, jossa on pukukoodi tai vain katsoa eri suuntaan. Omasta mielestäni on paljon epämiellyttävämpää katsella ravintolassa vaikkapa julmetun ylipainoisia ihmisiä, jotka tursuavat tuolin reunojen yli, mutta olen ratkaissut ongelman niin, etten katso heitä :D Ei ylipainoisten pääsyä ravintoloihin silti pidä kieltää. Vai olisiko sopiva toimintamalli sama kuin alkoholin kanssa: "Sinä olet ottanut jo tarpeeksi." ;)

    • Suloisia

      Minisortsien käyttäjät tietävät mitä kannattaa esitellä. Puoli paljaat pakarat ja rinnat ovat kaunista katsella, enemmä itsetietoisia naisia ja rohkeasti sulot esille, nythän on kesä.

      • ...

        puoli paljaat pakarat ja rinnat - HALUAN seksiä nyt ja heti !


      • ihq gay
        ... kirjoitti:

        puoli paljaat pakarat ja rinnat - HALUAN seksiä nyt ja heti !

        Minä tulen panemaan sinua pyllyyn, tuhma poju!


    • Iha jees

      "Ryppyreikä ryppyreikä, rai rai rai, ryppynaru ryppynaru nai nai nai"

    • PANOMIES 25

      Takapuoli on ihmisen seksikkäin paikka. Itse ainakin tiirailen jokaisen alle 35v naisen takamusta kävellessäni hänen takanaan ja jos keikutus on tarpeeksi vakuuttavaa niin menen juttusille. On mukava puristella hyvää persettä. Kannattaa kokeilla!

      • Kiinnostaakuulla

        Mistä näet perseen iän?


    • öåkh

      Täällä sanotaan paljon, että ne niin nuoret neidot käyttää niitä housuja, koska heillä ON niin hyvä itsetunto... Voin kyllä kertoa, että asia on aivan päinvastoin.
      Nuori peilaa itseään muiden ihmisten kautta. Tämä huomionhaku ei siis kerro mistään hyvästä itsetunnosta, vaan itsensä etsimisestä.

      Nyt joku teini voisi sanoa, ettei näin ole, mutta olenpas itsekin ollut teini eikä siitä ole kauaa ;)
      Teininä sitä kun ei itse tajua.

    • tajuan.

      ei ole kaunis.

    • Silmät tapillaan

      Eikö tämä asiakas kuitenkin istuutunut syömään?
      Vaivasiko asia sinua kuitenkin?

      Muuten - oliko neidillä siis isommat alushousut kuin sortsit, vai mistä tiesit, että ne olivat alushousuja lyhyemmät? Oli varmaan juu tosi rivoa, jos kalsareiden puntit sojottivat sortsien alta.

    • siistit pökät

      Onhan se ihanaa silmänruokaa jos saa ravintolassakin katsella hyvänmuotoisia naisten pemppuja kun ne vielä on puettu sopivan paljastaviksi,vanhat akat on tietysti kateelisia.

    • seisooooooooooooooo

      pane sitä!

    • martta7

      Olen ihan samaa mieltä keskustelun aloittajan kanssa. Nuoret naiset saisivat pistää hameen tai mekon päälle. Myös huulien maalaaminen ja kaikki muu humpuuki on ihan turhaa ja tarpeetonta suomalaiselle tytölle. Siivo käytös ja siveä pukeutuminen, siinä on nuorelle naiselle hyvät eväät elämään.

    • martta7

      Olen ihan samaa mieltä keskustelun aloittajan kanssa. Nuoret naiset saisivat pistää hameen tai mekon päälle. Myös huulien maalaaminen ja kaikki muu humpuuki on ihan turhaa ja tarpeetonta suomalaiselle tytölle. Siivo käytös ja siveä pukeutuminen, siinä on nuorelle naiselle hyvät eväät elämään.

    • huhuhuhuhahhahhaaa!

      Kyseinen ilolintu erehtyi ravintolan laadusta. Olisit ohjannut pillunjakajan huoraluolaan.

