Hitaasti lämpenevä mies.. mitä tästä oikein pitäisi ajatella?

15+20=35

Tiiän et tää peli on menetetty varmaan jo mutta teenpä silti tän keskustelun.

Eli mulla on yks miespuolinen kaveri johon oon ihastunut. Ollaan tunnettu noin puol vuotta, nähty suunnilleen 10 kertaa. Tavattiin tuolla suomi24 treffeissä mutta ollaan lähdetty liikkeelle kavereina, kun en itse alunperin etsinyt elämäntilanteen takia kuin vaan uusia tuttavuuksia enkä muutenkaan ollut ihan heti kiinnostunut tyypistä sen kummemmin.

Ollaan siis vietetty aikaa kavereina ja mulle on kehittynyt tunteita sitä kohtaan. Hän kuitenkin sanoo että on hidas ihastumaan. Eli ihastuu ajan kanssa, tunteet vahvistuu kun oppii tuntemaan toista paremmin ja viettää aikaa yhdessä. Hänellä on aiemminkin ollut sama juttu. Eli ihastuu harvoin ja hitaasti.

Noh tuo on jonkin verran herättänyt ihmetystä mussa ja oon painostanut sitä kamalasti tän viimeisen kuukauden aikana, mikä kaduttaa nyt paljon. Riitaakin siitä on tullut. En vain oikein oo käsittänyt koko juttua. Ettei muka puolen vuoden jälkeen osaa sanoa edes sitä, että voisko siitä joskus tulla jotain. En mäkään ollut siitä aluksi kiinnostunut mutta en edes ajatellut sitä muuna kuin kaverina..
Siinä on sit ollut muutakin, hän on ollut epäileväinen koska tietää että mä ihastun helposti yms. ja hän on taas melkein mun vastakohta tossa asiassa. Ilmeisesti hänelle on myös vaikeaa yhtäkkiä ajatella jotain suhdetta kun on koko ajan suhtautunut muhun vain kaverina.

Tähän asti kuulostaa ihan ookoolta. Mutta sit eilen se sano ettei tiedä, ihastuuko koskaan muhun silleen kuin mä haluaisin. Vaikka sillä onkin tunteita mua kohtaan, mutta ei tiedä että vahvistuuko ne ja jos vahvistuu niin koska, kun ei se voi itse siihen kuulemma paljon vaikuttaa. Tää tietty musersi mut täysin. Ei se kyllä muuten ois ees sanonut koko asiaa ellen ois taas painostanut sitä.. Huoh.

Eli tiivistettynä, kuulemma sillä on tunteita mutta ei osaa silti sanoa voiko ne vahvistua ihastumiseksi ja jos niin milloin. Outoa. Ja lisättäköön vielä, että tää ei oo mikään player tms. eikä oo koskaan edes seurustellut ja ikää 24v.

9

3880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a p

Ai niin.. on se aiemmin sanonut esim. että tykkää musta niin miksei voisi sit myöhemmin ihastua. Ja on pohtinut suhdetta ja kuulemma tarvii aikaa jne. jne.

Mutta toi eilinen.. vaikkei se sinänsä ollut mitään uutta niin tuntuihan se kauheelta. Tiiän että parasta vaan antaa olla ja pysyä kavereina.

• olet.ihan.kiva.mutta

Älä roiku tolleen jossain joka ei pidä susta. Se on säälittävää ja tuhlaat vaan aikaasi johonkin josta ei tule mitään. Mieti nyt järjellä.

Parasta olisi jos et olisi tekemisissä sen kanssa enää, vaan jatkaisit eteenpäin, kyllä sulle löytyy joku joka pitää susta. Miksi haluaisit edes olla jonkun kanssa joka epäilee sitä pitääkö susta?

• a p

Joojoo tiiän. Kyllä mä mietinkin järjellä. Ja koko juttu tuntuu ihan naurettavalta.

Mutta kai mun sitäkin täytyy uskoa jos se sanoo, ettei vaan oo sitä tyyppiä että ihastuisi nopeasti. Vaan että kiintyy sit myöhemmin. Se vaan arveluttaa ettei se voi luvata mitään.

Ainakin se tietää että mä haluan sen olevan täysin rehellinen, iteppähän on idiootti jos ei voi sit sanoa suoraan jos en miellytä..

• a p

No joo.. annan koko jutun olla kokonaan mutta pysyn kavereina kuitenkin, vaikkei se tunnukaan aina hyvältä ratkaisulta. Mutta en mä halua kuitenkaan menettää sitä kaverina, koska meillä on niin kivaa yhdessä ja sekin haluaa nähdä mua.

• kokemustaon1

Ja kaveruudesta ei tule mitään jos toinen on ihastunut, pitäis se nyt tietää. Vähintään olette jonkun aikaa ilman yhteyksiä, kun ihastus laantuu, kaveruuskin voi onnistua. Muuten toi on vaan taas sitä itsensä kiusaamista.

Toki voi tehdä mitä haluat, mutta kun kerran neuvoja kysyt.

• ryhdistäydynyt

Älä nyt viitti, noissa sun jutuissa ei ole järkeä yhtään, tunteilla sä ajattelet, puoli vuotta jo menny, olis se ihastunut jo.

Oot hölmö jos jäät vaan odottelemaan että joku EHKÄ JOSKUS ihastuisi suhun.

Muutenkin tommonen "hitaasti ihastuminen" on ihan huuhaata. Kyllä sen nyt kaikki tietää jos jostain pitää, ei siihen mene puolta vuotta!

Eikö se nyt aika suoraan sanonut että ei teistä tuu koskaan mitään, kyllä pitäis se nyt mennä jakeluun. Miksi yrität elätellä jotain toiveita muusta, kiusaat vaan itseäsi.

Uutta miestä etsimään siitä, kyllä niitä riittää.

• a p

Jooh se on nyt sitten lopullisesti ohi.

• finne igen

"ollaan lähdetty liikkeelle kavereina, kun en itse alunperin etsinyt elämäntilanteen takia kuin vaan uusia tuttavuuksia enkä muutenkaan ollut ihan heti kiinnostunut tyypistä sen kummemmin."

Jännä kun ensin lähtee itse tällaisella asenteella liikkeelle, ja sitten kun mies on totutellut siihen että ollaan kavereita, niin odottelet että se ihastuu suhun yhtäkkiä.

• hyvä000

Oikein teit, että päästit menemään. Ei siitä mitään olisi tullut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2628
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1668
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1005
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      969
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45