    • kesäkiima

      Joo, näin minäkin sen näkisin, että jos ihan kunnon ravintolaan mennään, niin vaatetus on sen mukainen, kyllä sitä seksikkyyttä löytyy muualtakin kropasta kuin pilluvaosta.

      Kaiken maailman "Paten Grillit" on sitten eri asia.

      Muuten mulle on ihan sama, että kuinka paljon mikäkin vako vilkkuu, miehellä tai naisella, mutta joka tilanteeseen tai paikkaan se ei sovi.

    • peetu8

      peetu on Hintti joka ei kestä naiskauneutta,,, lisää noita

    • Hot Babes

      Ei pitäs tällaseen provoon ees vastata mutta no...Ketä oikeesti haittaa jos näkee kesähelteillä kuuman muijan nauttivan säästä ja pukeutuvan vähän paljastavammin varsinkin jos on kroppa mitä näyttää..Tällä palstalla on kyllä niin ihme moralisteja,kukkahattutätejä ja kääkkejä et maailma ois parempi paikka ilman tollasia..

      • ....................

        No, entäs ne isomahaiset ja punakat siiderivalaat perse paljaana ja lähestulkoon yläosattomissa, läskien pursutessa ties mistä? Haittaisiko sellainen, vai rupeatko tässä vaiheessa itse moralistiksi, kukkahattutädiksi ja kääkäksi, jota ilman maailma olisi parempi paikka?


    • nakuilija
      • Oyutta

        Tähän mennään. Ei ehkä ihan kuitenkaan vielä tällä vuosikymmenellä, mutta veikkaan, että jo 2030 luvun alkaessa kuljemme kaduilla ja koululuokissa alasti =)


      • menovinkki
        Oyutta kirjoitti:

        Tähän mennään. Ei ehkä ihan kuitenkaan vielä tällä vuosikymmenellä, mutta veikkaan, että jo 2030 luvun alkaessa kuljemme kaduilla ja koululuokissa alasti =)

        Sinä kuljet mielisairaalassa alasti käytävää edestakasin muut ollaan muslimeja kaikki ja akat on puettuna telttaan.


    • aina hienosteleva

      Ravintola on väärä paikka joo, mutta niin on kauppakin
      Itse näin kaupassa miehen kyykistyvän lattialla olevan ruokakorin äärelle niin siltä näkyi persevako karvoineen kaikkineen.

      Meni muuten ruokahalut ja ostohalut ja nyt pelkään jopa mennä ko kauppaan jossa saattaa nähdä tuollaista.

      Uskon kyllä että aloittajallakin menee ruokahalut mutta ongelma on enemmän ravintolan ylläpidon, eli portsareiden pitäisi estää moinen.

      Jos ei ole ovimiestä niin ravintola ei ole hieno!

    • Nainen23***********

      Mulla on aika isot rinnat, eivät kuitenkaan roikkuvat. Peppu on pyöreä, ei liian pieni eikä lättänä. Pömppömassua ei ole lainkaan. Olen täysin normaalipainoinen ja liikun paljon.

      Periaatteessa mullakin olisi kroppaa mitä esitellä, mutta ei vois vähempää kiinnostaa. Mua ärsyttää miehet, jotka kyttää niinku nainen ois vaan koriste esine.

      Koitan pukeutua niin, että esim. rintani eivät näkyisi selvästi. Esim. jos pidän tiukkaa paitaa, rinnat huomaa selvästi. En tykkää, koska olen huomannut sen, että kun juttelee miesten kanssa, ne kyttää tissejä. Tuntuu että isorintasena sitä ei muuta olekaan ku vaan tissi.

      Sortsit ovat polveen asti tai hieman siitä lyhyemmät näin kesäisin. Toppeja pidän omassa pihassa ollessani, mutta en julkisesti. Yleensäkin käytän paitoja, joissa kaula-aukko ei ole liian väljä.

      Olen nainen, ihminen, en koriste enkä halua olla miesten kuolaamisen kohde ollenkaan. En koe tarvetta esitellä itseäni ja näin hakea huomiota. Enkä juurikaan laita koskaan merkille, kattooko joku mies mua pilke silmäkulmassa. Jos menen kauppaan, menen ostoksille, en miehiä kattomaan.

      Varsinkin nyt kun olen sinkku ja myös haluan olla sinkku niin ei miehet vois vähempää kiinnostaa. Nautin elämästä koirieni, rakkaiden ystävieni ja harrastusteni parissa.

      Minun itsetuntoni ei ole kiinni miesten katseista ja isku yrityksistä. Kyllä normaalo, hyvä itsetunto hankitaan muilla konsteilla.

      • ....................

        Jos nainen itsensä koristelee kauttaaltaan, ei pidä ihmetellä, jos miehet sitä koristelua katsoo. Miehiä, katsos, kiinnostavat naiset, se on aivan luonnollista, ja jos nainen korostaa sitä naisellisuuttaan, mitä rinnatkin edustavat, miehiä luonnollisesti kiinnostaa, tiedäthän?

        Kyllä sitä nyt ollaan taas olevinaan. Sinkku?. Kun pippeliä rupeaa taas mielesi tekemään, niin tasantarkkaan haet huomiota juuri niillä isoilla daisareillasi ja muilla esittelyyn kelpaavalla ja koristelet itsesi juuri sillä tavalla, että ne miehet kuolaavat perääsi. Naisilla, kun on sellainen ongelma, että he saavat pippeliä aina, kun haluavat. Silloin, kun he eivät halua, heitä vituttaa miesten mielenkiinto, ja sitten kun tekee mieli, ei tarvitse, kuin pistää itsensä tyrkylle. Jos edustaisit sitä samaa, kuin suuri osa miehistä, jotka jäävät täysin ilman naista, suhtautuisit katseisiin hieman eri tavalla.


    • 18+17

      Booty time, booty time, across the USA!

    • huhheiijjjaaaa

      Mäkin omistan todella lyhyet shortsit, just ja just pakara peittyy, ehkä vähän voi jostain suunnasta näkyä pikkasen paljasta pakaralihasta. Kyse ei ole mistään paljastelusta ja huomion hausta, vaan siitä että tuolla ulkona on ihan helvatin kuuma ja sillon on pakko pitää vähää vaatetta. Lisäksi shortsien kuosi oli hieno, siksi ne tarttui kaupasta mukaan :) Se on kyllä totta et aika paljon ihmiset tuijottaa, mut tuijottakoot jos siltä tuntuu, ei mua ainakaan haittaa, koska olenhan vain ihminen jolla on ihan normaali ihmisen vartalo, miksi sitä pitäisi eritoten peitellä? Tai eritoten paljastaa, ei siinäkään ole järkeä, mutta tarkoitan nyt vaan että on mukava pukeutua sään mukaan tai jos vaatteen kangas/väri miellyttää silmää ni sillä ole merkitystä onko ne housut lyhyet vai pitkät! :)

      • KTS (Ei kirj.)

        "Kyse ei ole mistään paljastelusta ja huomion hausta, vaan siitä että tuolla ulkona on ihan helvatin kuuma "

        No sitten me miehetkin voidaan liittyä samaan muotitrendiin.

        huoh.

        Minä jo pelästyin että siihen olisi jotakin estettä...


      • .................
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        "Kyse ei ole mistään paljastelusta ja huomion hausta, vaan siitä että tuolla ulkona on ihan helvatin kuuma "

        No sitten me miehetkin voidaan liittyä samaan muotitrendiin.

        huoh.

        Minä jo pelästyin että siihen olisi jotakin estettä...

        No tottakai miehet saa myös pukeutua samoin, mutta pukeudutteko myös hameisiin, sukkahousuihin ym, jotkut asut nyt vaan on enempi naiselle suunnattuja


      • KTS (Ei kirj.)
        ................. kirjoitti:

        No tottakai miehet saa myös pukeutua samoin, mutta pukeudutteko myös hameisiin, sukkahousuihin ym, jotkut asut nyt vaan on enempi naiselle suunnattuja

        No suurin osa maailman miehistä taitaa käyttää edelleen hameita ja mekkoja jos lasketaan mukaan paimentolaiset, tropiikin kaislahameiset kansat, skotlantilaiset, balkanin kansallispuvut, yms...

        Sukkahousuja käyttivät miehet sitten enemmän muinaisaikoina. Nyt enemmänkin lenkkeilyssä, nyrkkeilyn sparrauksessa...jne...

        Pitkät housut naisella olivat 1800-luvulla ja pitkään sen jälkeenkin kauhistus.

        Eli kuka suuntaa kuka ei...


      • urmas röttönen

        Meillä pohjoisen asukeille tuntuu olevan erikoinen olettamus että kun lämpötila nousee, vaatetta vähentämällä helpottaa. Oikeasti, kun katsoo miten ihmiset todella kuumissa maissa pukeutuvat, on asu ihan erilainen kuin täällä. Vaatteen peittävyyden ja absoluuttisen kangasmäärän sijaan kannattaa kiinnittää huomiota sen materiaaliin, keveyteen ja malliin. Väljä ja ohut luonnokuituvaate on kireitä paksuja shortseja viileämpi hellesäällä. Toki, jos tavoitteena on viileyden lisäksi paljastavuus tai muodikkuus, on tilanne sitten vähän eri. Hyvän maun rajoissa se sallittakoon kaikille.


    • uuuuh69

      kaikkien 14- 24v tyttöjen pitäis käyttää minishortseja, se on ihanan pornoa.

    • ÄLKÄÄ OLKO PERVOJA

      Oon samaa mieltä Tytöt on nykyään alipukeutuvia en ymmärrä miks semmosii vaatteita ylipäätään myydään kaupoissa sais vähän miettiä ne jotka niitä vaatteita tekee että kanattaako tollasii edes myydä jos ne on liian paljastavia vaatteita.

    • panomies 3

      juu housut pois kokonaan ja ei muutako nunna uunii..............

    • Pönöpena

      Läskit naiset ja mustasukkaiset kuspää miehet eivät noista paljastavista vaatteista välitä. Läskit ei itse kehtaa niin pitävät hyväkroppaisia naisia lutkina. Mustasukkaiset kuspää miehet taas haukkuu sen takia että pelkäävät oman vaimokkeen alkavan pitämään sellaisia.

      Hyvän itsetunnon omaavat naisethan noita käyttää. Ja antaa mennä vaan. Ei paljas pinta ketään oikeasti haittaa.

      Ruotsin puolellahan noita on ollut jo useamman vuoden. Sieltä se muoti aina pari vuotta perässä tulee tänne härmään.

    • reality-check

      Ongelma on siinä, että pakaroiden ei kuuluisi valua/pursuilla ulos shortseista. Ani harvalla ne jalkaansa kiskovalla on kuitenkaan niin kiinteä takamus, ettei näin kävisi. Liian tiukat pöksyt vielä lisäksi menevät pakaravakoon, jolloin se persposki tulee vielä enemmän esiin löllymään (siis myös laihoilla). Ja eteen tulee vielä se kamelinvarvas…

      Tältä niiden siis kuuluisi näyttää…

      http://1.bp.blogspot.com/-vgE9LMNh8ts/T73Ag4gk-VI/AAAAAAAAupc/hi4YfPbLbEg/s1600/Bruna abdullah in red top & shorts hot thighs shw photshoot sabhotcom (1).jpg
      http://thumbs1.picclick.com/d/w500/pict/321152208932_/M55-Vintage-K-STAR-Denim-Hot-Pants-Jeans-Distressed.jpg
      http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.350976!/img/httpImage/image.jpg

      Jotkut haluavat jopa näyttää tältä…

      http://cdn.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/2106030/82162069.jpg
      http://4.bp.blogspot.com/_OzBIM_k77R8/Sn24Ik9SJoI/AAAAAAAADso/m0bX5ZOcdgw/s400/Blog Mini Shorts.jpg

      Mutta tätä näkee…

      http://static.stomp.com.sg/site/servlet/linkableblob/stomp/1042854/thumbnail/hot_pants-thumbnail.jpg
      http://2.bp.blogspot.com/-Bb7Hz7rcwHo/UUhtxKqa_-I/AAAAAAAAPaM/YKaGAv8Cqak/s1600/IMG_9806.jpg
      http://www.popularvirals.com/images/ugly-men/ugly-funny-men-0925-gay-hot-pants.jpg
      http://farm3.staticflickr.com/2648/3674625604_cdfd38010c_z.jpg
      http://momgrind.com/wp-content/uploads/2008/06/shorts-large.JPG

      Niin ja jos on hyvä kroppa ja pitkät kauniit reidet ja sääret, niin kyllä ne miesten ihailevat (ja naisten kateelliset) katseet saa ihan pakarat peittävillä shortseilla. Ja näyttää paremmalta.

      Juu ja tiedän, että tuossa yhdessä kuvassa on (homo) mies. Homojen vaatetukseenhan tuollaiset shortsin ovat kuuluneet jo kauan.

      • 2+1

        " Homojen vaatetukseenhan tuollaiset shortsin ovat kuuluneet jo kauan. "

        No ei kyllä pidä paikkaansa. 70-80 -luvuilla ihan heteromiehet käyttivät yleisesti minishortseja. Ja toki edelleenkin vaikka ihan huipputrendi ei olekaan.


      • iloinen heppu
        2+1 kirjoitti:

        " Homojen vaatetukseenhan tuollaiset shortsin ovat kuuluneet jo kauan. "

        No ei kyllä pidä paikkaansa. 70-80 -luvuilla ihan heteromiehet käyttivät yleisesti minishortseja. Ja toki edelleenkin vaikka ihan huipputrendi ei olekaan.

        Mies tuollaisissa minishortseissa ei voi olla muuta kuin gay.


    • Itsekritiikkiä,Hmm

      Näkisikin oikein kauniita hyvävartaloisia naisia minihameessa/lyhyissä shortseissaan yms.
      Mutta eipä näy kuin tavallisinen vartalon omaavia tai pulskempia naisia.
      Kauniit naiset saati oikein seksiä tihkuvat kaunottaret ovat todella harvassa.

    • Edi3

      Kylläpä teki Eetvarttia

    • Pihpallura

      Itse jos vain ruskettuisin, pukisin kanssa samanlaiset (: En vain viitsi vitivalkeaa takapuolta vastaavissa esitellä kuin rannalla.

      Joa nainen on muuten nätti, mikäs siinä. Ei sen puoleen, kyllä minäkin ihmettelisin jos kunno ravintolaan vastaavassa nainen tulisi, mutta eipä tuo haittaisi. Puupenkeillä vaan lämpimänä päivänä voi olla inhottava istua kun liimautuu kiinni

    • 8191

      mikähän oli tämä aloittajan siisti ravintola?
      mutta entäpä sitten vaikka moisissa sortseissa olikin...pitäneekö sitä jäädä tuijottelemaan (/noteerata sen kummemmin) vaikka moinen vastaan tulisikin. ?

      • TyylikäsNuoriNainen

        Se edustaa tältä pukeutujalta täydellistä tyylitajuttomuutta ja arvostelukyvyttömyyttä. Itse naisena en lähtisi itseäni halventavassa asussa "ihmisten ilmoille". Kotona voi paljastella jokainen, mutta yleisillä paikoilla toivoisi ihmisten osaavan oikeasti ajatella muitakin kuin itseään.


    • ghjklöjåioö

      No en kyllä minäkään ymmärrä tuota muotia ravintolassa tai muuten sellaisessa paikassa, jossa pitäisi pukeutua fiksusti ja toisia kunnioittaen. Mutta, mutta... miehen kanssa treffeillä tuo on hyväkin testi - jos mies ei pysty sen pakollisen vilkaisun jälkeen enää keskittymään treffiseuraansa eli minuun, saa mies minun puolestani olla. Sen vilkaisun nimittäin vielä ymmärrän, mutta jos on niin epäkohtelias, että ei huomioi treffiseuraansa vaan jää tuijottamaan toisen naisen pakaroita, kertoo se ihmisestä aika paljon - hän ei ole minua varten :-). Ja väitän, että omat pakarani ovat ihan kilpailuveroiset, mutta en itse halua niitä esitellä paljaina kuin tietyille ja valituille ;-).
      Niin ja ihan oma lukunsa sitten, jos ikäiseni mies jämähtää tuijottamaan alle 15-vuotiaiden pakaroita - se kertoo sitten jo ihan muusta kuin epäkohteliaasta luonteesta.

      • KTS (Ei kirj.)

        heh.. Se kertoo suomikaxnelosen pervomiehistä...ja muista "alfa"-uroksista ja beeta-aivoista....:D


    • Oyutta

      Farkkusortsit on erityisen jees alle 18v mimmeil, joilla pikkuinen ja kimmoisa pylly. Oikein kaunista on, jos pylly lisäksi kauniisti ruskettunut =)

      Kannatan farkkusortsei =)

      • TSIIIIKAAJA

        MINUN PUOLESTA JOKAINEN SAA PUKEUTUA MITEN HALUAA. VAIKKA TISSIT PALJAANA:) MIELELLÄÄN KAUNIIT TYTÖT;)


      • 811
        TSIIIIKAAJA kirjoitti:

        MINUN PUOLESTA JOKAINEN SAA PUKEUTUA MITEN HALUAA. VAIKKA TISSIT PALJAANA:) MIELELLÄÄN KAUNIIT TYTÖT;)

        ei kait nyt kummiskaan tissit paljaina. toki jokainen voi pukeutua kuten haluaa, kunhan intiimit alueet peittyvät. :)


    • vihainen hetero mies

      Mitä se hinttari vinkuu.

    • Pulled pork

      Kyllä se niin on, että liikaa ei kannata paljastaa. Ymmärrän, että monen miehen mielestä pelkkää plussaa mutta kyllä nuoren neitosen kannattaa välttää liikaa paljastelua. Jos on mitä näyttää, se on kiva, mutta kyllä hyvän kropan voi pukea vähän siivommin kuin pornolehtien sivuilla.

      Jos laittaa sitten kuitenkin sen minihameen tms. niin se pitää kantaa sitten ylpeästi. Kauheinta on, kun joku on lähtenyt minarissa liikenteeseen ja sitten koko ajan vaivautuneena nyhtää sitä alemmas. Ei hyvä.

      • toimivat farkut

        Tuollaiset minifarkut ovat vain kapinalliset. Eli niissä ei ole mitään kovin ihmeellistä tai paheksuttavaa. Hyvä tietysti jos ne edes jonkun saavat pillastumaan, silloinhan farkut toimivat ja tekevät tehtävänsä, eikä tarvitse siirtyä vielä narumpiin farkkuihin.


    • model de la pimp

      Tiesittekö muuten että ensi kesän muotia on etupuoli-stringit. Tarkoittaa sitä että takalisto eli pakarat on piilossa mutta etupuolella pimpin posket on kivasti näkyvillä. Niin se muoti muuttuu...

    • reptilian1000

      ihmiset on rumia.

    • Masahiro

      Iät ja ajat on naiset miksei miehetkin pukeutunu toisinaan niukkoihin vaatteisiin,tuskimpa se riittää raiskaamiseen??
      Entinen naisystäväni käytti AINA korkkareita ja lyhyitä hameita eikä häntä koskaan raiskattu.
      Itse kyllä katsoisin missä vaatteissa menisin minnekkin,ei tosiaankaan oo suotavaa jokapaikassa takapuoltaan näyttää.
      PS.eikös hienoissa ravinteleissä portsari ohjaa huonosti pukeutuvat jäämään ulkopuolelle?

    • Emma221
      • näinsemenee

        Riippuu mitä olet shortseista hakemassa. Näissähän ei näy kamelinvarvas edestäpäin. Mut jos se ei haittaa, niin ihan ok shortsit


    • Äppäp

      Jos nuo microt on ok, ne on silloin ok kaikilla, minulla ei ole mitään niitä vastaan, ainoastaan ihmisten ennakkoluuloja vastaan.Lapsia saa ja pitää suojella pahoja asioita vastaan mutta ei siitä pidä tehdä mitään puolustusmekanismia farkkushortsien asiallisen pituuden määrittämiseksi.

    • Hiltusnen

      Alaikäset näyttää kiimaselta niissa vermeissä.

    • Rattorikuskivuan

      Alaikäset laittaa päälle kylille saman mitä emännät ennen seksi iltoina.

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe